Kirjoittaja Aihe: Huulipunat  (Luettu 134911 kertaa)

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
Vs: Huulipunat
« Vastaus #615 : 18.04.15 - klo:23:12 »
Netistä en oikein pysty ja viitsi tilata. Helpompi siis marketista olisi ostaa :)
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #616 : 19.04.15 - klo:13:22 »
^ Isadoran uusissa mattahuulikynissä on koralli. Maybellinen Vivids sarjassa on Shocking Coral (ei erityisen shocking), sitä löytyy ainakin Sokokselta.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #617 : 19.04.15 - klo:13:26 »
^Oma Coral Popini on lopuillaan ja ajattelin seuraajaksi just tuota Shocking Coralia, kun sitä saisi marketeistakin, mutta kokeillessani huomasin että sen lisäksi että se ei ollut shocking, se ei musta ollut myöskään erityisen coral ;D Lähinnä kirkas punainen, jopa viileään vivahtava.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #618 : 19.04.15 - klo:20:23 »
Hei kiitos, käyn katselemassa :)
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #619 : 25.04.15 - klo:22:30 »
Hei suositelkaas mulle vaaleaa, kalpeaa persikkaista huulipunaa (joka sopis viileäsävyiselle)! Mulle tuli NYX Matte Hippie Chic ja se on tosi ihanan sävyinen, mutta koostumus ei toimi mun kuivilla huulilla joten käyttämättä jää :( Ellen kokeile huulten pohjustajaa vielä. Tulosa myös Wet'n Wildin Pinkerbell ja kuvissa se on mielettömän kaunis, mutta kaipaisin tuosta vielä vaaleampaa, mutta ei täysin "väritöntäkään", koska liian nudet vie värin kasvoilta ihan kokonaan.

Eli mistä tämmöinen, mutta paremmalla koostumuksella: https://aws.makeupbee.com/430ef9df8b69362d52b8ec9513a83112_450.jpg

Edit. Hah vastaankin itselleni, tämä vois jopa toimia: http://www.baobella.com/assets/tmp/_resampled/SetWidth615-1077695269.jpg

Huomasin, että tuommoiset toimii hyvin tummempien silmämeikkien kanssa (vastaavia mulla jo vaaleanpunaisissa sävyissä löytyykin).

Edit2. Saa silti suositella persikkapinkki-sävyjä muitakin, mulla on vaan pinkkejä, vaaleanpunaisia ja punaisia :D
« Viimeksi muokattu: 25.04.15 - klo:22:47 kirjoittanut Chaos »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #620 : 27.08.15 - klo:20:34 »
Kokeilin Sokoksen myyjän innoittamana Rimmelin Provocalipsiä:

Tämä on siis kestopuna, jossa laitetaan ensin kuivan ja nahkean tuntuinen huulimaali, ja päälle voidemainen kiilto. Mulla on aina ongelma näiden kestopunien kanssa, en vaan kestä sitä lateksista tunnetta huulilla. Kiillon kanssa tuntuma huulilla on vielä jotenkuten siedettävä, mutta kun se päällikerros kuluu pois, jäljelle jää nahkamainen riekaloituva kerros lateksia jota tekee mieli nyppiä irti. En tykännyt.

Olen etsinyt kissojen ja koirien kanssa huulitusseja. Niitä ei enää ole missään sarjassa. Huulitussit on aivan ihania, niillä saa oikeasti tosi tarkasti rajatun ja kestävän lopputuloksen, eikä huulilla tunnu että siinä olisi mitään. Tussi alle, omaa lempparihuulirasvaa päällle, ja menoks.

GOSH:lla oli ihan paras, ja Max Factorillakin kelvollinen. Muistaakseni jossain vaiheessa Lumenellakin oli. Mutta noita ei saa enää. Onko kellään tietoa, onko missään sarjassa enää tällaista tuotetta? Voisin tilata netistäkin. 

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #621 : 31.08.15 - klo:12:26 »
^Ainakin NYC:illä, Kikolla ja 3ce:llä näyttäsi olevan huulitusseja.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #622 : 31.08.15 - klo:14:17 »
Chaos - MACin Sweet & Sour tulee mieleen ainakin, etsin kaverin kanssa vähän aikaa sitten macin tiskiltä vastaavia sävyjä.

Ainokainen - oletko katsellut yhtään aasialaisia lip tintejä? Ne ovat huulilla usein sellaisia huomaamattoman oloisia ja kestävät hyvin. Tinteissä on mielestäni enemmän vastinetta rahalle kuin tusseissa, jotka tuppaavat kuivumaan nopeasti - ja tarkka levitys onnistuu ainakin siveltimellä. On noissakin sellaisia, jotka tekevät muovimaisen kalvon, mutta sitten myös sellaisia "värjääviä", jotka eivät tunnu huulilla oikeastaan miltään. Ja sitten myös sellaisia, jotka kuivuvat hieman levitysvaiheesta, mutta jäävät hieman kosteiksi, kestävät pidempään kuin tavishuulipunat.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #623 : 31.08.15 - klo:15:36 »
Kokeilin Sokoksen myyjän innoittamana Rimmelin Provocalipsiä:

Tämä on siis kestopuna, jossa laitetaan ensin kuivan ja nahkean tuntuinen huulimaali, ja päälle voidemainen kiilto. Mulla on aina ongelma näiden kestopunien kanssa, en vaan kestä sitä lateksista tunnetta huulilla. Kiillon kanssa tuntuma huulilla on vielä jotenkuten siedettävä, mutta kun se päällikerros kuluu pois, jäljelle jää nahkamainen riekaloituva kerros lateksia jota tekee mieli nyppiä irti. En tykännyt.

Minä taas tykkään noista tosi paljon! Kiillon kanssa tuntuma on mulla oikein hyvä ja jos se kuluu niin tarvittaessa sipaisu lisää kiiltoa niin taas toimii. Kestää kaiken. Haittapuolena on että huulten sisäosista tuo lohkeilee pidemmän päälle irti ja sitä joutuu jossain vaiheessa vähän paikkailemaan. Toinen haittapuoli on että tuo on pirun vaikea pestä pois. Kastan yleensä vanulapun oliiviöljyyn ja sillä hankailen niin irtoo jotenkin. Noi on kuitenkin pikkuvikoja kun tolla voi kuitenkin hyvillä mielin laittaa kunnon punahuulet vaikka olisi menossa pasta-aterialle ravintolaan :-*
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #624 : 31.08.15 - klo:22:18 »
Morrigan, mulla on toi mansikanpunainen ja voin lähettää sen sulle postissa jos haluat? Laita yksityisviestiä niin lahjoitan tän sulle!

Ja kiitos Lilalle ja Missylle vinkeistä! Noi kaikki tuotteet vaan taitaa olla netistä tilattavia. En viitsisi millään vain yhtä tuotetta lähteä tilamaan kun postereiden kanssa tulee kalliiksi. Ei kenellään olisi myydä mulle jotain ylimääräistä lip tintiä? Jos olette tilanneet ja jäänyt käyttämättä? Olisin halukas ostamaan! 

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #625 : 01.09.15 - klo:11:27 »
^ Ainakin niitä aasialaisia tuotteita saa ebaystä ihan ilman postikuluja. :) Eivätkä ole pahan hintaisia. Tai cosmetic-love.com
3a/b F ii

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #626 : 02.09.15 - klo:17:03 »
Kiitos vinkistä, täytyy käydä katsomassa mitä tuolta löytyy!

Poissa sv1

• Haiven
  • *
« Vastaus #627 : 12.12.15 - klo:14:48 »
Hakusessa klassinen puna tumpelomeikkaajalle!  ;D Tai ainakin tumpelo mitä tulee huulipuniin..

Haluaisin siis puhtaan ja klassisen punaisen huulipunan/-tussin/-tintin/-mitänäitänyton, joka:
-pysyy kuin tauti - söit tai joit
-olisi helppo levittää, jopa tällaisen joka ei neutraalia huulikiiltoa enempää uskalla huuliaan somistaa, lopputulema tummemmilla sävyillä aina ihan klovni.....
-ei suttaa, ei tuhraa
-levittyisi kerrostaen, eli intensiivisyyttä voisi ns. säädellä, kevyestä punasta superhehkuvaan punaan (ilman että se näyttää, että ohut kerros on kuin kulunut valmiiksi)
-ei olisi hirveän kallis, 10e on jo kipurajana
-helposti saatavilla, eBaysta ei varmasti ehdi enää jouluksi/uv

Sellai, tosi iisit kriteerit! ;D

ps. Tuo Rimmelin Provocalips testattu jo kolmeen kertaan, ei vaan toimi, aivan kamalaa! Käyttäjässäkö vika, mutta en tykännyt yhtään. Levittyi aivan päin peetä... Joskus uskaltauduin punaamaan ihan vaan Rimmelin paloautonpunaisella perushuulipunalla, jonka levitin sormin, yllättävän sievä lopputulos mutta pysyvyys surkea..

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #628 : 12.12.15 - klo:15:59 »
Oletko testannut Rimmelin Colour Rushia? Ei nyt ehkä pysy kuin tauti, mutta pysyy tosi hyvin ja jättää huulille "tahran" eli ei kulu kokonaan pois. Mun mielestä helppokäyttöinen ja punainen sävy The redder the better (kuvassa kolmas oikeelta) on tosi kiva.

Poissa sv1

• Haiven
  • *
« Vastaus #629 : 12.12.15 - klo:22:23 »
^Hmm, toihan vois olla.. Levittyykö sitten siististi, kun päivän/illan mittaan lisäilee? Onko millainen sävy oikeasti? Kattelin kuvahaulla ja joissain kuvissa näytti tod. lämpimältä, jopa oranssihtavalta punaiselta, mutta joissain sitten taas just perfectolta = neutraali klassinen punainen. Oma iho vaalea ja viileäsävyinen niin luulen, että sen huulipunankin olis varmaan hyvä olla viileä/neutraali sävyltään.