Kirjoittaja Aihe: Huulipunat  (Luettu 116955 kertaa)

Poissa kleio

• Tukkaguru
Vs: Huulipunat
« Vastaus #645 : 28.11.16 - klo:14:51 »
Kiitokset molemmille, Lila ja lillamilla! Hyviä vinkkejä!

Ehkä minä nyt heti aluksi käyn hakemassa sieltä Ruohonjuuresta tuon Bohon. Ihastuin ensinnäkin merkkiin. Jos ihastun myös huulipunan käyttöön, voin ryhtyä kikkailemaan sitten muiden asioiden kanssa.
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v

Poissa Aivina

• HAIRahtanut
« Vastaus #646 : 28.11.16 - klo:17:16 »
Kaveri, joka on Bohoa käyttänyt, kehui kovasti. Mattasävyt kuulemma oikeasti mattaisia ja pysyy hyvin huulilla.
Kokemukset kiinnostaa itseänikin, koska hyvä ja edullinen luonnonkosmetiikka = ++++

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #647 : 28.11.16 - klo:19:24 »
Minä olen ihan koukussa Narsin huulikyniin, matta on suosikkini, mutta muutkin kivoja. Pigmenttiä on runsaasti ja tuntu huulilla lähes huomaamaton. Mattakaan ei ole erityisen kuivattava, mutta kannattaa toki huolehtia siitä, että huulet ovat kunnossa ennen näitä. Väripaletti on ihana minun käyttööni, mattakynistä minulla on Dragon Girl, Cruella, Walkyrie, Pop Life, Dolce Vita, Mysterious Red ja Bettina. Pop Life ja Dolce Vita ehdottomia suosikkeja ja kaikki muutkin ihania! Kynästä on myös kätevä käyttää huulituotetta, en ole juurikaan viitsinyt rajailla näihin törmättyäni.

Muita en ole kokeillut, mutta mattakynät on aivan ihania! Mulla on Cruella ja Walkyrie. Seuraavaksi kiikarissa on Bahama ja Train Bleu.
« Viimeksi muokattu: 28.11.16 - klo:19:36 kirjoittanut Margot »

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #648 : 30.11.16 - klo:08:18 »
Train Bleu pitää kyllä saada  :P . Velvet Gloss-kynistä minulla on New Lover ja Club Mix,  ihania, helppokäyttöisiä sävyjä molemmat. Satiinikynästä upea fuksia Yu - ja Lodhi, nämä harvemmin käytössä, eivät ole ihan arkisävyjä. Mutta upeita, pigmenttisiä ja huulilla keveän oloisia.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #649 : 12.02.17 - klo:08:44 »
Tietääkö/onko kokemusta huulipunasta joka "suurentaisi" huulia? Tekisi mieli opetella käyttämään huulipunia, mutta huuleni näyttävät mielestäni armottoman pieniltä kasvoihin nähden, etenkin ylähuuli  0_0
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #650 : 12.02.17 - klo:09:35 »
^Eivät näytä  :) .

Yleisesti ottaen ajatellaan niin, että vaaleammat sävyt suurentavat, tummemmat pienentävät. Highlight - sipaisu kiiltoa tai helmiäistä sekä ylähuulen, että alahuulen keskellä saa aikaan täyteläisemmän vaikutelman. Amorinkaarelle voi tehdä jollakin hohdetuotteella kevyen korostuksen, tämäkin kohottaa ylähuulta esiin. Rajauskynällä tai muuten vaan pysyvän, hyvän rajan tekevällä huulituotteella voi maltillisesti piirtää oman huulirajan ulkopuolelle.

Varsinaiset "pullistavat" tuotteet vaikuttavat niin lyhyen aikaa, ettei minusta kannata vaivautua. Lisäksi kuivattavat ja saattavat ärsyttää.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #651 : 13.02.17 - klo:14:36 »
^Mutku haaveilisin sellaisesta isosta hymystä kuten Julia Robertsilla tai Cameron Diazilla  :l Nojoo, kunnon pusuhuulet Angelina Jolien tyyliin olisi ihanat. Huulipunien kanssa olen ihan tumpelo, en uskalla edes kuvitella et lähtisin omin päin rajaamaan. Mutta tuota kiillon laittamista voisi kokeilla, minähän laitan huulipunan samalla tavalla kuin huulirasvan  :3
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa kleio

• Tukkaguru
« Vastaus #652 : 23.02.17 - klo:09:03 »
^ Kannattaa muuten mennä (jos mahdollista) ammattilaisen pakeille. Vaikkapa Sokoksen kosmetiikkaosastolle tai Stockmannille tai jonnekin. Itse painiskelin tuon huulipunan oston kanssa kauan: oli kauhean vaikeaa valita oikea väri. Kirkkaanpunainen on liian raju, mutta en halunnut mitään pliisua helmiäistäkään. Kokeilin eri sävyisiä, enemmän ruskeaan kuin violettiin taittavia punaisia. Mikään niistä ei sopinut, vaikka väritykseni tosiaan on syksy. Todella moni väri, joka esim. vaatteissa sopisi minulle kuin unelma, teki minusta todella vanhan näköisen. Vaikka kuinka olisi muotoillut, huulista tuli kylmän ja kovan näköiset, iho vanheni ainakin viidellä vuodella ja katse muuttui harmaaksi.

Kävin kosmetiikkaosastolla ja kas, pehmeä, aavistuksen verran persikkainen sävy kevyellä kiillolla sieltä lykättiin kouraan. Täydellinen! Väri itsessään on todella ruma, mutta omissa huulissa se saa aikaan jotain ihmeellistä. Minulla on muutenkin paksut, täyteläiset huulet ja leveähkö hymy: tuo huulipuna korostaa sitä juuri oikealla tavalla. Iho hehkuu ja silmät näyttävät kirkkailta. Kummallista.

Minäkin sitä levittelen ihan huulirasvan tapaan, toki reunat katson hieman varovaisemmin. Ei ole kertaakaan levinnyt tai mitään.
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #653 : 23.02.17 - klo:09:10 »
Joo, se on jännä juttu, että meikkiväreissä on usein niin, että omaa pukeutumisen lempiväripalettia ei voi suoraan soveltaa. Sanoisin, että myös huulipunissa (kuten poskipunissa) kokeilu kannattaa aloittaa heleistä sävyistä ja kiiltävät, läpikuultavat koostumukset ovat aluksi helppoja. Ne ovat hyviä arkikäytössä ylipäätään.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #654 : 23.02.17 - klo:21:31 »
Aivan ehdottomasti rakastan MAC Relentlessly Red -punaa. Koostumus on tuskallisen kuiva primerin päällekin levitettynä, mutta pysyy kuin tauti ja jättää hyvän stainin jälkeensä. Väri on mulle aivan täydellinen. Se valaisee kasvot, iho näyttää tasaiselta ja hohtavan vaalealta ja silmät kirkkailta. Sain töissä kehuja kahdelta eri työkaverilta, että näytän hyvin levänneeltä pin-up -mallilta. Ei paha!
Raitoja käpälään!

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #655 : 24.02.17 - klo:12:11 »
Kaksi kivaa uutuutta kokeiltu, ensin L'Orealin puuterimainen huulipuna:

Ihana tuote, levitetään kuiville huulille ja sen päälle voi laittaa huulirasvaa tai kiiltoa. Tuote ei kuivata huulia yhtään, vaan tuntuu siltä, kuin huulilla ei olisi mitään! Sopii niille, jotka inhoavat perinteisiä huulipunia.
Pysyvyys ei ole ihan yhtä hyvä kuin rakastamillani huulitusseilla, eli tämä ei ole sellainen "lip stain" mistä yleensä tykkään. Väri kuluu huulilta aika nopeaan pois. Kiva tuote joka tapauksessa!

Ja sitten toinen uutuus, Maybellinen Baby Lips Color Balm Crayon:

Ostin tuon kuvassa näkyvän mansikanpunaisen, ja voi että miten paljon tässä on pigmenttiä! Luulin, että tämä olisi huulirasvamaisen läpikuultava kuten ne alkuperäiset Baby Lipsit, mutta ei, tämä on ihan oikea huulipuna eli väriä on tanakasti. En tiedä, tuleeko käytettyä, pitää ehkä ostaa samasta sarjasta se vaalein, hillityin sävy.
Koostumus tässä on joka tapauksessa aivan ihana, hyvin kosteuttava mutta kuitenkin riittävän vahamainen, jotta pysyy huulilla hyvin. Tykkään!

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #656 : 18.03.17 - klo:19:15 »
Oon etsinyt nestemäistä mattahuulipunaa, joka olisi mahdollisimman lähellä mun huulten sävyä. Mun huulet on sen verran jotenkin epätasaisen väriset ja huulten rajat on epämääräiset, että olisi kiva olla sellainen täydellinen mattanude. Nyt löysin sen vahingossa Kicksistä, Isadora Ultra Matt liquid lipstickin sävyssä 05 Bare Cashmere. Ihan just tasan mun huulten sävyinen! Muutkin sävyt oli kivoja ja voisin ostaa jonkun toisenkin, koska koostumuskin on aika hyvä. Levittyi tasaisesti ja helposti ja kun antoi hetken kuivua niin muuttui kunnon mataksi eikä tahraa ollenkaan. Huulet eivät kuitenkaan tunnu kuivilta vaan hieman vahamaisilta, tuntuu oikeastaan samanlaiselta kuin Kylie Lip Kitin huulipuna. Hintaa tällä oli jotain 13€ luokkaa eli ei aivan edullisimmasta päästä mutta kaukana Kylie Lip Kitien hinnoista. Tässä näkyy sävyt: http://www.isadora.com/global/news/ultra-matt-liquid-lipstick/

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #657 : 22.05.17 - klo:12:41 »
Tilasin Colourpopilta nestemäisiä huulipunia Ultra Matte Lips ja Satin Matte-koostumuksilla. Ovat ihan uskomattoman hyvälaatuisia hintaansa nähden. Sävyjen kesken on pientä epätasalaatuisuutta, mutta kokonaisuudessaan olen näihin erittäin tyytyväinen.

Lempparisävy tähän mennessä on Little Weapon, kirkas, oranssiin taittava punainen. Tilasin myös itselle vieraampia sävyjä, koska ei ainakaan tule useiden kymppien hukkaostoksia, jos väri ei olekaan mieluinen. Pysyvät huulilla loistavasti, syömisen jälkeen toki joutuu lisäämään huulten keskelle, mutta koostumus on miellyttävämpi kuin esim. Huda Beautyn mattahuulipunissa.
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

iHerb -5 $:QUN674

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #658 : 23.05.17 - klo:19:33 »
Törmäsin youtubessa arvosteluihin Maybellinen uudesta super stay matte ink liquid lipstick:stä ja kovasti sitä kehuttiin. Arvostelujen mukaan pitäisi olla todella kestävä. Suomesta tota ei vielä saa, mutta toivon että tulisi kauppoihin pian. Kuulostaa lupaavalta. Värivaihtoehdot oli kivoja, kaiken kaikkiaan sävyjä on 10.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #659 : 17.11.17 - klo:19:36 »
Onko hajusteettomia tuotteita muilla kuin Isa Doralla ja Cliniquella? Minulle on muodostunut ongelmaksi huulipunien hajusteet ja pitäisi löytää hajusteeton puna. Useimmissa huulipunissa oleva vaniljan tuoksu käy pahasti henkeen, kuten myös L'Orealin tuoksu. Löysin kyllä jo Isa Doralta kivan sävyn ja hajusteetonkin se on.

Olen myös huomannut, että minun ei kannata hankkia nude-punia, sillä ne näyttävät minulla aivan kummallisilta.

Miksei täällä ole omaa ketjua hajusteettomille meikkituotteille?

Edit. Unohdin mainita, että en tykkää netistä tilaamisesta.
« Viimeksi muokattu: 18.11.17 - klo:21:43 kirjoittanut Marie Corelli »
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)