Kirjoittaja Aihe: Otsis  (Luettu 357775 kertaa)

Poissa zubi

• Tukkaguru
Vs: otsis
« Vastaus #240 : 19.06.07 - klo:21:13 »
^ Joo olet varmaan ihan oikeassa. Pitää kampaajan kanssa keskustella siis kunnolla asiasta. Haluaisin kyllä tosi kovasti otsiksen ja uskoisin sen sopivankin mulle, mutta mitäs jos mulla menee ihan hermot sen kanssa... Vaikea päätös.

navychic

• Vieras
« Vastaus #241 : 22.06.07 - klo:12:48 »
Oih, tossa 12.6 sitten leikkasin otsiksen ja ai että oli hyvä päätös  :-* Tuli hiuksiin sitä paljon kaivattua muutosta ihan kauttaaltaan, ja lisäksi tää otsis. Tuli just sopivan paksuinen ja tuuhea otsis, tollanen vähän sivuille pitenevä ja ihana, ei tuu silmillekään, mutta ei oo yhtään liian lyhyt  :) Kampaajakin ihmetteli (tuttu kun on), että kuinka hyvin tää mulle sopii ja kuin ei oltu aiemmin tajuttu tällasta muutosta miettiä. Kyllä tohon ihan hetkessä tottuikin ja otsiksen kanssa yllättävän helppo elää, sen saa helposti pinneillä tai pannalla pois tieltä ja tavallinen ponnarikin näyttää kivemmalta, kun on otsis siinä seurana.
Hiusten laittoonkin menee vaan semmonen 10 min, paljon helpommalla päässy kun odotin   ;)  Elikkäs kunhan pesee hiukset, laittaa muotovaahtoa ja föönin ja ilmakihartimen kanssa muotoilee ja käyttää pyöröharjaa ja tyvikohottajaa siinä kanssa. Lopuks vaan hiuslakkaa ja se on siinä  :-*

http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=7773&month1=&pg=1&styl1=Gerard%20Hairdressing

^ lähinnä ton kaltainen siitä tuli, paitsi ei mee noin paljon silmille yms.

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #242 : 22.06.07 - klo:18:02 »
Vaikuttaa pahasti siltä, että tänään loppuu otsiksen kasvatus  ;D Otsahiukset yltävät nyt leukaan asti ja tukka näyttää tosi tylsältä "perustukalta". Tykkään monenlaisita otsatukista, mutta tällä hetkellä eniten silmää miellyttää tasapitkä ja 50-luvun tyylinen sivuille lyhenevä otsis. Myös sivuille pitenevä otsatukka on nätti, mutta ei taatusti sopisi näin pyöreään naamaan kuin minulla. Taidan leikata ensi alkuun ihan tasapitkän ja jos siltä tuntuu lyhennän otsatukkaa sivuilta. Tulen sitten itkemään tänne leikkauksen jälkeen  :D

Muoks. Leikkasin otsista vähä vähältä ja suunnitelmista huolimatta tästä muovautui keskeltä kulmakarvojen yläpuolelle yltävä ja sivuille pitenevä otsatukka. Yllättävän hyvin sopii sekä omasta että miehen mielestä vaikka kasvot pyöreät ovatkin. Ilman otsatukkaa näytti jotenkin typerältä pitää tukkaa kiinni, joten nyt sekin asia on korjattu.
« Viimeksi muokattu: 22.06.07 - klo:21:58 kirjoittanut efiina »

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #243 : 29.06.07 - klo:14:00 »
Mulla meni näköjään useampi vuosi, ennenkuin tajusin miten paksua otsaria voi ohentaa. ;D
Leikkasin vain ihan reippaasti saksilla (saksen päät ylöspäin) pystysuoraan otsarin latvoja.

Halusin vain jakaa tämän kaikkien kanssa, jos joku ei vaikka vielä tiedä  ;D

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #244 : 30.06.07 - klo:12:07 »
Musta tuli eilen yllättäen aika lyhyt hiuksinen ja otsis palasi. Hiukset on mun makuun liian poikamaiset, vaikkakin vain päältä aika lyhyet. Etuhiukset sais itseasiassa laitettua semmoselle hyppyrille ;D On tosi paljon kerrostettu, ja päältä näyttää ihan samalta kuin poikkiksen letti. Ehkä mä selviän tästä.

heiini

• Vieras
« Vastaus #245 : 30.06.07 - klo:21:40 »
Kasvattelin joskus pari kuukautta sitten leikkaamani otsiksen pois. Tai oikeastaan kasvatus on juuri menossa. Nuo hapsut nyt kulkevat tuolla jossain toisten hiusten seassa ja laittelen niitä aina pinneillä tai pannalla pois naamalta. Kesällä en kuitenkaan olisi viitsinyt tuhrata itsepäisen otsiksen kanssa, kun se kuitenkin menisi vaan ulkoillessa aina sekaisin... Nyt olen sitten pohtinut uuden otsatukan leikkelemistä syksymmällä, mutten keksi oikein muuta minulle sopivaa mallia kuin tuo samanlainen sivuotsis. Suora otsatukka ei takuulla pysyisi kuosissa vaan jakaantuisi kahteen osioon, niin tiukassa minulla pysyy tuo keskijakaus. Saa nyt nähdä mitä keksin...

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #246 : 30.06.07 - klo:22:51 »
Mua kans niin huvittais taas leikata kunnon otsis, mutta tän hetkisten silmälasien kanssa ei vaan sovi kovin voimakas. Olen nyt kasvatellut reippaasti sivuun menevää otsista. Vähän tylsältä kyllä näyttää, mutta ehkä kestän.

Aivan oikein Muori pippuri hoksasit ohentamisen :), tuota voi tehdä myös muotoilusaksilla jos omistaa sellaiset.

Varis

• Vieras
« Vastaus #247 : 01.07.07 - klo:11:03 »
Vanha otsis on sulautunut moitteettomasti muihin hiuksiin ja on jo reilusti yli leuan pituudessa. Ja kas, hieman himottaisi leikata uusi, vaikkapa sivuotsis. Tosin tiedän, ettei se minulla tule toimimaan, hiukset lähtee kihartumaan lyhyempinä mielivaltaisesti ja eri tavalla eri puolilla. Tarvittaisiin runsaasti muotoilua, jotta otsis olisi hyvä ja siitä ei hiukset tykkää. Tällä hetkellä en käytä muotoilutuotteita ollenkaan ja parempi niin. Jääköön haaveeksi tuo otsatukka. Tietysti jos olisi suoristusrauta..

Poissa blendermiss

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #248 : 11.07.07 - klo:20:10 »
Mä leikkasin otsiksen jo toistamiseen. Ihan hyvä siitä tuli, vanhoilla Fiskarseilla  ::)  Mutta ei se kyllä tasainen ole, vino otsis on niin vaikea tehdä, etenkin kun on joku pyörre edessä keskellä  :D
2a F i/ii
Omistamat

Hantta

• Vieras
« Vastaus #249 : 16.07.07 - klo:16:46 »
Heips, uutena täällä kirjoittelen.

Eli haaveena olisi minullakin otsis leikkuuttaa, ja aika parturiin olisi tarkoitus varata ehkäpä ensi viikolle tai sitä seuraavalle riippuen siitä, milloin kampaajalla olis aikoja vapaana.
 Minulla on ollut otsis viimeksi todella kauan sitten, onkohan siitä jo kymmenenkin vuotta. Olen monesti otsiksesta haaveillut, mutta on sitten jäänyt, kun ei oikein ole ollut uskallusta tai muutenkaan oikein selvää käsitystä siitä, millainen minulle sopisi.
 Minulla on aina ollut todella suorat ja sileät hiukset, ei vähääkään kiharalla. Mutta minulla on myös aina ollut melko voimakas pyörre edessä, että jakauksen vaihto sivummalle ei ihan helposti hoidu ainakaan silloin, jos hiukset eivät ole märät.
 Tällä hetkellä minulla onkin tällaiset aika pitkät, "tavalliset" hiukset ja liian kauankin ollut samanlaiset. Viimeksi pyysin kampaajaa vain latvoista repimään, että sain edes vähän jotain uutta tasaisiin hiuksiin.
Hiusrajani alkaa melko korkealta ja monet ovat sanoneet, että tähän päähän jonkinlainen otsis sopisi. Kasvojen muoto on tällainen aika "normaali" eli ei kovin pyöreä, muttei kapeakaan.

Nyt sitten askarruttaa, että millainen mulle sopis eli sivulla vai ihan "kunnon" otsatukka. Jos se olisi sivulla, epäilyttää tuo pyörre edessä, kun ei ole koskaan aiemmin sivulla ollut. Koko otsalla oleva pysyi silloin todella hyvin kasassa eikä mennyt osiin. En kuitenkaan haluaisi samanlaista otsista kuten monella muulla täälläpäin näyttää olevan eli ei ihan kulmakarvoihin ylettyvä ja sivuilla "siivekkeet".
Alla kuvan linkki tästä edellämainitusta mallista hahmottamisen helpottamiseksi. Useimmissa tapauksissa otsis on vähän tasaisempi.
http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=7513&month1=1&pg=1&styl1=Anita%20Cox

Tässä olisi pari hiusmallia, jotka silmää miellyttäisivät:
http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=6962&month1=1&pg=1&styl1=Jason%20Lea
http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=7773&month1=&pg=1&styl1=Gerard%20Hairdressing
« Viimeksi muokattu: 17.07.07 - klo:13:04 kirjoittanut Hantta »

Poissa Bembo

• HAIRahtanut
« Vastaus #250 : 16.07.07 - klo:16:55 »
Leikkautin minäkin tuossa jokin aika sitten otsiksen. Otsiksia on ollut ja mennyt mutta aina ne ovat olleet jotenkin hankalia tai epäsopivia. Ilman otsista kuitenkin otsa paistattelee liikaa esillä. Nyt on sellainen yhtään ohentamaton aavistuksen vino ja lyhyt otsis ja täytyy sanoa että tää on parhaimpia otsiksia mitä mulla on ollu. Ei  nouse ylös, pyörre ei tee tuhoja, ei rasvoitu, on helppo laittaa. Vika on siis ollu aina siinä että otsista on liikaa ohennettu ja se on jätetty aina liian pitkäksi. Silmälasien kanssa pitkä otsis ei vaan jotenkin mätsää, mun mielestä. Tää on tosi kiva, saa jotenkin ohuet hiukseni näyttämään jämäkämmiltä ja naisellisemmilta. :D

Poissa Pampula

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #251 : 18.07.07 - klo:18:19 »
"Todistettavasti syyllinen" -sarjan Lilylla on mun mielestäni ihana, pitkähkö sivuotsis. Muttei varmaan mun ohuissa hiuksissa toimisi, sillä naisella on nimittäin tosi paksun näköiset hiukset.

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #252 : 18.07.07 - klo:18:31 »
^ Joo ja minusta sen hiukset näyttää pidennyksiltä. ;) Viimeksi eilen tulin siihen lopputulokseen. Taakse jää semmonen kummallinen kohouma ja olen ihan varma, että niihin kerrostuksiin on syynsä...

MissSpookiness

• Vieras
« Vastaus #253 : 18.07.07 - klo:21:10 »
Oon kanssa tässä pari viikkoa jo ihaillut samaa tukkaa.  :)
Ittellä on joskus tämän tyylinen ollut, tosin hiukset oli hieman lyhyemmät ja paksummat (ennen hiustenlähtöä). Kunhan jaksais hoitaa ja kasvattaa tukkaa niin tommosen tukkakuvan kanssa vois kampaajalle kävellä.

Poissa ian

• Haiven
  • *
« Vastaus #254 : 30.07.07 - klo:00:22 »
Hei. .___. Nyt iski ihan hirveä himo hankkia otsis. Pakko. Näen silmieni edessä sen täydellisen otsiksen mutta ennenkuin istuudun kampaajan tuoliin haluaisin teidän mielipiteenne.

http://s8.photobucket.com/albums/a31/NalanShak/?action=view&current=mie-1.jpg

Minulla on siis moiset hiukset. Luonnonkiharat ja paksut, ja pelkään hirveästi että jos hankin otsiksen niin se nousee pystyyn, näyttää hirveältä, kihartuu hirveästi ynnä muuta kamalaa. Olen kyllä tietoinen siitä että minun täytyisi duunata tukkaani enemmän aamuisin otsiksen kanssa.

Olenkin miettinyt että jos tyyliin suihkussa käytyäni annan muiden hiusten kihartua rauhassa[pistän muotovaahtoa, puristelen ja annan kuivua rauhassa] ja föönään tuon otsiksen suoraksi? Näyttäisikö se sitten vallan höpsöltä? :'D Koska minulla on mielessäni teh-täydellinen-kuva punaisesta tukasta, joka on muuten nätisti kihara ja pöyheä ja otsis on nätti ja suora. Olenkin funtsinut että sen pitäisi varmaankin olla aika paksu sen otsiksen.

Haluaisin sitä kyllä ihan hirveästi. (: otsis on ollut pakkosaada-listalla jo tooodella pitkään.
3, oman oranssin värin takaisin kasvattelu tummanruskean tilalle, lyhyet.