Kirjoittaja Aihe: Huulipunat  (Luettu 128962 kertaa)

Lafanque

• Vieras
Vs: Huulipunat
« Vastaus #90 : 14.10.06 - klo:16:30 »

Nyt löytyi ainakin mun punaisille huulille tosi hyvä beige/nude huulipuna eli
Lancomen color fever -huulipuna, sävy 200 Beige I hate.
Koostumus hyvä, tosin huulet pitää kosteuttaa hyvin ennen käyttöä. Sävy vivahtaa kultaan, eikä ainakaan mun huulilla ole kylmä.

Tämä on muuten todella kaunis sävy. Tarkoitus on itsekin ostaa tuo. Ihanaa kullan kimalletta siinä, ja kiva poikkeus muuten mielestäni liian tummassa Color fever punien väriskaalassa. Tuon lisäksi fever punissa on ehkä ainoastaan yksi tai kaksi sävyä jotka voisin omaan käyttööni ottaa. Ensi viikolla pitää käydä hakemassa ainakin tuo nro 200. Tosi tyylikkäät pakkaukset näissä punissa.
Tällä hetkellä oon ihastunut vaaleisiin hienojakoisesti kimaltaviin kevyisiin kiiltopuniin. Joskus tulee kyllä myös kausia jolloin haluaa käyttää kirkkaanpunaista tai muita vahvoja sävyjä.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #91 : 15.10.06 - klo:15:05 »
Mä en kyllä ymmärrä miten tuo LipFinity voi pysyä joillakin jopa syönnin jälkeen. Muuten on kyllä suht turvallinen olo kun tuota käyttää, mutta annas olla jos syöt jotain (ilmeisesti vähänkään rasvaista?) niin puna alkaa murusina kuoriutua huulista irti :-X Sama tapahtui kerran baari-illan aikana, kun lisäsin itse sävyä joka oli myös virhe, sillä puna alkoi heti kuoriutua pois. Tosi harmi, sillä tuo kaikista nudein sävy on oikeasti nude ja tosi nätti, luonnollinen.

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #92 : 15.10.06 - klo:19:40 »
Mulla LipFinity kestää kyllä syömisen, vaikka rasvaista ruokaa olisikin. Itse asiassa mulla on se tökötti vain kerran lähtenyt murusina pois huulista. Olin menossa vierailulle toiseen kaupunkiin koko päivän ajaksi, ja ajattelin käyttää kaikkia mahdollisia pitkäkestoisia meikkejä ettei tarvitsisi ottaa mitään korjaus/lisäysmeikkejä mukaan. Bussimatkaa oli kestänyt noin kymmenen minuuttia, kun huomasin huulissani jotain ihmeellisiä murusia - ekstrasuperhyvä LipFinity:hän siinä mureni pitkin poikin. No, hyvinpä tuo vierailu sujui ilman huulipunaakin!  ;D Olenkin joskus jälkikäteen ihmetellyt että mistä se oikein johtui. Olikohan jotain ylimääräistä ainetta mennyt aamutokkurassa huulten pinnalle vai mikä mahtoi olla syynä?
"I think I am, therefore, I am. I think."

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #93 : 15.10.06 - klo:21:43 »
Mulla teki saman, karisi pois puolentunnin päästä huolellisesta laitosta. En ollut kuin juonut glögiä. Tavalliset punat kestää paljon paremmin.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #94 : 15.10.06 - klo:23:13 »
Joo noissa kestohuulipunissa toi kuoriutuminen on tosi ärsyttävää. Samaa käynyt sekä Revlonin että MF:n kanssa.. Ja tosiaan, jos siihen kuluman päälle lisäilee sitä niin ei se oikein tahdo pysyä sitten enää, tiedä sitten miksi.

Mutta siksi tykkään noista että ne ei ainakaan leviä pitkin naamaa niinkun normihuulipunat. Nimim. noloja kännikuvia kauhulla katsellut ja sen jälkeen huulipunakauppaan rynnännyt ::)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #95 : 16.10.06 - klo:07:04 »
nyt minä löysin sellaisen juuri oikean nudesävyn jota olen aina hakenut. Tässä lorealin uudessa sarjassa, siinä missä on beyoncen ja parin muun suunnittelemat värit :) se vaaleampi beige, numeroa en nyt muista, on erittäin neutraali
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Marielle

• Hiushörhö
« Vastaus #96 : 16.10.06 - klo:12:48 »
^Onkohan kyseessä sävy 715 Jane Pink Beige? Itselläni on tuo, mielestäni ihan loistava vaalean beige sävy. Olen myös pitkään etsinyt tuollaista sävyä joka ei näytä liian vaalealta huulilla ja joka ei sisällä mitään kimalteita.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #97 : 16.10.06 - klo:13:01 »
nyt minä löysin sellaisen juuri oikean nudesävyn jota olen aina hakenut. Tässä lorealin uudessa sarjassa, siinä missä on beyoncen ja parin muun suunnittelemat värit :) se vaaleampi beige, numeroa en nyt muista, on erittäin neutraali

Onko noissa joku Beyoncenkin väri?
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Polina

• HAIRahtanut
« Vastaus #98 : 16.10.06 - klo:13:11 »
Itse en ole tainnut koskaan edes huulipunaa omistaa, käytän oikeastaan vain huulirasvaa ja joskus huulikiiltoa. Tykkään meikata enemmän silmiäni, ja nyt tahtoisin löytää huulipunan/tms, joka lähes "vähentäisi" huulieni punaisuutta, ja saisi aikaan ns. mattamaisen ja vaalean sävyn.
Hieman kuten Joliella tässä, mutta jopa vielä vaaleampi, ei kuitenkaan valkoinen.
http://www.pointless.nl/~peter/stuff/angelina_jolie.jpg
http://free-pu.htnet.hr/isabella/wallpaper%20-%20angelina%20jolie.jpg (ei näin kiiltävät huulet)

Tarvitaanko siihen muutakin kuin huulipunaa, että saa "mattamaiset" huulet, huulipunat kun tuntuvat lähinnä "kiillottavan" :D

Muakin kiinnostaisi, olen miettinyt ihan samaa  :)  Nuo Angelina-huulet näyttää kauniilta mutta tuntuu olevan mahdottomat meikata - usein suositellaan laitettavaksi meikkivoidetta huulille, mutta itselläni se ei ainakaan toimi. Muutaman tunnin näyttää hyvältä mutta loppupäivästä huulet ovatkin jo ihan pakkeloidun näköiset kun meikkivoide paakkuuntuu ja kuivuu huulille..eli ei pysy kauaa luonnollisen näköisenä.  Lumenen beige huulipunasävy 109 olisi varmaan ok, mutta tekee huulista sinertävät  :-\

Itse saan tuollaiset Angelinahuulet aikaiseksi MAC:in punilla. MAC:iltä löytyy erilaisia mattoja ja satin-finish nudepunia ja pysyvyys onkin sitten ihan eri luokkaa kuin esim. Lumenen.
Ja multa löytyy juuri sellaiset liian punaiset huulet omasta takaa, jotka eivät vaalentamattomina näytä kivalta esim. tummemman silmämeikin kanssa.
« Viimeksi muokattu: 16.10.06 - klo:13:13 kirjoittanut Polina »
Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #99 : 16.10.06 - klo:16:54 »
^Onkohan kyseessä sävy 715 Jane Pink Beige? Itselläni on tuo, mielestäni ihan loistava vaalean beige sävy. Olen myös pitkään etsinyt tuollaista sävyä joka ei näytä liian vaalealta huulilla ja joka ei sisällä mitään kimalteita.

Nyt tätä oli Stockalla, ostin kokeiltavaksi. Vaikuttaa aika kivalta kyllä.
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #100 : 16.10.06 - klo:19:09 »

itseasiassa, löysin tuon punani juuri takin taskusta, tämä on 708 eli tämän Airsrhg... tyypin väri. Enpä tiedä, muistaakseni beyonce hyppi siinä mainoksessa, mutta en vannomaan mene :)

715 jane pink oli vähän turhan pinkki minulle :)

Poissa iines

• HAIRahtanut
« Vastaus #101 : 17.10.06 - klo:22:56 »
Katsoin tänään noita Lorealin tähtipunia ja nättejä oli just täälläkin mainitut Jane pink beige ja nro 708 Air...vaikea muistaa tuo nimi. Pähkäilin sitten noiden kahden välillä mutta en osannut päättää joten jäi punat hyllyyn. Hyvältä kyllä vaikutti punien koostumus, eli pitää varmaan jompikumpi noista vaan valita.
1aFii. Puolipitkä vaaleaksi raidoitettu.

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #102 : 18.10.06 - klo:10:57 »
Lafanque;

Huomasin et olit sitte hannkinut tuon Lancomen Color Fever 200-sävyn (beige I hate, hauska nimi muuten  :) ). Osaat varmaan suositella samantyyppisiä huulipunia muiltakin sarjoilta. Kiinnostaisi.
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa irvikissa

• Tukkaguru
« Vastaus #103 : 18.10.06 - klo:12:59 »
^^ Mä ostin vähän aikaa sitten juuri tuon Aishara... (sävy 708) huulipunan mainoksesta vakuuttuneena, mutta aika pettymys on ollut... :( Sävy on aika kiva ja huulipuna tuoksuu hyvälle (just, sehän se tärkein ominaisuus onkin huulipunassa), mutta pysyvyydessä on todellakin toivomisen varaa. Muutaman tunnin pysyy, suunnilleen yhtä kauan kuin hyvä huulikiilto. Tietty mun huulet voi olla omanlaisensa tapaus, mutta kannattaa testata se pysyvyys omilla huulilla ennen kuin ostaa jos vaan mahdollista.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #104 : 18.10.06 - klo:18:02 »
Muutaman tunnin pysyy, suunnilleen yhtä kauan kuin hyvä huulikiilto.

niin täälläkin, ja olen oikein tyytyväinen siihen muutamaan tuntiin, ilman mitään pohjustuksia ja tupakkaa polttaen :)