Kirjoittaja Aihe: Otsis  (Luettu 357700 kertaa)

Poissa loota

• Tukkaguru
Vs: Otsis
« Vastaus #360 : 17.04.08 - klo:19:11 »
Kiittää hän. Tulen takaisin raportoimaan, jos päädyn kokeilemaan rikottua mallia itse Aissin ohjeilla. :)

Poissa tukutuku

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #361 : 19.04.08 - klo:21:07 »
En tiedä miksi sitä nyt olisi niin vaikea mennä leikkauttamaan vaikka kolmen viikon välein kampaajalle, eihän se varmaan kovin kallista olisi. Jotenkin ehkä liian turhamaiselta vaan tuntuu mennä pelkän otsatukan takia kampaajalle. ::)

Mä oon käynyt kampaajalla monta kertaa ihan vaan fiksaamassa otsiksen. Siinä on mennyt ehkä vartin verran ja viime kerralla taisi maksaa 6 euroa. Itse asiassa mulla alkais olla jo korkee aika mennä taas siistimään toi otsis, kun se on taipuisuuntensa vuoksi tosi vaikee hallita, jos se kasvaa näinkin pitkäksi ku mitä se nyt on, eli n. kulmakarvoihin.
"Oh my dog. Oh Long John. Oh Long Johnson. Oh Don Piano. Why I eyes ya, all the live long day?"

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #362 : 20.04.08 - klo:02:03 »
Mulla on ollut vuosikausia otsis enkä enää tykkää antaa kenenkään muun leikata sitä. Ite leikkaan aina, kun sillä lailla saa just sellaisen lopputuloksen mitä haluaa, parturissa menee aina liian lyhyeksi, rikotuksi tai muuten vaan muotopuoleksi. Muuten mulla ei ole tukan leikkuun kanssa niin kauhean tarkkaa, mutta jos otsis menee vähänkään huonosti niin kyllä ketuttaa, se taitaa olla mulla tärkein osa hiuksia :D Leikkaaminenkin on ihan helppoa kunhan pari kertaa harjoittelee, kyllä täälläkin on katastrofeja nähty ja varmaan tullaan vielä näkemään, mutta tosi nopsaa se otsis kasvaa takaisin jos siihen nyt jotain kauheaa tulee. Pitää vaan pitää mielessä, että helpompi on leikata lisää kun pidentää, eli tarpeeksi vähän kun leikkaa kerralla niin pitäisi suuremmilta ongelmilta välttyä.

Poissa Inotti

• HAIRahtanut
« Vastaus #363 : 20.04.08 - klo:09:57 »
En minäkään nykyään enää anna kenenkään muun leikata otsistani. Kun itse leikkaa niin saa lähestulkoon joka kerta sellaisen kun haluaa. :) En kyllä osaisi olla ilman otsatukkaakaan kun ne vain tuntuvat kuuluvan tähän naamaan...
hiukset: 1bFii Hiuskriisi<br />Hiusmittauksia

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #364 : 04.05.08 - klo:01:40 »
Vitsi että oon ihaillut tätä otsista:

Muutenkin tuo kokonaisuus on todella kiva, ihana kerrostus. Haaveilen yhä otsiksesta, pakkohan se on leikkauttaa jossain vaiheessa kokeeksi niin että näkee sopiiko se vai ei. :)

Edit. Mischalla ja Parisilla on myös ihanat otsikset:

« Viimeksi muokattu: 04.05.08 - klo:01:42 kirjoittanut Hunajapupu »
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Tilda

• Vieras
« Vastaus #365 : 05.05.08 - klo:20:20 »
Kävinpä kampaajalla tuossa menneellä viikolla ja olin jo päättänyt että haluan otsiksen mutta eihän se kampaaja sitä suostunut kunnolla leikkaamaan.. Leikkasi tosi ohuen otsatukan ja osa hiuksista jäi "roikkumaan" rumasti ja siihen vaan sanoi että nyt sitten pitää pitää pinniä päässä.. Ei hemmetti..
Menin sitte kotiin ja vetäsin suutuspäissäni itse otsiksen :) Noh.. ihan hyvä siitä tuli loppujen lopuksi.. Onneksi! Pätkin vähän kerroksittain sivuhiuksia ja sitten tein semmosen "kaaren" eli keskeltä hieman lyhyempi kun sivu otsiksesta. Oli kyllä tosi pettymys tuo kampaamoreissu taas ja pitää seuraavan kerran miettiä kunnolla kenelle taas menee leikkauttamaan tukkaa.

sydney

• Vieras
« Vastaus #366 : 08.05.08 - klo:09:09 »
Moi! Mulla on kampaaja parin viikon päästä ja nyt oon saanut ajatuksen otsiksen leikkauttamisesta tämän keskustelun innoittamana  :)

Ainoa asia mikä mua askarruttaa (siis tietenkin sen lisäksi, sopiiko mulle ylipäätään otsis) on se, että mulla on molemmissa ohimolohkoissa sellainen pieni kalju alue. Tai ei varsinaisesti kalju, vaan täynnä lyhyttä " vauvahiusta", joka ei kasva sitten millään. Luuletteko, että se voi haitata jotenkin otsatukan leikkaamista (=näyttää hölmöltä) vai onko se vaan otsiksen mallista kiinni?   

Poissa tiita

• HAIRahtanut
« Vastaus #367 : 14.05.08 - klo:13:15 »
Mulle käy otsiksen leikkuun kanssa aina niin, että otsatukasta tulee liian lyhyt, vaikka pyydän, että jätetään siihen pituutta. Ja viimeisin otsatukka viimeisteltiin ohennussaksilla, jolloin suurin osa otsatukasta on lyhyempaa ja osa sitten pidempää, joka nyt uloskasvuvaiheessa on erittäin epäkäytännöllistä.

Taidanpa siirtyä takaisin omiin "parturitaitoihini" ja alkaa napsia taas itse otsikseni.
Kyllä se siitä, koska aina se siitä

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #368 : 23.06.08 - klo:22:54 »
Voi ei olen taas alkanut himoita otsista. Kun mulla on aika voimakas tahto hiuksilla tuohon keskijakaukseen. Ja oikealla on sellainen pyörre että hiukset eivät pysy sivulla vaan ne roikkuvat kohtisuoraan alaspäin silmien päälle. Eivätkä pysy sivulla edes lakan kanssa vaan pitää aina laittaa korvan taakse. Vasen puoli kaartuu sivulle kauniisti. Mutta kun mulla on silmälasit ja jossain kauneuslehden jutussa sanottiin että rillien kanssa otsis ei kävis. No ei ehkä ylipitkä otsis, mutta semmoinen pari senttiä kulmien yläpuolelle?

petomaani

• Vieras
« Vastaus #369 : 24.06.08 - klo:00:40 »
Mulla on nyt "ylipitkä" otsis eli hieman kulmakarvojen alapuolelle ulottuva etutukka, joka on ihan jees-näköinen kun tukka on tummempi. Meinasin kyllä tänään leikkauttaa vinon otsiksen, sellai ylhäältä lyhyempää jne. Saas nähä, tuleeko musta pinnien vakikäyttäjä sen jälkeen - en nimittäin ole pitänyt muunlaista otsista so far kuin tota hieman ylipitkää!

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #370 : 24.06.08 - klo:09:15 »
Jonsu: Mulla on rillit ja juurikin tuollainen kuvailemasi pari senttiä kulmakarvojen yläpuolelle ulottuva suora otsis. Itsekin vähän epäröin otsiksen leikkauttamista, kun mulla on aika vahvan väriset kehykset, mutta olen ollut ratkaisuuni tosi tyytyväinen! Mun mielestä otsis sopii mulle hyvin; itse asiassa kampaajani yritti sitä jo aiemmin mulle ehdottaa, ja olen tosi tyytyväinen, että lopulta hänen ehdotukseensa taivuin.

Mulla on luonnontaipuisa tukka ja vähän myös pyörteen tapaista otsalla. Keino tuohon otsiksen asettumiseen on se, että se leikataan tarpeeksi pitkäksi ja raskaaksi, jolloin painovoima hoitaa asian.  :D Tietysti sitä pitää muotoilla, mutta yllättävän hyvin se asettuu, kun massaa on tarpeeksi.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Georgina

• Hiushörhö
« Vastaus #371 : 27.06.08 - klo:17:48 »
Minulla on ollut lyhyt otsatukka jo kohta kymmenen vuotta ja olen monta kertaa harkinnut sen kasvattamista pois, mutta aina todennut miten ongelmallisen malliset kasvoni ovat. Minulla on korkeahko otsa ja  pienet ja kapeat kasvot. Jos vedän otsiksen pois kasvoilta jakaukselle, lopputulos on jotenkin luonnoton ja kasvoni näyttävät entistä pienemmiltä ja kapeammilta ja hiusraja taas korkealta.
Minkälainen otsatukka yhdistelmälle pienet ja kapeat kasvot + korkea otsa sopisi?

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #372 : 27.06.08 - klo:19:12 »
Hiukanko alko tekee mieli etutukkaa.. oon kasvattanu tän jo aikoja sitten pois  :-\

Mikä tuon etutukan nimi on? kuvaa en löytänyt joten ite söhersin..
Eli olis leikattu etutukka ja sillee että sitä ois pistetty vähä sillee sivulle, vaikee
selittää  ??? Älyskö joku?
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Inotti

• HAIRahtanut
« Vastaus #373 : 27.06.08 - klo:19:14 »
Sivuotsis?  :) Ei sillä sen kummempaa nimitystä ole.
hiukset: 1bFii Hiuskriisi<br />Hiusmittauksia

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #374 : 27.06.08 - klo:19:35 »
^ Mutta sillee että sitä ottista ei pistetä kokonaan tonne sivulle vaan että se on suora ??? hitto..
2a F ii – Iho: kuiva