Tiiäkkö, mie eilen mietin, että hoksaakohan Luna tätä ketjua ollenkaan
Onko Lunakin siis nähnyt valon ja hoksannut kuinka ellu voi pelastaa blondit hiukset keltaisuudelta?
Heti kun olit kirjoittanut salamyhkäisesti toiseen ketjuun haluavasi samaa väriä kuin minä, niin tuntosarvet alkoi väpättämään että nyt on jotain tekeillä ja löysin kuin löysinkin tämän ketjun

Olen nähnyt valon, kylläkin väärän tunnelin perällä ja ostin aiemmin BG@8 joka oli vikatikki. Ei tuonut oikein väriä eikä kiiltoa, ja vähäksi aikaa päätin unohtaa koko Ellun. Nyt sitten sinun kokemuksien perusteella olen päättänyt kokeilla tuota AB@9 kun blondina enempi vähempi kauan vielä olen ja ehdottomasti tuhkainen/viileä sävy on mulle sopivin vaaleissa hiuksissa. Olisin kylläkin saanut kokea kyseisen valaistumisen hieman aiemmin

Värjäilin tuossa hetki sitten heräteostoksellani tukkaa, eli PC 15 keskivaalealla ja se taitto mukavasti kaiken keltaisuuden pois ja tuli noin asteen tummempi eli kasin tienoille meni (thänks deko avusta vielä kerran

) Ainut huono puoli, että tukasta tuli raastinraudalla vedetyn tuntoinen ja kiilloton, mutta värisävy on kuitenkin kohdallaan! Suuri toive on että Ellu ei tekis näin pahaa tuntua tukkaan, mutta uudestaan kokeilemalla selviää!
OT ellen, muistanko ihan väärin, että jossain kerroit olevasi Rovaniemeltä? Muistui mieleen tuosta tutun kuuloisesta murteesta!