Kirjoittaja Aihe: Otsis  (Luettu 357769 kertaa)

Poissa Fantti

• Tukkaguru
Vs: otsis
« Vastaus #105 : 30.09.06 - klo:17:40 »
Mulle kävi niin, että otsiksesta tuli tosi lyhyt. Se menee pesunkin jälkeen heti pystyyn ja pian on tärkeät pippalot. Voiko siis mitenkään pelastaa tätä tukkaa kun olen kuvauksiinkin menossa. Pystyykö tälläista edes kihartamaan enään tai mitään. Kahdessa viikossa ei paljoa ehdi edes kasvaa.

Poissa Constantine

• Haiven
  • *
« Vastaus #106 : 06.10.06 - klo:12:05 »
Kuinka pitkät hiukset tarvitsee olla, että voi leikata sivuotsiksen? En haluaisi ihan sellaista lyhyttä otsista, vaan sellaisen että se pysyy tarvittaessa siististi sivulla. Tällä hetkellä minulla on tasapitkä, kulmakarvoihin yltävä paksuhko otsatukka.
1b/F/ii. Omaa väriä ehkä kasvatellessa..

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #107 : 06.10.06 - klo:15:02 »
Minulle leikattiin viime kampaajakäynnillä sellainen aika pitkä, suora otsis joka pitenee sivuilta. Samantyylinen kuin Anne Hathawayllä Paholainen pukeutuu Pradaan-leffassa.
Tykkään siitä ja olen saanut siitä kehuja, mutta se vaatii jonkun verran laittamista enkä viitsi sitä ihan joka päivä pitää...

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #108 : 08.10.06 - klo:13:36 »
Tänään olen ajatellut kokeilla otsiksen leikkausta omintoimin. Eli otsis leikattu niin, että laskeutuu helposti toiselle puolelle ja nyt pitäisi lyhentää jo vähän. Pitääkö sakset pitää pystysuunnassa ja kävisikö kynsisakset tasaukseen? En ole koskaan aiemmin leikannut hiuksiani, niin jännittää...  :)

Tämän tyylinen otsis
http://cdn.compuserve.com/gallery/i/f/fabulousand50/KimCattral_Pimen_6534076_Max.jpg

Muoks. Tuli sitten leikattua. Meiltä löytyi jopa oikean tapaiset saksetkin ja kyllä tämä mielestäni onnistui ensikertalaiseksi hyvin. Leikkauksen aikana teki mieli leikata lisää ja lisää, kun se napsuttelu oli mukavaa, mutta onneksi järki lopetti.  :D Nyt kyllä harvenee kampaamoreissut, kun uskalsi aloittaa itse leikkaamisen.  :)
« Viimeksi muokattu: 09.10.06 - klo:15:44 kirjoittanut purppura »

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #109 : 09.10.06 - klo:21:08 »
Mulla on ollut otsis pariin kertaan, edellisen leikkautin noin kolme vuotta sitten, ja nyt se on kasvanut pois. Tällä hetkellä mun ex-otsis olettuu leuan yli, ja mietinkin mitä tekisin sille kun muu tukka on aika lähelle vyötäröä jo. Toisaalta voisin antaa koko tukan kasvaa tasapitkäksi, jolloin malli ois aika klassinen, suora, ajaton. Mutta toisaalta voisin haluta leikkauttaa otsiksen uudestaan. Leikkautin tuon otsiksen eka ihan piikkisuoraan eli malli koko hiuksissa oli geometrisen sileä, ja siitä anoin otsiksen vähitellen kasvaa pidemmäksi ja pidin sitä ns. sivuotsiksena. Nyt tekisi vähän mieli leikkauttaa jonkinlainen sotkuinen epäselvästi leikattu rikotun näköinen otsis, mutta kun en tiedä haluaisinko sittenkin vaan enemmän ihan tasapitkää tukkaa. Vaikeaa  :) Luulen kyllä etten nyt ainakaan hetkeen leikkauta mitään. Niin ja myös sellanen ylipitkä silmiä peittävä suora otsis kiehtoo, sellanen mulla on ollutkin.

Poissa Withering

• Tukkaguru
  • I've crossed oceans of time to find you
« Vastaus #110 : 19.10.06 - klo:21:02 »
Voi voi. Ajattelin alkaa kasvattamaan otsista pidemmäksi, että saisi nätisti sivuun. Kauan ehti taas olla... Viime kerralla kasvatus meni muistaakseni "ihan kivuttomasti", mutta nyt ajattelin, että kampaaja voisi leikata tähän mallin, josta on helppo kasvattaa pidemmäksi. Onko sellaista olemassakaan?

lumicki

• Vieras
Millaiset etuhiukset kävisi?
« Vastaus #111 : 20.10.06 - klo:17:00 »
Minulla on sydämen muotoiset kasvot, ei kovin pitkä otsa, matalahkot kulmat sekä  selvät ja korkeat poskiluut. iho on vaalea ja hiukset mustat, ohuet joita yritän kasvattaa edes olkapäille asti  :-\

Yhdistin viestisi tänne otsis-ketjuun. T. Kikka

« Viimeksi muokattu: 20.10.06 - klo:17:18 kirjoittanut Kikka »

Trouper

• Vieras
« Vastaus #112 : 24.10.06 - klo:23:03 »
Mulla oli aina muksuna kunnon potta-otsis ja joskus ala/yläasteella viimeinkin kasvatin sen pois ja olin ilman yli kymmenen vuotta.
Puolisen vuotta sitten leikkasin uudestaan oikeen kunnollisen suoran ja paksun. Kiva se oli muutaman päivän, kunnes meinasi itku tulla kun tajusin kuinka paljon sitä pitää muotoilla että pysyy alhaalla; tässä päässä on sen verran vahvat noi pyörteet että lyhyt otsatukka ottaa vapauden sojottaa mihin tykkää. Kyllähän se kampaaja yritti varotella...
Vaihtelevasti sit jaksoin pitää sitä alhaalla ja nostaa ylös, nyt tilanne on helpompi kun hiusmalli on niin voimakkaasti rikottu ja otsis sen verran pitkä että kohta menee korvien taakse ja muutenkin "istuu" tähän malliin paremmin sen poiskasvattaminen kuin (tasa)pitkään tukkaan. Tästä taas opin muutamaksi vuodeksi toivottavasti :)

Poissa Withering

• Tukkaguru
  • I've crossed oceans of time to find you
Vs: Millaiset etuhiukset kävisi?
« Vastaus #113 : 25.10.06 - klo:12:32 »
Minulla on sydämen muotoiset kasvot, ei kovin pitkä otsa, matalahkot kulmat sekä  selvät ja korkeat poskiluut. iho on vaalea ja hiukset mustat, ohuet joita yritän kasvattaa edes olkapäille asti  :-\

Yhdistin viestisi tänne otsis-ketjuun. T. Kikka

Jos sinulla on kovin ohuet hiukset, niin paksun otsiksen leikkausta kannattaa miettiä -se nimittäin syö paksuuttaa muualta ihan "kivasti". Noin muutoin sinulle voisi sopia paksuhko, joka reilusti kulmakarvojen yläpuolelle oleva suora otsit. En tosin tiedä tyyliäsi, mutta mustaan tukkaan voisi sopia sellainen graafinen otsis. Toisaalta kovin matalaan otsaan ei otsis niin hyvin istu. Vaikea sanoa, riippuu niin paljon tyylistäsi.

Justiina

• Vieras
« Vastaus #114 : 29.10.06 - klo:23:40 »
Mulla on tuollainen pyörre tuossa etuhiuksissa, mutta se ei ole yleensä estänyt otsatukan pitämistä. Mulla on välissä pitkä otsatukka, ja välissä lyhyt. Riippuu mielialan mukaan  8)

Poissa irso

• HAIRahtanut
  • Nyrkillinen voita kattilaan ja kossu pakkaseen
« Vastaus #115 : 31.10.06 - klo:08:27 »
Neuvokaas nyt viisaammaat millanen otsis mulle sopisi, tästä saa varmaan parhaiten selvää nupin muodon http://irc-galleria.net/view.php?nick=irso&image_id=27643944

nimim. läpeensä kyllästynyt siihen että näyttää ponnarin kanssa kaljulta
Vyötärömittainen hennattu piikkisuora karvasto.

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #116 : 31.10.06 - klo:10:30 »
Minusta vino ja revitty otsis sopis sulle  :)

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #117 : 31.10.06 - klo:17:19 »
Minusta vino ja revitty otsis sopis sulle  :)

Jep, samaa mieltä. Ja otsis saisi mielestäni olla suht pitkä että se menee toiselta puolelta melkein korvan taakse niin että sen halutessaan voi laittaa pinnillä tms sivuun  :)
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #118 : 12.11.06 - klo:14:02 »
Tulipa leikattua otsis! Tämä on kulmakarvojen yli vielä että saan sivullekin. En tiedä pitäisikö lyhyemmäksi vetäistä, mutta totuttelen tähän ensin. Tässäkin kun on totuttelemista. Tarvitsisi jonkun toisen mielipiteen tästä, kun itse näkee asiat erilaisina.  ::) Viimeksi ala-asteella ensimmäisillä luokilla otsis, niin tuntuu oudolle. Tulipahan nyt kokeiltua, kun tehnyt mieli.  :)

Poissa Tazu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #119 : 03.12.06 - klo:19:32 »
Tasoittelin tänään taas ylikasvanutta otsistani. Kastelin sen ensin ja sitten koitin saksia sen suoraksi. Noh..siitä ei tullut suoraa ei sitten ollenkaan ja koitin tasoitella sitä lisää. Otsiksessa on jonkin verran pyörrettä eli hiukset sojottaa minne haluaa. Eli..kannattaako mieluummin tasotella otsis kuivana vai märkänä? Kummalla saa suoremman lopputuloksen?
Hiukset : 2b M ii. Vaalea. iHerb <3