Kirjoittaja Aihe: Otsis  (Luettu 357690 kertaa)

Poissa Piitu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: otsis
« Vastaus #165 : 26.02.07 - klo:21:02 »
Kertokaapas mitä muotoilutuotteita käytätte otsiksen muotoiluun? Mitkä on ehdottomia lemppareita? Muotovaahtoa on muutama maininnut käyttävänsä, mutta käykö erilaiset muotoiluvoiteet yms. otsikseen?

Itse olen harkitsemassa otsiksen leikkauttamista, mutta muotoilupuoli epäilyttää. Enkä kyllä tiedä miten mun kasvoihin tai tukkalaadulle sopisi otsis. Mutta kovasti tekee mieli.

Minä saan laitettua otsiksen hyvin ojennukseen Manipulatorilla ja lakalla, eikä vahaa tosiaankaan tartte laittaa ku ihan vähän. Oon kokeillu myös Matrixin geelivahaa, sekin on ihan ok, mutta pito aika olematon. En ole koskaan edes kokeillut laittaa otsista muotovaahdolla, kuulostaa jotenkin oudolta ajatukselta ::) Täytynee kokeilla.

Tänään laitoin otsiksen eri tavalla kuin normaalisti: mun otsis on leikattu rikotusti vähän vinoon, mutta tänään se ei asettunut nätisti paikoilleen, joten laitoin sen suoraan eteen (ymmärtääköhän tästä kukaan mitään??). Näytti jotenki paljon paremmalta kuin sillai vinosti aseteltuna, joten nyt tekis mieli mennä vähän tasottelemaan ja lyhentämään otsista, että voisin pitää sitä suorana, muuten meinaa mennä letti silmille. Luulin että näyttäisin "suoran" otsiksen kanssa 12-vuotiaalta, jota kampaajakin epäili, mutta ei onneksi siltä vaikuta, ennemminkin päinvastoin.

Ja Ananas, antaa mennä vaan, sun kasvojen piirteisiin sopii varmasti otsis :)
1bMii

Poissa Belle

• Tukkaguru
« Vastaus #166 : 26.02.07 - klo:21:03 »
Suihkuttelen Wellaflexin muotoilusuihketta kosteaan otsikseen ja föönaan, luonnollinen mutta ei-lentelevä lookki. Kun tällään enemmän niin laitan vielä aavistuksen hiuslakkaa päälle että varmasti pysyy aloillaan.

Mulla siis lähinnä ongelmana, että ensimmäisen pienen tuulahduksen myötä otsis nousee pystyyn, kun ohuet hiukset tahtovat lennellä miten sattuu. Liian tuhdit muotoilutuotteet aiheuttavat klimppaisen ja likaisennäköisen lopputuloksen. Joskus baariin lähtiessä olen laittanut hivenen vahaa, mutta näiden haivenien kanssa saa olla tosi varovainen tai muuten vahan kanssa lopputulos on rasvaisen oloinen.

Poissa Marge

• HAIRahtanut
« Vastaus #167 : 26.02.07 - klo:21:06 »
Kertokaapas mitä muotoilutuotteita käytätte otsiksen muotoiluun? Mitkä on ehdottomia lemppareita? Muotovaahtoa on muutama maininnut käyttävänsä, mutta käykö erilaiset muotoiluvoiteet yms. otsikseen?

Mulla on kanssa vino otsis. Mä laitan yleensä muotovaahtoa kosteaan otsikseen ja föönaan sen sitten muotoonsa pyöröharjan kanssa, hiuslaatuni kun on sellasta piikkisuoraa sorttia, eli ilman föönausta otsis menee ihan päätä pitkin järkyttävän näköisesti. Föönauksen jälkeen laitan joskus vähän hiuskiinnettä, toisinaan myös vähän tupeerausta alle, ettei se ihan lätsähdä otsalle.

Poissa babei

• HAIRahtanut
« Vastaus #168 : 26.02.07 - klo:21:15 »

Itse olen harkitsemassa otsiksen leikkauttamista, mutta muotoilupuoli epäilyttää. Enkä kyllä tiedä miten mun kasvoihin tai tukkalaadulle sopisi otsis. Mutta kovasti tekee mieli.

Mulla on tää tukka luonnonkihara, joten otsista pitää suorsitaa. Yleensä suihkuttelen kosteaan tukkaan L'anzan Strait Line Thermal Defenseä. Antaa hyvin pitoa ja sisältää lämpösuojan, mikä tärkeää mulle kun suoristan sekä föönillä että raudalla. Kuivattuun ja suoristettuun otsikseen sipaisen ehkä vähän muotoiluvoidetta, esim. Goldwellin Move Controlia, ja päälle lakkaa. Näillä oon pärjännyt hyvin  :)
Vaaleahkoja raitoja lämpimän ruskealla pohjalla. Hiukset jonkin verran yli BSL. Otsis ja sivuilta kerrostetut. Luonnonkiharaa, mutta suoristan fanaattisesti.

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #169 : 06.03.07 - klo:10:10 »

Manipulatorilla muotoilen vinoa otsistani, enkä yleensä muuta laitakaan. Nykyään käytän todella harvoin lakkaa. Tigin HardHeadia tai Fudgen Skyscraperia suihkaisen jos suihkaisen. Jos olen oikein lähdössä jonnekin, laitan Tigin Headrushia myös.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Haylie

• Hiushörhö
« Vastaus #170 : 07.03.07 - klo:23:30 »
Mulla on tällä hetkellä suora, kulmiin asti oleva otsis, kerrostettu. Tykkään. Mulla on lähes aina ollut otsatukka, pienestä pitäen. Jos oon yrittänyt kasvatella sitä pois, ei oo kauaa mennyt kun leikkauttanut takaisin. Lemppari on suora, joka pitenee sivuilta, mielellään hieman kerrostettu. Vino ei jotenkin käy mun päähän :)
Otsis pysyy hyvin ojennuksessa: muotoiluneste + hieman vahaa + hiuslakkaa.
1bMii

Poissa Ananas

• HAIRahtanut
« Vastaus #171 : 08.03.07 - klo:16:31 »
Eilen se sitten tapahtui, kymmenen vuoden tauon jälkeen mulla on ihan oikea otsis! Oon aika rakastunut tähän, vaikka väri onkin hieman pääsiäistipumainen. Tää on aika pitkä, melkein silmille ylettyvä ja kaareva. Tän saa mukavasti sivulle vedettyä tarpeen mukaan, mutta ehdottomasti tykkään pitää otsalla. Muotoilua en ole vielä kokeillut, mutta eiköhän mun hiustuotevarastosta jotain löydy, millä tän saa aisoihin.

Poissa bast

• Tukkaguru
feikkiotsis?
« Vastaus #172 : 05.04.07 - klo:20:25 »
Miten saisi väliaikaisen otsatukan tehtyä omista hiuksista?
Tän tyylinen: http://www.asiadevinyl.com/photography/Lesley/asia_closeup_prime_cvr_wm.jpg

Koitin rullata ja pinneillä kiinnittää, mutta ei ota onnistuakseen.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Mrs. Priest

• Hiushörhö
  • Kitty
« Vastaus #173 : 06.04.07 - klo:01:38 »
Olisiko jotain rock/punk-tyyliä etuhiuksiin? Takahiukset on pitkät, mutta muunneltavat. Siis voin laittaa takahiuksia kiinni eri tavoin. Etuhiuksiin tarvitsisin jotain uutta. Etuhiukseni ylettyvät suuhun asti ja olen valmis leikkaamaan niitä. Ne vain kihartuvat pahasti, kun leikkaa.
Käsittelemättömät, loivasti kihartuvat pitkät hiukset. Herkkä hiuspohja.

The Voluntary Human Extinction Movement
         Anti-Psychiatry

Poissa Carietta

• HAIRahtanut
« Vastaus #174 : 07.04.07 - klo:12:02 »
ärsyttää kun otsikseen on tullut keskelle joku ihme rako..kampaajallekko?

Poissa Merial

• HAIRahtanut
« Vastaus #175 : 07.04.07 - klo:14:13 »
ärsyttää kun otsikseen on tullut keskelle joku ihme rako..kampaajallekko?

^ Taitanut kasvaa liian pitkäksi ellei kyseessä ole sitten pyörre joka on voimistunut kasvamisen seurauksena. Käy kampaajalta kysymässä, hän kyllä osaa arvioida tilanteen. :)
Tukka hyvin, kaikki hyvin!

Poissa Axamit

• Tukkaguru
« Vastaus #176 : 07.04.07 - klo:22:47 »
Olisiko jotain rock/punk-tyyliä etuhiuksiin? Takahiukset on pitkät, mutta muunneltavat. Siis voin laittaa takahiuksia kiinni eri tavoin. Etuhiuksiin tarvitsisin jotain uutta. Etuhiukseni ylettyvät suuhun asti ja olen valmis leikkaamaan niitä. Ne vain kihartuvat pahasti, kun leikkaa.

Pistä sellanen RockQueen -tyylinen ;). On upee ja itsekin tekisi vähän sitä mieli, mutta diggaan ennemmin klassisemmasta *tukkanössö*

Poissa Mrs. Priest

• Hiushörhö
  • Kitty
« Vastaus #177 : 07.04.07 - klo:23:16 »
^ Olen myös ihastellut samaa tyyliä etuhiuksissa, mutta omiin hiuksiin en voi laittaa kiharoiden takia. Ärsyttävät kiharat ja pyörre >:(. Vuosia pidin etuhiukset pitkinä, mutta oli pakko leikata, kun näytin jo ihan mummolta.
Käsittelemättömät, loivasti kihartuvat pitkät hiukset. Herkkä hiuspohja.

The Voluntary Human Extinction Movement
         Anti-Psychiatry

Poissa Efva

• Tukkaguru
  • ex-Mirre
« Vastaus #178 : 18.04.07 - klo:16:28 »
Aargh, ihan mahdoton tämä "otsatukka" nykyään. Kasvattelen siis otsista pois. Lyhimmät suortuvat ulottuvat nenänpäähän asti ja siitä sitten pitenevät sivulle. Näyttää jotenkin tosi epäsiistiltä ja epämääräiseltä eikä tahdo asettua mitenkään. Olenkin ottanut tavaksi muotoilla sitä hitusen suoristusraudalla, mutta siinä saa olla varovainen, ettei mene kiehkuralle koko otsis... tyhmän näköistä sekin.

Vapun jälkeen ois kampaaja-aika varattuna, mietin jo että leikkautan tuohon taas jonkun oikean mallin (pitkähkö sivuotsis). Saattaa nimittäin hyvinkin olla niin, että mun kasvonpiirteillä on vain paras pitää jonkinlaista otsista.

Poissa Carietta

• HAIRahtanut
« Vastaus #179 : 18.04.07 - klo:17:04 »
itselläni kasvaa tosi nopeaa hiukset ja taas saisi olla lyhentämässä..viimeks pari viikkoa sitten ;D