Kirjoittaja Aihe: Huulipunat  (Luettu 131375 kertaa)

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
Vs: Huulipunat
« Vastaus #555 : 01.01.13 - klo:12:11 »
Kaipaisin suosituksia vadelmanpunaisesta huulipunasta, joka olisi peittävä, (suht) kestävä, ei-kuivattava eikä matta, mutta ei myöskään saisi olla glitteriä tai muuta hohtoa/ hippusia. Merkillä ei väliä, kunhan saisi ostettua/ tilattua helposti.

Lumenelta löytyy vadelmanpunaisia sävyjä yleensä, riippuu toki senhetkisestä värimaailmasta heillä.. kannattaa katsoa! Lumenen punat ovat muutenkin laadukkaita mielestäni.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #556 : 04.01.13 - klo:21:04 »
Mun täytyy nyt todeta ettei nää huulitussit ole mun käytössä kestäviä. Se on siis se syy miksi moisia halusin, olin käsittänyt että niiden pitäisi olla kestävämpiä kuin normipunien. Kokeiltu Max Factorin ja Lumenen versiot. Lumene irtoaa näistä kahdesta helpommin, se lähtee ihan kun nuolaisee huulia pari kertaa. Max Factoria sai myös olla lisäilemässä paljon useammin kuin normaalia huulipunaa jos puhui ja joi mitään. Vai teenkö mä jotain väärin, auttaisko joku pohjustaja tms?
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #557 : 04.01.13 - klo:21:20 »
^ Ei ne mullakaan pysy, enimmäkseen jäävät reunoille kuin olisin laittanut huultenrajauskynää. Mulla ei pysy yleensäkään mikään jonka mainostetaan niin tekevän, Rimmelin tussi vielä kuivattaa inhasti.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #558 : 04.01.13 - klo:22:19 »
Mun täytyy nyt todeta ettei nää huulitussit ole mun käytössä kestäviä. Se on siis se syy miksi moisia halusin, olin käsittänyt että niiden pitäisi olla kestävämpiä kuin normipunien. Kokeiltu Max Factorin ja Lumenen versiot. Lumene irtoaa näistä kahdesta helpommin, se lähtee ihan kun nuolaisee huulia pari kertaa. Max Factoria sai myös olla lisäilemässä paljon useammin kuin normaalia huulipunaa jos puhui ja joi mitään. Vai teenkö mä jotain väärin, auttaisko joku pohjustaja tms?

Muuhun en ota kantaa kuin tuohon lihavoituun kohtaan. Huulitussin alle ei pidä laittaa mitään vähääkään rasvaista. Huulirasvat, -pohjustajat ja muut vastaavat tukkii sen tussin huopakärjen minkä jälkeen tussilla ei tee enää mitään.

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #559 : 05.01.13 - klo:01:07 »
Jos joku kaipaa kestäviä huulipunia, voisin vinkata Diego Dalla Palman punia. Kestävät jopa syömisen ilman kulumista pois, ja kun kuluvat niin todella nätisti pitäen tasaisen sävyn koko ajan. Ihan omia lemppareita :)

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #560 : 21.01.13 - klo:20:29 »
Minun on jo pitkään tehnyt mieli kokeilla Obsessive Compulsive Cosmeticsin Lip Tar:eja. Sain tänään tilaukseni, mukana oli melkeinpä neonpinkki Anime ja kirkas heleänpunainen, koralliin vivahtava Radiate. En osaa vielä sanoa kunnollisia käyttökokemuksia, huulet olivat tänään niin kuivat etten viitsinyt tehdä kunnon huulimeikkiä - mutta testasin Radiatea kevyenä levityksenä huulirasvan päälle. Pigmenttiä on aivan valtavasti! Värit ovat upeita, tuo Radiate tekee ohuena levityksenä sellaiset ihanat mansikanpunaiset huulet  :-*.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #561 : 21.01.13 - klo:22:07 »
^Mistä tilasit? Heidän omilta sivuilta tilattuna postarit jo yhdelle 15 usd.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #562 : 21.01.13 - klo:22:14 »
Täältä: http://www.cocktailcosmetics.co.uk/

Värit on välillä vähän loppu, mutta kyllä niitä sinne aina tipahtelee! Muutenkin ihan tutustumisen arvoinen nettikauppa, kohtuulliset postikulut, toimitus nopeaa ja kivoja tuotteita.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #563 : 21.01.13 - klo:23:15 »
^OT, mutta tuoltahan saa Everyday Mineralsiakin ja postitus näyttäisi olevan Englannista! Suurkiitos siis vinkistä, tykkään tilata aina EDM-varastot kerralla täyteen ja tästähän voi olla hyötyä tiukkojen tullirajojen kiertämisessä.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #564 : 22.01.13 - klo:07:59 »
Joo, brittikauppa!

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #565 : 22.01.13 - klo:08:43 »
Mulla olisi tarve uudelle huulipunalle. Mulle sopii parhaiten hieman kylmään taittuva sävy, joka ei ole paljoa omia huulia tummempi. Nyt mun suosikki on Diorin Addict 260, Rose Dechabille:

Tää jotenkin raikastaa mun kasvot! Pysyvyyden kanssa on kuitenkin vähän niin ja näin, etenkin kun joudun käyttämään tätä huulirasvan päällä. Olisiko kellään antaa vinkkejä saman tyyppisestä sävystä? Mieluiten ihan kaupasta ostettava, jotta pääsen testaileen. Kiiltoa saa olla, ja mielellään kosteuttava tmv.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #566 : 09.04.13 - klo:20:49 »
Osaisko joku verrata Clarinsin Joli Rougea tai Joli Rouge Brilliancea IsaDoran Jelly Kissiin? Mille tuo Clarins haisee, tai maistuuko? Millainen koostumus Clarinsissa on?

Poissa leeinsane

• HAIRahtanut
« Vastaus #567 : 21.04.13 - klo:21:01 »
Miten on, mikä on paras huulitussi? Tykkään tämmöisestä mattapinnasta johon ei jää hiukset kiinni, niin voisin pitää töissäkin tämmöistä huulissa, mutta toi Max Factorin Lipfinity Lasting Lip Tint, mutta se ei kyllä pysy mulla kauaa. Onko noi Goshin paljon parempia pysymään?

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #568 : 22.04.13 - klo:09:52 »
Mulla on ollut sekä Max Factorin että GOSH:n tusseja, ja mulla ne kummatkin pysyy kyllä tosi hyvin. Ja siis ne täytyy laittaa ihan kuiville huulille, muuten eivät pysy. Mä pyyhkäisen huulet yleensä alkoholipitoisella kasvodedellä ennen levitystä, ettei huulilla vaan ole yhtään rasvaa.

Max Factorilla on enemmän luonnollisia sävyjä, GOSH:lla taas enemmän shokkivärejä. Muuta eroa en noissa oikastaan ole havainnut.

Nää on mun luottotuotteita ehdottomasti!

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #569 : 22.04.13 - klo:13:01 »
^^ En ole minäkään mitään merkittäviä eroja huulitusseista löytänyt. Kokemusta Lancomen muutaman vuoden takaisesta huulitussista sekä Max Factorin huulitussista. Ne oli käytössä ja kestävyydessä ihan samanlaiset. Epäilen, että kaikki meikkibrändit ostaa huulitussit samalta valmistajalta ja niissä on eroja lähinnä sävyissä ja tuoksuissa (ja tietenkin pakkauksissa).