Pitkästä aikaa uutta huulipunakokemusta. Kicksin alelaarista tarttui mukaan Bobbi Brownin Crushed Lip Colour, ihan vaan siksi, että sävyn Bitten swatch näytti juuri sellaiselta sävyltä, jota olen metsästänyt (kaunis, moniulotteinen natural-pinkki, pohjasävyssä malvaisuutta - mutta oudosti myös lämpöä, monimutkainen, kiehtova sävy, joka ei murretusta luonteestaan huolimatta näytä likaiselta). Itse punasta minulla ei ollut tietoakaan, mutta hinta oli ihan naurettava Kicksin loppualessa.
Vasta jälkikäteen luin punasta enemmän, tämä on itse asiassa hoitava, balm-tyyppinen puna. Mutta hyvin kuvasi joku bloggaaja tuotetta - tämä on ennen muuta huulipuna, hoitava ja kosteuttava puoli on kakkosena ominaisuuslistalla. Tekee todella kaunista, sellaista blotted-tyyppistä jälkeä, pigmenttiä on reilusti, pinta upea satiinimatta - siis aivan ihana puna arkikäyttöön. Kosteutuspuolikaan ei ole turhaa markkinointipöhinää, tuntuu todella hyvältä huulilla. Minusta tässä ei ole hajustetta, mutta puna ei ole ihan täysin neutraalin makuinen huulilla. Silti - toisin kuin Linda Hallbergin kiiltävämmät balm-värit, tässä oleva ominaismaku on miellyttävä ja häiritsemätön, Lindan muuten ihanat punat maistuvat minusta ikävästi saippualta. Täysi peukku - ja Kicksin alelaari kannattaa raidata!