Kirjoittaja Aihe: Huulipunat  (Luettu 116958 kertaa)

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
Vs: Huulipunat
« Vastaus #585 : 04.07.13 - klo:21:40 »
Oisko kenelläkään vinkata hyvää vadelmanpunaista punaa? Sellaista raikasta, kosteuttavaa, ei liian räikeää. Ostolakossa-blogissa oli aikas nätti Lancomen puna, mutta en nyt pääse käsiksi Lancomeen (enkä tiedä raaskisinko edes ostaa), joten melkeinpä joku markettipuna olisi hakusessa...
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #586 : 17.07.13 - klo:17:14 »
Olen aivan rakastunut MACin punaan Pink Pearl Pop. Raikas vaaleanpunainen, ei liian lämmin tai kylmä ja koostumus on oikein hyvä, läpikuultava eikä kuivata.
Raitoja käpälään!

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #587 : 25.07.13 - klo:00:48 »
Oisko kenelläkään vinkata hyvää vadelmanpunaista punaa? Sellaista raikasta, kosteuttavaa, ei liian räikeää. Ostolakossa-blogissa oli aikas nätti Lancomen puna, mutta en nyt pääse käsiksi Lancomeen (enkä tiedä raaskisinko edes ostaa), joten melkeinpä joku markettipuna olisi hakusessa...

Miten olisi esim. Maybellinen Vivid Rose Vivids- kokoelmasta? Swatchia huulilla voit tsekata vaikka mun blogista  :)

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #588 : 01.08.13 - klo:22:41 »
Kiitos Mirju vastauksesta, ostin sitten viime viikolla laivalta tuon mainitsemani Lancomen Rouge Love punan. Tuo Maybelline on aika herkku, mutta ehkä hieman liian räväkkä mulle.  :)
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa janniina

• Hiushörhö
« Vastaus #589 : 12.08.13 - klo:09:03 »
Oiskos jollain vinkata OIKEESTI pysyvää huulipunaa?

Ostin muutama viikko sitten Chanelin Velvet (tai jotain sinne päin :DD) huulipunan ja se on kyllä hienosti pysynyt ja tälläiselle huulienpureskelijallekkin hyvä huulipuna. Värivalikoima vaan noissa on vähän suppea. Nyt haluaisin punaisen punaisen pysyvän huulipunan.
Hiukset: 1b M ponnari ympärys 9cm, Liian hyvään hoitoon totutetut lellikkihiukset jotka ottavat itseensä kaikesta mitä tekee ja jättää tekemättä (pl. hysteerinen hoito) http://imgur.com/wVKly98
<3: XZ, EHS, Alba Botanican jätettävä ja Lush R&B

SSpiegel

• Vieras
« Vastaus #590 : 12.08.13 - klo:20:55 »
^ Mulla on parhaiten pysynyt Macin Ruby Woo ja Chili. Molemmat oikein superkuivia mattapunia. Jos ei tykkää ihan niin kuivasta, niin Lipstick Queenin Sinner-sarjan huulipunat on tosi pigmenttisiä ja tuntuvat siedettävältä huulilla.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #591 : 12.08.13 - klo:21:42 »
Inglotin huulikynät, ne jumbomalliset oisko AMC nimeltään, on tosi pysyviä mutta nekin mattoja ja siten aika kuivia. MUFEn Aqua Rouge on myös superkestävä ja lisäksi tahraamaton.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #592 : 13.08.13 - klo:12:42 »
Tai sitten huulitussi, ja kiilto päälle.

Mulla on GOSH:n rubiininpunainen tussi, sillä saa ihanan tarkasti rajattua huulet, ja joskus räväkällä tuulella ollessani käytän sitä. Eli muuten aika nude meikki, mutta ihan rubiinin punaiset huulet... nam.

Ja toi tussi siis kestää kuin tauti.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #593 : 13.08.13 - klo:16:27 »
Mun huulilla nuo tussit eivät pysy ollenkaan, siis lähtevät ihan heti kun nuolaisee vähänkin huulia :( En tajua miten ne muilla voivat olla niin pysyviä.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa janniina

• Hiushörhö
« Vastaus #594 : 13.08.13 - klo:17:55 »
Tai sitten huulitussi, ja kiilto päälle.

Mulla on GOSH:n rubiininpunainen tussi, sillä saa ihanan tarkasti rajattua huulet, ja joskus räväkällä tuulella ollessani käytän sitä. Eli muuten aika nude meikki, mutta ihan rubiinin punaiset huulet... nam.

Ja toi tussi siis kestää kuin tauti.

Onko noi tussit semmosia mattasia vai kiiltäviä? :D Varmaan tyhmä kysymys mutta ei ole mitään kokemusta tusseista huulilla.
Hiukset: 1b M ponnari ympärys 9cm, Liian hyvään hoitoon totutetut lellikkihiukset jotka ottavat itseensä kaikesta mitä tekee ja jättää tekemättä (pl. hysteerinen hoito) http://imgur.com/wVKly98
<3: XZ, EHS, Alba Botanican jätettävä ja Lush R&B

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #595 : 13.08.13 - klo:18:22 »
Mattoja. Niihin voi laittaa päälle kiiltoa, huulirasvaa tai tavallista huulipunaa.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #596 : 12.04.14 - klo:22:26 »
Onko The Body Shopin Colour Crush -punat laadultaan hyviä? Etenkin sävy 315 kiinnostaa. Haluaisin kosteuttavan ja kevyen huulipunan. Onko noissa jokin tuoksu?

Millaisia IsaDoran Twist Up Gloss Stick "kynät" oikeen on? Jättääkö ne kiiltävän lopputuloksen? Miten paljon niissä on pigmenttiä? Onko hajusteettomia vai onko jokin tuoksu?

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #597 : 13.04.14 - klo:11:50 »
^Mä sain lahjaksi yhden tuollaisen Isadoran kynän, ja sen koostumus on tosi ihana. Oma sävyni on tosi neutraali my-lips-but-better -sävy, joten pigmenttisyys ei tässä ehkä parhaiten tule esiin, mutta sävy on tosi kaunis. Lopputulos on kiiltävä, ei mikään vesipinta kuitenkaan. Tuntuma on todella pehmeä ja huulirasvamainen ja ihana. Haju on inhottava, eltaantunut vanilja, samantyyppinen kuin esim. Macin huulituotteissa.

Miksköhäni tuota vaniljalöyhkää tungetaan kaikkiin huulutuotteisiin. Ymmärrän, että sitä huulipunien ominaistuoksua halutaan hävittää, mutta olisihan niitä muitakin vahvoja peittohajuja kuin vanilja.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #598 : 13.04.14 - klo:12:45 »
^Jep, mulla on IsaDoran Jelly Kiss huulipuna, mutta en pysty sitä nykyään enää käyttämään, koska se "vaniljalöyhkä" on liian voimakas ja oikeastaan aika karsea. Joten täytyy vielä harkita. Onkohan niissä Lumenen vastaavissa Sorbet tms nimisissä myös joku ällö haju?

SSpiegel

• Vieras
« Vastaus #599 : 13.04.14 - klo:17:59 »
^ Lip Sorbeteissa on aika vahva hedelmäinen tuoksu, ei mikään erityisen ällöttävä mun nenään, mutta toisaalta tykkään Maccien vaniljan tuoksustakin. Tuoksu kyllä häviää aika lailla heti.