Kirjoittaja Aihe: Keltaisuus pois hiuksista  (Luettu 237403 kertaa)

Poissa tuutikuu

• Hiushörhö
Vs: Keltaisuus pois hiuksista
« Vastaus #240 : 09.04.10 - klo:19:31 »
^Ootko kokeillut Lanzan hopeashampoota? Se on niin tummaa ja tujua tavaraa, ettei sitä edes suositella sellaisenaan ihan blondeille - voi värjätä violetiksi. Sillä väitetään onnistuvan sävyjen viilentäminen myös 8 ja 7 tummuusasteiseen tukkaan.

Poissa Lettunen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #241 : 09.04.10 - klo:21:38 »
oho :O no toi kuulostaa hyvältä! onkohan sitten kannattavampaa kokeilla tota vai sitten esim.igoran jääkukkaa?  :P

Poissa annnma

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #242 : 10.04.10 - klo:20:07 »
Igoran jääkukka kunnon muhituksella on auttanut mulla vähän, etupäässä kyllä vaaleimmille raidoitetuille osioille, mutta vie se yleisfiilistä parempaan suuntaan. Joskus olen lisännyt joukkoon myös igora dualityn 9,5-1:tä vaimikäsenyon.

Poissa tuutikuu

• Hiushörhö
« Vastaus #243 : 10.04.10 - klo:20:35 »
En osaa vastata kumpi sun tapauksessa on parempi, mutta kylmän sävyn ylläpitämiseksi sekä sävyvaahtoa että hopeashampoota olisi käytettävä säännöllisesti - eli voit hyvin testailla vaikka molemmat :) .

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #244 : 10.04.10 - klo:21:19 »
^Ootko kokeillut Lanzan hopeashampoota? Se on niin tummaa ja tujua tavaraa, ettei sitä edes suositella sellaisenaan ihan blondeille - voi värjätä violetiksi. Sillä väitetään onnistuvan sävyjen viilentäminen myös 8 ja 7 tummuusasteiseen tukkaan.

Ohoh, tämäpä kuulostaa hyvälle.. :D Tällä hetkellä on käytössä Bonacuren hopeashampoo, tummanviolettia ja toi on aika hyvä. Mutta mahtaako Lanza olla parempi?

Entäs, mistä saa sitä Goldwellin 10V vaahto-juttua (en muista virallista nimeä)? :)
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #245 : 11.04.10 - klo:12:25 »
Löysin kaapista vajaan purkin violettia hiusväriä. Sekoitin sitä hieman hoitoaineeseen ja muhittelin hetken. Taittoihan se sävyä viileämpään, mutta näköjään latva kaipaisi sekaan ruskeaa tms tummentamaan. Violettia ei kauheasti enempää voi laittaa tai menee harmaaksi. Onpas hankalaa! Eikö tuo latva vaan voisi pysyä saman värisenä kuin juuri! Miksi se edes kellastuu ja haalistuu vaikka kuinka suojaan ja hoidan. Tyhmää  >:(
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Paka-08

• Vieras
« Vastaus #246 : 15.04.10 - klo:21:59 »
^ Miksi sitä taittoa ei tehty silloin kun kävit kampaajalla? Kyllä taittovärjäyksen voi tehdä heti blondauksen jälkeen kevytvärillä tai suoravärillä. Joissakin tapauksissa voi käyttää myös kestoväriä matalan hapetteen kanssa. Varmaan aika ollut lopuillaan tai kampaaja laiska, mutta kun sen taiton voi tehdä jo pesupaikalla eikä välttämättä vie kuin muutaman minuutin jos hiukset on huokoiset. Kyllä minä ainakin laitan asiakkaan päähän jonkun taiton blondauksen jälkeen jos hän blondiksi aikoo, vaikka sitä lämpimyyttä ei kokonaan saisikaan taitettua, mutta ainekin se himmenee ettei ole niin pahan näköinen.

ampp

• Vieras
« Vastaus #247 : 16.04.10 - klo:07:42 »
terve!

Mulla on kyllä ollu kevään aikana ihan kauheita hiuskriisejä. Kiitos kampaajien, jotka ei ole vissiin kuunnellut tarpeeksi tarkasti mitä oon halunnut.
3 epäonnistuneen kampaamokäynnin jälkeen oon päättäny värjätä tukkani ite ku sillon vähiten onnistun yleensä kusemaan.

Homman nimi on siis se että mun tukka on blondattu raidottamalla ja muutamalla miedolla värinpoistolla tai jollain värihuuhtelulla kevään aikana tummanruskeasta vaaleaksi.
Lopputulos oli semmonen vetyperoksidikeltainen. Päältä tosi vaalea, mutta silti vähän semmonen kusen värinen ja osasta hiusta vähä luonnollisempi.
sitte pyysin kampaajaa värjäämään ne hiukset vähän luonnollisemman väriseksi. pari astetta tummemmaksi mutta silti blondiksi, ja näytin oikein hiustupsua (pidennysvärikartoissa sävy 25 cookie) ja se värjäs ne hiukset semmoiseksi keskiruskean punaiseksi!
se sai kuitenkin jollain väripoistolla näistä sen punaisuuden pois ja nyt alan olla suht tyytyväinen mutta...

miten saisin tähän väriin lisää kiiltoa? tää on nimittäin nyt aika matta ja selvästikkin näyttää siltä että tää on juuri vaalennettu.
En haluaisi tätä väriä välttämättä muuttaa mutta koska nää sopii ihan hyvin nyt niihin pidennyksiin mitä mulla on,
mutta ihan hitusen kirkkaampi ja kiiltävämpi väri olisi kiva.

Mietin että onko liian ankara jos laitan esim jotain vaalennusjauhetta hoitoaineeseen/shampooseen ja annan vaikuttaa.
Vai olisko esim joku suoraväri mitä voisin sekoittaa shampooseen ku pesen?

Poissa maarit

• HAIRahtanut
« Vastaus #248 : 16.04.10 - klo:15:01 »
Miten muuten jos hiuksia vaan taitetaan niin onko ne sitten vaan muutaman viikon hyvän väriset ja sitten alkaa taas tulla se keltainen esiin?
Mun mielstä riippuu ihan hiuksista. Toisilla on paljon punapigmenttiä tukassa ja se aina alkaa muuttumaan keltaiseksi. Joillakin pysyy taas kauemmin hyvänä. Itse käytän pari kertaa kuukaudessa Goldwell colorance 10V vaahtosävytettä. Toimii mulla paremmin kun Joico.  0_0

Poissa maarit

• HAIRahtanut
« Vastaus #249 : 16.04.10 - klo:15:33 »
^Kokeilemalla se oikeastaan vaan selviää. Mulla ei oo kaupan tuhkanvärisistä tullu kertaakaan tuhkasta vaan aina vähän keltaset. Tuo vaahtosävyte on väriltään violettia joka poistaa keltaisuutta eli ihan eri asia kun kevytväri.

Poissa tragedia

• HAIRahtanut
  • recovered hair dye junkie
« Vastaus #250 : 17.04.10 - klo:09:28 »

miten saisin tähän väriin lisää kiiltoa? tää on nimittäin nyt aika matta ja selvästikkin näyttää siltä että tää on juuri vaalennettu.
En haluaisi tätä väriä välttämättä muuttaa mutta koska nää sopii ihan hyvin nyt niihin pidennyksiin mitä mulla on,
mutta ihan hitusen kirkkaampi ja kiiltävämpi väri olisi kiva.

Mietin että onko liian ankara jos laitan esim jotain vaalennusjauhetta hoitoaineeseen/shampooseen ja annan vaikuttaa.
Vai olisko esim joku suoraväri mitä voisin sekoittaa shampooseen ku pesen?

Jos ymmärsin oikein, niin hiustesi väri on nyt tasainen ja haluamaasi vaaleusastetta? Jos asia on näin ja ongelmana on vain mattaisuus ja kiillon puute, niin älä ihmeessä yritä korjata tilannetta rasittamalla hiusta turhalla vaalennuksella, se vain pahentaa tilannetta!  Mattaisuus blondatussa tukassa johtuu siitä, että värjäys on kuivattanut ja karheuttanut tukkaa, kiiltoa saat takaisin panostamalla nyt kunnolla hoitoon - kunnollista kosteutusta ja halutessasi vielä päälle jotain silottavaa ja kiillottavaa silikonista hoitista ja johan on tukka toisen näköinen! Keltaisuutta puolestaan voit taitella suoraväreillä, joitten valinnasta ketju onkin jo vinkkejä pullollaan.  :)
1cFii
Sikses iha nätti naine.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #251 : 17.04.10 - klo:15:23 »
Miten muuten jos hiuksia vaan taitetaan niin onko ne sitten vaan muutaman viikon hyvän väriset ja sitten alkaa taas tulla se keltainen esiin?
Mun mielstä riippuu ihan hiuksista. Toisilla on paljon punapigmenttiä tukassa ja se aina alkaa muuttumaan keltaiseksi. Joillakin pysyy taas kauemmin hyvänä. Itse käytän pari kertaa kuukaudessa Goldwell colorance 10V vaahtosävytettä. Toimii mulla paremmin kun Joico.  0_0

Mistä tätä vaahtosävytettä saa?

// kiitos Cindy! :)
« Viimeksi muokattu: 17.04.10 - klo:16:31 kirjoittanut kuku »
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa maarit

• HAIRahtanut
« Vastaus #252 : 17.04.10 - klo:16:11 »
Mä oon ostanut omani Kampin Hairlekiinistä ja hinta on noin 12e. Löytyy varmaan monesta kampaamosta jossa on Goldwell tuotteita myynnissä.  :)

Poissa PlatineBlond

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #253 : 23.04.10 - klo:13:31 »
Hiukseni ovat tällä hetkellä tämän väriset. Haluaisin saada näistä tuhkaisemmat. Pitäisiköhän laittaa värinpoisto ja siihen päälle tuhkansävyinen väri, vai riittääkö pelkkä väri?

Paka-08

• Vieras
« Vastaus #254 : 23.04.10 - klo:19:14 »
^ Kyllä joku tuhkanvaalean värin pitäisi riittää ellet halua vaaleampaa kuontaloa niin sitten värinpoisto sitä ennen. Mutta ei mielestäni ole tarpeellinen.