Kirjoittaja Aihe: Otsis  (Luettu 357686 kertaa)

Poissa loota

• Tukkaguru
Vs: otsis
« Vastaus #270 : 15.08.07 - klo:08:19 »
^Joo laita ihmeessä, jos vain löydät kuvaa, ois tosi kivaa. :) Mulla on onneksi vielä yli viikko aikaa miettiä millainen otsis olisi hyvä, mutta netissä olevista kuvista ei ole oikein hyötyä, kun niistä ei ikinä tiedä onko kantajalla oikeasti luonnonkihara tukka ja sitten jään aina niistä miettimään että miten se toimii oikeasti kihartuvassa tukassa.

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #271 : 19.08.07 - klo:13:44 »
Mulla on silmälasitkin ja ne jo jotenkin rajaa minun kasvoja niin, että otsis ei niin hyvin käy.

Olen tätä myös pohtinut paljon itsekin. Mitä mieltä olette te, joilla on silmälasit: käykö otsatukka silmälasien kanssa? Itse haaveilen otsiksesta, mutta mulla on melko taipuisat hiukset, joten otsiksen pitäisi olla suhteellisen pitkä, ettei se sojota kohti taivasta. Käytän silmälaseja päivittäin, joten ovatko silmälasit + otsis täysin poissuljettu yhdistelmä?

Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa salute

• HAIRahtanut
« Vastaus #272 : 19.08.07 - klo:21:25 »
Olen tätä myös pohtinut paljon itsekin. Mitä mieltä olette te, joilla on silmälasit: käykö otsatukka silmälasien kanssa? Itse haaveilen otsiksesta, mutta mulla on melko taipuisat hiukset, joten otsiksen pitäisi olla suhteellisen pitkä, ettei se sojota kohti taivasta. Käytän silmälaseja päivittäin, joten ovatko silmälasit + otsis täysin poissuljettu yhdistelmä?

Aika lailla omasta mausta kiinni. Variaatioita tosta kombinaatiostakin saa niin monenlaisia. Itselläni on hengettömät silmälasit + tummat kulmakarvat ja otsis, mielestäni ihan jees yhdistelmä. Kulmakarvojen alle otsahaivenet taitavat tällä hetkellä olla, ja taipuisaa laatua nämäkin.

Laura

• Vieras
« Vastaus #273 : 20.08.07 - klo:02:23 »
Mulla on silmälasitkin ja ne jo jotenkin rajaa minun kasvoja niin, että otsis ei niin hyvin käy.

Mulla on lasit ja otsis. Kehykset ovat ohuehkot tai keskipaksut ja tummat. (Näyttävät mustilta, mutta tietyssä valossa tarkkaan katsottuna todella tummansiniset). Lisätään tähän vielä, että hiukset ovat taipuisat ja otsalla on joku pyörteen tapainen. Olen pitänyt otsista suorana edessä ja nykyään tykkään tosi paljon pitää sitä sivulle kammattuna. Leikkaus on hieman epätasainen ja rikottu, jotta saan otsiksen helpommin sivuun. Mulla on korkea otsa, ja kasvot näyttäisivät satakertaisesti karmeammilta ilman tuota otsatukkaa. Lisäksi mulla on ihan sivummaiset hiukset leikattuu leukapituisiksi kehystämään kasvoja, ja nuo lyhyet sivuhaivenet sopivat kyllä hyvin otsatukan kanssa, ne on aina pakko pitää vapaana, vaikka hiukset olisivat muuten ponnarilla.

Ongelmana on saada taipuisa otsis pysymään nätisti. Se on pakko vähintäänkin laittaa pinneillä sivuun pesun jälkeen, jos ei muuten jaksa laittaa/muotoilla, ja esim. pyöräillessä tahtoo mennä huonosti, jos ei ole riittävän pitävää lakkaa. Nyt olen saanut todella paljon apua uudesta suoristusraudasta, ei tarvitse kuin kerran pari vetää sillä otsis haluttuun muotoon ja suihkuttaa vähän lakkaa päälle, niin tulee nättiä jälkeä, vaikka tukka olisi pesun/nukkumisen jäljiltä sojottanut joka suuntaan.

Lasit haittaavat kyllä sillä tavalla, että ei voi pitää kovin pitkää otsatukkaa, koska ainakin mulla se sojottaisi todella tyhmästi sangan päällä. Haluaisin sellaisen vinon, vähän rikotun otsiksen, jonka lyhin kohta olisi vähän kulmakarvan yläpuolella ja pisin reilusti pidempi, mutta aina tulee tuo sanka vastaan  :-\. Tykkäisin myös kasvattaa otsiksen pois tai laittaa sitä joskus jotenkin ylös, mutta lasien takia paljas otsa ei sovi mulle sitten yhtään.  Aion hankkia piilarit jossain vaiheessa, ja yksi suurimmistä syistä on, että saisin kauan haluamani hiukset  ;D.

Tunnen myös monia ihmisiä, joilla on sekä lasit että otsatukka, eikä itseasiassa ole koskaan käynyt mielessäkään, että tuo yhdistelmä voisi olla huono, mutta varmaanhan se on ihan kasvojen ja lasien mallista kiinni. Mulle lasien takia nimenomaan otsatukka on paras vaihtoehto ;D.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #274 : 20.08.07 - klo:16:37 »
En muuten loota löytänyt hyvää kuvaa otsiksestani, kaikissa näytti vaan suoralta. Peilissä ainakin näkyy vähän vino, tiedä sitten. ;D Joko olet päättänyt millaisen mallin haluat?

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #275 : 20.08.07 - klo:18:01 »
Tuli mieleen että jos on vaikeasti hallittavat hiukset, tuohon otsiksen "liimaamiseen" paikoilleen voi olla tavallista lakkaa parempi ns. märkkälakka eli pumppulakka. Niissä on yleensä enemmän pitoa ja itselläni aikankin pitää otsiksen kyllä hyvin kuosissaan, kun tavallisen lakan kanssa saattaa olla jo loppupäivästä ongelmia.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #276 : 20.08.07 - klo:18:10 »
^ Minä käytän tuohon ''liimaamiseen'' apuna sitä, että jos suoristuksen jälkeen hiukset ovat keveät ja lentelevät, niin pistän lippiksen hetkeksi päähän. Sen jälkeen lakkaa päälle.

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #277 : 20.08.07 - klo:21:33 »

Aika lailla omasta mausta kiinni. Variaatioita tosta kombinaatiostakin saa niin monenlaisia. Itselläni on hengettömät silmälasit + tummat kulmakarvat ja otsis, mielestäni ihan jees yhdistelmä. Kulmakarvojen alle otsahaivenet taitavat tällä hetkellä olla, ja taipuisaa laatua nämäkin.

Mulla on lasit ja otsis. Kehykset ovat ohuehkot tai keskipaksut ja tummat. (Näyttävät mustilta, mutta tietyssä valossa tarkkaan katsottuna todella tummansiniset). Lisätään tähän vielä, että hiukset ovat taipuisat ja otsalla on joku pyörteen tapainen.

Tunnen myös monia ihmisiä, joilla on sekä lasit että otsatukka, eikä itseasiassa ole koskaan käynyt mielessäkään, että tuo yhdistelmä voisi olla huono, mutta varmaanhan se on ihan kasvojen ja lasien mallista kiinni. Mulle lasien takia nimenomaan otsatukka on paras vaihtoehto ;D.

Itselläni on voimakkaan väriset muoviset kehykset, jotka tuntuvat jo "kehystävän" kasvoja ilman otsistakin aikalailla. Mulla on myös melko matala otsa, jolloin "kahdenlaiset kehykset" (otsis ja lasit) tekevät kasvot jotenkin oudon näköisiksi. Ehkä mun täytyy vaan tyytyä tällaiseen sivulle kammattuun otsikseen, koska näistä laseista en luovu!  :-\
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #278 : 20.08.07 - klo:22:18 »
En muuten loota löytänyt hyvää kuvaa otsiksestani, kaikissa näytti vaan suoralta. Peilissä ainakin näkyy vähän vino, tiedä sitten. ;D Joko olet päättänyt millaisen mallin haluat?

Kyllä mä luulen että kallistun juuri tuollaiseen hieman vinohkoon otsikseen. On se tosiaan kivempi ja vähän varmempi tapakin hankkia otsis, jos sen saa siirrettyä sivulle halutessaan, kun en tiedä vielä miten tuo tukka käyttäytyy sitten lyhyempänä ja osaanko edes olla oikean otsiksen kanssa. Mä pelkään että se häiritsee ja on tiellä sitten liikaa, toivottavasti ei. Koitan kampaajalle varmaan selitellä tuohon tyyliin miten itse kuvasit omaasi, ja hän saa sitten leikata siihen tyylin miten katsoo parhaaksi. :)

Poissa Luppa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #279 : 22.08.07 - klo:15:13 »
Seuraa avautuminen... Sivuotsiksesta tuli taasen liian lyhyt. Olisi pitänyt napata sakset pois kampaajan käsistä kun arvasin, että taas käy näin. Argh! Seuraavat kaksi viikkoa olen sitten munkkipatapää. :( Vaikka oli kuvakin mukana...

En halua sporttista ja sähäkkää trenditukkaa vaan klassisen, seksikkään, runsaan ja muuntelukelpoisen kuontalon. Vaikka leikkaus on hyvä ja monen mielestä varmasti kiva ei se omasta mielestäni ole tyyliseni. Se ei ole omaan makuuni. Tylsintä on, että kampaaja on kiva ja värjäys onnistuu aina hyvin. Mut leikkaus harvemmin. :(

« Viimeksi muokattu: 22.08.07 - klo:15:16 kirjoittanut Luppa »
Vaaleat, ohuet hiukset. Herkkä ja pintakuiva iho, jolla taipumus couperosaan.

Suosikkituotteet: Erisan puhdistusgeeli, Dermalogica Skin hydrating mask, Aqualan L ja mineraalimeikit.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #280 : 25.08.07 - klo:22:33 »
Oi vitsit tästä otsiksesta tuli ihana ja ainakin omasta mielestäni sopii kasvoihin paljon paremmin kuin ei-otsis! Mä olin niiiin varma ettei mulle menis mikään otsatukka mutta pakko oli kokeilla ettei se enää kummittelisi päässä. Nyt mä en halua tästä enää luopua. :D Toivottavasti eivät syyssateet saa mieltä muuttumaan, sopivasti nuo sateet alkaakin syksyn tullen niin pääsee heti katsomaan mitä tukka tuumaa (musta tulee varmaan hyvin, hyvin sateenvarjoriippuvainen)..

Mutta kasvojen kokonaisilme muuttui kyllä kertoheitolla. Oli tää kyllä oikeasti varmaan mun suurin tukkamuutos vaikka noin pikkujuttu olikin. Kivaa. :)

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #281 : 25.08.07 - klo:22:36 »
^ No, millaisen leikkasit? :D Ja voin kokemuksesta sanoa, ettei se sateenvarjo auta yhtään, jos vähänkään tuulee.. ;) Mutta kyllä siihenkin tottuu, ja löytää itselleen sellaiset tuotteet ja tavat, millä ne hiukset saa mahdollisimman suorana pidettyä. Tigi Control freak seerumi on loistavaa otsikseen, minulla ainakin suoristaa ja helpottaa suoristusta/muotoilua.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #282 : 25.08.07 - klo:22:45 »
No juurikin sellaisen aavistuksen vinon, mutta mitä ei varmaan kukaan muu huomaa kuin minä, eli periaatteessa suora kuitenkin :) Sivuhiukset kerrostettiin vielä kehystämään kasvoja joten tuosta edestä lähimmät hiukset ovat pisimmillään hieman leuan alle ja loput sitten kunnolla pitkät.

Mulla olisi tuolla kaapissa Small Talkia, Superstaria, Seriously Straight-suihke ja Lanzan Smoother, joista ajattelin ensin nyt kokeilla saako noilla joistakin tukan toimimaan. Tuota Control Freakia voisikin kokeilla sitten seuraavaksi jos tulee tarvetta.

Niin ja on mulla se uusi kiva lakkikin, jota ajattelin opetella käyttämään (vaikka se varmaan samalla lätsäyttääkin aika kivasti). Täällä tuulee lähes aina joten tosiaan pelkkä sateenvarjo ei varmaan yksinään paljoa auta. ;D

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #283 : 25.08.07 - klo:22:50 »
^ Okei. Kivalta kuulostaa, varmaan aika samanlainen malli kuin minullakin. Kerro ihmeessä sitten testailujesi jälkeen, miten olet pärjäillyt kiharan otsiksesi kanssa. :) Ties vaikka löytyisi vinkkejä, joista olisi muillekin samasta ongelmasta kärsiville apua.

Ja tuosta lakista, ei minulla ainakaan yleensä niin hirveästi lätsäytä, ellei sitten mene pyörällä ja hikoile matkalla. Helpompi se lätsäytys onkin kyllä korjata kuin kihartuneet hiukset. ;) Harjaa ja vähän nostelee/pöyhii sormilla. Päähineet pitävät otsiksen kuitenkin niin hyvin paikallaan, että eivät kyllä pääse hiukset kovin hyvin kihartumaan. Paras apu siitä on ainakin minulle ollut. Tarpeeksi kostealla ilmalla ei kyllä auta yhtään mikään ja sitten se on vaan kärsittävä! ;D

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #284 : 21.10.07 - klo:19:19 »
Tässä on musta hieno otsis, en oikeen keksinyt mihin ketjuun tää paremmin sopisi. Hieno värjäys ja mä tykkään kun on vähän paksuutta.