Kirjoittaja Aihe: Otsis  (Luettu 357784 kertaa)

Poissa Inotti

• HAIRahtanut
Vs: Otsis
« Vastaus #375 : 27.06.08 - klo:19:58 »
No sehän onnistuu leikkaamalla otsis ihan normaalisti suoraksi, mutta sitten muotoilemalla se hiukan sivuun.
hiukset: 1bFii Hiuskriisi<br />Hiusmittauksia

Poissa Nukkumatti

• HAIRahtanut
« Vastaus #376 : 28.06.08 - klo:15:19 »
Leikkasin nykyisen suoran otsikseni itse, enkä vaihtaisi pois mistään hinnasta  :) Tykkään hirmusesti
20 vuotta hiukset päässä!

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #377 : 29.06.08 - klo:00:39 »
^ Mutta sillee että sitä ottista ei pistetä kokonaan tonne sivulle vaan että se on suora ??? hitto..

Kuten Inottikin sanoi, niin otsis leikataan ihan normaalisti suoraksi ja sitten jakaus sivuun niin on tuollainen "sivuotsis suoralla linjalla". Itse leikkasin ihan koko otsan peittävän otsiksen vajaa pari kuukautta sitten ja nyt olen pitänyt sitä juurikin tuolla tavalla kuin sun kuvassa on, olen siis vain siirtänyt jakauksen keskeltä sivulle. 
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

petomaani

• Vieras
« Vastaus #378 : 29.06.08 - klo:11:06 »
Mulle leikattiin viime tiistaina tämmönen otsis - tykkään ihan hirmusesti :)
http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=6782&month1=125&pg=1&styl1=Charlie%20Miller

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #379 : 29.06.08 - klo:16:32 »
petomaani, hienot on toi sun otsis!  :)

Joo, nyt oon päättäny, että haluan tän kamalan sivuotsiksen tilalle
otsatukan ja sellasen hiukan (edit:)keskeltä kaarevan ja aika paksun! JEES!
« Viimeksi muokattu: 29.06.08 - klo:18:42 kirjoittanut kuku »
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Sprite

• HAIRahtanut
« Vastaus #380 : 29.06.08 - klo:18:19 »
Petomaanin otsis näyttää kuvassa hyvältä, kaartuu loivasti ja on sopiva tukalle, joka ei ole liian karstamainen. Esimerkiksi mun tukkaa ei saisi kaartumaan noin linjakkaasti.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #381 : 29.06.08 - klo:18:43 »
Kenelläkään täällä sellasta otsista joka olisi keskeltä hiukan kaareva?
Tai jotain kuvaa myös kaipaisin?  :P
2a F ii – Iho: kuiva

petomaani

• Vieras
« Vastaus #382 : 29.06.08 - klo:21:02 »
Kiitos, Sprite ja kuku :) nyt aattelinki pitää etutukan tommosena, kun se -yllättävää kyllä- sopi meikäläisen naamalle (joka tunnetusti on pyöree  ;D )

Poissa nalana

• Haiven
  • *
« Vastaus #383 : 03.07.08 - klo:11:39 »
Voi ei olen taas alkanut himoita otsista. Kun mulla on aika voimakas tahto hiuksilla tuohon keskijakaukseen. Ja oikealla on sellainen pyörre että hiukset eivät pysy sivulla vaan ne roikkuvat kohtisuoraan alaspäin silmien päälle. Eivätkä pysy sivulla edes lakan kanssa vaan pitää aina laittaa korvan taakse. Vasen puoli kaartuu sivulle kauniisti. Mutta kun mulla on silmälasit ja jossain kauneuslehden jutussa sanottiin että rillien kanssa otsis ei kävis. No ei ehkä ylipitkä otsis, mutta semmoinen pari senttiä kulmien yläpuolelle?
Höpön löpön! Kyllä silmälasien kanssa voi aivan hyvin olla otsis. Sen voi leikkauttaa sentin pari kulmakarvojen yläpuolelle, jos ihan lyhyttä on vaikea pitää ja muotoilla. Otsiksen voi myös antaa kasvaa kulmakarvoihinkin asti, eikä se aikakaan minua itseäni ole haitannut. Lakan avulla ole pitänyt myös sivuotsista.
Voisitko ajatella sivuotsista, että myös pyörteen puoleiset etuhiukset kaartuisivat vasemmalle? Suostuisivatko hiuksesi siihen?

Poissa ziudt

• Haiven
  • *
« Vastaus #384 : 04.07.08 - klo:00:41 »
Mulle leikattiin tänään tämmönen otsis: http://z.about.com/d/movies/1/0/R/7/Q/resurrectingthechampprem15.jpg
Saa nähä, kuinka nopeasti menee hermot tän kanssa.

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #385 : 04.07.08 - klo:14:21 »
Mul on melkein samanlainen, pikkusen lyhyempänä vaan pidän. Ei oo menny hermot, kun sille ei tarvitse mitään tehdä :D Leikata vaan välillä itte, ja välillä käydä kampaajalla leikkaamassa malli kuntoon.

Poissa blendermiss

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: otsis
« Vastaus #386 : 05.07.08 - klo:20:38 »
Onko lyhyet otsikset kuten  tuossa kuvassa, aivan out? Mieleni tekisi lyhyen lyhyttä otsatukkaa, mutta lopputulos jännittää...

Kävin tällä viikolla tasoittamassa otsatukkaa, ja sain melkein tuollaiset mitkä linkitin aiemmin... ja tykkään lopputuloksesta aivan tosi paljon! Mä vertailin ennen ja jälkeen kuvia, ja kyllähän toi lyhyt otsis antaa ilmettä aivan eri tavalla :) Leikkaus on pirteämpi ja myös omasta mielestä käytännöllisempi sekä pidon että laiton kannalta. Kannatti :) Tällä hetkellä otsis on vielä hieman vino ja epäsymmetrinen siten että laskeutuvalla puolella on tavallaan enemmän tukkaa. Seuraavalla kerralla leikkautan vielä enemmän tuon kuvan mallisesti (etuhiukset).

Ja aiemmin saamistani kommenteista oon eri mieltä, kyllä lyhyempi otsis pikemminkin lyhentää ainakin mun otsaa kuin pidentää. Pidempi otsatukka saa naaman "roikkumaan" enemmän.
2a F i/ii
Omistamat

petomaani

• Vieras
« Vastaus #387 : 05.07.08 - klo:23:57 »
Ääh, emmie usko että mikään otsismalli sen kummemmin on out. Ainahan ne cyklaa ees taas. Ja kuten kirjoititki, ite tykkäät ja sehän se eniten merkkaa!  :)

lipgloss

• Vieras
« Vastaus #388 : 10.07.08 - klo:20:21 »
Leikkasin juhannuksen jälkeen itselleni pitkäst aikaa otsiksen..Oli jääny joskus ala-asteella trauma kun kampaaja leikkas aina liian lyhkäseks ja sit se näytti ihan kynityltä  :'( Olen siis ollu ainakin viitisen vuotta ilman ja kauhistutti leikauttaa ite,mutta hyvä siitä kuitenkin tuli.Nyt on ollu vaan ongelmia saada se pysymään sillattii sivussa kun tahtoo väkisin kaartuu kekelle.Oon vaan joka aamu tunkenu kauheesti muotovaahtoo ja lakkaa et pysyis paikallaan  ;D

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
« Vastaus #389 : 10.07.08 - klo:20:51 »

Lyhensin tänään itse silmille hurahtaneen otsiksen, kyllä jännitti kun työkaveri vielä kertoi kauhujuttua kun piti tulla vino otsis omin saksin ja tulikin lyhyt nyrhitty suora otsis. Katselin haaveillen tuota petomaanin otsiskuvaa, mutta tunnustin rajani ja päätin jättää otsiksen pidemmäksi, vinosti sain kuitenkin leikattua ja hyvähän tästä tuli kiitos Realicerin ohjeiden! Jotenkin vähän boheemimpi ja rennompi nyt koko hiusmalli :)
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva