Kertokaapas mitä muotoilutuotteita käytätte otsiksen muotoiluun? Mitkä on ehdottomia lemppareita? Muotovaahtoa on muutama maininnut käyttävänsä, mutta käykö erilaiset muotoiluvoiteet yms. otsikseen?
Itse olen harkitsemassa otsiksen leikkauttamista, mutta muotoilupuoli epäilyttää. Enkä kyllä tiedä miten mun kasvoihin tai tukkalaadulle sopisi otsis. Mutta kovasti tekee mieli.
Minä saan laitettua otsiksen hyvin ojennukseen Manipulatorilla ja lakalla, eikä vahaa tosiaankaan tartte laittaa ku ihan vähän. Oon kokeillu myös Matrixin geelivahaa, sekin on ihan ok, mutta pito aika olematon. En ole koskaan edes kokeillut laittaa otsista muotovaahdolla, kuulostaa jotenkin oudolta ajatukselta

Täytynee kokeilla.
Tänään laitoin otsiksen eri tavalla kuin normaalisti: mun otsis on leikattu rikotusti vähän vinoon, mutta tänään se ei asettunut nätisti paikoilleen, joten laitoin sen suoraan eteen (ymmärtääköhän tästä kukaan mitään??). Näytti jotenki paljon paremmalta kuin sillai vinosti aseteltuna, joten nyt tekis mieli mennä vähän tasottelemaan ja lyhentämään otsista, että voisin pitää sitä suorana, muuten meinaa mennä letti silmille. Luulin että näyttäisin "suoran" otsiksen kanssa 12-vuotiaalta, jota kampaajakin epäili, mutta ei onneksi siltä vaikuta, ennemminkin päinvastoin.
Ja Ananas, antaa mennä vaan, sun kasvojen piirteisiin sopii varmasti otsis