Kirjoittaja Aihe: Huulipunat  (Luettu 119600 kertaa)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
Vs: Huulipunat
« Vastaus #60 : 08.09.06 - klo:14:21 »
^Sävyjä oli noin seitsemän erilaista tjsp, joka tapauksessa enemmän kuin kolme.  Hinta oli kait vähän vajaa 11 e, ihan tarkkaan en muista kun katselin useampia eri tuotteita siinä. Mutta nythän on Anttiloissa Lorealin meikeillä ota 3 maksa 2 tarjous joten jos löytyy useampi mieleinen sävy kannattaa hyödyntää.  :) Itse katselin sitä vaaleinta sävyä jota Aishwaraya Rai (miten toi kirjoitetaan...?) mainostaa.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #61 : 08.09.06 - klo:20:35 »
Natalie Imbruglian sävy Ruby oli musta paras, tais olla ainut punaiseen vivahtava. Liikaa niissä minusta oli sitä metallin säihkettä ja ruskee voittosia.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa MAS

• HAIRahtanut
« Vastaus #62 : 09.09.06 - klo:00:52 »
täällä ilmoittautuu yksi huulipunafriikki  :)

Eipä noita mitenkään taida olla edes sataa, mutta kaverit aina pyörittelevät silmiään kun kassin pohjalta löytyy muutamaa eri sävyä. Tosin suuri osa taitaa olla sellaisia suht ohuthuulisia, jotka käyttävät vain yhtä huulikiiltoa..

Yleensä minulla tarttuu alekoreista eri sävyjä mukaan, reilusti yli puolet on lumenea. Jotenkin tykkään Lumenen koostumuksesta, ja mieluummin lisäilen väriä välillä kuin käytän kestopunia. kiilloistakin tykkään, mutta en nestemäisistä, minusta vaan liian tahmaisia vaikka välillä extrakiilto olisikin kiva. Tässä muutamista kokemuksia:

Clinique: Moisture Surge, hyvä ja kivantuntuinen, mutta turhan kallis minun budjetilleni

L'oreal: - color riche, minusta aika tavalla samaa tasoa lumenen kanssa, eikä kestokaan mitenkään kummempi
             - invincible kiss proof, minulla ei kestä kovinkaan hyvin.. tai sitten pitää olla todella kuivat huulet
             -poistuneita: Rouge Pulp, yllättävän kiva eikä tahmainen, tätä voisin vieläkin hommata jos vain jostain saisi

Lumene: kaikki muut ovat ihan ok peruskamaa paitsi ultra gloss kiilto, yäk tahmainen ja kuivattava.

Make up forever: kerran panostin ja ostin tuollaisen viiden punan paletin, ehdoton suosikkini. On pigmenttiä ja pysyvyyttä vaikka olen huulirasvan kanssa käyttänyt, riittoisa. Nro16, ei taida enää olla myynnissä? tässä ainakin on yksi todella kiva klassinen matta punainen, jos oikein pohjasta tähtäsin niin se olisi nro L109.

Max factor: oliskohan ollut joku colour perfection, ei ainakaan lipfinity.. ihan jees, ei kuitenkaan mikään kestävä

Nivea: Color shine, tykkään, ok tuote, kiiltelee kivasti muttei ole tahmainen

sitten lisäksi sekalaiset, maybellineä ja yves rocheria, en viitsi enää edes alesta ostaa, näillä en tee mitään. pysyvyys nolla tai haisevat oudolle jne

Edit.
niin se olisi nro L109.

kävin oikein tuolla sivuilla tarkistamassa ja en oikein usko että se olisi sama sävy.. ainakaan muita paletissani olevia ei edes löytynyt  :-\  lähimpänä taitaisi olla seuraava:

http://www.makeupforever.com/xcart/customer/product.php?productid=26015&cat=40112&page=1

Nykyhinnoista ei mitään hajua, itse sain tuon halvemmalla kun paletit uudistuivat

Yhdistin peräkkäiset viestisi! T: ChaosBlack
« Viimeksi muokattu: 09.09.06 - klo:11:07 kirjoittanut ChaosBlack »
1b F ii

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #63 : 10.09.06 - klo:10:58 »
Osaisko joku auttaa, eilen tuli mainos telkkarista missä kolme naista mainostaa huulipunaa. Yksi nainen oli Täydellisistä naisista, toinen Andie McDowell ja kolmatta en tunnistanut. Muistaako joku mikä tuo puna on nimeltään, ja kenenhän tuote se mahtaa olla? Se ensimmäinen sävy vaikutti tosi nätiltä, olis kiva kokeilla.
Oiskohan kyseessä se Lorealin huulipuna jota mainostaa mm. Eva Longoria? Se on Color Riche
http://www.eva-longoria.net/gallery/showphoto.php/photo/10801

Se on juuri tuo puna, ja sävykin on oikea, kiitos Hunajapupu! :D Onko noista Color Richeistä kellään kokemusta, vai ovatko ihan uusi sarja?

No niin, testasin noita kaupassa ja olihan melkoinen pettymys. :-\ En voi käsittää miten kyseisellä Longorian sävyllä olisi saatu aikaan sinnepäinkään yhtä intensiivinen tulos kuin mainoskuvissa, ellei Evalla ole todella tummat huulet luonnostaan, tai ne on väritetty rajauskynällä kauttaaltaan täysin ennen huulipunaa (+ tietty kuvaa on käsiteltykin). Mulla tulos ei näyttänyt yhtään miltään ja lähti samantien leviämään, ei hyvä. Harmittaa, tuossa olisi ollut muuten se täydellinen sävy.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Mari0

• Vieras
« Vastaus #64 : 12.09.06 - klo:22:05 »
Itse en ole tainnut koskaan edes huulipunaa omistaa, käytän oikeastaan vain huulirasvaa ja joskus huulikiiltoa. Tykkään meikata enemmän silmiäni, ja nyt tahtoisin löytää huulipunan/tms, joka lähes "vähentäisi" huulieni punaisuutta, ja saisi aikaan ns. mattamaisen ja vaalean sävyn.
Hieman kuten Joliella tässä, mutta jopa vielä vaaleampi, ei kuitenkaan valkoinen.
http://www.pointless.nl/~peter/stuff/angelina_jolie.jpg
http://free-pu.htnet.hr/isabella/wallpaper%20-%20angelina%20jolie.jpg (ei näin kiiltävät huulet)

Tarvitaanko siihen muutakin kuin huulipunaa, että saa "mattamaiset" huulet, huulipunat kun tuntuvat lähinnä "kiillottavan" :D

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #65 : 13.09.06 - klo:09:01 »
Tarvitaanko siihen muutakin kuin huulipunaa, että saa "mattamaiset" huulet, huulipunat kun tuntuvat lähinnä "kiillottavan" :D

Aika mattapintainen tulos tulee jo mattapunalla, satiininhohtoisella saat aika jänskän pinnan. Toteutustapoja on varmaan yhtä monta kuin tekijääkin, mutta mun ehdotus on, että levität punan sormin tai siveltimellä, puuteroit huulet hyvin kevyesti ja taputtelet varovasti sormin samaa punaa puuterin päälle. Jos punan levittää suoraan puikosta huulille, se kiiltää väkisinkin enemmän, koska sitä tulee paksumpi kerros. Ja toisaalta, tämä kiiltopunavillitys on jatkunut jo niin kauan, että mattapunia voi olla markettien standeiltä hieman vaikea löytää. Monella selektiivisellä merkillä ja kaikilla ammattilaissarjoilla niitä on aina valikoimissa.
« Viimeksi muokattu: 13.09.06 - klo:09:09 kirjoittanut Shi Shi »
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #66 : 13.09.06 - klo:10:30 »
No niin, testasin noita kaupassa ja olihan melkoinen pettymys. :-\ En voi käsittää miten kyseisellä Longorian sävyllä olisi saatu aikaan sinnepäinkään yhtä intensiivinen tulos kuin mainoskuvissa, ellei Evalla ole todella tummat huulet luonnostaan, tai ne on väritetty rajauskynällä kauttaaltaan täysin ennen huulipunaa (+ tietty kuvaa on käsiteltykin). Mulla tulos ei näyttänyt yhtään miltään ja lähti samantien leviämään, ei hyvä. Harmittaa, tuossa olisi ollut muuten se täydellinen sävy.
Itsekin yllätyin noista sävyistä kun kävin testailemassa, mua kiinnosti se Aishwaraya Rain sävy joka oli sen huulilla kaunis beige. Se oli luonnossa paljon tummempi ja siinä oli jotain kimalteita, en tajua miten sillä sävyllä saisi muka niinkin vaaleat huulet kuin siinä mainoksessa oli.  ??? Harmittaa.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #67 : 13.09.06 - klo:11:17 »
Itsekin yllätyin noista sävyistä kun kävin testailemassa, mua kiinnosti se Aishwaraya Rain sävy joka oli sen huulilla kaunis beige. Se oli luonnossa paljon tummempi ja siinä oli jotain kimalteita, en tajua miten sillä sävyllä saisi muka niinkin vaaleat huulet kuin siinä mainoksessa oli.  ??? Harmittaa.

Nuo sävyt tosiaan tuntui jotenkin tosi ohuilta (siis ei-peittäviltä), ja noita kimalteita oli melkein joka sävyssä muttei mainoskuvissa, eli taas meitä huijataan... Tietty mainoksiin ei ole ikinä luottaminen, mutta luulisi edes sinnepäin olevan noiden mainostettujen sävyjen. Ihan kuin olisi eri huulipuna mainoksissa ja myynnissä. ::)
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa marien

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #68 : 23.09.06 - klo:18:36 »
Miltäköhän kohtuuhintaiselta merkiltä löytyisi tosi luonnollinen vaaleanpunainen huulipuna? Sellainen nudemainen. Kaikissa joihin olen törmännyt, tuntuu olevan kimalteita tai metallinhohtoa, ja niistä en pidä  :-\  Pigmenttiä saisi myös olla reilusti, niin että sävy todella näkyy huulilla.  :)

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #69 : 25.09.06 - klo:12:03 »
Miltäköhän kohtuuhintaiselta merkiltä löytyisi tosi luonnollinen vaaleanpunainen huulipuna? Sellainen nudemainen. Kaikissa joihin olen törmännyt, tuntuu olevan kimalteita tai metallinhohtoa, ja niistä en pidä  :-\  Pigmenttiä saisi myös olla reilusti, niin että sävy todella näkyy huulilla.  :)

MakeUpStoresta ainakin löytyy.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa PJ

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #70 : 25.09.06 - klo:13:34 »
Itsekin olin kiinnostunut juuri tuosta samasta beigen sävystä, mutta lehden välissä tullut huulipunanäyte osoitti värin ihan toisenlaiseksi kuin kuvissa. Minusta sävy oli paljon punaisempi ja muutenkin tummempi kuin kuvissa.  ??? Osa sävyerosta selittyy varmasti ihon sävyjen erolla, mutta silti olen todella pettynyt. Harmi sinänsä koska tuo mainoksissa esiintyvä sävy olisi juuri sitä mitä etsin.

Poissa Marielle

• Hiushörhö
« Vastaus #71 : 26.09.06 - klo:10:26 »
Itsekin olin kiinnostunut juuri tuosta samasta beigen sävystä, mutta lehden välissä tullut huulipunanäyte osoitti värin ihan toisenlaiseksi kuin kuvissa. Minusta sävy oli paljon punaisempi ja muutenkin tummempi kuin kuvissa.  ??? Osa sävyerosta selittyy varmasti ihon sävyjen erolla, mutta silti olen todella pettynyt. Harmi sinänsä koska tuo mainoksissa esiintyvä sävy olisi juuri sitä mitä etsin.

Nuo ovat mielestäni aivan ihania punia, tuollainen tosi kaunis, vaalea beige löytyy Jane Fonda sävystä 715, Jane Pink Beige. Siinä ei ole kimalteita eikä taita punaiseen. Omistan myös tuon Aishawaraya Beigen ja se on tosiaan hyvin tumma ja kimalteinen (vaikka kimalteet eivät huulilla juuri näy).

Muita ihania sävyja jotka on tullut hankittua:
Michelle Dragee 711, tummemman vaaleanpunainen joka kimaltelee
Scarlet Blushed 714, hennon vaaleanpunainen
Andie Carmine 703, tumma vadelmanpunainen

Vielä tekisi mieli hankkia sävy Kerry Rosewood 713 joka näyttää tosi upealta :)

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #72 : 04.10.06 - klo:16:30 »

MakeUpStoresta ainakin löytyy.

Mäkin etsin edelleen sitä täydellistä, luonnollista huulipunaa, joka ei olisi liian pinkki mutta ei kuitenkaan liian kylmä nude (niinkuin lumenen nudehuulipunat) eikä sisältäisi kauheesti kimalteita. Pigmenttiä pitäisi olla koska mulla on aika punaiset huulet. Makeupstore punat kuivattavat mun huulia, vaikka niissä onkin kivasti pigmenttiä.

Osaisiko joku suositella jotain hyvää merkkiä ja sävyä.
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa marien

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #73 : 04.10.06 - klo:21:00 »
Itse en ole tainnut koskaan edes huulipunaa omistaa, käytän oikeastaan vain huulirasvaa ja joskus huulikiiltoa. Tykkään meikata enemmän silmiäni, ja nyt tahtoisin löytää huulipunan/tms, joka lähes "vähentäisi" huulieni punaisuutta, ja saisi aikaan ns. mattamaisen ja vaalean sävyn.
Hieman kuten Joliella tässä, mutta jopa vielä vaaleampi, ei kuitenkaan valkoinen.
http://www.pointless.nl/~peter/stuff/angelina_jolie.jpg
http://free-pu.htnet.hr/isabella/wallpaper%20-%20angelina%20jolie.jpg (ei näin kiiltävät huulet)

Muakin kiinnostaisi, olen miettinyt ihan samaa  :)  Nuo Angelina-huulet näyttää kauniilta mutta tuntuu olevan mahdottomat meikata - usein suositellaan laitettavaksi meikkivoidetta huulille, mutta itselläni se ei ainakaan toimi. Muutaman tunnin näyttää hyvältä mutta loppupäivästä huulet ovatkin jo ihan pakkeloidun näköiset kun meikkivoide paakkuuntuu ja kuivuu huulille..eli ei pysy kauaa luonnollisen näköisenä.  Lumenen beige huulipunasävy 109 olisi varmaan ok, mutta tekee huulista sinertävät  :-\

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #74 : 05.10.06 - klo:00:16 »
Askarruttaa yksi juttu, eikös nudemeikki ole siis mahdollisimman luonnollisen näköinen? Eli nudehuulipuna on lähellä huulten omaa sävyä, joten esim minun tapauksessani nudehuulipuna ei olisi lähelläkään beigeä niinkuin nude normaalisti ymmärretään vaan mahdollisimman luonnolllinen sävy minulle eli punertava?
Siksi kyselen koska mikäli nude ymmärettään eri beigen sävyinä, ei nude eli luonnollisuus sovi minulle viereenkään  :D
(Tämän olisin tietysti voinut kirjoittaa "Tyhmiä kysymyksiä meikkaamisesta"-ketjuun, mutta laitoin nyt tänne kun täällä on muutenkin noista nudepunista ollut puhetta)