Niin mä vähän ajattelinkin, etten uskalla mennä kestovärillä värjäämään

räjähtää lopullisesti koko tukka. Voi miksi meninkään siihen kampaamolle

,koko viikonlopun oon taistellut tän tukan kanssa. Aika sama tilanne lootan kanssa

Mistä sitä Elumen AB@9-sävyä voi tilata tai saada? Ja paljonko mahdollisesti maksaa? Mulla ei ole kuin pankkikortti käytössä ja en voi tilata mistään ulkomailta. Oiskohan kenelläkään myydä mulle sitä? Lähetin kyllä jo sähköpostia sinne elumeniiin ja kysyin mistä niitä saa, mutta ei ole tullut vielä vastausta.Onko se sitten ainut ratkaisu? Oon miettinyt pään puhki kaikkia keinoja, millä saan taas hiukset kuntoon ja aika epätoivoiselta näyttää

Jos laitan sen tuhkaisen kestovärinkin niin juuret menee varmaan ihan harmaaksi ja pelkään et tukka palaa. Sitten olen miettinyt poly colorin sävyteshampoon vaaleinta sävyä, uskaltaisko sillä?
Edit. Ja vielä siitä elumenista, eihän se vedä sitten harmaaksi niitä vitivalkojuuri jos nyt saan sitä käsiini joskus ???Kuinka vaalea ellen sinulla oli pohja, kun laitoit sitä??Vai oisko tähän sittenkin paras joku beige sävy ::)eli tummempi vaalea sävy joka taittaa keltaisuutta?
Yhdistin peräkkäiset viestisi. Omaa edellistä viestiään voi muokata modify-napista.
-Hunis