terve!
Mulla on kyllä ollu kevään aikana ihan kauheita hiuskriisejä. Kiitos kampaajien, jotka ei ole vissiin kuunnellut tarpeeksi tarkasti mitä oon halunnut.
3 epäonnistuneen kampaamokäynnin jälkeen oon päättäny värjätä tukkani ite ku sillon vähiten onnistun yleensä kusemaan.
Homman nimi on siis se että mun tukka on blondattu raidottamalla ja muutamalla miedolla värinpoistolla tai jollain värihuuhtelulla kevään aikana tummanruskeasta vaaleaksi.
Lopputulos oli semmonen vetyperoksidikeltainen. Päältä tosi vaalea, mutta silti vähän semmonen kusen värinen ja osasta hiusta vähä luonnollisempi.
sitte pyysin kampaajaa värjäämään ne hiukset vähän luonnollisemman väriseksi. pari astetta tummemmaksi mutta silti blondiksi, ja näytin oikein hiustupsua (pidennysvärikartoissa sävy 25 cookie) ja se värjäs ne hiukset semmoiseksi keskiruskean punaiseksi!
se sai kuitenkin jollain väripoistolla näistä sen punaisuuden pois ja nyt alan olla suht tyytyväinen mutta...
miten saisin tähän väriin lisää kiiltoa? tää on nimittäin nyt aika matta ja selvästikkin näyttää siltä että tää on juuri vaalennettu.
En haluaisi tätä väriä välttämättä muuttaa mutta koska nää sopii ihan hyvin nyt niihin pidennyksiin mitä mulla on,
mutta ihan hitusen kirkkaampi ja kiiltävämpi väri olisi kiva.
Mietin että onko liian ankara jos laitan esim jotain vaalennusjauhetta hoitoaineeseen/shampooseen ja annan vaikuttaa.
Vai olisko esim joku suoraväri mitä voisin sekoittaa shampooseen ku pesen?