Kirjoittaja Aihe: Huulipunat  (Luettu 119613 kertaa)

Paikalla riinam

• HAIRahtanut
Vs: Huulipunat
« Vastaus #525 : 26.07.12 - klo:14:06 »
Maybellinen pop sticks-huulipuna oli puolestaan pettymys. Ei jättänyt sellaista tulosta kuin ajattelin ja tuntui tönköltä huulilla. Jätti huulet jotenkin matan/lätän näköisiksi. Taitaa jäädä käyttämättä ja rahat saman tien roskiin  :-\

Itse taas tykkään ainakin yhdestä popstickista :) Mulla on sävy 040 Crystal Pink, antaa juuri sopivasti väriä näyttäen tosi luonnolliselta. Mutta se on totta, että tuntuu jotenkin hassulta huulilla, mutta aika nopeasti sen unohtaa.

Noi Isadoran Jelly Kissit rupes kyllä kovasti kiinnostaan, pitää käydä katsomassa, jos joku niistä tarttuisi mukaan!

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #526 : 26.07.12 - klo:14:46 »
Mäkin tykkään mun Citrus slice popstickista, tosin eri sävyn olisin ottanut, jos olisi ollut jäljellä. Hieman hassun tuntuinenhan se on, mutta äkkiä siihen tottuu ja kun väriä tulee kivasti, niin oudohko koostumus ei haittaa. Tosin ehkä hieman kuivattava tuntu ei ole kiva, mutta rasvaa avuksi!

Poissa witura

• HAIRahtanut
« Vastaus #527 : 27.07.12 - klo:18:44 »
Löysin kaksikon, jonka voimin lähden juhlimaan! Alle Maxfactor Lipfinity lip tint, ja päälle Maybelline SuperStay 10h lip tint gloss. Tämä kestää kivasti syömisen ja juomisen (tietenkin hieman haalistuen, mutta nätisti), ja kestää myös paikkailun pitkin päivää. Väreinä MF 06 ja Maybelline Forever berry.  :ts
Luonne on ihmisen kohtalo  -Herakleitos

Paikalla naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #528 : 02.08.12 - klo:23:28 »
Diorin Addict Extreme -huulipunani on ihana, se tuntuu huulirasvalta, ei kuivata, väri on kevyen läpikuultava ja kiiltävä. Hajustettakaan tässä ei ole häiritsevästiniin kuin monissa muissa punissa. Ainoa miinus oikeastaan on huikea hinta, omani ostin lentokentältä ja sielläkin kirpaisi.
Raitoja käpälään!

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #529 : 03.08.12 - klo:21:42 »
Ynf. Miten voin selvittää, minkä sävyiset huulipunat sopii mulle? Tällä hetkellä mulla on Lorealin Colour Riche sävyssä 297 "Red Passion", ja hylsy ilmoittaa sävyn sopivan blondeille. No moi mä en oo blondi, tukka on kylmän(?) tummanruskea ja iho kelta/neutraalipohjainen. Luomiväreissä käytän lämpimiä sävyjä; ruskeita, pronsseja, puuterivärisiä, kulta sopii ja samoin runsas vihreä (silmät vihreät ruskealla vivahteella).

Huulipunia katsellessa mua alkaa ärsyttää se pinkin meri. Ainakin näissä Lorealin punissa, joissa lukee hylsyssä mikä sävy sopii millekin värille, bruneteille on pelkkiä pinkkejä sävyjä. Minä en halua pinkkiä huulipunaa. :D Ei ole mun juttu eikä sovi tyyliini. Tahtoisin juuri tällaisen leiskuvan, rajun punaisen, jonkun ruskeampaan taittavan sekä ehkäpä jonkun nuden vielä, mutten millään löydä itselleni sopivia. Onko ruskeasävyiset punat vaan niin out?

Tämän 297:n kanssa olen huomannut, että kasvojen saatua väriä auringosta, alan huomata miksi tämä sävy on suunnattu vaaleille. Jos levitän tätä iholle ohuelti, näen kyllä että tämä puna taittaa voimakkaasti pinkkiin, mikä ehkä juuri aiheuttaa sen, ettei tämä sovi mulle mitenkään täydellisesti. Tahtoisin taiton olevan lämpimämpi punainen tai ruskea.

Osaako joku auttaa? Kuinka löydän oikeasti väreihini sopivan punan ja mistä alkaisin etsiä?

Mun piti vastata tähän jo viikkoja sitten, mutta unohdin. No parempi myöhään kun ei milloinkaan! Eli siis, jos nyt ihan oikein muistan niin nuo Lorkun punat ovat lähes kaikki juurikin pinkkiin taittavia. Siksi olenkin varmaan itsekin skipannut ne. Oletko kokeillut Lumenen punia? Jos asut Helsingissä tai Turussa niin MACilla ainakin on kivoja lämpimiä, korallisia punaisia. Mulla on sellainen sävy kuin See Sheer ja se on kiva lämmin, mutta ei yhtään oranssi puna. Ruskeasävyisissä punissa on joo jonkinlainen ysäriviba, joten suosittelen lähestymään varovasti.  ;D
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

SSpiegel

• Vieras
« Vastaus #530 : 07.08.12 - klo:21:16 »
Punaisista huulipunista ehdoton suosikkini on ollut jo pidempään Macin Ruby Woo, mutta olen nyt etsiskellyt myös hieman hillitympää ja klassisempaa punaista. Sain juuri tänään käsiini tilaamani Russian Redin, mutta se ei kyllä kestä huulilla toivotusti, vaikka kyllä kaunis punainen onkin. Ruby Woon haukuttu kuiva koostumus on itselleni nimenomaan juuri se juttu, miksi erityisesti pidän siitä: sen voi laittaa huulille ja olla ajattelematta koko huulipunaa, vaikka söisi ja joisi. Olen syönyt Ruby Woo huulillani spagettiakin ja hyvin kesti!  :ts Onko kellään siis vinkata muita *tosi* kestäviä punaisia? Ei haittaa kuiva ja vahamainen koostumus, se on jopa toivottavaa! Itselläni siis huulipunat pysyvät jostain syystä ihan älyttömän huonosti.
Etsin siis Russian Redin tapaista sinisävyistä punaista ja ehkä jotain hieman tummempaa vampy-tyylistä punaa. Kiinnostaisi kuulla esim. Illamasquan mattapunien kestävyydestä, tosin niillä on kyllä tosi törkeät postimaksut.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #531 : 07.08.12 - klo:21:34 »
^ NYXin mattapunat on mulla kestäneet hienosti, koostumus ei ole niin kuiva kuin Ruby Woossa, mutta pysyvyys hyvä. Perfect Red on sellainen kylmänpunainen sävy.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #532 : 07.08.12 - klo:21:43 »
^^ Minä en ole huomannut suurta eroa ruby woon ja russian redin pysyvyydessä. Ehkä mun russian red on sitten jo kuivahtanut tai jotakin  :D Nuo kaksi on mun ehdottomat suosikkipunaiset. Talveksi haluaisin viininpunaisen ja jonkun ei niin räikeän punaisen huulipunan... Kävin tänään passikuvassa punahuulisena ja tajusin taas, miksi mun pitäisi käyttää punaista huulipunaa. Ja nuo ältsin hyvin pysyvät kuivat punat on pelastus kun ei voi kokoajan peilistä tarkistella huulten kuosia  <3

SSpiegel

• Vieras
« Vastaus #533 : 08.08.12 - klo:00:52 »
^^ Nyxit on kyllä niin halpoja, että niitä voisi testatakin, vaikkei toimivuus itselläni olisikaan taattu. Lueskelin ja tutkiskelin sävyjä, jotka näyttää kyllä hyviltä, mutta aina epäilyttää, kun joku sanoo, että jokin on "kermainen" mattapunaksi. Tarkoittaa ihan tasan sitä, että ei pysy mulla sekuntiakaan. Kiitti vinkistä joka tapauksessa!  :)

^ Mulla ainakin Russian Red esimerkiksi tarttuu ihan kaikkeen, toisin kuin Ruby Woo. Mun Russian Redkin on kyllä kuiva, mutta jää enemmänkin huulille sellaiseksi kuivaksi kerrokseksi, eikä juntahda huuliin niin kuin RW.
Mäkin tänään ihan kylmästi heitin RR:n huulille kauppareissulle Prismaan!  :D On ollut jo pidempään huonon ihon päivät, ja mikäpäs veisi paremmin huomiota pienistä epätäydellisyyksistä? Punainen huulipuna on kyllä sellainen huomionkiinnittäjä, että kerran baarissa yksi (ihana) mies toisteli mulle pari tuntia, ettei näe mitään muuta kuin mun punaiset huulet...  :3

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #534 : 08.08.12 - klo:08:59 »
^ Punaiset huulet kyllä houkuttelee kommenteja. Ei tosin enää niin paljon kuin muutama vuosi takaperin, jolloin punaisia huulia näki vähemmän... Mutta joo, pitäisi muistaa pitäytyä punahuulimeikissä kun se on kai sitten se sopivin look  :D

Poissa LaPompadour

• HAIRahtanut
  • If you want to see a girl next door, go next door!
« Vastaus #535 : 09.08.12 - klo:20:34 »
Onko kukaan ehtinyt kokeilla uusia YSL-mattahuulipunia? Huokuttais mutta pelkään että kuivattavat.

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #536 : 22.08.12 - klo:21:47 »
Onko kellään heittää vinkkiä perusvarmasta markettipunasta, joka ei korosta hampaiden keltaisuutta? Varmasti niitä on useita, mutta lähdepä tässä täytenä huulipunaummikkona testaamaan kaikki, eli vinkit olisi kipeästi tarpeen. :)

Olen siis kylmä/neutraali eli lämpimät sävyt ei käy ja ne kai muutenkin on huonompi valinta.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #537 : 22.08.12 - klo:22:34 »
^ Rohkenetko käyttää puhtaan punaista huulipunaa? Yleensä punaiset (puhdas punainen tai siniseen taittava sekä tummemmat punaiset) saa hampaat näyttämään valkoisemmilta. Minulla on aika valkoiset hampaat ja jotkut lämpimät, ruskeat ja keltapohjaiset sävyt saa hampaat näyttämään keltaisemmilta kuin mitä ne on. Lisäksi olen huomannut, että lilat ja violetit huulipunat saa helposti hampaat näytämään melkein vihertäviltä.

Edit: Piti lisätä, että punaisten lisäksi myös pinkit on ainakin omassa käytössä osoittautuneet aika hyviksi hampaiden valkoisuuden korostajiksi.
« Viimeksi muokattu: 22.08.12 - klo:22:43 kirjoittanut Painted Lady »

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #538 : 23.08.12 - klo:14:43 »
Onko Maybellinen Popstick:in myynti lopetettu vai onko se vaan joka paikasta loppu  ??? Ostin sen Cherry Pop:in, mutta nyt haluaisin myös sen oranssin. Olen monen viikon ajan käynyt katselemassa Sokokselta, Anttilasta, Prismasta ja Cittarista. Mistään ei löydy.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #539 : 23.08.12 - klo:15:02 »
^ Ymmärtääkseni Popstickit olivat kausituote, joita myytiin vain kesällä. Varmasti esim. Ebaysta löytyy, jos sieltä tykkää ostaa.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini