Kirjoittaja Aihe: Keltaisuus pois hiuksista  (Luettu 237638 kertaa)

Poissa Mellie

• HAIRahtanut
Vs: Keltaisuus pois hiuksista
« Vastaus #135 : 01.03.08 - klo:10:58 »
Onko joku kokeillut Schwarzkopf Vision 10.1 helmenvaaleaa keltaisuuden poistoon/taittoon? Haulla ei oikein löytynyt kokemuksia..

Poissa Mellie

• HAIRahtanut
« Vastaus #136 : 29.03.08 - klo:10:22 »
Miten te saatte pulverimaisen karkkivärin sekoittumaan hoitoaineeseen? ??? Minulla se jää rakeiseksi siihen, eikä "värjää" sitä hoitoainetta kunnolla.. Eikä se varmasti muuten haittaa, mutta kun mulla on nestemäistä sinistä ja jauhemaista punaista josta yritän saada violettia, ja haluaisin saada sen "täydellisen" violetin värin jo siinä vaiheessa kun sekoitan sitä purkkiin, enkä halua huomata sitten vasta kun levitän sitä hiuksiin että "oho, tuli vähän liikaa punaista".. Jos joku nyt ymmärtää mitä haen takaa! Eli kun se punainen ei sekoitusvaiheessa vielä kunnolla sekoitu seokseen niin sitä ei näe kuinka paljon punaista siinä on.. Ja sitten kun sen levittää hiuksiin hankaamalla, niin se punainen "vapautuu" ja sitä voi sitten yhtäkkiä olla liikaa.. Arrrgh, en mä osaa selittää! ::) Mutta jos joku ymmärsi, niin....

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #137 : 29.03.08 - klo:10:30 »
^ sekoita värijauhe vesitippaan tai johonkin hyvään öljyyn, se auttaa sekoittelussa.
this too shall pass.

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #138 : 29.03.08 - klo:21:10 »
^^^ Minä värjäsin vuosi sitten kellastunutta tukkaani Schwarzkopf Vision 10.1 helmenvaalealla mutta tulos ei ollut niin kirkas puhtaan vaalea kuin olisin toivonut. Jossain Schwarzkopfin punaisessa paketissa oleva Platinum väri oli loistava, vei kaiken keltaisuuden mennessään mutta sitä ei myydä enää Suomessa. Onnekseni paikallinen myymälä tuo sitä (jostain syystä) Venäjältä (on nimittäin venäjänkieliset tarrat).
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Carmela

• Vieras
« Vastaus #139 : 31.03.08 - klo:12:47 »
Heipparallaa kaikki!

Kyselen nyt teidän neuvojanne, koska olen huomannut että täällä tuntuu olevan melko asiantuntevaa porukkaa asian tiimoilta, eli; Minulla on noin 8-asteiset, vaaleat hiukset, joihin yritän saada takaisin omaa, luonnollista väriäni joka on voimakkaasti tuhkaan taittuva vaalea, myös n. 8-asteinen. Olen siis nyt jo hyvin lähellä haluamaani tulosta, mutta yksi ongelma on; Tuntuu että hiuksista pukkaa keltaista vivahdetta (käytän sanaa vivahde, koska sitä on todella vähän eivätkä hiukseni siis ole todellakaan mitkään kanarialinnun väriset). Olen käyttänyt Igoran Jääkukka- ja Taikakristalli-vaahtosävyjä, jotka toimivat muuten ihan hyvin MUTTA vetävät latvat turhan harmaiksi (oletettavasti latvojen kuivuudesta johtuen), kun taas tyviosa saisi "harmaantua" enemmänkin. Olen kokeillut levittää vaahdon myös vain juuriin, mutta tuntuu että tehoja saisi siltikin olla hieman enemmän kuin mitä näissä vaahdoissa on. Luin joskus täältä palstalta että jotkut käyttävät keltaisuuden poistoon sinistä karamelliväriä jonka sekoittavat hoitikseen tai shampooseen. Kyselenkin siis nyt, onko tämä todella hyväksi havaittu konsti? Jos ei, mitä suosittelisitte?

Kiitos kaikille jotka jaksavat vastata!

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #140 : 31.03.08 - klo:13:11 »
^Suosittelen perehtymistä topiciin Keltaisuus pois hiuksista. :)

http://juurikasvu.org/smf/index.php?topic=972.0

(Modet varmaan siirtävät.)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
« Vastaus #141 : 29.04.08 - klo:10:56 »
^Minä en saanut karamelliväriä toimimaan. Teki kyllä hoitoaineesta aivan tummansinistä, mutta väri ei kuitenkaan tarttunut tukkaan. Tai siis ihan hyvä ettei tarttunut ( :D), mutta ei myöskään taittanut väriä mitenkään.
2c F ii

Poissa Mellie

• HAIRahtanut
« Vastaus #142 : 29.04.08 - klo:11:01 »
^Karamelliväri ei toimi munkaan päässä mitenkään hirveän hyvin.. Ehkä vähän taittaa, mutta vaikeaa kyllä sanoa..

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #143 : 29.04.08 - klo:15:08 »
Kannatan ehkä ennemmin karkkiväristä ja vedestä tehtyä lientä kuin hoitoaineeseen sekoittamista, jos väri ei hoitisseoksella tartu. Kumminkin kun puhe on hoitoaineesta ja kevyestä väriaineesta niin voi käydä niinkin hassusti että hoitoaine estää sen vähänkin taiton :)

Vaikkapa vatiin miellyttävä määrä vettä ja väriä, pää sinne, kuivana tai märkänä however - kuivana hius imee enemmän mutta vastaavasti voi pesussa/huuhtelussa luovuttaa sen kaiken, jos ylipäätään pesee/huuhtoo tämän jälkeen.
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #144 : 09.05.08 - klo:18:40 »
Laitoin raitoja jotka hiukan levisivät ja tulos on.. Noh.. hyvin keltainen.. Hiukan oranssihtava..

En voi todellakaan värjätä uudelleen sillä hiukseni ovat nyt levon tarpeessa..

Luuletteko että hopeashampoo auttaa mitään?  :-\
Kun kuitenkin kyse on näin "tumman" keltaisesta sävystä..

Olisiko jostain Goldwellin vaahtosävystä apua? Tuo 10V vaikka?

Poissa Bambi

• HAIRahtanut
  • You forgot the briefcase!!!
« Vastaus #145 : 09.05.08 - klo:20:31 »
Mä olen sekoittanut shampooseen esim. Color Pulsen mustanliilaa vaahtoväriä. Tosi pienen määrän, n. 3:n pähkinänkokoisen määrän ja antanut vaikuttaa ihan hetken. Toimii hyvin hopeaan vetävänä ja siis taittaa pois keltaisuutta. Muistakaa ettei anna vaikuttaa liian kauan (tuloksena vaaleanliiloja raitoja hiuksien vaaleimpiin osiin, mutta ei huolta sillä nämäkin lähtivät heti seuraavassa pesussa pois).

En tiedä myydäänkö Color Pulsen liilamustaa enää, olen varastoinut sitä jossain vaihessa, ja 1 pullo on kestänyt jo vuoden kun sitä tarvitsee niin vähän. Mutta jos myynti loppuu ajattelin siirtyä Wellan colormousee vastaavaan, tai mustaan. Ainakin Color pulsen vaahto on väriltään liilaa, eli shampooblandiksestakin tulee juuri hopeahoitiksen väristä.
« Viimeksi muokattu: 09.05.08 - klo:20:48 kirjoittanut Bambi »

Poissa Minako

• HAIRahtanut
« Vastaus #146 : 09.05.08 - klo:20:42 »
Wellan vaahtovärien raitojen kirkastaja on violettia vaahtoa, käyttökokemusta mulla ei tosin ole joten en tiedä kuinka voimakkaasti keltaista taittaa.

Joicon Color Endurance -hopeashampoo on tehokkain hopeashampoo jonka tiedän, se on aivan tummanviolettia ja erittäin pigmenttistä (itse en oikein uskalla edes käyttää kun on niin voimakkaasti taittavaa). Tästä voisi ehkä olla apua sulle, tai sitten Crestolin Color Gloss -naamioista (helmenvaalea taisi olla violettia näistä).

Katsoin sun kuvan Hiusmuutoksista, jos tavoitteena ei ole tuota nykyistä väriä vaaleampi sävy niin en tiedä voisiko tuohon päälle laittaa esim. tuhka-9-värin (esim. Igora Vibranceissa taitaa olla 9-1)?

Poissa Bambi

• HAIRahtanut
  • You forgot the briefcase!!!
« Vastaus #147 : 09.05.08 - klo:20:50 »
Ja jos haluat hopeashampoissa edullisemmalla päästä, niin ihan Bonacuren hopeashampookin on ainakin mulla ollut hyvä. Tummansinistä, reilusti pigmenttiä. Huonona puolena, että tuntuu kuivattavan hiuksia vähän, mutta en tiedä josko sen on hopeashampoissa yleinen ongelma.?

Valentine

• Vieras
« Vastaus #148 : 09.05.08 - klo:23:08 »
Itselläni ainakin aina Matrix:in so silver hopeash:n jälkee joutuu käyttämään kunnolla kosteuttavaa hoittista, muuten jää ihan kopuraisiksi hiukset.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #149 : 10.05.08 - klo:08:09 »
Joskus olen käyttänyt Cutrinin hopea shampoota mutta minusta se ei tehnyt hiuksiin yhtään mitään..  ::)
Mikäköhän olisi paras tapa käyttää tuotaq hoea shampoota? Onko aina välttämätöntä ostaa myös siihen kuuluva hoitoaine?

En varmaan uskalla sekoittaa mitään sävytteitä sillä hiukset ovat niin hiukoiset että nappaavat varmana sen vähäisenkin värin...  ::) Ja en todella halua sävyttää hiuksia uudestaan sillä hiukset tuskin kestäisivät sitä..
Olen kärsinyt purkkahiuksista pitkään ja nyt nämä alkavat muistuttaa jo ihan hiuksia, en haluaisi pilata niitä jälleen...

Eli noilla vaahtoväreillä tulisi selvitä.. tai hopea shampoolla..

Ymmärtääkseni täällä on oltu tyytyväisiä Elvitalin blonde naamioon?

Auttaisiko se vaikka keltaisuus on näinkin voimakasta?

« Viimeksi muokattu: 10.05.08 - klo:09:37 kirjoittanut Neriana »