Kirjoittaja Aihe: Keltaisuus pois hiuksista  (Luettu 237924 kertaa)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
Vs: Keltaisuus pois hiuksista
« Vastaus #165 : 06.09.08 - klo:01:47 »
^Viileäsävyinen kestoväri ei taita sitä oranssisuutta paljoakaan, tarvisit sinne hiusten alaosaan värinpoiston/vaalennuspesun. Jos hiukset on kovin keltaiset, niin ei se Helsinki-sävy taita sitäkään pois, siihen keltaiseen hiukseen tarvis kans vaalennuspesun esimerkiksi.

Joskus kun miehellä on ollut värinpoiston jälkeen keltaiset tai kupariset hiukset niin on laitettu vaan kylmäsävyistä kestoväriä perään ja hiukset on jäänyt keltaisiksi tai kuparisiksi. Sen sijaan jos keltaisiin tai kuparisiin on laittanut vielä yhden värinpoiston ja sitten vasta värin, niin on tullut viileän vaalea lopputulos.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Jane_O

• Vieras
« Vastaus #166 : 06.09.08 - klo:10:23 »
^ Ok.

Mulla vaan on siis se ongelma, etten tällä hetkellä pelkää niinkään hiusteni vaan päänahkani takia  :-\. Muutamasta kohdasta kihelmöi ei-niin-kivasti. Tosin kuulemma rikki iho ei ole, ehkä hieman punoittaa. Tosin jos laittais tuon vaalennuksen sit ihan vaan pituuksiin ja välttelisi siis tuota juurta (se kun on jo todellakin riittävän valkoinen ;)), niin sitten ei kävisi päänahaparan päälle enää.

Poissa Nienna

• Tukkaguru
« Vastaus #167 : 17.09.08 - klo:15:49 »
Eikö suoraväriä voi sekoittaa hoitoaineeseen hopeahoitoaineen tapaan? Meinasin ostaa jo jonkun (karsean) kasariviolettishokkivärin, joka näytti tupsussa tosi neutraalilta sävyltä mun silmään. Myyjä oli kuitenkin niin epäileväinen ideastani, että jätin hyllylle.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #168 : 17.09.08 - klo:16:11 »
^Tottakai voit sekoittaa suoraväriä hoitoaineeseen, monethan täällä tekeekin just noin. :) Jotkuthan täällä sekoittaa suoraväriä myös jätettävään hoitikseen.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
« Vastaus #169 : 18.09.08 - klo:15:20 »
Ostin Goldwell 10v vaahtosävytteen kun hopeashampoo tuntuu turhan kuivattavalta, mutta kävi sitten mielessä että vahingoittaako/kuivattaako tuokin tukkaa? Hapettavia aineita tuossa ei ilmeisesti ole, mutta en tiedä kuuluuko tuo nyt kevytvärien vai suoravärien luokkaan? Yritin kyllä tillistellä aiheesta olevaa topicia mutten siitä sen viisaammaksi tullut.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #170 : 18.09.08 - klo:15:24 »
^Eiköhän tuo suoraväri ole, kun ei ole erillistä hapetinta.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
« Vastaus #171 : 18.09.08 - klo:17:50 »
^
Ok, kiitos kovasti. Lienee siis ihan turvallinen vaihtoehto satunnaisessa käytössä.

Poissa Janda

• HAIRahtanut
« Vastaus #172 : 09.10.08 - klo:16:12 »
Olen jo jonkin aikaa kayttanyt Redkenin Pure Pearl hoitoainetta ja taytyy todeta etta on paras kayttamani hoitis keltaisuuden poistamiseen. Annan yleensa vaikuttaa reilusti, noin 20min ja huuhdellessa tukka on ihanan silea. Tekisi mieli kayttaa paivittain ihan vain tuon sileyden ja kiillon takia....
Hiukset: 1b, F, ii. Vaalennetut, olkapäälle asti. Suosikkeihin kuuluu L'anza ja Tigi.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #173 : 12.10.08 - klo:22:05 »
Miten Igoran Jääkukka ja Goldwellin 10V eroaa toisistaan? Mulla on nyt sävytetty tukkaa ainoastaan Igoran jääkukalla, mutta koulussa alkaa olemaan viimeisetkin jääkukat lopussa ja jääkukkahan on ilmeisesti lopetettu? Ajattelin että olisko tosta Goldwellin 10V:stä jääkukan korvaajaksi? Taittaako Goldwellin väri enemmän violettiin kuin tuhkaan?

Mun tukassa Jääkukka toimii hyvin ja sitä ei voi pitää hiusissa kuin puoli minuuttia tai hiukset vetää jo harmaiksi. Mulla siis on todella todella vaaleat hiukset ilman pienintäkään häivähdystä keltaista, mutta haluan pitää niissä tuhkaisen vivahteen.

Edit: Siis onko Goldwellin 10V:kin lopetettu? Mä olen ihan sekaisin... ::) Meillä kyllä oli koulussa tota 10V:tä useampi purkki vielä. Vai oliko se sitten niin päin että 10V on lopetettu, mutta Jääkukkaa ei - sitten ei tietenkään ole mitään ongelmaa.
« Viimeksi muokattu: 12.10.08 - klo:22:18 kirjoittanut Emi-lyn »
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #174 : 13.10.08 - klo:00:26 »
^10 v vaahtoa ei ole sitkeistä huhuista huolimatta lopetettu.

Sain itse aika tehokkaan hopeataiton aikaiseksi mielenkiintoisella sekoituksella. Lisäsin Crestolin Helmenvaaleaan ihan pikkuripauksen Crestolin fantasy väreistä Flamingo Pinkkiä...Tarkoitus oli että tukasta olisi tullut sellainen puuterinen, jopa vähän vaaleanpunertava. Siihen tarkoitukseen pinkkiä oli liian vähän, mutta väristä tuli kivan hopeatuhkainen.

(sain paremman vaaleanpunertavan lisämäällä pinkkiä tavalliseen hoitsikkaan, näin sivuhuomautuksena)

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #175 : 13.10.08 - klo:00:46 »
Mutta onko Jääkukka kuitenkin lopetettu?  :-\

Mä en suostu ostamaan tuota Crestolin helmenvaaleaa. Se on niin törkeän kallista kokoonsa nähden ja mä olen niin tuhlari, että se olis varmaan parissa viikossa loppunut. ::)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #176 : 13.10.08 - klo:01:17 »
Miten sitä Goldwellin vaahtoa kannattaa käyttää? Kokeilin sampoon jälkeen pyyhekuiviin eikä todellakaan levittynyt. Jos sitä sekoittaa hoitikseen niin paljonko kumpaakin, kun hiukset vähän yli olkapäiden? Tuli ostettua myös Igoran suoraväri. Onkohan se parempi kuin tuo Goldwell?

edit alas. Juu, sen just ostin.
« Viimeksi muokattu: 13.10.08 - klo:01:34 kirjoittanut Shoppaholisti »

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #177 : 13.10.08 - klo:01:23 »
^ Ostitko Igoran Duality 91/2 - 1:sen? Eiköhän toi ihan hyvä ole ja varmaan helpompi levittää pitkiin hiuksiin, kun on ihan voidemainen. Sävyltään pitäisi vastata Igoran jääkukkaa. :)

Mä vaan tykkään enemmän vaahdoista, kun ne on niin helppo hieroa nopeasti lyhyeen hiukseen ja huuhdella pois + ne tuntuu riittoisemmilta. Opettaja kyllä yritti mulle tuota Dualityakin tyrkyttää.

Siltä varalta että mun edellinen viesti jää huomaamatta, niin kysyn vielä tässä samalla: Onko Igoran jääkukka vaahdon valmistus lopetettu?

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #178 : 13.10.08 - klo:10:15 »
Sitä ainakin oli alemyynneissä joku aika sitten, Hairstore ei myy enää mitään Igoran Color Glosseista.

Harmi jos näitä ei saa enää, suosikkituotteeni.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #179 : 13.10.08 - klo:10:58 »
Missä tuota Igoran Dualitya myydään ja paljonko se suunnilleen maksaa?

edit. Kiitos Shoppis! :)
« Viimeksi muokattu: 13.10.08 - klo:13:32 kirjoittanut SuperHotFemale »
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii