Kirjoittaja Aihe: Huulipunat  (Luettu 116967 kertaa)

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
Vs: Huulipunat
« Vastaus #510 : 20.04.12 - klo:17:45 »
^^Tosi ihanan raikas sävy ja luonnollinen. Tuota voisin harkita seuraavaksi. Pitää seurailla hyllyjä, josko niitä olis vaikka tullut Prismaan tai Cittariin...
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #511 : 20.04.12 - klo:18:33 »
Toi sävy on tuossa Missyn viestin kuvassa ensimmäisenä oleva. Vaaleita sävyjä on enemmänkin, yksi oli ihan sellainen nude.

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #512 : 20.04.12 - klo:23:16 »
Mä ostin eilen Sokokselta Deborahin Hydracolor sävyttävän huulirasvan sävyssä 49 Classic.

Mitäs muita sävyä antavia huulirasvoja on?

Lushilla on sävyisiä  :D huulirasvoja. Itselläni ollut pinkki, antaa sellaista vaaleanpunaruusuista sävyä huuliin. Haaveilin joulukokoelman punaisesta, mutta en tullut hankkineeksi.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #513 : 29.04.12 - klo:16:01 »
Mulle tuli kevään myötä nude-innostus ja nyt olisi hakusessa the täydellinen nudehuulipuna. Ihoni on vaalea ja kellertävä ja tähän mennessä paras kokeilemani nudesävy on ollut Lumenen Wild Rose -huulipuna sävyssä 96 Hiekkaranta. Tuossa tosin on vähän ikävä koostumus ja tuota ei muutenkaan enää saa niin jotain suurin piirtein vastaavan sävyistä etsiskelen. Omistan myös Natural Coden Nude Beigen ja MACin Creme d' nuden, mutta noista kummastakin tulee kelmeä ruumisefekti, varsinkin Creme d'nudesta. MACilta kokeilin myös Viva Glam Gaga kakkosta, mutta siitä tuli niin hurja peitepuikkohuuliefekti että myyjäkin repesi nauramaan niin en sitten ostanut... ;D Olin vähän ihmeissäni, koska swatch-kuvien perusteella se olisi ollut ihan hyvän säyinen. Joten hakusessa olisi siis ruskeapohjainen (?) nudehuulipuna, joka ei ole liian vaalea mutta ei toisaalta taas liian tumma.  ::)
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Heiku

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #514 : 13.05.12 - klo:18:19 »
Myös mun on tultava tänne hehkuttamaan Isadoran Jelly-kiss huulipunia, ne vaan on ihan parhautta :) Ostin tämän ketjun innoittaman mutta silti hieman epäillen coral punch-sävyisen jelly kissin ja täytyy kyllä sanoa, että paras huulipuna mitä olen tähän mennessä kokeillut. Täytyy kyllä ostaa lisää nuita sävyjä :)

Retro

• Vieras
« Vastaus #515 : 13.05.12 - klo:23:06 »
Mä liityn myös Jelly kiss-kuoroon, ostin oranssin punan kaipuussani Orange Blossomin ja tuo koostumus on ihana.  :-* Olen vasta alkanut opetella huulipunan käyttöä, enkä kovin montaa omista, mutta vastaisuudessa palaan varmaan Isadora-hyllylle. Jelly kiss tuntuu huulilla lähinnä vähän paksummalta huulirasvalta, toisin kuin monet muut, jotka lähinnä kuivattavat eli aika helppo siirtymä noviisille, kunhan muistaa, että huulissa on väriä.  ;) Plussaa myös magneettikorkista, eipä joudu korkki kovin helpolla eroon hylsystä laukussa pyöriessä.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #516 : 04.07.12 - klo:22:20 »
Ynf. Miten voin selvittää, minkä sävyiset huulipunat sopii mulle? Tällä hetkellä mulla on Lorealin Colour Riche sävyssä 297 "Red Passion", ja hylsy ilmoittaa sävyn sopivan blondeille. No moi mä en oo blondi, tukka on kylmän(?) tummanruskea ja iho kelta/neutraalipohjainen. Luomiväreissä käytän lämpimiä sävyjä; ruskeita, pronsseja, puuterivärisiä, kulta sopii ja samoin runsas vihreä (silmät vihreät ruskealla vivahteella).

Huulipunia katsellessa mua alkaa ärsyttää se pinkin meri. Ainakin näissä Lorealin punissa, joissa lukee hylsyssä mikä sävy sopii millekin värille, bruneteille on pelkkiä pinkkejä sävyjä. Minä en halua pinkkiä huulipunaa. :D Ei ole mun juttu eikä sovi tyyliini. Tahtoisin juuri tällaisen leiskuvan, rajun punaisen, jonkun ruskeampaan taittavan sekä ehkäpä jonkun nuden vielä, mutten millään löydä itselleni sopivia. Onko ruskeasävyiset punat vaan niin out?

Tämän 297:n kanssa olen huomannut, että kasvojen saatua väriä auringosta, alan huomata miksi tämä sävy on suunnattu vaaleille. Jos levitän tätä iholle ohuelti, näen kyllä että tämä puna taittaa voimakkaasti pinkkiin, mikä ehkä juuri aiheuttaa sen, ettei tämä sovi mulle mitenkään täydellisesti. Tahtoisin taiton olevan lämpimämpi punainen tai ruskea.

Osaako joku auttaa? Kuinka löydän oikeasti väreihini sopivan punan ja mistä alkaisin etsiä?
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #517 : 06.07.12 - klo:20:02 »
Ihan sattumalta huomasin, että alelaarin We Care Iconin Magnetic Lips huulipunien sävy 14 on juuri sellainen sävy, jota aiemmin metsästin kun sen löysin Diorin paletista. Onneksi yksi kappale löytyi vielä tuota ja sain omaksi  :) Huulipunasävyissä on harvemmin näitä violettiin taittavia sävyjä, jotka näyttäisivät olevan juuri sopivia mulle. Huulipunan koostumuskin on hyvä ja todella kosteuttavan/huulirasvamaisen tuntuinen.

Maybellinen pop sticks-huulipuna oli puolestaan pettymys. Ei jättänyt sellaista tulosta kuin ajattelin ja tuntui tönköltä huulilla. Jätti huulet jotenkin matan/lätän näköisiksi. Taitaa jäädä käyttämättä ja rahat saman tien roskiin  :-\

Poissa witura

• HAIRahtanut
« Vastaus #518 : 25.07.12 - klo:20:36 »
Kävin tänään ostamassa lauantain juhlia varten uuden huulipunan. Päädyin uskomuksieni perusteella Max factor lipfinity huulimaaliin. Kirkas punainen, ja mahdollisimman kauan kestävä puna oli siis hakusessa. Nyt kokeilin kotona etukäteen kuinka tämä kestää, ja tämä kesti hyvänä jonkun tunnin.. Söin ja join, ja olin normaalisti. Juhlissakin on tiedossa syömistä ja juomista illan mittaan, joten mikä on siis se kestävin huulipuna? Mieluiten markettitasoa, mutta ehkä kalliimpikin. Kuitenkin joku joka KESTÄÄ.  ::)
Luonne on ihmisen kohtalo  -Herakleitos

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #519 : 25.07.12 - klo:20:56 »
^ Itse varmaan ostaisin huulitussin, jos sellainen sinulle sopisi. Niitähän löytyy nykyään ihan Lumeneltakin, ja punaisena, mutten tiedä sitten kuinka kirkkaan punaisena. Voi vähän kuivattaa huulia, johon huulirasva auttaa mutta lyhentää kestoa. Yleensä huulitussit kestää aika hyvin syömistä yms.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa witura

• HAIRahtanut
« Vastaus #520 : 25.07.12 - klo:21:58 »
^Kokeilinkin noista jo tänään sävyjä, mutta käteen kokeiltuna nuo kyllä lähtivät kuivuttuaankin ihan hieraisemalla semikevyesti. Enkä oikein löytänyt sellaista kirkkaanpunaista niistä.. Lumenen, Rimmelin ja MF:n versioita kokeilin. En silti tiedä oliko siinä ainakaan Rimmelin kaikkia sävyjä.. Käteen kokeiltuna tuo MF Lipfinity -huulimaali kesti parhaiten, mutta ei kyllä huulilla.. Tai kestää (vieläkin on väriä), mutta kuluu tosi nopeasti syöden ja juoden rumaksi, sellaiseksi haaleaksi. Ei taida ihan mun haluamaani kestoa ja intensiivistä väriä olla vielä markkinoilla..  ;D

Poissa Lapanen

• Tukkaguru
« Vastaus #521 : 25.07.12 - klo:22:04 »
Mulla on tuollainen Rimmelin huulitussi (sävyssä Carry on cherry) ja se kyllä pysyy mulla paremmin kuin tavallinen huulipuna. Kyllähän se huulilla haalistuu etenkin syödessä ja juodessa, mutta monen tunnin päästä laitosta on silti selvästi sävyä jäljellä.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.

Poissa witura

• HAIRahtanut
« Vastaus #522 : 25.07.12 - klo:22:11 »
^Ei se haalistuminenkaan niin haittaa, kunhan se haalistuisi nätisti. Pystyykö lisäämään ilman mitään ongelmia päivän mittaan tarvittaessa? Täytyisi katsella, jos siitä olisi sitä kirkkaanpunaista..

Tämä MF Lipfinity meinaan haalistuu heti limakalvojen läheltä.. Ja kuluessaan muualta alkaa näköjään murustumaan irti. Ei kiva. Tätä ei ainakaan voisi lisäillä kauheasti päivän mittaan tuon värin murenemisen pelossa.  :-\
« Viimeksi muokattu: 25.07.12 - klo:22:16 kirjoittanut witura »

Poissa Lapanen

• Tukkaguru
« Vastaus #523 : 25.07.12 - klo:22:19 »
Mä en oo lisännyt päivän aikana tussia, oon laittanut vaan huulirasvaa kun huulissa on ollut selkeästi sävyä mutta vähän epätasaisesti. Huulirasvalla olen saanut jälleen huulet siistin näköisiksi. Niin ja tuo tussi ei mulla ole lähtenyt mitenkään kovin epätasaisesti, vaan mielestäni yllättävänkin siististi. Uskoisin kuitenkin, että jos tussia haluaa päivän aikana lisätä, se onnistuisi.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #524 : 26.07.12 - klo:13:15 »
Onko kukaan kokeillut Lushin Liquid Lipstickejä? Killer Coloursissa oli arvostelu sävystä "Believe" ja vaikutti mielenkiintoiselta.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.