Kirjoittaja Aihe: Huulipunat  (Luettu 119596 kertaa)

Poissa leeinsane

• HAIRahtanut
Vs: Huulipunat
« Vastaus #570 : 25.04.13 - klo:07:31 »
Onko Rimmelin huulitussin päässä oleva valkoinen kosteutushomma semmoinen että se tukkii myös tussin pään? Tuntuu aika rasvaiselle, joten voiko siihen päälle lisätä väriä?

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #571 : 25.04.13 - klo:11:05 »
En tuota rimmelin tussia tunne, mutta en laittaisi tussia minkään rasvaisen päälle juuris siksi, että tussi tukkeutuu.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #572 : 25.04.13 - klo:11:24 »
Idea noissa on siis se, että se tussiväri laitetaan kuiville huulille, ja sitten se rasva/kiilto siiihen päälle.

Poissa leeinsane

• HAIRahtanut
« Vastaus #573 : 25.04.13 - klo:17:29 »
Niin, ja mun pointti oli se että kun se väri ei pysy kun tunnin mulla, niin sitä tarttis lisätäkkin sitten.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #574 : 26.04.13 - klo:18:31 »
Toi on kyllä outoa, jos ei pysy. Jos siis laitat sen tussin ihan kuiville, rasvaamattomille huulille?  ???
Kummallista. Nuoletko huulia paljon huomaamattasi?

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #575 : 26.04.13 - klo:22:36 »
^Mullakaan ei pysy. En tietääkseni nuole huulia, mutta kai se on yksilöllistä kuinka kostea suu esim. on. Josko se sitten vaikuttaa kestoon, koska nimenomaan keskeltä huulia häviää ensin. Huulikiillotkaan ei mulla kauaa pysy.

Poissa leeinsane

• HAIRahtanut
« Vastaus #576 : 27.04.13 - klo:17:36 »
En mä mielestäni nuole huuliani paljon. Se vaan katoaa jonnekkin. En yhtään tiedä. Tunnissa yleensä hukkuu aika pitkälti kokonaan.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #577 : 27.04.13 - klo:17:57 »
Mähän täällä valittelin aiemmin että Lumenen ja Max Factorin huulitussit irtoavat huulistani kun nuolaisen niitä pari kertaa, eli eivät tosiaankaan kestä oikein mitään. Toisilla ne sitten pysyy tosi hyvin, tiedä sitten mikä syy.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa leeinsane

• HAIRahtanut
« Vastaus #578 : 27.04.13 - klo:20:11 »
Olis tosi kiva tietää missä syy, syljessä ehkä? Noi olis semmosia mitä tykkäisin käyttää, kun ne ei leviä jos pyyhkäisee vahingossa hihalla naaman ohi tai niihin ei jää tukka kiinni. Fyysinen työ ja siinä huiskiessa helposti kyllä leviää huulipunat. :D

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #579 : 28.04.13 - klo:09:21 »
^Ootko kokeillu OC:n lip tareja? Niitä on kehuttu, mutta en oo kokeillut ite.

Poissa leeinsane

• HAIRahtanut
« Vastaus #580 : 29.04.13 - klo:07:31 »
^En oo kokeillut. Onko ne kanssa tommosia tussimaisia jotka "imeytyy huuleen" eikä jää siihen "pinnalle"? Lue: Ei leviä tai tukka jää kiinni. :D

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #581 : 29.04.13 - klo:07:36 »
^Ei ole tussimaisia, vaan tosi pigmenttistä väriä tuubissa. Mulla on sellainen mielikuva, että "imeytyvät". Guerlainilla on myös "imeytyviä" huulimeikkejä. Nyt en muista nimeä, vaikka mullakin niitä on ja ne kyllä pysyy useamman tunnin eivätkä hiukset tartu niihin.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #582 : 29.04.13 - klo:08:46 »
Minulla on ollut pari OCC:n lip taria. Ne ei jääneet mieleen mitenkään poikkeuksellisen pysyvinä. Lähinnä vertaisin pysyvyyttä huulipunaan, kun koostumuksen perusteella voisi odottaa nopeammin katoavaa väriä. Lip Tarissa on muuten todela voimakas piparmintun maku. Tuon maun takia ne jäikin käyttämättä.

Poissa moschino

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #583 : 30.04.13 - klo:14:45 »
Onko joku kokeillut tuota Lushin nestemäistä huulipunaa? Miten pysyy?

http://www.lush.fi/tuotteet/huulille

Poissa PollyJean

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #584 : 02.05.13 - klo:09:52 »
Minulla on ollut pari OCC:n lip taria. Ne ei jääneet mieleen mitenkään poikkeuksellisen pysyvinä. Lähinnä vertaisin pysyvyyttä huulipunaan, kun koostumuksen perusteella voisi odottaa nopeammin katoavaa väriä. Lip Tarissa on muuten todela voimakas piparmintun maku. Tuon maun takia ne jäikin käyttämättä.

Vastaava tuote (ja ilman piparmintun makua!) löytyy Sleekiltä. Brittiläinen nettikauppa + taitaa olla edukkaampi tuotekin:
http://www.sleekmakeup.com/lips/lip-colour/pout-paint