Vaalensin oranssinvaalean kokoraidoitetun tukan kolmosella hapetteella ja tulihan siitä vähän epätasainen ja todella keltsu. Eilen sitten muhittelin päässä sekä hopeashampoota että goldwellin vaahtosävytettä 10V ja tukasta tuli tosi vaaleankeltainen/valkoinen (jossain on vielä oransseja raitoja) ja ehkä jopa vähän ihan vaalean vihertävä

Noh, vaaleusasteeseen olen tyytyväinen, mutta nyt sitten edessä olisi toi taitto, ja jos aina rupeisin taittamaan tuolla vaahtosävytteellä niin siihen kuluisi omaisuus ja sitä pitäisi iskeä joka pesussa ja hopeashampoo taas kuivattaisi mun tukan entisestään joten kaipa pitää laittaa suoraväriä, mutta en yhtään tiedä mitä valita, enkä ole ennen suoravärejä käyttänyt.
Latvat ja osa pituuksista ovat TODELLA huonokuntoiset ja huokoiset, en kuitenkaan suostu niitä leikkaamaan ennenkuin ne kasvaa koska mulla on niin pyöreet kasvot että näytän lyhyemmällä ku arm pit lenghtillä aivan kamalalta.
Elumeniä en uskalla laittaa koska jos se jämähtää noihin huokoisiin kohtiin niin sitä ei välttämäti saa pois edes sillä elumenin värinpoistolla, niin mitähän työntäisin?
Igora color gloss GEELI (siis ei vaahto) houkuttelee mut sitä en ole mistään löytänyt tilattavaksi oikeassa sävyssä. Sittenhän ois popcoloria ja stargazerilla ois kanssa noita mut mieluummin ottaisin ehdottomasti semmoisen suoravärin joka on tarkoitettu vaaleaan hiukseen kuin noita "shokkivärejä"
Sim color + oli kanssa yksi jota harkitsin mutta siinäkin sävyssä silver "pidemmällä vaikutusajalla luot tyylikkään sinisen lopputuloksen" ja noi huokoiset osat pelottaa kun ne imaisi jo hopeashampoonkin ja veti siniseksi (joka muuttui vihertäväksi) niin miten mä uskallan tuota suoraväriä laittaa? Aaaapuuva!