Kirjoittaja Aihe: Keltaisuus pois hiuksista  (Luettu 237509 kertaa)

Poissa SH

• Tukkaguru
Vs: Keltaisuus pois hiuksista
« Vastaus #180 : 13.10.08 - klo:13:31 »
^Siperian Found(?)issa (Kylätaskun paikka). Noin 15 euroa.

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #181 : 13.10.08 - klo:15:34 »
Ei pitäisi ainakaan olla jääkukkaa lopetettu. Hakanitin vaalennuskoulutuksessa viime viikolla kouluttajalla oli sitä mukana eikä kertonut että se olisi lopetettu. Osa sävyistä poistuu.

Valentine

• Vieras
« Vastaus #182 : 05.12.08 - klo:16:58 »
Onkohan tämä nyt oikea paikka, noo korjatkaa muualle, jos ei ole  :).

Itselläni tällä hetkellä todella vaaleat hiukset, ei vielä valkoiset, mutta aika lähellä ollaan. Hiukset ovat kaikista vaaleimmillaan juuri vaalennuksen jälkeen ja parin viikon päästä jo huomattavasti tunkkaisemmat. Hiukset alkavat siis kellertyä ---> käytän hopea shampoota, hoitoainetta ja / tai harmaata tai valkoista suoraväriä ja väri onkin jo reilusti tummempi kuin juuri värjättynä.  Itse en keksinyt muuta keinoa kuin käyttää syväpuhdistavaa shampoota tuohon tunkkaisuuteen, mutta kellervämmät hiuksethan siitä vain tuli. Olisiko jotain hyvää ideaa miten saisin pidettyä hiukset mahd. vaaleina, kun valkoiseen päin tässä ollaan kuitenkin koko ajan menossa... ???

Siirretty tänne missä aiheesta puhutaan =)
« Viimeksi muokattu: 09.12.08 - klo:18:51 kirjoittanut Penny »

nilia

• Vieras
« Vastaus #183 : 05.01.09 - klo:00:05 »
Tuli kokeiltua EHS:n mustikkahoitoainetta. Olin hieman yllättynyt sen sinertävästä väristä, mietin josko siitä olisi  apua keltaisuuden poiston maksimointiin.

Hoitoaine myös jätti kivan tuoksun. :)

kissaolento

• Vieras
« Vastaus #184 : 08.01.09 - klo:14:19 »
Kävin ostaan kampaamosta L'orealin hopeashampoota ja ajattelin tänään kokeilla miten keltaisuus lähtee.. Mietin vain kuinka kauan shampoon pitää antaa olla päässä ennen pesua/"emulgointia"?

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #185 : 08.01.09 - klo:16:02 »
Itselläni saattoi riittää ihan pari minuuttia värin ollessa puhtaimmillaan. Nyt kun on ollut kultapohjainen väri niin olen pitänyt jopa 20 min. Kokeile ensin lyhyemmällä vaikutusajalla. Huonoimmillaan vaaleimmat suortuvat ovat itselläni imaisseet liikaa väriä ja muuttuneet parin pesun ajaksi sinisiksi.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Kaisuli

• HAIRahtanut
« Vastaus #186 : 26.02.09 - klo:11:17 »
kävin kampaajalla toissapäivänä värjäämässä hiukset astetta vaaleammaksi ja nää on musta aivan liian lämpimän kultaiset, ja ne korostaan  mun kasvojen punaisuutta. eli tota keltasuutta/kultasuutta pitäis nyt taittaa pois. olen porukkoitten luona kyläilemässä ja hopeashampoo on tietenkin omassa kotona ja koska olen malttamaton, ja nää hiukset on saatava tyydyttävän väriseksi heti, niin ajattelin näin ensi hätään käydä ostamassa sinistä karamelliväriä ja sekoittaa sitä hoitsikkaan.

eli, kuinka kauan kyseistä kikkaa kokeilleet ovat  karamelliväri-hoitsikka seosta päässään pitäneet? jos hiukset muuttuu sinisiksi, millä keinoin siitä voi päästä eroon? syväpuhdistavat kehiin, niinkö?

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #187 : 27.02.09 - klo:09:43 »
Karamelliväristä ei voi ainakaan mun kokemuksen mukaan tulla liian siniset hiukset, ja jos tulee, syväpuhdistavalla varmasti lähtee liika sinisyys äkkiä pois. Oon pitänyt väriseosta hiuksissa parikin tuntia, eikä hiuksista ole tulleet siniset. Kannattaa sitten muistaa suojata kädet, kun levittää seosta hiuksiin, väri nimittäin värjää ihon ja kynnet tehokkaasti.

Catariina

• Vieras
« Vastaus #188 : 10.03.09 - klo:09:58 »
Voihan kyrsä.. Perjantaina päätin että mustatukkaisesta Catasta tulee blondi. Ja tulihan siitä. Mutta tuo keltaisuus ei vain lähde pois, millään neuvomallanne konstilla. Tukkaa on hurrrrjat 2 senttiä joten lyhetnääkkään ei oikein voi. Tähän ei taida auttaa kuin aika?
Vielä oisi kyllä paketti Polyn (vai olikohan jotain muuta) Silver shimmeriä. Mitäpä tukkagurut luulette, auttaisko? Edes himpun verran? Harmahtava, sinertäväkin karva ois kivempi kun tää k*senkeltanen  ;D
« Viimeksi muokattu: 10.03.09 - klo:10:03 kirjoittanut Catariina »

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #189 : 10.03.09 - klo:10:51 »
^ Oletko jo kokeillut Goldwellin 10V-suoravärivaahdon föönäämistä hiuksiin? Se on sellainen käsittely, että pitäisi auttaa keltaisintakin päätä.

Catariina

• Vieras
« Vastaus #190 : 10.03.09 - klo:11:05 »
Ellen, mä en omista fööniä kun tota tukkaa on tosiaan vaan tuo pari senttiä ;D
10V:täkään ei ole mutta täytyy hankkia jos se on parasta ainetta... Nyt mulla on kotona hopeashampoo jolla olen yrittänyt saada noista latvoista väriä pois. Mä rupeen oikeesti oleen epätoivoinen.  Saako tota 10 v:tä Emotionista vaiko vaan kampaamokaupoista tai kampaamoista?

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #191 : 10.03.09 - klo:11:33 »
^ No ei se parasta ainetta kokonaisuudessan ole, mutta todella tehokasta ainetta. Jopa niin tehokasta, että vetää hiukset ihan mattaisen hopeisiksi. Oon nähnyt tuotetta myynnissä Prismassakin, jossa on joitain kampaamotuotteita hyllyssä. Muuten tuota Goldwellin suoraväriä saa ihan Goldwelliä myyvistä kampaamoista. Emotion-ketjun valikoimista en osaa sanoa, mutta asiahan selviää kyseiseen liikkeeseen soittamalla ;).

Jos hiukset ovat todella vaaleat, 10V on vaalealle sävylle hyvä, kun taas 6A on tummemmalle kutristolle parempi vaihtoehto. Hopeasampoolla ei pahemmin liikakeltaisuutta pois saada, sillä vain pidetään yllä hopeista lopputulosta, joten ehdottomasti kannattaa ostaa violetti suoraväri. Itse tykkään Igoran suoravärivaahdosta, joka antaa hyvin kiiltoa hiuksille. Igoran valikoimista löytyy useampaa hopeista vaihtoehtoa, tummempaa ja vaaleampaa, mutta mielestäni Igora ei ole niin tehokkaasti taittava kuin Goldwell, joka tekee hiuksista inhottavan samean näköiset.

Poissa Nanette

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #192 : 10.03.09 - klo:16:31 »
Hakanitin Duality suoraväri 9½-1 on kyllä kaikkein paras mitä koskaan olen kokeillut. Aivan huippu! Siinä vain pitää löytää oikea vaikutusaika omille hiuksille. Sillä on mahdollisuus saada ihan harmaakin vaaleista hiuksista.
Parturi-kampaaja opiskelija jolla on ainainen ongelma omien hiusten kanssa.

Poissa Mellie

• HAIRahtanut
« Vastaus #193 : 10.03.09 - klo:16:56 »
Laitoin siskon päällimmäisiin hiuksiin värinpoiston viikonloppuna, koska neiti halusi alta tummat ja päältä vaaleat hiukset. Pohjana oli joskus kesällä muistaakseni 3-asteisella tummanruskealla värjätyt hiukset jotka olivat jo haalistuneet ehkä n. 5-asteisiksi ja juurikasvua paljon, eli n. 7-asteista värjäämätöntä hiusta. Kuten aavistinkin niin juurista tuli kananpojan-keltaiset ja latvoista oranssit! ;D No, ei siinä mitään, laitettiin päälle Excellancen 9.1 (Tuhkanvaalea) ja se kyllä vei keltaisuuden ja jopa oranssin mennessään! Keltaisesta tuli harmahtavan vaalea ja oranssista beigehtävä. En ole vielä nähnyt hiuksia kuivattuina, mutta ovat kuulemma ihan kivat. Eli jos joku kaipaa keltaisuutta taittavaa kestoväriä niin suosittelen Excellance 9.1:ä.

Taidetaan jossain vaiheessa kyllä vielä jatkaa tuota värinpoistoprosessia, neiti kun haluaisi vielä vaaleammat päältä.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #194 : 10.03.09 - klo:17:17 »
^ Onpa kiva kuulla! Ostin nimittäin itse tuon värin, sillä en kestä tätä harmaata (päässä siis liian tummaksi mennyt 8.13) pehkoa. Ja pakkohan värinpoistoa on lykätä alle, sillä toi excell vetäs niin tummaksi. Oranssia tuskin kauheena tulee olemaan, mutta hyvä kuulla että tossa on sopiva toi taittokyky sillekin. Harmi etten heti ensimmäisenä tätä napannut, vaan säätämiseksi meni. >:(
« Viimeksi muokattu: 10.03.09 - klo:17:21 kirjoittanut pispis »
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.