Lapanen, mulla ainakin oli tässä otsis tuollainen puolitoista vuotta sitten. Jakaus on suht vahva tuossa vähäsen toisella sivulla, pyörrettä ei kuitenkaan kovin vahvana ole.
Hius kuitenkin tottui siihen, että se joka pesun ja kastelun jälkeen lytistettiin juuri siihen kohtaan, ja lopulta siitä sitten tulikin sellainen, että pysyi ilman lommoja.

Nyt sitten taas kun olen kasvatellut sitä pois ( tällä hetkellä vähän yli leuan entiset otsahiukset ), on ongelmana että nuo lyhyemmät ex-otsahiukset yrittävät ikään kuin yhä siihen otsatukkamalliin, ja taipuvat ihan eri suuntaan mitä pidemmät hiukset.
Eli usein jos en kiinnitä asiaan erityistä huomiota pesun jälkeen, niin nuo ex-otsahiukset taipuvat tiukasti eteenpäin juuresta kun taas muut hiukset jatkavat suorana alaspäin. Eli tuohon tulee tuollainen pieni lovi..
Mutta kaipa sekin ajan myötä auttaa.
Otsatukan malliin sen verran, että kaipa se toisille sopii paremmin kuin toisille.. Vaikka olen kyllä vakaasti sitä mieltä, että kunhan oikea otsatukan malli löydetään, niin varmasti sopii useimmille.