Kirjoittaja Aihe: Huulipunat  (Luettu 128943 kertaa)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Vs: Huulipunat
« Vastaus #600 : 31.07.14 - klo:21:53 »
Onko Ysl:n ja/tai Chanelin kiiltopunat hintansa väärtejä? Millainen tuoksu niissä on? Haluaisin jonkun ns. sävyttävän huulirasvamaisen tuotteen, jossa ei olisi liikaa pigmenttiä ja koostumus olisi kevyt ja kosteuttava.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #601 : 31.07.14 - klo:22:50 »
Jos olet hajuherkkä niin tsekkaa Cliniquen huulituotteet. Esim.  Chubby Stickit kannattaa testata, ovat mainioita. Löytyy pigmenttisempi ja kuultavampi koostumus ja tuntuvat melko kosteuttavilta.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #602 : 01.08.14 - klo:06:56 »
Chanelin kiiltopunat ei mun mielestä kosteuta yhtään, ja niissä Chubby Stickeissäkin on sellainen jankkimainen tunne, ne jotenkin kökkööntyy mun huulilla.

Jos haluat todella hyvän, siis oikeasti kosteuttavan tuotteen joka on kuin huulirasva mutta antaa myös sävyä, kokeile Elisabeth Ardenin 8 Hour Cream Tinted Lip Protectant Stickiä. Aivan mahtava tuote, tuoksuukin ihanasti sitruunaruoholta eikä maistu miltään. Ja siis kosteuttaa oikeasti.
Sävyjä on tosin vain neljä, mutta ne on aika sellaisia "sopii kaikille" -tyyppisiä.
« Viimeksi muokattu: 01.08.14 - klo:06:58 kirjoittanut ainokainen »

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #603 : 01.08.14 - klo:08:20 »
Minä olen ihan tykännyt tuosta Chubby Stickin koostumuksesta, siinä on jotenkin onnistuttu tuotteessa, joka on samalla sävyltään kevyt, mutta kuitenkin kestävä huulilla. Isa Doran kynä on minusta ihan vastaava laadultaan ja tunnultaan, edullisempi, mutta ei tuoksuton, sävyissä enemmän kimallusta.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #604 : 29.08.14 - klo:20:49 »
^ Kyllä siinä ainakin on selkeästi enemmän ja vähemmän hyviä vaihtoehtoja! :) Vaaleita sävyjä kannattaa karttaa, ja omasta mielestäni myös selkeän oransseja ja samoin kaikkein sinisimmän pään sävyjä. Usein kuulee sanottavan, että sinipunaiset sävyt (pinkit ja violetin pään punaiset siis) häivyttävät hampaiden keltaisuutta, ja uskon kyllä jos joku sanoo kokevansa näin, mutta itse en vain ole sitä mieltä. Omakin kokemus kellertävien hampaiden kanssa on siis pitkä. Eikös tässä voi ajatella sitäkin, miten silmien värin korostamisessa käytetään luomiväreissä vastavärejä...? Juuri tällä tavalla minusta pinkit ja lilat punat vain pahentavat asiaa. Minusta parhaat vaihtoehdot löytyvät klassisen punaisten skaalasta, mieluusti enemmän viininpunaista kuin oranssiin päin, mutta kuitenkin myös ihon sävyn lämpimyyden ehdoilla, niin että kokonaisuus näyttää sopivalta. Eihän mikään sävy sitä keltaisuutta voi hirveästi häivyttää, joten minusta paras on klassisen siisti ja tyylikäs kokonaisuus, jossa ei ainakaan käytetä mitään ongelmaa korostavaa. Mutta uskon kyllä, että tästäkin on monia mielipiteitä.
1cFii, oma väri.

SSpiegel

• Vieras
« Vastaus #605 : 29.08.14 - klo:21:21 »
^^ Henk.koht. olen päättänyt olla välittämättä mun kauheista hampaista ja käytän juuri sellaisia huulipunia kuin tahdon. Ois ne varmaan kauniimpia valkohampaisella, mutta huulipunat on mun meikkiheikkous, eikä ne mun hampaat paremmiksi muutu vaikken huulipunaa pitäiskään. Ei kannata välittää liikaa toisten mielipiteistä. Kaunista itseäsi juuri niin kuin itse haluat.

Mutta jos nyt on ihan pakko vinkata ns. valkaiseva huulipuna, niin esim. Macin Russian Red on aika hyvä. Tosin jotkut sanovat, ettei keltahampaisena saisi käyttää mattapunia  ::), mut who cares.

Poissa funkylala

• Hiushörhö
« Vastaus #606 : 11.10.14 - klo:21:53 »
Saako Make Up Storen  huulipunia mistään halvemmalla kuin tuo 20 euroa? Haluaisin sävyt Dare ja Mandy.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #607 : 10.11.14 - klo:15:09 »
^Enna, jos haluat, voin lähettää sulle Narsin nuden mattapunan Filmstar. Se on todella, todella nude ja todella, todella matta. Se ei ole kovin vanha, mutta on kokeiltu, eikä se sovi mulle yhtään.. Tuli sellaisessa Narsin Andy Warhol -setissä. Harmittaa, kun se pyörii tuolla käyttämättömänä.

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #608 : 15.02.15 - klo:11:26 »
Onko Ysl:n ja/tai Chanelin kiiltopunat hintansa väärtejä? Millainen tuoksu niissä on? Haluaisin jonkun ns. sävyttävän huulirasvamaisen tuotteen, jossa ei olisi liikaa pigmenttiä ja koostumus olisi kevyt ja kosteuttava.

Chanelista en niinkään välitä, mutta YSL:n kiiltopunat ovat todella hintansa arvoisia. Tuoksu on YSL:ssä aika voimakas. Paras kevyistä punista on kuitenkin mielestäni Rouge d`Armani Sheer. Esim. Karlasugarilta löytyy hyvät kuvat sävyistä googlen kuvahaussa.

Oisko kenelläkään suositella hyvää mattapunaa markettihintaluokassa?

Poissa Mintti

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #609 : 27.03.15 - klo:11:48 »
Oisko jollain vinkata mistä saisi (mieluiten tietysti hyvin pysyviä) sinisiä, violetteja, oransseja ym. huulipunia? Joko Suomesta tai kohtuullisilla kuluilla ulkomailta.
Luonnonmukaiseen kosmetiikkaan hairahtanut kotikemisti.
3b F ii
iHerb -alennuskoodi: OPI742

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #610 : 27.03.15 - klo:13:22 »
^ Makeup Revolutionilla on ainakin keltainen ja turkoosi väri, sekä erilaisia violetteja.

Ja sitten NYXiltä löytyy Macaron Lippies kokoelma, jossa onkin sitten kaikkia herkkuvärejä :). Mutta itselläni ei ole mistään näistä omaa kokemusta.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #611 : 27.03.15 - klo:13:41 »

Poissa Mintti

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #612 : 27.03.15 - klo:14:31 »
^^ Olipa halpoja punia tuolla Makeup Revolutionilla, ja postaritkin vain £4.95!  :T NYXillä ja Lime Crimellä olikin sitten sen verran korkeammat hinnat sekä postarit, että yhden punan hinnaksi tulisi aika paljon, vaikka siellä aivan ihania sävyjä olikin. Taidanpa pistää tilaukseen noita Makeup Revolutionin yhden punnan punia.
Luonnonmukaiseen kosmetiikkaan hairahtanut kotikemisti.
3b F ii
iHerb -alennuskoodi: OPI742

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #613 : 18.04.15 - klo:22:25 »
Vinkkejä korallin värisestä huulipunasta? Ja halvemmasta hintaluokasta kun laadulla ei oo juuri väliä. :)
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #614 : 18.04.15 - klo:22:55 »
Maybellinen 420 Coral Pop? Oranssihtava koralli, ei kyllä taida enää marketeistä löytyä mutta netistä kyllä.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.