Kirjoittaja Aihe: Huulipunat  (Luettu 123463 kertaa)

Poissa marien

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Huulipunat
« Vastaus #75 : 05.10.06 - klo:07:44 »
Askarruttaa yksi juttu, eikös nudemeikki ole siis mahdollisimman luonnollisen näköinen? Eli nudehuulipuna on lähellä huulten omaa sävyä, joten esim minun tapauksessani nudehuulipuna ei olisi lähelläkään beigeä niinkuin nude normaalisti ymmärretään vaan mahdollisimman luonnolllinen sävy minulle eli punertava?
Siksi kyselen koska mikäli nude ymmärettään eri beigen sävyinä, ei nude eli luonnollisuus sovi minulle viereenkään  :D
(Tämän olisin tietysti voinut kirjoittaa "Tyhmiä kysymyksiä meikkaamisesta"-ketjuun, mutta laitoin nyt tänne kun täällä on muutenkin noista nudepunista ollut puhetta)

Kyllähän nude meinaa mahdollisimman luonnollista, mutta minulla on ainakin niin punaiset huulet luonnostaan että niitä ei voi nudeiksi kutsua, eli minun kohdallani nudehuulet tarkoittavat huulten omaa sävyä vaaleampia huulia  :D Jos nyt onnistuin selittämään. Esim. tosi punaiset omat huuleni eivät näytä kivalta tumman silmämeikin kanssa.

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #76 : 05.10.06 - klo:09:35 »

Marien tuossa jo selittikin aika hyvin, mulla on sama juttu, että omat huulet on aikas punaiset, joten huulipunan pitäisi vähän vaalentaa/vähentää punaisuutta, jotta huulet sopii nudemeikkiin..
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa Marielle

• Hiushörhö
« Vastaus #77 : 05.10.06 - klo:11:53 »
Nuo ovat mielestäni aivan ihania punia, tuollainen tosi kaunis, vaalea beige löytyy Jane Fonda sävystä 715, Jane Pink Beige. Siinä ei ole kimalteita eikä taita punaiseen. Omistan myös tuon Aishawaraya Beigen ja se on tosiaan hyvin tumma ja kimalteinen (vaikka kimalteet eivät huulilla juuri näy).

Lainaan aikaisempaa viestiäni, siis Lorelin Star Secrets puna 715 Jane Pink Beigeä suosittelen jos haluaa vaalean beigen sävyn. Sävy on hyvin luonnollinen, huulet eivät näytä "meikkivoidemaisilta" tai liian vaaleilta koska sävy taittaa aavistuksen pinkkiin.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #78 : 06.10.06 - klo:18:52 »
Minäkin oon nyt testaillut lehden mukana tullutta näytesettiä ja vasta sitä Aishawaraya Beigeä oon pari kertaa kokeillut. Kuvassa huulipuna näytti minusta karmealta enkä olisi itselleni halunnut yhtään sellaista sävyä! Onneksi lukaisin täältä, että sävy ei olekaan oikeasti sellainen ja uskaltauduin kokeilemaan. Olin positiivisesti yllättynyt! Sävy on tosi neutraali, mutta silti se korostaa aavistuksen huulia ja antaa vähän enemmän ilmettä. Huulipunan koostumus tuntuu aivan älyttömän hyvältä. Sopivan rasvainen, sopivan kiiltävä ja ennen kaikkea ihanan kestävä! Nyt ois hinku mennä kauppaan katselemaan sävyjä ja ostaa joku kokonainen puikko...

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #79 : 06.10.06 - klo:19:27 »
Tiedotusasia: Citymarketeista (ainakin, varmaan muistakin kaupoista) saa ilmaiseksi Nivean mainoslappusia, joissa on näyte kahdesta eri huulipunasävystä :)
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa Mischa

• HAIRahtanut
« Vastaus #80 : 07.10.06 - klo:20:55 »
Minäkin oon nyt testaillut lehden mukana tullutta näytesettiä ja vasta sitä Aishawaraya Beigeä oon pari kertaa kokeillut. Kuvassa huulipuna näytti minusta karmealta enkä olisi itselleni halunnut yhtään sellaista sävyä! Onneksi lukaisin täältä, että sävy ei olekaan oikeasti sellainen ja uskaltauduin kokeilemaan. Olin positiivisesti yllättynyt! Sävy on tosi neutraali, mutta silti se korostaa aavistuksen huulia ja antaa vähän enemmän ilmettä. Huulipunan koostumus tuntuu aivan älyttömän hyvältä. Sopivan rasvainen, sopivan kiiltävä ja ennen kaikkea ihanan kestävä! Nyt ois hinku mennä kauppaan katselemaan sävyjä ja ostaa joku kokonainen puikko...
Mulla on tämä kyseinen puna ja sävy on tosiaankin oikein hyvä & luonnollinen ja puna tuntuu hyvälle huulilla :) Pysyvyys on kylläkin melko huono :(
1b M ii

Poissa marien

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #81 : 07.10.06 - klo:21:28 »
Nuo ovat mielestäni aivan ihania punia, tuollainen tosi kaunis, vaalea beige löytyy Jane Fonda sävystä 715, Jane Pink Beige. Siinä ei ole kimalteita eikä taita punaiseen. Omistan myös tuon Aishawaraya Beigen ja se on tosiaan hyvin tumma ja kimalteinen (vaikka kimalteet eivät huulilla juuri näy).

Lainaan aikaisempaa viestiäni, siis Lorelin Star Secrets puna 715 Jane Pink Beigeä suosittelen jos haluaa vaalean beigen sävyn. Sävy on hyvin luonnollinen, huulet eivät näytä "meikkivoidemaisilta" tai liian vaaleilta koska sävy taittaa aavistuksen pinkkiin.

Suurkiitos vinkistä!  :D  Sokoksella tuota sävyä en nähnyt, mutta ehkä Stockalta sitten löytyisi  ::)

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #82 : 07.10.06 - klo:21:59 »

Suurkiitos vinkistä!  :D  Sokoksella tuota sävyä en nähnyt, mutta ehkä Stockalta sitten löytyisi  ::)

Minäkään en löytänyt tätä sokokselta, emotionilta enkä Stockmann Beautysta.
-Marilyn Monroe

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #83 : 11.10.06 - klo:13:26 »
Onko kenelläkään muulla tällaista ongelmaa, että huulet sinertävät todella helposti?

Minulla on luonnostaan punaiset huulet, ja se on ihan kiva, mutta heti kun on vähänkin kylmä, huuleni tulevat sinisiksi. Enkä kuvittele, saan usein kuulla kommenttia tästä. Lisäksi näyttää siltä, kuin olisin rajannut huuleni huolellisesti hieman tummemmalla violetilla.

Inhoan violettia huulipunaa todella paljon, ja suosin pukeutumisessa ja hiuksissa lämpimiä sävyjä, joten tämä sinihuulisuus kyllä häiritsee. Millaisilla huulipunasävyillä tai muilla konsteilla voisin päästä tästä eroon?

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #84 : 11.10.06 - klo:14:55 »
Mulla sinertää kanssa ;D Tosin mulla on huonontunut verenkierto ja jos on aliravitsemustila, niin ne ainakin sinertää! Välillä saan kuulla avokiltani olevani elävä kuollut, ihan vitivalkoinen naama ja sinertävät huulet, siihen lisätään vielä tummat silmänaluset, niin voi kun kaunista :D Eli miksiköhän siiis meikkaan...Ilman meikkiä näytän kuolleelta.

Mä kyllä tykkälen lilasta/sen sävysistä huulipunista, mutta auttaisko sulla tuohon ongelmaan joku hento vaaleanpunainen tai persikkainen sävy? Mikä tahansa sävy siis mikä ei ole kylmään taittuva. Ainakaan mulla ei sinerrä huulet niin paljoa, jos on lämmin huulipunan sävy.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa MAS

• HAIRahtanut
« Vastaus #85 : 11.10.06 - klo:16:26 »
Millaisilla huulipunasävyillä tai muilla konsteilla voisin päästä tästä eroon?

Valkkaa sellaisia vähän lämpimään vivahtavia, esim pikkaisen rusehtavia tai oranssihtavia (ihonsävystä riippuen). Tosiaan pinkit ja kylmät sävyt kannattaa jättää väliin, se sinerrys muuttaa niiidenkin sävyä jonkinverran vaikka peittävää punaa olisikin.
1b F ii

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #86 : 13.10.06 - klo:10:58 »

Nyt löytyi ainakin mun punaisille huulille tosi hyvä beige/nude huulipuna eli
Lancomen color fever -huulipuna, sävy 200 Beige I hate.
Koostumus hyvä, tosin huulet pitää kosteuttaa hyvin ennen käyttöä. Sävy vivahtaa kultaan, eikä ainakaan mun huulilla ole kylmä.
-Marilyn Monroe

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #87 : 13.10.06 - klo:14:25 »
Kiitos vinkeistä, MAS ja ChaosBlack. Persikkaisia huulikiiltoja käytän, mutta ehkä ongelma onkin juuri se, että niissä ei paljon ole pigmenttiä. Siis täytynee katsella jotain peittävämpää punaa, ja ennen kaikkea pukeutua mahd. lämpimästi, niin ei pääse vilu yllättämään ja huuletkin säilyvät normaalin värisinä.  :D

doomsower

• Vieras
« Vastaus #88 : 13.10.06 - klo:20:11 »
Olen käyttänyt vuosia Max Factorin Lip Finityä, sävyä 88. Olen jo aivan kyllästynyt siihen, mutta kaikki muut sävyt tuossa sarjassa ovat jotenkin omituisia. Haluan huulipunan joka ei varmasti tahraa, niin ei oikein kelpaa ihan mikä vain. Kuitenkin pitäisi olla joku todella tumma/ viininpunainen. Hankalaa.. Nuo maksaakin sen verran, etten uskalla ostaa jos yhtään epäilen sävyä.

Poissa Maria

• HAIRahtanut
« Vastaus #89 : 13.10.06 - klo:21:08 »
 Täälläkin olisi haussa viininpunainen sävy huulipunassa!Milläköhän merkillä olisi kaunis sävy?
« Viimeksi muokattu: 15.10.06 - klo:06:07 kirjoittanut Maria »