Kirjoittaja Aihe: Otsis  (Luettu 356993 kertaa)

Poissa Hue

• Tukkaguru
Vs: otsis
« Vastaus #300 : 30.11.07 - klo:18:33 »
^ Minulla otsis pysyy paremmin kuosissa, kun laitan pinnillä yöksi sivuun. Ei pääse nousemaan pystyyn, eikä sojottamaan ihmeellisiin suuntiin. Ellei sitten pinni karkaa, niinkuin minulla lähes joka yö. ::) Minä olen nyt lähiaikoina käyttänyt erilaisia öljyjä sekoitettuna AC-suihkeeseen muotoilussa.

Mulla ei ole enää sivuotsista, jonka laittaminen olikin niin helppoa. Mitään juuri ei tarvinut tehdä, kun se oli aina hyvin. Uudelle otsikselle ei pinneistä ole juuri mitään hyötyä, kun pinniä ei saa otsaan kiinni. ;D Laittamiseenkin vaaditaan tujummat aineet ja siinä ei AC auta yhtään mitään. :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #301 : 30.11.07 - klo:20:07 »
Mulla ei ole kauheasti kokemusta vahoista, mutta kun leikkautin jokunen vuosi sitten otsiksen, kampaaja muotoili sen Tigin Manipulatorilla. Olin ihan yllättynyt kun tökötti toimi vielä seuraavanakin aamuna.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #302 : 30.11.07 - klo:20:34 »
Mulle tehtiin tämmönen otsis viimeks kun kävin kampaajalla. Ei noin paksua kumminkaan.. Oikeestaan mun uus tukkani on tosi pitkälti tän näkönen, mutta kerrostetumpi, lyhimmät hiukset päältä vain 10cm..
Tää otsis on kyllä mahtava, kerrankin löyty semmonen mikä sopii tosi hyvin ja mikä tuo silmät kunnolla esille  :-*
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #303 : 30.11.07 - klo:21:14 »
Mulla ei ole enää sivuotsista, jonka laittaminen olikin niin helppoa. Mitään juuri ei tarvinut tehdä, kun se oli aina hyvin. Uudelle otsikselle ei pinneistä ole juuri mitään hyötyä, kun pinniä ei saa otsaan kiinni. ;D Laittamiseenkin vaaditaan tujummat aineet ja siinä ei AC auta yhtään mitään. :)

Tiedän kyllä, ettei sinulla ole sivuotsista, enkä tuota AC:a sinulle kyllä suositellutkaan, sanoin vain, että toimii omissa hiuksissani. Noiden etuhiuksien sivuun vetäminen yöksi voi kuitenkin helpottaa aamulla muotoilua.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #304 : 30.11.07 - klo:21:32 »
Mulla ei ole enää sivuotsista, jonka laittaminen olikin niin helppoa. Mitään juuri ei tarvinut tehdä, kun se oli aina hyvin. Uudelle otsikselle ei pinneistä ole juuri mitään hyötyä, kun pinniä ei saa otsaan kiinni.

Tiedän kyllä, ettei sinulla ole sivuotsista, enkä tuota AC:a sinulle kyllä suositellutkaan, sanoin vain, että toimii omissa hiuksissani. Noiden etuhiuksien sivuun vetäminen yöksi voi kuitenkin helpottaa aamulla muotoilua.

Ei auta, koska sitten otsiksen keskikohta meinaa sitten koko ajan kääntyä sivulle. :-\ Senkun pitäisi olla suorassa.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Valentine

• Vieras
« Vastaus #305 : 01.12.07 - klo:13:46 »
mitä jos nostaisit sen pinneillä ylös yöksi..? voisi auttaa muotoilua aamulla, ehkä  ;D

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #306 : 01.12.07 - klo:15:48 »
mitä jos nostaisit sen pinneillä ylös yöksi..? voisi auttaa muotoilua aamulla, ehkä  ;D

Sitten se ei laskeudu kauniisti, vaan jää pömpöttämään pari senttiä otsasta irti. :-X Mulla on niin jäykät hiukset, vaikka kovin paksu yksittäinen hius ei olekkaan.

Poissa babei

• HAIRahtanut
« Vastaus #307 : 01.12.07 - klo:18:19 »
Mun otsista ei ainakaan saa pelkästään millään muotoilutuotteella kuosiin, vaan suoristusrautaa joutuu näyttämään joka aamu  :-\ Mutta onneksi otsis on niin lyhyt että sen luulisi olevan suhteellisen hyväkuntoista hiusta, ainakin vielä toistaiseksi... Mömmöistä Tigin Hard to Getin olen havainnut hyväksi otsiksen muotoiluun.
Vaaleahkoja raitoja lämpimän ruskealla pohjalla. Hiukset jonkin verran yli BSL. Otsis ja sivuilta kerrostetut. Luonnonkiharaa, mutta suoristan fanaattisesti.

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #308 : 02.12.07 - klo:09:33 »
Mulla ei ole enää sivuotsista, jonka laittaminen olikin niin helppoa. Mitään juuri ei tarvinut tehdä, kun se oli aina hyvin. Uudelle otsikselle ei pinneistä ole juuri mitään hyötyä, kun pinniä ei saa otsaan kiinni.

Ei auta, koska sitten otsiksen keskikohta meinaa sitten koko ajan kääntyä sivulle. :-\ Senkun pitäisi olla suorassa.

Otat kevyttä lakkaa ja suihkutat ja sitten kampaat läpi ja tee näin pari kertaa ja sitten lopuksi suihkaus tujumpaa lakkaa.

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #309 : 02.12.07 - klo:18:01 »
Mulla otsikseen auttoi vain se, että kastelin sen aamulla, levitin hieman muotovaahtoa ja föönasin kuivaksi ja alas kammaten samalla. Sitten lakkaa päälle ja otsis pysyi kuosissa kunnes taas seuraavan yön aikana nousi pystyyn  ;D

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #310 : 02.12.07 - klo:20:33 »
Mulla on myös tosi innokkaasti sivulle kääntyilevä otsis. Sen edessä suorassa pysymiseen auttaa pari kikkaa. Kastelen otsatukan ja laitan siihen jotain muotoiluvoidetta (en aina mutta useimmiten vähän). Sitten föönaan otsista ensin voimakkaasti oikealle ja sitten vasemmalle, pari kertaa kumpaankin suuntaan. Lopuksi föönaan suoraan eteen. Tän kikan opetti mulle eräs kampaaja viime kesänä ja toimii hyvin. Jos yritän föönata otsista alusta asti suoraan eteenpäin, niin lopputulos ei ole yhtä hyvä. Myös tuo tiizkun vinkki toimii, eli suihkuttelen lakkaa, annan kuivahtaa ihan hetken ja harjailen sen jälkeen tukan ojennukseen.

LaBimba

• Vieras
« Vastaus #311 : 14.12.07 - klo:12:49 »
Otsis + pipokausi + rasvoittuva iho =  :-X :-X :-X

Mä oon ihan pulassa otsiksen kanssa. Mun iho rasvoittuu tosi nopeasti, joten otsis on nyt pipokauden alettua alkanut näyttää  öljyssä uitetulta aina 12 tuntia pesun jälkeen.   :-\ Tekisi mieli olla käyttämättä pipoa, jotta otsatukka ei sen alla litistyisi rasvoittuvaa otsan ihoa vasten, mutta sitten jäätyy pää. Ja kun tää tukka taipuu tosi helposti, otsatukkaa on ihan turha edes pipon käytön ajaks vetää pois otsalta, koska se tasan jää sitten siihen asentoon seuraavaan pesuun saakka.

Poissa Sway

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #312 : 14.12.07 - klo:15:59 »
Mullakin olisi taas vaihteekis ihan hillitön himo leikkuuttaa sivuotsis, mutta just tuo otsan rasvoittuminen yhdistettynä itseppäiseen hiuslaatuun...Nou nou. Vuos sitten laikkautinkin otsiksen ja se oli kyllä kiva, mutta kyllästyin siihen ainaiseen, joka aamuiseen otsiksen pesuun ja tuskailemiseen että miten sen saisi näyttämään muultakin kuin lehmän nuolaisemalta. Kumma juttu vaan kun viime aikoina lehtien sivuilta ja telkkarista pistää sinnikkäästi silmään vaan ne nätit otsahiukset :D
Kosmetiikkahörhö.

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #313 : 02.01.08 - klo:23:04 »
Mulla on myös tosi innokkaasti sivulle kääntyilevä otsis. Sen edessä suorassa pysymiseen auttaa pari kikkaa. Kastelen otsatukan ja laitan siihen jotain muotoiluvoidetta (en aina mutta useimmiten vähän). Sitten föönaan otsista ensin voimakkaasti oikealle ja sitten vasemmalle, pari kertaa kumpaankin suuntaan. Lopuksi föönaan suoraan eteen. Tän kikan opetti mulle eräs kampaaja viime kesänä ja toimii hyvin.

Olen soveltanut tuota Zubin vinkkiä näin: suihkutan kosteaan otsikseen Tigin Frisky geeliä, kampaan läpi, otan suuripäisen ilmakihartimen ja kääntelen vasemmalle, oikealle, ylös ja alas, siis joka suuntaan vuoronperään. Olen koittanut föönillä samaa, mutta en vaan osaa toimia jos kummassakin kädessä pitää olla joku uloke eli minusta ilmakihartimella on helpompaa työskennellä.

meriucha

• Vieras
« Vastaus #314 : 21.01.08 - klo:11:28 »
Mulla on kanssa otsatukka, pidän sitä ihan siksi että otsan ruma arpi ei näy. Leikkaan sitä aina itse, milloin mihin muotoon. Välillä se on ihan suora, välillä taas vino, ja tällä hetkellä reunoilta pyöristetty.

Välillä se alkaa hapsottaa, mutta kun huitasee vähän tuota Bonacuren silikonimössöä ja kampaa niin johan taas pysyy kuosissa ja nättinä  ;)