Kirjoittaja Aihe: Huulipunat  (Luettu 123248 kertaa)

Poissa Lila

• Tukkaguru
Vs: Huulipunat
« Vastaus #495 : 10.04.12 - klo:14:40 »
Minäkin tykkään Jelly Kiss:eistä! Olen tänä keväänä ostanut kaksi punaa, Jelly Kiss Rose Blushin ja Chanel Coco Rouge Shine Flirt:in kevätkokoelmasta.

Jelly Kiss on ehdottomasti ollut enemmän käytössä, juuri tuon ihanan kosteuttavan koostumuksen takia. Rose Blush on myös aika kiva helppo arkisävy, jota voi sutia huulille vaikka pimeässä.

Flirt on myös aivan ihana raikkaan keväinen väri, mutta tässä Coco Shinessä ei kyllä kosteuttavuutta ole.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #496 : 10.04.12 - klo:22:09 »
Onkohan kukaan nähnyt Isadoran Jelly Kiss Shine -punia missään? Ruotsissa ilmeisesti tullut kauppoihin viikolla 13. Sävyjä on kai vain neljä ja kaikki kevyitä ja läpikuultavia. Oon etsinyt jotain todella kevyttä ja melkein väritöntä huulipunamaista kiiltoa ja nuo Shinet näyttäisi olevan aika lähellä sitä.

Tällaisista siis kyse:
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #497 : 11.04.12 - klo:14:38 »
Uuuh! Noitahan on pakko ostaa heti, kun tulevat kauppoihin! Toivottavasti tulevat pian!
Tarvitsisin justiinsa tuollaista, mikä ei anna väriä ihan niin paljon kuin nämä tavis-Jellyt. Tuo hento pinkki ainakin näyttää tosi lupaavalta... Hihkaiskaa heti, jos näette noita jossain!

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #498 : 11.04.12 - klo:21:28 »
Nuo isadoran punat vaikuttaa kyllä todella lupaavilta.  :-* Mulla ei oikein Isadoran kosmetiikkaa ole, eli missäköhän hintaluokassa punat pyörii?

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #499 : 11.04.12 - klo:21:31 »
^ Isadoran Jelly Kiss punat maksavat Anttilassa 13,50 euroa, joten varmaan aika samaa hintaluokkaa nuo uudet punat  :)
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #500 : 13.04.12 - klo:23:37 »
Onko joku jo bongaillut noita Isadoran Jelly Kiss Shine - punia jostain? Mua meinaan kiinnostaisi tuo oranssiin taittava punainen. Tykkäisin sellaisista söpön (luonnon)punaisista huulista, mutta tavallisella huulipunalla tulee aivan liian maalatun ja meikatun näköiset huulet. Toi vois mahdollisesti olla aika lähelle sitä mitä kaipaan!

Löysin myös uudelleen NYX:n Round huulipunan Vitamin sävyn. :-* Sopii jotenkin niin hyvin näin kevääseen ja tulevaan kesään. Toimii erityisen hienosti, kun tekee silmiin vahvan kissarajauksen ja jättää (silmä)meikin muuten simppeliksi.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #501 : 14.04.12 - klo:11:14 »
Kyllä vaan- Stokkalla eikä Sokoksella ollut mutta Kampin Anttilassa Jelly Kiss Shineja löytyi ja hintaa 12.50€. Ostin sen vaaleimman (70 Sorbet) ja kokeilin sitä nopeasti eilen. Väriähän tuosta ei tule, mutta etsinkin väritöntä. Myös se pinkki kiinnostaisi mutta katson ensin millainen tämä vaalea on.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #502 : 14.04.12 - klo:17:27 »
Ostin noista pinkin ja korallin. Väriä tulee hyvin kevyesti ja tuntu on yhtä lailla miellyttävän kosteuttava kuin Jelly Kiss:in perusversiossakin. Ainoa miinus se, että näissä on maussa ikävää saippuaisuutta, mitä ei mielestäni perus-JK:ssa ole.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #503 : 14.04.12 - klo:18:02 »
Nyt kun katselin muita kuvia noista Jelly Kiss Shine - punista, niin toi mun haaveilema "oranssinpunainen" onkin tosiaan haaleampi koralli. Hö!
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #504 : 15.04.12 - klo:12:56 »
Ostin noista pinkin ja korallin. Väriä tulee hyvin kevyesti ja tuntu on yhtä lailla miellyttävän kosteuttava kuin Jelly Kiss:in perusversiossakin. Ainoa miinus se, että näissä on maussa ikävää saippuaisuutta, mitä ei mielestäni perus-JK:ssa ole.

Millainen tuo pinkki on, paljonko tulee sävyä? Millainen pysyvyys?

Mustakin noissa on outo maku, ei tosiaan miellyttävä.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #505 : 15.04.12 - klo:21:43 »
Plääh, eipä nuo Jelly Kissesit vaikutakkaan niin hyviltä. Kuvien perusteella väriä tulee todella vähän ja jos maku on saippuainen niin..  :-\

Mä olen tykästynyt Labellon fruity shine huulirasvaan, kun siitä tulee just sopiva puna. Ainut miinus tulee siitä että se on huulirasvaa, eikä punaa eli ei pysy huulilla niin hyvin. Joku vastaavanlainen huulipuna on siis hakusessa, väriä saa tulla mutta vain heleästi ja pitäisi pysyä hyvin. Ihan peruspuna, ei mitään extra kiiltoa/hileitä tmv.

Tuosta Labellon rasvasta tulee aika huulikiiltomainen jälki, puna on ihan kunnon punainen eli erottuu huulista hyvin mutta näyttää silti luonnollisen kevyeltä. Mä olen todella huono selittämään näitä.  ;D

Mielellään helposti saatavilla olevaa ja mitä enemmän eri värivaihtoehtoja, sen parempi.

Varjotar

• Vieras
« Vastaus #506 : 16.04.12 - klo:16:08 »
Mä en koskaan oo kokenut huulipunia itelleni luontaisiks. Ei vaan tunnu hyvältä, että huulissa on jotain ylimääräistä, vaikka maailmasta sattuis joskus löytyy mua miellyttävä sävy.
Väriä antavat huulirasvat on mulle parempi vaihtoehto.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #507 : 17.04.12 - klo:20:38 »
Mä ostin eilen Sokokselta Deborahin Hydracolor sävyttävän huulirasvan sävyssä 49 Classic. Tää ajaa asiansa muuten ihan hyvin, mutta toivoisin sävyn olevan vähän lämpimämpi. Sävy muuttuu ainakin mun huulilla yllättävän kylmäksi punaiseksi ja haluaisin nimenomaan jotain oranssinpunaista. Lisäksi tässä on kyllä tosi paljon pigmenttiä ja vähän vähempikin ehkä riittäisi.

Ebaysta laitoin tulemaan Labellon Strawberry Lip Balmin. Saas nähdä mitä sieltä tulee!

Mitäs muita sävyä antavia huulirasvoja on?

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #508 : 20.04.12 - klo:14:12 »
Emsille ja muille, tässä näyte Jelly Kiss Shinesta, sävy Clear Coral:

Musta tämä on aivan ihana, kuin mansikkamehulla sivellyt huulet! Mitään saippuaisuutta en tässä maista. Koostumus on hyvin samanlainen kuin noissa normi-Jellyissä eli todella kosteuttavan tuntuinen, ehkä ei ihan niin kermainen, mutta loistava kuitenkin. Ostan näitä varmaan lisää vielä muitakin sävyjä.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #509 : 20.04.12 - klo:17:25 »
^ Ihana! Onkohan tuo sama, kuin Missyn yllä olevan viestin kuvassa vai onko vaaleita sävyjä enemmän?
1bMii, vaalennettu.