Kirjoittaja Aihe: Otsis  (Luettu 357684 kertaa)

Poissa Tuulikaappi

• Tukkaguru
Vs: otsis
« Vastaus #285 : 21.11.07 - klo:20:41 »
Ääh, viime aikoina on herännyt ihme hinku otsatukkaa kohtaan. Viimeksi sitä onkin lyhennetty reilu kymmenen vuotta sitten... Mutta, ongelma, JOS nyt sitten menen ja otsatukan ostan, niin millanenhan mulle kävisi? Se edellinen oli ihan perussuoratasapitkävaihtelevanpaksuinen otsis, mutta sellaista en ehkä nyt haluaisi. Joku helppo pitäisi kuitenkin olla, koska minä en ruve käyttämään tuntikausia karvojeni muotoiluun. Eli, mielipiteitä, mielellään vaikka mallikuvien kera, tarttisin. Tässä kuva, josta ehkä vähän näkee, millasen malliseen naama-tukka-yhdistelmään olisin sitä otsahiusta mahdollisesti leikkauttamassa:

[kuva poistettu]
« Viimeksi muokattu: 23.12.07 - klo:16:40 kirjoittanut Tuulikaappi »
1c M ii, tjsp

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #286 : 22.11.07 - klo:14:50 »
Mitä nyt oon sua Tuulikaappi nähnyt niin voisin kuvitella että sulle sopis otsatukka todella hyvin. Sulla ei kuitenkaan ole mikään supermatala otsa, joten tilaa otsikselle olisi. Vaikea sitten sanoa että millainen tarkalleen... vähän pituutta on hyvä olla ettei tukka nouse pystyyn, koska sitten se on työläs ja hankala. Riippuu tietenkin kauheesti hiusten kasvusuunnasta mutta ei se otsis välttämättä niin paljon työtä vaadi. Mun yhdellä tutulla on nyt sellainen suht paksu reilusti vino otsatukka, voisin kuvitella sulle samanlaista.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #287 : 22.11.07 - klo:15:03 »
^ Minä leikkaisin sinuna ensiksi suhteellisen pitkän ja vinon otsiksen, siis niin että se peittää toisen puolen otsasta ja on niin pitkä, että voi pitää sivullakin. Siis ei sellainen vino, että toisesta reunasta on kulmien yläpuolella, vaan ehkä vielä alempanakin. Tuollaisen saa kuitenkin helpommin sivulle ja kasvatettua pois, jos ei tykkääkään. :)

Poissa blendermiss

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #288 : 23.11.07 - klo:16:02 »
Onko lyhyet otsikset kuten  tuossa kuvassa, aivan out? Mieleni tekisi lyhyen lyhyttä otsatukkaa, mutta lopputulos jännittää...
2a F i/ii
Omistamat

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #289 : 23.11.07 - klo:18:15 »
^ Tämä nyt on vain minun mielipiteeni: urgh. ;D Minusta jotenkin suurentaa otsaa ihan kamalasti, eikä oikein näytä kellään hyvältä. :P Voin olla väärässäkin jonkun suhteen, mutta yleensä näyttää kyllä aika hirvittävältä, ellei satu omaamaan mallinaamaa.

Poissa pipsu

• Hiushörhö
« Vastaus #290 : 23.11.07 - klo:19:37 »
Mulle ei sovi otsis ei sitten ollenkaan, mutta silti haluttais leikauttaa tällainen ohut otsis kuten Chloe Sevignyllä:

http://farm2.static.flickr.com/1231/538074354_12ed8f7af4_m.jpg

http://msnbcmedia4.msn.com/j/ap/e89f694f-d38e-49d2-927b-97f0a471f49a.widec.jpg

Onkohan tuollainen paksua otsatukkaa helpompi laittaa? Vai lätsähtääkö vain rumasti otsaa myöten?
Feel the burn.

Poissa Efva

• Tukkaguru
  • ex-Mirre
« Vastaus #291 : 23.11.07 - klo:21:09 »
Tämä nyt on vain minun mielipiteeni: urgh. ;D

Minäkään en oikein tykkää noista ihan lyhyistä otsiksista (vaikka itsellänikin sellainen jonkin tee-se-itse-tasoittelun jäljiltä on pariin otteeseen ollutkin ;D). Mutta makuja on niin monia, esimerkiksi kaverini taas ihailee noita kovastikin. Ja mun mielestä ei kannata liikaa ajatella, mikä on muotia ja mikä ei, jos itse jostain tyylistä tykkää.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #292 : 23.11.07 - klo:21:11 »
Onko lyhyet otsikset kuten  tuossa kuvassa, aivan out? Mieleni tekisi lyhyen lyhyttä otsatukkaa, mutta lopputulos jännittää...

Mä kyllä tykkään. Mun mielestä hiton hyvännäköinen, jos sopii kantajalleen. Etenkin jos muut hiukset on huolettoman näköiset ja tuuheat. :) Kampaajaa voi pyytää leikkaamaan otsista asteittain lyhyemmäksi, jos kovasti epäilet.

Talven hiusmuodissa on aika paljon ollut otsista, pitkää sekä lyhyttä, vinoa sekä suoraa.

Edit: Hemmetti! Mulla on ensiviikolla aika hiustenleikkaukseen ja värjäykseen. Arvatkaa tekeekö mieli vetää Rock Queen ex-otsis. Mä oon niin kyllästynyt tähän sivuotsikseen. Miltäköhän näyttäis. 8)
« Viimeksi muokattu: 23.11.07 - klo:21:31 kirjoittanut Emi-lyn »
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Tuulikaappi

• Tukkaguru
« Vastaus #293 : 23.11.07 - klo:22:25 »
Kiitos Zubi ja Magia. :) Käyn varmaan tässä joskus lähiaikoina sen otsatukan ostamassa. Kerran se vaan kirpasee... ;D (Ja menee pieni ikuisuus, kun kasvatan sen takaisin, jos en tykkääkään.)
1c M ii, tjsp

Poissa blendermiss

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #294 : 24.11.07 - klo:11:37 »
^ Tämä nyt on vain minun mielipiteeni: urgh. ;D Minusta jotenkin suurentaa otsaa ihan kamalasti, eikä oikein näytä kellään hyvältä. :P Voin olla väärässäkin jonkun suhteen, mutta yleensä näyttää kyllä aika hirvittävältä, ellei satu omaamaan mallinaamaa.
Voi ei, nyt mun suunnitelma vesittyi ja kampaaja on ensi viikolla. En silti luovu ideasta vielä, mulla on omasta mielestäni kuitenkin melko "lyhyt" otsa ja siksi järkeilin että tuo malli pidentäisi kasvojani.  :-\
2a F i/ii
Omistamat

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #295 : 24.11.07 - klo:11:45 »
^ Ei sitä kokeilematta välttämättä tiedä. :) Jos itse tykkäät ja sinusta tuntuu, että sopisi sinulle, niin leikkaa ihmeessä. Kyllä jollekin lyhytotsaiselle voi vaikka sopiakin. Voithan leikata vähän pidemmän otsiksen, jos et ole varma. Ellei se näytä hyvältä, niin leikkaa lyhyt.

Karmiva esimerkki liian lyhyestä ja naamaan sopimattomasta otsiksesta on minusta sillä yhdellä Maajussille morsian-ohjelmassa. Susanna: http://www.mtv3.fi/ohjelmat/maajussillemorsian2007/maajussit.shtml/sami?558452. Minusta näyttää ihan kaamealta, etenkin sivusta. :-X

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #296 : 24.11.07 - klo:11:52 »
^Mun mielestä toi ei ole paha, koska tukka on muutoin lyhyt. Pitkällä tukalla olisi kyllä mun mielestä  :-X. Mutta joillekin voi sopia joten blendermiss, rohkeasti vaan :) Se kasvaa kuitenkin.

Itsekin tänään repäisin kunnolla ja leikkautin kampaajalla ollessani sivuotsiksen jonka saa kammattua myös tavisotsikseksi. Toivottavasti osaan muotoilla sen :) Tykkään tuosta kyllä tosi paljon ja sivuun se on todella helppo laittaa. Vähän piristystä munkin liian klassiseen luukkiin :D
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa blendermiss

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #297 : 24.11.07 - klo:11:54 »
Karmiva esimerkki liian lyhyestä ja naamaan sopimattomasta otsiksesta on minusta sillä yhdellä Maajussille morsian-ohjelmassa.
No tuolla on aika korkea otsa, mun mielestä, eikä tuo lyhyt otsis ehkä ole paras vaihtoehto.

Mulla on tällä hetkellä otsis mikä on kasvanut silmille, siitä ajattelin lyhentää  :D Mä olen ennen otsista mielellään muutenkin korostanut otsaani vetämällä etuhiukset ylös tai sivulle.
2a F i/ii
Omistamat

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #298 : 30.11.07 - klo:15:17 »
Leikkasin muutama päivä sitten otsiksen. Nyt alkuun se tykkää kovasti temppuilla ja nousta pystyyn tyvestä, eikä näin ollen näytä kovin hyvältä.  Olen saanut sen taltutettua vahoilla ja lakalla (näyttää kyllä hyvältä, mutta on tajuttoman aikaa vievää), mutta onko jotain mahtavaa muotoilutuotetta, jolla otsis olisi helppo ja nopea asetella? :)

Kaikki vinkit muutenkin ovat tervetulleita.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #299 : 30.11.07 - klo:16:45 »
^ Minulla otsis pysyy paremmin kuosissa, kun laitan pinnillä yöksi sivuun. Ei pääse nousemaan pystyyn, eikä sojottamaan ihmeellisiin suuntiin. Ellei sitten pinni karkaa, niinkuin minulla lähes joka yö. ::) Minä olen nyt lähiaikoina käyttänyt erilaisia öljyjä sekoitettuna AC-suihkeeseen muotoilussa.