Kirjoittaja Aihe: Otsis  (Luettu 357777 kertaa)

Poissa Eudokia

• HAIRahtanut
Vs: Otsis
« Vastaus #330 : 26.02.08 - klo:21:15 »
^^ Apua, nyt tekee taas mieli leikkauttaa otsis. Ei varmaankaan kannata kun kiinnitän sen kuitenkin aina pinneillä ylös. Nyt nämä etuhiukset ulottuu jo leukaan. Kyllä muuten nuorentaa hurjasti otsis tuota naista!  :o
But you're not alone, you realise
You try to speak but you can only cry.

The Fauns: 4 am

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #331 : 26.02.08 - klo:21:24 »
^^Tykkäisin just pitkästä ja rikotusta otsiksesta, mutta noin pitkää otsista kuin tuossa postaamassani kuvassa en pysty leikkauttamaan, koska käytän suurimman osan ajasta silmälaseja. Tai ainakin musta tuntuu, että ei näytä kovin siistiltä, jos otsis menee silmälasien yläreunan päälle. Onko ihan omaa kuvitelmaani, vai mitä mieltä te muut olette? Kuitenkin kulmakarvoihin yltävä otsis onnistuu hyvin, niin ei mene sitten vielä lasien yläosan päälle nuo otsahiukset.

Rikottu otsis on kyllä kivan näköinen ja kun muutenkin aion taas ensi kerralla leikkauttaa selvemmät kerrostukset hiuksiin, niin sopisi yleisvaikutelmaan hyvin tuo rikottu otsis.

Tämän tapainen otsis mulle on leikattu pariinkiin otteeseen viime aikoina, mutta nyt kaipaisin tosiaan vähän erilaista:

Tällä hetkellä etuhiukset yltää jo leukaan, ovat niin ylikasvaneet ettei otsiksesta ole enää mitään jäljellä.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Ursula

• Vieras
« Vastaus #332 : 28.02.08 - klo:13:56 »
Moni otsis näyttää kuvassa tosi kivalta, mutta mä en ainakaan edes pitkän föönailun jälkeen saa sitä asettumaan hyvin, vaikka föönaan eri suuntiin ja lopuksi yritän asetella sen hyvään muotoon. Nyt mun otsis on kasvanut sen verran pitkäksi, ettei sitä edes voi pitää suoraan eteen kammattuna, sivussakin se tahtoo pysyä muiden hiusten kanssa samassa kasassa. Mutta mulla vaihteelee otsisinnostus melkein päivittäin, yhtenä päivänä tekee mili leikkauttaa ja toisena kasvattaa kokonaan pois.

Poissa palekastro

• HAIRahtanut
« Vastaus #333 : 28.02.08 - klo:14:37 »
Kannattaa kokeilla ohennuttaa otsista jos ei meinaa millään asettua ja näyttää oudolta. Mulla on siitä ollu apua. Tiedä sitten kuinka täydellistä lookia kukin hakee, ite oon hyvin huoleton tapaus  :P

Ursula

• Vieras
« Vastaus #334 : 28.02.08 - klo:16:21 »
^ Mulla on niin vähän hiuksia ja ne on muutenkin niin ohuet, ettei otsistakaan voi älyttömästi ohentaa. Yleensä mun otsis on jonkin verran ohennettu, en mä osaa olla ihan sellaisen tasapaksunkaan kanssa, mutta mikään älyttömästi rikottu malli ei mun hiusmäärälle oikein käy.

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #335 : 28.02.08 - klo:19:08 »
Minuakin himottaisi nyt otsis, varsinkin kun kaveri leikkautti otsiksen, aivan älyttömän kiva! Minulla on nyt sivuotsis, mutta tämä on tosi huono näköinen, liian pitkä enkä jaksa/osaa muotoilla sitä hienosti, eli oikeastaan minulla on vaan sivujakaus mutta etuhiukset pikkusen lyyemmät.

Joku tälläinen olis tosikiva:

Nämä on kans kivoja:

http://bp3.blogger.com/_QX1Ps9-SN_s/R16wlTa2ClI/AAAAAAAAAMw/uXfFj5ekoxA/s1600-h/pony1.jpg  :-*
« Viimeksi muokattu: 28.02.08 - klo:19:19 kirjoittanut Tukkis »

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #336 : 28.02.08 - klo:19:29 »
Ihanaa, että löysin tämänkin ketjun näiden otsistuskailujen keskellä!

Olen menossa kampaajalle taas viikon päästä ja pitäisi päättää, mitä teen tälle otsisreuhkalle.. Suurin piirten joka toinen kerta päätän leikata lyhyen ja joka toinen kasvattaa. Nyt olen pysynyt kasvattamispäätöksessäni loppusyksystä, mutta muotoilu on niin hankalaa, että tylsänä ja kiireessä päädyn päivä toisensa jälkeen nostamaan etuhiukset pinnillä ylös.

Rikotusta svuotsiksesta olen siis kasvattanut pidemmäksi, nyt lyhyimmät haivenet ovat nenän tienoilla. Tasainen otsis olisi todella kiva, mutta rikotun ja vähän leuan alle ulottuvan hiusmallini kanssa pelkään näyttäväni tantalta. Lisäksi hiukseni ovat ohuet ja veltot ja otsassani on myös pyörre, joka vääntää keskipitkän otsatukan C:n muotoon ja kampaajalla pitäisi juosta jatkuvasti.

Päädyn varmaan nyt leikkaamaan jonkunlaisen rikotun mallin. Tuollainen kuin Reese Witherspoonilla Tukkiksen postaamassa kuvassa olisi myös kiva.
« Viimeksi muokattu: 28.02.08 - klo:19:32 kirjoittanut viceversa »
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

iHerb -5 $:QUN674

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #337 : 03.03.08 - klo:18:20 »
Lisää otsiksia. Ihanan mallinen tukka! Tämmöiset kun olisi.  8) Osaatteko muuten sanoa miten hyvin tän malliset hiukset sopii ohuelle tukalle?

http://beautifulones.blogg.se

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #338 : 03.03.08 - klo:19:05 »
^ Minä en kyllä suosittelisi kovin ohuisiin leikkaamaan noin vahvaa ja tasaista. Minusta ohuisiin hiuksiin sopii paremmin sellainen vähän vinoon (=menee tarvittaessa myös sivumpaan) menevä otsis tai sitten ihan selkeä sivuotsis. Minusta suora otsis on äärettömän ruma, jos hiukset ovat todella ohuet, ja niiden otsahiusten väliin jää rakoja, kun hiuksia ei ole tarpeeksi. Mutta Tukkiksen hiukset eivät kyllä kuvissa minusta hirveän ohuilta näytäkään, mutta jotenkin ehkä osaan kuvitella sinulle paljon paremmin sopivaksi sellaisen sivuotsiksen / vinon. :)

Poissa Vivi

• Tukkaguru
« Vastaus #339 : 05.03.08 - klo:19:14 »
^^Tykkäisin just pitkästä ja rikotusta otsiksesta, mutta noin pitkää otsista kuin tuossa postaamassani kuvassa en pysty leikkauttamaan, koska käytän suurimman osan ajasta silmälaseja. Tai ainakin musta tuntuu, että ei näytä kovin siistiltä, jos otsis menee silmälasien yläreunan päälle. Onko ihan omaa kuvitelmaani, vai mitä mieltä te muut olette? Kuitenkin kulmakarvoihin yltävä otsis onnistuu hyvin, niin ei mene sitten vielä lasien yläosan päälle nuo otsahiukset.
Ei mun mielestä kannata leikkauttaa silmälasien päälle. Se kuitenkin menee lasien alle ja tuottaa päänvaivaa.

Mulla on silmälasit ja leikkasin vuoden alussa sivuotsiksen. Se alkoi hiukan kulmakarvan päältä ja jatkui siitä pideten sivuhiuksiin. Toisesta sivusta se siis meni silmälasin päällekin, mikä kyllä toimi ihan ok, mutta tuskin olisi toiminut jos koko tukka olisi ollut niin pitkä. Toikin oli vähän niin ja näin välillä. Nyt leikkasin sen itse pari viikkoa sitten suoraksi, mikä on ihan  mukava siinä, ettei se roiku yhtään silmillä. Hankaluutena vaan se, että miten tän saa itse leikattua suoraan. Tuntuu, että aina on joku kohta pidempi ja pakko tätä on itse lyhennellä, koska kasvaa niin nopeasti. Mutta tykkän kyllä tosi paljon otsiksesta. Mulla on siis muuten pitkä tukka, jota useimmiten pidän kiinni, mikä oli ilman otsista tosi tylsä. Mulla on tuon otsiksen lisäksi sivilla muutamia pidempiä hiuksia, ihan kivan näköinen ponnarilla.  Aika samalla tavalla kuin Tukkiksen laittamassa kuvassa oikealla, itse otsis on vaan lyhyempi:

http://bp3.blogger.com/_QX1Ps9-SN_s/R16wlTa2ClI/AAAAAAAAAMw/uXfFj5ekoxA/s1600-h/pony1.jpg
« Viimeksi muokattu: 05.03.08 - klo:19:17 kirjoittanut Vivi »
Oma väri takaisin.

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #340 : 05.03.08 - klo:21:39 »
Mulla on taas uusi otsis. Alimmat hiukset ovat pyöreästi ja sentin mittaisia ja päälle tulee pitkiä piikkejä. Vähän saman tyylinen kuin edellinen mutta lyhempi ja enemmän piikkejä.

Poissa Emily D.

• HAIRahtanut
« Vastaus #341 : 06.03.08 - klo:23:23 »
Tää tahtois otsiksen  :-*
Ehkä uskallan kokeilla, vaikka melko "näyttävän" kokoiset silmälasit omistankin.
I had actively participated in every moment of the creation of this life. So why didn't I see myself in any of it?
The only thing more impossible than staying was leaving.
I didn't wanna hurt anybody. I wanted to slip quietly out the back door and not stop running until I reached Greenland.

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #342 : 08.03.08 - klo:22:55 »
  :-*

Aijon kyllä ehdottomasti kokeilla otsista seuraavan kerran kun menen kampaajalle. Kasvaahan hiukset aina takaisin jos ei miellytäkkään.

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #343 : 09.03.08 - klo:14:41 »
^ Kiva malli. Tuollainen sopisi varmaan itsellenikin, koska otsis taipuu luonnostaan saman tyyppisesti.

Poissa Eudokia

• HAIRahtanut
« Vastaus #344 : 11.03.08 - klo:07:05 »
Teinpäs sen ja leikkasin itse otsiksen!  :D Tämä on sivuilta vähän pidempi kuin keskeltä, mutta tuskin huomattavasti, pituus kulmakarvoista vähän yli. Nyt vaan tukka on taas pinnillä kiinni, kun edestä hiukset rasvoittuu paljon nopeammin kuin takaa. Pesun jälkeisenä päivänä otsis on parhaimmillaan. Ja nopeastihan tämä kasvaa, jos kyllästyy. Mulla on taipumusta kuitenkin leikata otsis aina uudelleen ja uudelleen.  ::)
But you're not alone, you realise
You try to speak but you can only cry.

The Fauns: 4 am