Kirjoittaja Aihe: Keltaisuus pois hiuksista  (Luettu 237510 kertaa)

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Vs: Keltaisuus pois hiuksista
« Vastaus #105 : 22.12.07 - klo:10:25 »
Jos haluat päästä keltaisuudesta eroon hellävaraisesti ennen seuraavaa värjäyskertaa, voin lämpimästi suositella sinisen karamellivärin sekoittamista hoitoaineeseen ja sen muhittelua päässä. Se nimittäin toimii ja hyvin, ihan oikeasti, nimimerkillä kokeiltu ja hyväksi todettu :D
Mutta toimiikos tuo vaaleaan tukkaan? Eiks tuu sininen? :D

Ei todellakaan tule sininen tukka, vaikka laittaakin paljon väriä ja muhittelee sitä tunninkin. Kampaajanikin ihmetteli tuon sinisen karamellivärin tehoa: sillä saa helposti kylmän sävyn hiuksiin.

Kannattaa vain levittää sininen hoitismassa hiuksiin käsineet käsien päällä. Tein kerran sen virheen, että levitin vain suihkun ajaksi sinistä hoitista hiuksiin paljain käsin ja väri ei meinannut lähteä kynsien alta millään.

brea

• Vieras
« Vastaus #106 : 22.12.07 - klo:21:11 »
^ No hitsi, munkin on sitten pakko kokeilla!

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #107 : 03.01.08 - klo:17:06 »
mulla toimii keltaisuuden taittoon color pulsen sähköinen musta, se täytyy tietenkin sekoittaa hoitsikkaan, ja tosi vähän laittaa vain, niin että hoitsikasta tulee sellaista vaalean siniliilaa. Siinä on siis pääosin sinistä, ja kai himpun verran punaistakin pigmenttiä, taittaa keltaisuutta hyvin. Niin, sitten kun tuota vielä jostain sais, hamstrattuna on neljä purkkia, mutta kyllä nekin loppuu joskus, vaikka taittovärinä käytettynä tosi riittoisaa onkin :-\ Täytyy toivoa, että joku muukin sinertävänmusta suoraväri toimii yhtä hyvin...

Ostin Live tonerin suoraväriä sävyssä Cosmic Blue, kun oli niin halpaa. Uskaltaisikohan tuota käyttää taittoon, ts. onkohan siitä edes hyötyä? :-\
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #108 : 06.01.08 - klo:16:42 »
Multa löytyisi Liven violettia varastosta  ;D saisikohan sillä keltaisuutta pois kuten cosmic bluella? toki varmasti erilainen lopputulos tulee mutta onko kellään kokemusta?

Edit: otinpas purkit esille. toinen on sävyltään 46 cyber purple ja toinen 75 cherry fever. Tuota cyber purplea tuskin kannattaa edes ajatella, eikös se ole aika punainen? kun 4-alkuiset olleet aina punaisia..
« Viimeksi muokattu: 06.01.08 - klo:17:39 kirjoittanut Auringonkukka »
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #109 : 07.01.08 - klo:11:45 »
Kysyin tämän saman tuolla hopeashampoo ketjussa mutta siellä ei kukaan vastannut. Jospa sitten täällä  :)

Ostin vähän aikaa sitten Matrixin essentials so silver shampoon. Oisko mun kannattanu sittenkin ostaa hoitoaine kun oma juureni on harmahtavan vaalea, eikä sitä kerkeä värjäilemään samaa tahtia mitä se kasvaa eli värjääkö toi shampoo mun juuret ihan harmaaksi . En oo vielä uskaltanut testailla sitä. Varmaan pitäs oottaa että oon värjäyttänyt juurikasvuni vaaleaksi ja sitten vasta kokeilla. Latvat on meinaan melko kellertävät.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #110 : 07.01.08 - klo:16:45 »
^ Pese hiukset pää alaspäin sillä hopeasampoolla ja yritä välttää juurta. Pää alaspäin pesten pystyt keskittämään sampoon pelkkiin pituuksiin ja vältät sampoon joutumisen juuriin. Huuhtelu myös pää alaspäin.

meriucha

• Vieras
« Vastaus #111 : 09.01.08 - klo:08:34 »
Minä ostin sellaisen Crestolin color gloss värihoitoainenaamion, helmenvaalea. Se laitetaan naamion tapaan päähän ja annetaan vaikuttaa 20 minuuttia. Toimi mulla hienosti, poisti keltaisuuden kauttaaltaan. Pitää vaan olla tarkkana ettei annostele liikaa yhteen kohtaan ettei ala sinertää ^^

Poissa Belle

• Tukkaguru
« Vastaus #112 : 11.01.08 - klo:19:50 »
^Itsekin olen käyttänyt tuota ja se on toiminut tosi hyvin! Tykkään enemmän kuin Goldwellin 10v vaahdosta. Harmi vaan että viimeiset kaksi kertaa Sitruunassa asioidessani juuri tuo Crestolin sävy on ollut loppu, ilmeisesti niin suosittu  :(.

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #113 : 12.01.08 - klo:00:12 »
Pitääkin laittaa tuo Crestolin sävy korvan taakse, kunhan joskus taas annan itselleni luvan ostaa hiushärpäkkeitä ;)

Olen etsinyt joka paikasta sitä Elvitalin naamiota, vihdoin löysin eräästä halpahallista (suuremmat tavaratalot kolusin tuloksetta) ja oli vielä alennuksessa, tosin viimeinen puteli. Tänään ajattelin kokeilla, toivottavasti toimii :)

Aiempi hoitoaine-sävytekokeilu oli suht onnistunut, tosin kovin näkyvää tulosta en saanut aikaiseksi. Hieman kellertävyys kuitenkin hälveni. En tosin uskaltanut laittaa sävytettä kovinkaan paljoa, ja päädyin kuitenkin cyber purpleen koska hoitoaineeseen sekoittaessa seoksesta tuli vaaleanviolettia kun taas cherry fever-seos oli vaaleanruskeaa. Ihmettelin tuota mutta onneksi tajusin testata ennenkuin länttäsin aineet päähän :)
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

meriucha

• Vieras
« Vastaus #114 : 12.01.08 - klo:10:45 »
Juu se Crestol on mun mielestä paljo helpompi ku tarvii kerran viikossa laittaa ja hopeashampoota saa olla läträämässä päähän joka välissä ja sitten kun se kuivattaakin niin kovasti.

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #115 : 22.01.08 - klo:17:46 »
^Mäkin olen tykännyt tuosta Crestolista muuten, mutta mun vetyperoksidiraidat menee niin liiloiksi että oon ihan pulassa  :-\ Nimittäin tukka on muuten ylikeltainen ja sit noita liilahtavia raitoja, ei kaunis yhdistelmä.. En ehdi minuuttiakaan pitää, niin on jo imaissut niihin raitoihin ja muuten tukka on kellertävä.
Miten saisin laitettua sen niin, että ne raidat ei vedä liiloiksi?Pitää varmaan viettää kiva hetkinen ja etsiä ne raidat ja kuorruttaa jollain normitehiksellä..
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Ursula

• Vieras
« Vastaus #116 : 24.01.08 - klo:09:49 »
Mä huomasin, että markkinoille on tullut Color Pulse -raitojen kirkastaja, voi tietysti olla, että onkin ollut markkinoilla jo pidempään. Ihan perinteinen vaahtoväri siis kyseessä, toimii hopeashampoon tyyliin ja on sävyltään siis sinertävä, ehkä hiukan violettiin taittuva. Mitään älyttömiä ihmeitä se ei taida tehdä, mutta mulla ainakin taittoi keltaisuutta aika hyvin. Ja tietysti vaahtovärien tapaan oli helppokäyttöinen.

Huom! Kyseessä siis Wella Viva eikä Color Pulse. Pahoittelut vihreellisestä infosta.
« Viimeksi muokattu: 24.01.08 - klo:15:14 kirjoittanut Ursula »

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #117 : 24.01.08 - klo:14:28 »
^Hei tuohan on mukava kuulla! En ole itse ainakaan ennen huomannut CP:lla tuollaista. Tuskailen tässä toista päivää keltaisen pehkoni kanssa, jonka kampaajani onnistui loihtimaan. :P Toivottavasti saisin käännettyä sävyn edes jotenkin näkyvästi tuhkaiseen näillä sävytteillä. Kampaajan mukaan eivät taida auttaa, mutta ei tämä nyt pahemmaksi ainakaan voi mennä.. Taidankin heti huomenna käydä kaupasta hakemassa tuollaisen niin saa viikonloppuna kokeilla :)

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
« Vastaus #118 : 24.01.08 - klo:14:33 »
^^ Ainakin Wella Viva suoraväreissä on raitojenkirkastaja, olisiko kyse samasta vaiko Color Pulseltakin tullut omansa? Tuo Wellan on toiminut ihan mukavasti omassa päässä, kirkastaa sävyä.

Ursula

• Vieras
« Vastaus #119 : 24.01.08 - klo:15:13 »
^^ Ainakin Wella Viva suoraväreissä on raitojenkirkastaja, olisiko kyse samasta vaiko Color Pulseltakin tullut omansa? Tuo Wellan on toiminut ihan mukavasti omassa päässä, kirkastaa sävyä.
Olin just tulossa kirjoittamaan tuosta...nimittäin tajusin hetki sitten, että kyseessähän oli juuri tuo Viva eikä todellakaan CP. En ymmärrä, miten menin sekoittamaan nuo kaksi, varmaan kun katselin molempia merkkejä siinä samalla. Varmaan sen takia, että olen ollut vannoutunut CP:n käyttäjä. Eli tosiaankin, kyseessä on Wella Viva.