Kirjoittaja Aihe: Huulipunat  (Luettu 128963 kertaa)

Poissa SH

• Tukkaguru
Vs: Huulipunat
« Vastaus #540 : 23.08.12 - klo:16:12 »
^^Feeluniquessa on vielä  :)

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #541 : 23.08.12 - klo:17:59 »
^^Ebaystä katsoinkin aikaisemmin, mutta ei ollut sitä väriä mitä halusin. Tai oli, mutta ei toimitusta Suomeen.

^Pitääpä katsoa tuo Feelunique. Kiitos  :)

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #542 : 23.08.12 - klo:18:01 »
^ Rohkenetko käyttää puhtaan punaista huulipunaa? Yleensä punaiset (puhdas punainen tai siniseen taittava sekä tummemmat punaiset) saa hampaat näyttämään valkoisemmilta. Minulla on aika valkoiset hampaat ja jotkut lämpimät, ruskeat ja keltapohjaiset sävyt saa hampaat näyttämään keltaisemmilta kuin mitä ne on. Lisäksi olen huomannut, että lilat ja violetit huulipunat saa helposti hampaat näytämään melkein vihertäviltä.

Edit: Piti lisätä, että punaisten lisäksi myös pinkit on ainakin omassa käytössä osoittautuneet aika hyviksi hampaiden valkoisuuden korostajiksi.

Puhdas punainen ei ehkä ole ihan ensimmäisenä uskalluslistalla, vaikka onkin upea ja kateellisena bongailen huoliteltuja punahuulia. Olen todella huono käyttämään mitään muuta kuin huulirasvaa ja värillisten kiiltojenkin kanssa käy yleensä niin, että järkytyn siitä miten keltaisilta hampaat näyttää ja tuubi lentää kaaressa laatikon nurkkaan.

Olen tähän asti onnistunut aina valitsemaan näitä epäonnisia sävyjä ja se mikä näyttää hylsyssä ja kämmenselässä kivalta, onkin huulilla jotenkin tunkkainen ja irvokas. Luulen, että näissä on ollut liian lämpimiä murrettuja sävyjä, vaikka mielestäni olen aina pyrkinyt valitsemaan enempi kylmiä. Täytyypä perehtyä asiaan vielä ennen kuin ryntään ostamaan mitään.

Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa Sundance

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #543 : 23.08.12 - klo:21:23 »
Sinimusta, käypä Carlsonin kemppariosastolla  :) Juuri pari päivää sitten kävin niitä siellä ihastelemassa.
« Viimeksi muokattu: 23.08.12 - klo:21:25 kirjoittanut Sundance »

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #544 : 24.08.12 - klo:20:31 »
Haluaisin pitää Maybellinen Super Stay 10 hr Glosseista, mutta ne saavat minut raivon partaalle! Aluksi vaikuttaa siltä, että väri pysyy huulilla, mutta ei tarvitse kuin kerran juoda niin väri kuluu pois keskeltä jättäen paksut ja tarkat rajat huulten reunoille. Paljon rumemman näköistä kuin normaalin huulipunan kuluminen. :(
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #545 : 24.08.12 - klo:21:05 »
^ :(
Mulla ei myöskään mikään stain pysy.

Popstickeja oli myös citarissa.

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #546 : 24.08.12 - klo:23:53 »
Haluaisin pitää Maybellinen Super Stay 10 hr Glosseista, mutta ne saavat minut raivon partaalle! Aluksi vaikuttaa siltä, että väri pysyy huulilla, mutta ei tarvitse kuin kerran juoda niin väri kuluu pois keskeltä jättäen paksut ja tarkat rajat huulten reunoille. Paljon rumemman näköistä kuin normaalin huulipunan kuluminen. :(

Entä jos rajaisit ja värittäisit huulet kevyesti rajauskynällä ennen kiillon levittämistä? Kuluminen ei näy silloin niin näkyvästi :)

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #547 : 12.09.12 - klo:08:04 »
^ Ymmärtääkseni Popstickit olivat kausituote, joita myytiin vain kesällä. Varmasti esim. Ebaysta löytyy, jos sieltä tykkää ostaa.

Ihan vähän aikaa sitten näitä oli ainakin Sellon Anttilassa ja taisi olla Cittarissakin. Mun mielestä ihanan näköinen tuote, jossa kaunis hylsy ja hauskan näköinen läpinäkyvä se itse puikko, mutta huulilla tuntuu ällön muoviselta eikä kosteuta yhtään. Mulla on yksi vähän käytetty, en nyt muista sävyä, mutta voin lähettää tämän ilmaiseksi jos joku haluaa kokeilla. Laittakaa yksäriä jos kiinnostaa.

Edit: Omistamani sävy on Tropical Pink
« Viimeksi muokattu: 12.09.12 - klo:08:24 kirjoittanut ainokainen »

Jillian

• Vieras
« Vastaus #548 : 08.10.12 - klo:16:38 »
Tietääkö joku mitään kivaa viininpunaista huulipunaa? Yllättäen syksy tuo mukanaan tällaiset himotukset.  :D Mieluummin viileään taittava väri.

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #549 : 08.10.12 - klo:18:45 »
Gina Tricolla oli joku kiva tumma, viininpunainen sävy. Kannattaa käydä testaamassa, hinta ei päätä huimannut.

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #550 : 12.10.12 - klo:11:35 »
Sain Korealaiselta Ebay myyjältä bb-voide ostoksen yhteydessä näytteen Etude Housen Fresh Cherry Lip Tintiä ja ihastuin siihen. Tämän näköinen tuote (kuva ei oo oma):

Näytepussukan sävy oli pinkki, mutta tilasin itselleni tuon kevyen korallin sävyn. Maksoi ebayssa noin 5€.

Tää tuote on tosi erilainen mitä olen koskaan käyttänyt! Melkein vesimäinen litku värjää huulet tosi hennosti, ja se väri pysyy tunteja! Väri pitää oikeastaan pyyhkiä pois. En ole kokeillut yhtäjaksoista kestoaikaa, kun olen aina lisäillyt sitä välillä, mutta kestävyys on kyllä erittäin hyvä. Tästä ei jää yhtään tahmainen/huulikiiltomainen pinta, vaan huulet näyttää siltä, että niissä ei olisi mitään, mukana tulee vaan nätti sävy. Ei myöskään kuivu huulille sellaiseksi kiristäväksi. Tuote ei todellakaan anna ainakaan omille tummahkoille huulilleni mitään intensiivistä sävyä, mutta sellaisen ihanan, hienostuneen sävyn jonka voi matchata vaikka poskipunan kanssa kivasti. Kirkas pinkki sävytti huuliani enemmän kuin tuo korallinen, joka antaa vaan tosi kevyen sävyn. Vaaleahuulisille nää varmasti toimii paremmin, mutta kyllä minäkin olen ihan ihastunut näihin  <3

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #551 : 13.10.12 - klo:10:46 »
Ai kun ihania! Nuo ilmeisesti toimii samalla periaatteella kuin huulitussit?
Mulla on GOSH:n ja Max Factorin huulitussit, ja tykkään niistä kovasti. Laitan aamulla kuiville huulille tussia, ja sitten vain huulirasvaa päälle. Päivän mittaan lisäilen huulirasvaa. Sävy kestää. Loistokeksintö!

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #552 : 30.11.12 - klo:10:26 »
Täällä aiemmin kirjoitetut kehut Isadora Jelly kiss -punista ovat täysin aiheellisia! Sävy Coral punch on just sellainen raikas koralli mitä toivoinkin sen olevan ja itse koostumus tuntuu tarpeeksi kosteuttavalta jotta varmaankin talvellakin voin käyttää punaa ihan yksinään, ilman huulirasvaa sen alla.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #553 : 30.11.12 - klo:14:30 »
Olen samaa mieltä. Nämä ovat ihan parhaita kiiltopunia, mitä on.
Esim. Diorin paljon hehkutettu Dior Addict -puna jäi laadussa kauaksi tämän taakse. En ole parempaa löytänyt!

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #554 : 30.11.12 - klo:15:51 »
Kaipaisin suosituksia vadelmanpunaisesta huulipunasta, joka olisi peittävä, (suht) kestävä, ei-kuivattava eikä matta, mutta ei myöskään saisi olla glitteriä tai muuta hohtoa/ hippusia. Merkillä ei väliä, kunhan saisi ostettua/ tilattua helposti.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.