Kampaajani sai mut eilen ylipuhuttua ja laittoi mulle pari kuparinpunaista osiota pitkiin kylmänvaaleisiin hiuksiini. Nikottelin jo vähän kampaajan tuolissa, mutta kotiin tultuani ja muutaman tunnin peilailtuani tulin siihen lopputulokseen, että oikeasti
vihaan tätä väriä!! Oon väritykseltäni kaikin puolin viileä ja käytän ainoastaan viileänsävyisiä tai neutraaleita vaatteita, joten toi oranssi ei millään tavalla sovi tyyliini ja saa mut näyttämään ihan kuolleelta.
Nyt ois siis hyvät neuvot tarpeen! Kuinka saisin noi kupariset raidat pois tai edes huomaamattomammiksi? Muu hiusmassa on siis n. 9-10 (?) asteinen viileä vaalea (vaalennettu omasta n.8-9 asteesta, siitä suomalaisesta perus maantienharmaasta), ja kuparinen väri oli käsittääkseni n. 7-asteinen kevytväri. Onko mahdollista syväputsarein ja tehohoitomuhituksin saada kupari haalistumaan riittävästi, ettei se pomppais koko ajan mun silmään? Entä auttaisko hopeashampoot/hoitsikat/suoravärit? Vaalennuspesu? Värinpoisto? Riittäiskö ihan vaan esim. joku viileän ruskea väri peittämään noi raidat? Mulle on oikeastaan ihan sama, minkä värisiä noi raidat on, kunhan ne ei oo tollaset lämpimän oranssit - mieluiten tietty jotain viileän tai edes suht neutraalin sävyistä. Positiivista tässä on tietty se, että kyseiset raidat (2 kpl, yksi kummallakin puolen päätä) on suht selkeärajaiset ja päällihiusten alla, joten ei ne kovin paljoa näy. Entä kannattaisko mun kääntyä ammattilaisen puoleen tässä operaatiossa, ja mitähän se mahtaisi maksaa?
Kiitos jo etukäteen kaikille vastauksista!