Kirjoittaja Aihe: Otsis  (Luettu 357307 kertaa)

Poissa Tazu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: otsis
« Vastaus #135 : 20.12.06 - klo:19:24 »
Minulle leikattiin viime kampaajakäynnillä sellainen aika pitkä, suora otsis joka pitenee sivuilta. Samantyylinen kuin Anne Hathawayllä Paholainen pukeutuu Pradaan-leffassa.
Tykkään siitä ja olen saanut siitä kehuja, mutta se vaatii jonkun verran laittamista enkä viitsi sitä ihan joka päivä pitää...

Mullakin on haaveissa tuommoinen otsis, tosin ei niin pitkä. Miten semmonen helpoiten leikataan ite? Ja kannattaako otsista jotenki kerrostaa? Ja mitä luulette, miltä näyttäis otsiksessa päältä vaalea ja alta tumma väri - yhdistelmä? :)
Hiukset : 2b M ii. Vaalea. iHerb <3

apple

• Vieras
« Vastaus #136 : 21.12.06 - klo:13:32 »
no nyt on otsis! ja olen tyytyväinen! kampaaja oikeesti väänsi ja käänsi noita hiuksia, tutki ja tuumas, ennenku leikkasi. eikä nää sojota läheskään samalla tavalla kuin mitä aikaisemmat soitellen sotaan -meiningillä leikatut :) JIPII! kokeilin myös onnistuneesti pelkän otsiksen pesua, ja sepä olikin näppärä. tuntuu tyhmältä, etten olisi ehkä itse tullut ajatelleeksi edes... ;D

Poissa iines

• HAIRahtanut
« Vastaus #137 : 21.12.06 - klo:15:10 »
^ Hei, mullekin leikattiin tänään otsis :D. Tykkään yhtä paljon kuin ennenkin (oli aikasemmin joskus vuosia sitten) ja luultavasti pysyn otsatukkaisena tästä edespäin. On tosiaan kätevää kun pelkällä otsiksen pesulla saa hiuset freesimmän näköisiksi jos rasvottuu nopeaan, ei ehdi pesemään tms.
1aFii. Puolipitkä vaaleaksi raidoitettu.

Poissa suhina

• HAIRahtanut
« Vastaus #138 : 21.12.06 - klo:21:10 »
Minulla on korkean otsan omaavana aina ollut otsatukka. Suurin piirtein kaikkia malleja on kokeiltu, tällä hetkellä vino. Pidän nykyisestä, peittää sopivasti toisen kulmakarvan, juuri sen huonomman mallisen.

Poissa LaMaariah

• Hiushörhö
  • Et Dieu créa la femme.
« Vastaus #139 : 03.01.07 - klo:19:44 »
Itselläni on aina ollu otsis. Ensin se oli keskiotsis, jonka sivut oli pidemmät. Viime vuonna vaihdoin vähän vinoon leikattuun rikottuun sivuotsikseen. Otsis on vaan mun juttu, tuo kauniisti kasvonpiirteet esille.  :D
1CMii, mustanruskeat kevytvärjätyt vyötäröpituiset hiukset

Poissa irvikissa

• Tukkaguru
« Vastaus #140 : 03.01.07 - klo:19:53 »
Mulle on nyt ihan parin viime viikon aikana tullut himo otsikseen ja huomenna on parturiaika varattu :D Saas nähdä tulenko otsatukkaisena takaisin. Ongelma on vaan siinä, että mulla on aivan järjettömän voimakas pyörre etuhiuksissa oikealla puolella ja muutaman kerran kun mulla otsis on ollut, se nousee pystyyn pyörteen kohdalta. Mutta voihan sitä valita sellaisen mallin, jossa pyörre ei haittaa...

Poissa Carietta

• HAIRahtanut
« Vastaus #141 : 03.02.07 - klo:16:15 »
Leikkasin vähän aikaa sitten sivuotsiksen mut suora otsis ois ehkä kivempi..uskaltaisinko leikata kun otsa on aika rasvainen ja tuo sivu otsiski menee välillä ihan klönteiks :P

Poissa palekastro

• HAIRahtanut
« Vastaus #142 : 05.02.07 - klo:15:52 »
Carietta, leikkauta/leikkaa hieman paksumpi otsis ja pese tarvittaessa. Mun otsa myös rasvoittuu nopeasti, mutta tukka pysyy silti hyvin puhtaana (melko paksu, hieman vino otsis kulmakarvoihin). :)

Poissa Mariia

• HAIRahtanut
« Vastaus #143 : 06.02.07 - klo:13:34 »
Mä taas olen kyllästynyt liian paksuun otsikseeni :/ tuntuu että hiostaa/rasvoittaa otsaa vielä enemmän...

Yritän kasvattaa tuon pois ja sitten leikkauttaa kevyen sivuotsiksen... =)
1b M ii Tummanruskeat, taipuisat, vähän luonnonkiharat. Suunnilleen olkapäille ulottuvat.

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
« Vastaus #144 : 06.02.07 - klo:16:31 »
Tietääkö kukaan minkämallisiin kasvoihin sopii parhaiten vino otsis? Vai käykö ihan kaikenmalisiin? Leikkautan otsiksen vanhojen tanssien jälkeen, mutten ole vielä päättänyt otanko vinon vai sellatteen suoran mutta rikotun...
2c F ii

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #145 : 06.02.07 - klo:20:20 »
Mielestäni sopii kaikkiin muihin, mutta jos on korkea otsa, lyhyempi sivu saattaa korostaa sitä. Ja pitkänomaisiin kapeihin kasvoihin sopii paremmin ehkä suora otsis. Tosin riippuu siitä kuinka vino otsis on ::)

Poissa Haylie

• Hiushörhö
« Vastaus #146 : 07.02.07 - klo:16:39 »
Mulla on varmaanki aina ollut otsis. En kyllä osais oikein ollakaan ilman, on niin korkee otsa ja muutenkin käy paremmin kuin, että oisin ilman. On kokeiltu vaikka minkä mallisia, mutta suora joka pitenee sivuilta, ja hieman kerrostettu on ehkä paras mulle.
1bMii

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
« Vastaus #147 : 09.02.07 - klo:21:01 »
Kiitos Amilo, otsa on sellanen normikorkunen eikä kasvotkaan älyttömän kapeat, mutta täytyy nyt vielä kysästä vakkarikampaajani mielipidettä sitten parin viikon päästä kun menen leikkaukseen...  :)
2c F ii

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #148 : 09.02.07 - klo:21:26 »
Minulla on tavallaan otsis. Tällä tarkoitan sitä, että olen kasvattanut otsisat niin pitkäksi, etten voi pitää sitä kasvoilla, mutta se on nätisti sivulle kammattuna, ymmärrätte varmaan :)

Nyt toisaalta tekisi taas mieli otsatukkaa, mutta sen kasvatusprosessi on niin helvetillinen että jätän väliin. Lyhyempinä toki pidän etutukan, tykkään niin.
Ja sitten mietin vielä sitäkin, että itselläni otsis aina muotoituu yön aikana sotkuun, se pitää pestä joka aamu ja jotta siitä saa jotain aikaan, on se föönättava, ainakin itselläni näin. Enkä aamuisin jaksa enkä ehdi :)

Pelkään tuota fööniä muutenkin.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Christine

• HAIRahtanut
  • Blondi Vammavarvas
« Vastaus #149 : 11.02.07 - klo:12:49 »
Otsis kyllä kehystää kivasti kasvoja. Mutta on esimerkiksi urheillessa aika vaikea. Pakko käyttää pantaa tms.