Kirjoittaja Aihe: Keltaisuus pois hiuksista  (Luettu 237525 kertaa)

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Vs: Keltaisuus pois hiuksista
« Vastaus #390 : 19.08.15 - klo:16:09 »
^ Soitat ja kerrot, että olet tyytymätön väriin, siitä ei tullut sellainen kuin halusit ja nyt se näyttää vielä erilaisemmalta kuin aluksi. Sanot ihan reilusti, ettei väristä tullut sellainen kuin piti ja haluaisit, että hän korjaa värin kampaajan omaan laskuun, sillä kampaaja itsekin taisi yllättyä kuinka tasaisen värinen väristä tuli, kun hän kerran kommentoi uuden tummemman värin laittamista myöhemmin niin kuin hän oli sanonut sulle sun lähtiessä. Jos kampaajalla on käytössään sähköposti, niin voithan aina kirjoittaa hänelle sähköpostia. Sillä tavalla asia on helpommin muotoiltavissa kuin puhelimitse asioidessa, jos vähänkään arveluttaa se miten asian toisi esille.

Rohkeasti vain ottamaan yhteyttä ja kertomaan, ettet ole tyytyväinen väriin :ts !

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #391 : 25.08.15 - klo:15:44 »
Täällä kun on ollut puhetta tuosta Wellan Color Softista... Mistähän sitä saa? Kävin kiertämässä kaupunkini Sokoksen ja lähimmät parturi-kampaamot, mutta ei tuottanut tulosta ???. Sokoksella oli enää neljä purnukkaa, jokainen väärää sävyä, eikä niitä kuulemma ole tulossa enää lisää. Onkohan vaan pakko tilata netistä?

Tyytyväisyys hiuksiin vaihtelee päivän ja valon mukaan, mutta ajattelin, jos taittaisin tuolla Wellan Color Soft 7/19 -sävyllä punaisuutta/oranssiutta. Uskoisin ainakin, että tukka on vielä sen verran tumma, ettei nyt vihreäksi vedä, kuten monella muulla täällä. Ihan latvat saattaa olla jo hitusen vaaleammat, etenkin kun tänään kokeilin Sunkiss Jelly -vaalennusgeeliä, mutta eipä sekään lopulta ihmeitä tehnyt.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #392 : 26.08.15 - klo:11:56 »
Stokkalta olen ostanut omani. Myös siinä Kampin kampaamokaupassa (jonka nimeä en muista) Color Softeja myydään.

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #393 : 26.08.15 - klo:17:37 »
Tilaukseen siis... Lähin Stokka kun on varmaan ~400 km päässä ;D.

Eihän tuon pitäisi värjätä ~6 asteista tukkaa vihreäksi? Latvat korkeintaan vaaleimmillaan 7, mutta niin vaaleaa on tosi vähän. Jos nyt tän tummuuden oikein arvioin.

No joo... Nyt on tummanruskea tukka ;D. Totesin, että oon liian kärsimätön vaaleamman tukan sävyn säätelyyn. Nyt tuntuu kotoisalta. Haluaisin kyllä niin kovasti joskus osata olla vaaleammassa, ihan jopa tuhkan/helmiäisvaaleassa, mutta enpä usko, että mulle käy sellainen ainakaan paremmin kuin tämä tummanruskea.
« Viimeksi muokattu: 28.08.15 - klo:00:03 kirjoittanut caessa »

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #394 : 05.11.15 - klo:05:51 »
Mulla on ollut monta vuotta kullanvaaleat hiukset, joihin olen ollut oikein tyytyväinen. Käytän Garnier Nutrissen sävyä 9, joka mun luonnostaan melko paljon punapigmenttiä sisältävissä maantienvärisissä hiuksissa tekee aika vivahteikkaan strawberry blonden. Nyt viimeisimmän värjäyskerran jälkeen näissä on kuitenkin hiukan liikaa keltaista kaipaamani kevyen viileämmän kuparisuuden sijaan. Millä tuota voisi koittaa taittaa pois, kun haluttu ero ei ole kovin iso? Hius on vaaleusasteeltaan 8-9.

Poissa irtohius

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #395 : 28.11.15 - klo:19:41 »
Biozell'in hopeashampoo olikin parempi mitä muistin aiemmasta. Näyttää aivan yhtä tumman pigmenttiseltä kuin Fudgen vastaava, muttei jätä liiloja läiskiä jälkeensä.  Ja tämä on suoraan sanoen halpaa Fudgeen verrattuna. Ja suomalaista ja ja ja.. Yllättävän hyvä tulos! Ihan hennon ruosteinen pohjasävy vasta blondatussa tukassa on nyt viileä ja tuhkainen, yeah baby.....!!
hiukset luonnostaan 2c - 4a M/C III,

Aunt Jackie's, Dark & Lovely, Queen Helene

"Puutarha ei ole puutarha ilman kukkien tuoksua ja Biolanin kanankakan hajua"

"The dunghill in your garden is like a brown hue in those rainbows in the sky."

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #396 : 30.11.15 - klo:02:36 »
^Mä taas en saanut sillä mitään vivahdetta tummanvaaleaan. Täytyy varmaan olla ihan vaaleanvaalea, että tuo tekee jotain. Fudge kyllä säväyttää tämänkin tummuusasteen.

Poissa irtohius

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #397 : 19.12.15 - klo:14:59 »
^ Joo, totta. Synteesinä edellisestä viestistäni olisi, että parhaan tuloksen saa jos on jo huokoiset ja kirkkaan vaalea väri (oli sitten messinki, tipu tai  ruoste ei toivottuna vivahteena mukana).
hiukset luonnostaan 2c - 4a M/C III,

Aunt Jackie's, Dark & Lovely, Queen Helene

"Puutarha ei ole puutarha ilman kukkien tuoksua ja Biolanin kanankakan hajua"

"The dunghill in your garden is like a brown hue in those rainbows in the sky."

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #398 : 11.03.16 - klo:08:20 »
Olen saanut kivan taiton keltaiseen tukkaan vaahtosävytteellä, mutta kaipaisin lisäksi vielä hopeashampoon ja hoitsikan.

Onko tuolla fudgella pelkoa saada vihertävä tukka jos sitä käyttää keltaisuutta taittamaan? Eli onko se kovin sinisävyistä?
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #399 : 11.03.16 - klo:10:01 »
nukka, mä en ole koskaan saanut Fudgella vihertävää, en sitten millään. Siinä on pigmenttiä vahvasti, mutta enemmän se kunnon tummanviolettia on kuin sinistä. Helpommin sillä violetin hiuksiston saa ;D

Just odottelen litrasta putelia feeluniquesta, niin kivempi/helpompi kasvatella loput värjätyt latvat pois!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #400 : 12.03.16 - klo:12:10 »
Mustakin Fudge on tummanviolettia, ei sinistä. Mun tukkaan tulee sinertävää sävyä jos pidän liian pitkään (tosi vaalea blondattu hius), ei mitään vihertävää.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #401 : 13.03.16 - klo:23:23 »
Tarkistan nyt vielä ennen kuin tilaan, eli mikä tuon fudgen hopeashampoon/hoitsikan nimi tarkalleen on? Kannattaakohan tilata molemmat vai pelkkä shampoo tai hoitis?

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #402 : 14.03.16 - klo:13:25 »
^Hoitista en ole edes kokeillut mutta on kuulemma huomattavasti vähemmän tehokas kuin shampoo eli pelkällä shampoolla pärjää hyvin (ellet sitten vaan halua tilata molempia). :) Se nimi on Fudge Clean Blonde Violet Toning Shampoo. Omani (litran pullo koska pitkät hiukset ja tulee halvemmaksi) olen tilannut muistaakseni Feeluniquesta.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #403 : 14.03.16 - klo:19:23 »
Hyvä, oikeaa tuotetta siis katselin. Taidan tilata molemmat, shampoon sekä hoitiksen :)

Poissa miolla

• HAIRahtanut
« Vastaus #404 : 15.03.16 - klo:00:03 »
Hyvä, oikeaa tuotetta siis katselin. Taidan tilata molemmat, shampoon sekä hoitiksen :)

Tuletko sitten kertomaan kokemuksia hoitiksesta! :) Mulla on shampoo ja tykkään siitä kovin ja hoitistakin voisin kokeilla, jos siitä vaan on jotain hyötyä eikä kuivata liikaa. Vaalensin hiukseni kahdesti viime viime viikolla ja pahimmat keltaisuudet sain pois Fudgen shampoolla, Wellan Color Fresh-sävyllä 0.6, hiusväripaketin mukana tulleella sinipigmenttisellä naamiolla ja sitten vielä 10.1-tasoisella värillä. Näillä tipu taittui Marilyn-platinaksi, eli ei vielä kylmäksi.

Wellan Color Fresh oli yllättävän mieto sävyss 0.6 Violet. Kirkkaanvaaleat kohdat kirkastuivat, mutta mistään hiukset eivät menneet liilaksi tai harmaaksi. Kädessä oli 8.81, näin jälkiviisaana olisi pitänyt ottaa se.

Eilen kävin kampaajalla viimeistelemässä lookin ja nyt hiukset ovat vaaleanharmaat. Katsotaan mitä paljastuu ekan pesun jälkeen, hyvin vaalea, kylmä blondi siis haussa :)
« Viimeksi muokattu: 15.03.16 - klo:00:06 kirjoittanut miolla »