Kirjoittaja Aihe: Otsis  (Luettu 357055 kertaa)

Poissa Ellamari

• Hiushörhö
Vs: Otsis
« Vastaus #450 : 14.10.08 - klo:16:01 »
Ja taas.Mulla tekisi niin mieli otsista.Kausittain tämä himo iskee,vaikka otsallani on vaikea pyörre enkä jaksa kauhesti värkkäillä otsiksen kanssa.Vielä pitäisi löytää kampaaja joka osaisi todella antaa arvion siitä sopiiko minulle otsis ja millainen,jos sopii.

Poissa Elisaka

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #451 : 20.10.08 - klo:14:32 »
Mulla on paksu, suora otsis enkä varmaan ikinä halua eroon siitä. Aina välillä kokeilen sivuotsista, mutta ainakin minun pitää olla kokoajan laittamassa sitä, ei vaan pysy luonnostaan niin. Oon kyllä harkinnut vinoa otsista, mutta kerran sellainen leikattiin ja näytin aika kamalalta.
1b F ii

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #452 : 20.10.08 - klo:16:08 »
Mulla on kanssa eräänlainen viha-rakkaussuhde otsatukkaan, nyt olen onnistuneesti kasvatellut vanhaa otsista pois mutta kas kas, haluankin sen nyt takaisin. En samanlaista (suoraa) kuin aikaisemmin, ajattelin sellaista pitkähköä sivuotsista. En vaan tiedä sopisiko sellainen, ja ongelmaksi saattaa muodostua se kun mulla on molemmin puolin otsaa melko voimakkaan pyörteet joten se saattaa olla hankala toteuttaa - ainakin kampaajan mukaan. Tai toki sen saa leikattua mutta asettuuko se sitten mitenkään.. Onko kellään kokemusta tästä tai vinkkejä minkälainen otsis sopisi? Voin laittaa pienen kuvankin josta näkee kasvojen muodon, olisi kiva jos siitäkin antaisitte ideoita minkälainen otsatukka natsaisi naamaan :)

Tai oikeastaan laitan linkin kuvaan joka jo löytyykin täältä hiusmuutoksia-ketjusta.

http://i302.photobucket.com/albums/nn115/arskakukkis/malkka.jpg

edit: sen verran vielä, mihin kohtaan kannattaisi sijoittaa jakaus että se toimisi parhaiten ja se sivu(tai mikä tahansa) otsis toimisi sen kanssa? Yleensä vaihtelen jakauksen paikkaa melko mieleni mukaan, yleensä se on n. 5cm nenästä sivullepäin jompaan kumpaan suuntaan.

« Viimeksi muokattu: 20.10.08 - klo:16:22 kirjoittanut Auringonkukka »
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa Ellamari

• Hiushörhö
« Vastaus #453 : 20.10.08 - klo:16:17 »
Auringonkukka,uskon että sivuotsis voisi olla sinun juttu.
Laittaisin omankin kuvani,mutta kun en oikeasti osaa laittaa sitä mihinkään photopucketiin vai mikä mikä se oli.. ???

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
« Vastaus #454 : 20.10.08 - klo:17:25 »
Minustakin Auringonkukalle sopisi kyllä hyvin sivuotsis. Pyörteet voivat tietysti muodostua ongelmaksi, mutta minun kokemukseni mukaan sivuotsis on kuitenkin melko helppohoitoinen.

Ellamari, tässä on hyvät ohjeet kuvan liittämisestä.
2c F ii

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #455 : 20.10.08 - klo:21:55 »
Minä leikkautin vähän aikaa sitten otsiksen, ja oon kyllä tosi tyytyväinen!
Otsis on siis semmonen suora ja ihan aavistuksen verran rikottu, ei mikään hirmu paksu kun ei mun hiuksista oikeen saa sellasta.  ::)
Pari ekaa päivää meni totutellessa, aluksi näytin mielestäni tosi oudolta kun mulla joskus ihan pienenä on viimeks ollut otsatukka. Nyt oon kuitenkin tottunut, enkä kyllä varmasti oo ihan heti otsista kasvattelemassa pois.
Vaatiihan se toki laittamista, kun hiukset on taipuisat/kiharat, mutta mä kyllä aina suoristelen hiukset muutenkin. :)
3a F ii

Poissa Ellamari

• Hiushörhö
« Vastaus #456 : 22.10.08 - klo:15:56 »
En voinut minäkän hillitä himoa otsikseen ja nyt on kiva sivuotsis.Olen oikein tyytyväinen,huomenna aamulla toivon mukaan sen laitto onnistuu hyvin.. Muuten tasoiteltiin latvoja ja lisättiin hieman kerrostusta.
Olipa muuten ensimmäinen kampaajakokemus lapset mukana  ;),pienempi istui sylissäni puolet ajasta ja sitten rohkaistui leikkimään lattialla.

Poissa irso

• HAIRahtanut
  • Nyrkillinen voita kattilaan ja kossu pakkaseen
« Vastaus #457 : 28.10.08 - klo:13:20 »
Se on täällä taas, otsishimo. Joskus kyselin mikä sopis ja rikottua sivuotsista suositeltiin, ei kuitenkaan tunne mun jutulta.
tukka ja lärvi http://irc-galleria.net/view.php?nick=irso&image_id=92032557

joku tämän tapanen olis kiva mutta kuinka työläs ja sopiiko tähän lättyyn ollenkaan:
http://www.sugarscape.com/userfiles/020408XPOSURE_90370326Nicol.jpg

vai mitä suosittelette?
Vyötärömittainen hennattu piikkisuora karvasto.

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #458 : 29.10.08 - klo:21:30 »
Nyt olis hakusessa joku oikein jämäkkä (=alkoholipitoinen?) ja lämpösuojallinen muotoilusuihke otsiksen muotoiluun.
Nyt olen käyttänyt XZ:n suihketta, joka on erittäin tujua tavaraa, mutta sen lämpösuoja hieman arveluttaa.
Kokeiltu on myös Tigin Spritz&Shine, Nexxus Canopy ja GHD:n Thermal Protector, mutta mikään näistä ei tuo otsiksen muotoiluun sellaista rakennetta, mitä etsin.
Osaisko joku siis vinkata jotain tuon XZ:n tapaista, mutta paremalla lämpösuojalla?

Poissa grizzie

• Tukkaguru
« Vastaus #459 : 29.10.08 - klo:23:25 »
Kesästä asti mukana kulkenut sivuotsis lyheni suoraksi tuossa toissapäivänä, kun halusin jotain dramaattisempaa ilmettä itselleni ja voi että kun kannatti! Nyt se on juuri ja juuri kulmakarvoihin ylettyvä, mutta harkitsen kyllä lyhentämistä. Ohut tukka, kuten omani, ei oikein vaan ole paras vaihtoehto graafisen suoralle otsikselle, mutta kyllä tämä minusta silti hyvältä näyttää. :)
Happiness is the highest form of health.

http://myrsel.tumblr.com/

Toast

• Vieras
« Vastaus #460 : 30.10.08 - klo:20:25 »
Saan henkisiä orgasmeja tästä otsatukasta.

Ah. Olisipa itsellä yhtä sielukkaat kasvot.  ;)
« Viimeksi muokattu: 30.10.08 - klo:21:24 kirjoittanut Toast »

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #461 : 04.11.08 - klo:13:59 »
Varasin ylihuomiseks ajan etuhiusten leikkaukseen. Nyt mulla on suorat etuhiukset joissa on sivuilla pidemmät suortuvat.. Aijon leikkauttaa sellasen kokonaan kaarevan, joka on keskeltä lyhyin ja pitenee sivuille. Tavoitteena olis et noi sivuhiukset sais jatkuun niihin kivasti, nyt ne alkaa vähän tönkösti.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #462 : 04.11.08 - klo:14:16 »
Hihii, otsiksesta tulikin sivuotsiksen sijaan suora ja vaikka itse sanonkin niin sopii hyvin :D kampaajakin ihasteli kuinka hyvältä otsatukka näyttää mun naamassa eikä pyörteetkään ole tähän mennessä kiukutelleet liikaa. Kovin paksua en otsiksesta halunnut muttei se kyllä kovin ohueltakaan näytä, pituutta on n. yläluomille asti.

Ainut haaste tähän mennessä on ollut sen suoristaminen mutta uudella suoristusraudalla lienee helpompaa kuin vanhoilla mötiköillä, toinen on otsisten omistajien tyypillinen ongelma eli aamuisin se sojottaa taivasta kohden ja sen alas saaminen onkin sit jo työn takana.
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #463 : 05.11.08 - klo:23:21 »
Miten kampaatte otsiksen märkänä pesun jälkeen? Asetteletteko sen alas otsalle vai kampaatteko kenties taaksepäin josta se kuivuttuaan tippuu otsalle?

Itse olen aina asetellut sen eteen ja otsis on hieman tönkön oloinen. Nyt kokeilin kammata sen taakse ja se kuivuttuaan laskeutui aika kivasti ja on hieman pörröinen.

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #464 : 05.11.08 - klo:23:33 »
Mä kampaan joko eteen ja vähän pöyhin sitä, ettei ihan otsaan liimaannu. Toinen vaihtoehto on, että kampaan sen ensin sivulle ja kun se on hieman kuivannut, kampaan sen eteen ja muotoilen vähän. Mulla on vähän tällainen epämääräinen otsis, että tää ei ole ihan perus- eikä sivumalli vaan jotain välimaastosta. Sillon kun mulla oli ihan normaali otsis niin kampasin sen vaan alas otsalle.