Kirjoittaja Aihe: Otsis  (Luettu 357678 kertaa)

Poissa grizzie

• Tukkaguru
Vs: otsis
« Vastaus #150 : 15.02.07 - klo:19:04 »
Mulla on ollut otsis ties kuinka kauan. Aina sitä päättää, että nyt kasvatan tämän reuhkan pois silmiltä, kun on kuitenkin jossain määrin todella häiritsevä ja vaikeahoitoinen, mutta loppujen lopuksi sitä kaivaa aina ne sakset esiin, kun otsis on kasvanut yli poskipäiden :D
Viimeksi leikkautin otsiksen syksyllä ja sitä ennen olin ollut puoli vuotta ilman. Malleja on ollut niin vinoa kuin v-mallista ja a-mallista ja pyöristettyä ja aivan suoraa ja lyhyttä, 50's-mallista eli todella lyhyt otsis, joka lyhenee sivuille päin. Tällä hetkellä omat suortuvat peittävät juuri ja juuri kulmakarvani ja ovat suorat ja paksut (tai ainakin paksuiksi föönatut :D). Tarkoituksena on kasvattaa tällainen otsis:

mutta muut hiukset ovat vielä sen verran lyhyet, että tuo malli saisi naamani näyttämään vaan aivan liian lyhyeltä ja todella leveältä. Joten kasvatus sen kuin jatkukoon ja otsis saa pysyä kulmakarvamittaisena vielä jonkin aikaa. :)
Happiness is the highest form of health.

http://myrsel.tumblr.com/

Poissa Tiukunen

• HAIRahtanut
  • She that chooses her own path needs no map.
« Vastaus #151 : 15.02.07 - klo:20:49 »
Mulla on ollut sivuotsis vähän yli kaksi vuotta, ja tykkään tästä edelleen tosi paljon. Kehystää kivasti kasvoja ja antaa ilmettä. Tosi pienillä muutoksilla, esim. vähän lyhentämllä tai kasvattamalla tällä saa uutta ilmettä. Joskus luulin, ettei mulle sovi otsis mutta olin näköjään väärässä.  ;D
Hiukset: puolipitkät,tummanruskeat,värjätyt,melko hyväkuntoiset, luonnonkiharat, hennot ja kuivat. 2c-3bFi/ii.

Poissa Elliotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #152 : 15.02.07 - klo:23:18 »
Mun sivuotsista tuunattiin viime viikon kampaajakäynnillä, ja tykkään tästä uudestakin oikein kovasti. Tätä saisi jopa kammattua eteen, mutta jotenkaan en tunne oloani siinä kotoisaksi. Ehkäpä jossakin juhlalookissa voisi repäistä...

Poissa Carietta

• HAIRahtanut
« Vastaus #153 : 16.02.07 - klo:17:22 »

Elwing

• Vieras
« Vastaus #154 : 17.02.07 - klo:17:56 »
Erään kaverini kampaaja oli ehdottanut kaverilleni otsatukkaa. Aiemmin hänelle oli sanottu ettei otsista voi leikata, koska hänellä on pyörre otsalla, mutta tämä kampaaja oli vetäissyt hiukset pyörteen kohdalta pois partakoneella! Lopputulos: tosi nätti otsis, joka peittää tuon pienen "kaljun" kohdan täysin (en edes tiennyt kaverini pyörteestä ennen kuin tämä vähän aikaa sitten valitteli että pitää päästä kampaajalle kun nuo hiukset kasvaa siitä kaljusta kohdasta ja alkaa vetää otsista pyörteelle..)

minzu_maria

• Vieras
« Vastaus #155 : 18.02.07 - klo:14:46 »
Voi ei... Ei olis pitänyt ruveta lukemaan tätä thearidiä  :o Nyt kyllä himottaa otsis aika kovasti, juuri kun olin päättäny, että ei se kannata. Mulla on aika ohuet hiukset ja ne rasvottuu nopeesti, joten useimmiten otsalla roikkuis muutama hiusklimppi epämääräsessä muodostelmassa.  :P Mut toisaalta mulla on aika pitkät ja kapeet kasvot, joten otsiksella sais hauskasti uutta ilmettä.  Taidan kohta olla saksien kanssa kylppärin peilin eessä...  ::) Jos nyt kestäis viel tän pipokauden loppuun, pipon ja otsiksen yhdistelmää kun en saa toimimaan millään.

Poissa Mariia

• HAIRahtanut
« Vastaus #156 : 18.02.07 - klo:15:54 »
Jos nyt kestäis viel tän pipokauden loppuun, pipon ja otsiksen yhdistelmää kun en saa toimimaan millään.

Juu en minäkään ja mulla on jo otsis...  ::) Kotona yleensä annan tukan hapsottaa miten sattuu jos olen pitänyt pipoa päässä mut kouluun on aika inhottava mennä pipo päässä, saa aina jonkin aikaa oikoa sitä tukkaa.. Aargh  ;D

Tällä hetkellä on otsiksen kasvatusvaihe menossa kun se on minusta liian paksu, leikkautan sitten joskus vinon ja ohuemman otsiksen. Pinneillä joutuu säätämään tuota otsista, muuten se on silmillä!
1b M ii Tummanruskeat, taipuisat, vähän luonnonkiharat. Suunnilleen olkapäille ulottuvat.

miuku

• Vieras
« Vastaus #157 : 21.02.07 - klo:11:35 »
Jelp!

Mulla on pyörre otsalla ja leikkautin eilen sivuotsiksen. Ei oo ollut otsista yli 10 vuoteen joten en muistanut edes pyörrettä enää. Lyhin osa on just pyörteen kohdalla ja se on koko ajan nousemassa pystyyn. Eli tuo vinkki leikata siihen kalju kohta ei enää toimi...

Joku kirjoitti aiemmin jossain, että tietynlaisella leikkauksella pyörteen+otsatukan kanssa voisi tulla toimeen. Millainen leikkaus se oli?
Mietin näet, että voisiko tämän sivuotsiksen vielä jotenkin (ehkä parin kuukauden päästä) siirtää toiselle puolelle, jolloin pyörre jäisi sen pidemmän puolen alle.

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #158 : 21.02.07 - klo:11:42 »
^Nimenomaan - mä ainakin pärjään voimakkaan otsispyörteeni kanssa niin, että jakaus on pyörteen vastakkaisella puolella, jolloin pyörre jää pidemmän osan alle.

edit: Niin ja aina jos on ollut tasainen otsis, niin mulla on täytynyt leikata silleen, että pyörteen kohdalta jätetään hiukset pidemmäksi. Jos leikkaa kammalla tiukasti vetäen ihan suoraan, niin raja hyppää pyörteen kohdalla ylöspäin.
« Viimeksi muokattu: 23.02.07 - klo:10:13 kirjoittanut funky_chicken »

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #159 : 23.02.07 - klo:08:54 »
Mulla on kans otsalla pyörre ja oon huomannut, että pärjään sen kanssa paremmin nyt kun on otsis taas. Viikko sitten oli vielä ylipitkä sivuun vedetty otsis ja pyörteen kohdalta sojotti suoraan ylöspäin hiukset(mulle ei vaan sovi jakaus toiselle puolelle ::)). Nyt on paksu, kaareva otsis niin ei enää ongelmaa. Paitsi, että aamuisin on otsis aina kokonaisuudessaan ihan suoraan pystyssä ;D Mutta onneks on fööni.

Poissa Belle

• Tukkaguru
« Vastaus #160 : 23.02.07 - klo:09:36 »
Mulle napsittiin viikko sitten kampaajalla sellainen hivenen pyöristyvä otsalla lönöttävä otsis. Sivuhiuksia hapsutettiin myös siihen mukaan. Alaosa värjätty Lorkun 6.35.sella. Kaksivärisenä otsis näyttää tosi paksulta  :o, vaikka ei hiuksia kyllä enempää eteen otettu.

Ajattelin tätä pitää jonkin aikaa ja kasvattaa sellaiseen mittaan, että saa sivuotsiksen. Pipon kanssa otsis on tosi rasittava, limppaantuu otsaan ja rasvoittuu  >:(. Jumpassakin vähän tiellä, kun alkaa hiki valua otsiksen alta. Otsis on oikeastaan kevät-syksy-juttu, voisi alkaa aina talveksi kasvattelemaan sitä pois...

Poissa babei

• HAIRahtanut
« Vastaus #161 : 25.02.07 - klo:20:32 »

Ajattelin tätä pitää jonkin aikaa ja kasvattaa sellaiseen mittaan, että saa sivuotsiksen. Pipon kanssa otsis on tosi rasittava, limppaantuu otsaan ja rasvoittuu  >:(. Jumpassakin vähän tiellä, kun alkaa hiki valua otsiksen alta. Otsis on oikeastaan kevät-syksy-juttu, voisi alkaa aina talveksi kasvattelemaan sitä pois...

Mulla otsis ei yhtään littaannu pipon alla. Kannattaa ostaa löysä pipo  ;D Ja jumppaan laitan otsiksen aina ylös pinnillä ja pannalla  :)
Vaaleahkoja raitoja lämpimän ruskealla pohjalla. Hiukset jonkin verran yli BSL. Otsis ja sivuilta kerrostetut. Luonnonkiharaa, mutta suoristan fanaattisesti.

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #162 : 26.02.07 - klo:13:02 »
Äh, menee hermot tämän etutukan kanssa. Viimeksi kun mulla oli sivuotsis, se oli tosi helppo ja asettui pyörteistä huolimatta kivasti. En sitten tiedä että laitanko nykyisin jotenkin eri tavalla hiuksia kuin ennen? ??? Raivostuttavaa, kun hiukset taipuu vasemmalle päin, vaikka minun otsis pitenee oikealle (miten tuon nyt sanoisi järkevästi?). Lisäksi etuhiusten ja pitkien hiusten väliin tulee "jakaus", mitä ilmeisimmin siitä syystä, että etuhiukset kasvaa kasvoille päin ja pitkät hiukset valuvat suoraan alaspäin. Toinen ärsyttävä ongelma on, kun minusta tuntuu, että minun etutukka ja muu tukka on jotenkin kaksi eri osaa. Ne ei sulaudu toisiinsa kun hiukset on auki.

Tämän tyyppinen leikkaus on siis kyseessä:
http://www.coolcelebs.org/images/stuff_by_duff.jpg

Tämä tukka ei nyt tunnu ollenkaan sopivan mulle, mutta etutukattomuuskaan ei ole hyvä vaihtoehto, koska minun kasvot näyttää muuten venähtäneiltä. :-\
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa Magda

• HAIRahtanut
« Vastaus #163 : 26.02.07 - klo:17:57 »
Mä leikkautin otsiksen kuukausi takaperin monen vuoden tauon jälkeen. Suurin pelko oli, ettei lyhyet haivenet pysy alhaalla, mutta se osoitteutui turhaksi, kun laittaa vahaa ja lakkaa tarpeeksi. Pipo ongelma on nyt kovilla pakkasilla tullut tutuksi ja erityisesti kun käyttää muotoilutuotteita. Ilman muotoilutuotteita hiukset ei  ehkä litistyisi yhtä pahasti otsaan kiinni, mutta silloin ne eivät pysy alhaalla.

Nyt suurin ongelma on se, että vaikka kuinka karvoja asettelee ja laittaa tököttejä niin keskelle  tulee luonostaan lovi. Tuntuu että siinä kohtaa kasvaa hiukset hyvin harvassa.
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

Poissa Ananas

• HAIRahtanut
« Vastaus #164 : 26.02.07 - klo:18:37 »
Kertokaapas mitä muotoilutuotteita käytätte otsiksen muotoiluun? Mitkä on ehdottomia lemppareita? Muotovaahtoa on muutama maininnut käyttävänsä, mutta käykö erilaiset muotoiluvoiteet yms. otsikseen?

Itse olen harkitsemassa otsiksen leikkauttamista, mutta muotoilupuoli epäilyttää. Enkä kyllä tiedä miten mun kasvoihin tai tukkalaadulle sopisi otsis. Mutta kovasti tekee mieli.