Kirjoittaja Aihe: Otsis  (Luettu 357786 kertaa)

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
Vs: Otsis
« Vastaus #465 : 05.11.08 - klo:23:40 »
Mulla on tosi rasittava otsis. Hento ja kauheen suora. Jos aion jättää otsiksen auki (Usein heitän pinneillä taaksepäin) pyörittelen käsissä tigin superstarista ja spritz&shinesta/maxxed outista sekoituksen ja hieron otsikseen. Sitten föönaan kamman avulla sen oikeaan paikkaan. Toi litku ei tunnu hiuksissa miltään, mutta saa sen tuuhean ilmavaksi ja vähän paksummaksi -> pysyy siellä missä kuuluukin :)

Poissa Charleen

• HAIRahtanut
« Vastaus #466 : 06.11.08 - klo:16:04 »
Mä pesen aina ennen nukkumaan menoa ja kampaan hiukset vaan taaksepäin. Aamulla pää on kuin petolinnun pee ja etenkin otsis kaipaa muotoilutuotteita, föönausta ja7tai GHD:tä ollakseen siisti.

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #467 : 07.11.08 - klo:01:56 »
Varasin ylihuomiseks ajan etuhiusten leikkaukseen.

Voi että kun tulikin kiva otsis! Maksoi vaan kympin ja aikaa tuhlaantui 10-15min. Etutukkaa leikattiin hieman paksummaksi. Siks vähän säikähdin kun kampaaja nappasi heti alkuun kunnon tupon yli 15cm hiuksia :D Aattelin et pärjäisin ihan parin sentin nyrhemisellä.. No, pidin suuni kiinni ja kyllä kannatti. Olen todella, todella tyytyväinen. Etutukka on lyhin mitä mulla on koskaan ollut. Otsaa näkyy reilun 2cm keskeltä ja loivenee alaspäin sivuja myöden.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa Nukkumatti

• HAIRahtanut
« Vastaus #468 : 07.11.08 - klo:23:11 »
rikottu otsis on ite ihan helppo väsätä. sakset vaa yläasennossa ja sieltä täältä napsien  ;D
20 vuotta hiukset päässä!

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #469 : 08.11.08 - klo:20:26 »
Mun on varmaan pakko vähän nirhata otsista lyhyemmäksi vaikka pitkänä meinaan sen edelleen pitää, on vaan ehkä turhan pitkä.. ihan suorana se on alaluomille asti joten aika pitkälti ne karvat on koko ajan silmässä.
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #470 : 09.11.08 - klo:17:34 »
Onkohan mahdollista leikata sellaista otsista, mistä saisi sekä sivuostiksen että ihan perusotsiksen? Sivuotsis olisi kuitenkin ehkä pääasia, mutta olisi kiva saada välillä perusotsiskin. Miten vaikeaksi asia mahtaa mennä? Mulla on nykyään sivuotsis, ja olen huomenna menossa kampaajalle, joten kaipaan vinkkejä/tietoa mitä selitän kampaajalla.

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #471 : 09.11.08 - klo:20:37 »
^Mullahan oli alkuperäinen idea sivuotsis mutta sitten siitä tehtiin pitkä tasainen perusotsis jota rikottiin hieman ja sen saa aseteltua sievästi sivullekin jos tulee sivuotsisfiilis (ja ylöskin jos siltä tuntuu). Kampaaja itse ehdotti tätä ratkaisua koska se on muunneltavampi. tietysti varmaan asiaan vaikuttaa se kuinka pitkää ja paksua otsista olet ajatellut ja miten hiuksesi muuten taipuu että pystyykö sen laittamaan sivulle helposti jne.
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #472 : 09.11.08 - klo:20:51 »
^ Ok. Pitää varmaan jotain tuon kaltaista sitten ehdottaa.  :) Ehkä jotain kulmakarvojen pintaan ajattelin sitä pituutta.. Hiukseni taipuvat yleensä hyvin, mutta ovat aika liukkaat.  :-\ Sivuotsis on esim. taipunut hyvin.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #473 : 10.11.08 - klo:19:35 »
Varasin ylihuomiseks ajan etuhiusten leikkaukseen.

Voi että kun tulikin kiva otsis! Maksoi vaan kympin ja aikaa tuhlaantui 10-15min. Etutukkaa leikattiin hieman paksummaksi. Siks vähän säikähdin kun kampaaja nappasi heti alkuun kunnon tupon yli 15cm hiuksia :D Aattelin et pärjäisin ihan parin sentin nyrhemisellä.. No, pidin suuni kiinni ja kyllä kannatti. Olen todella, todella tyytyväinen. Etutukka on lyhin mitä mulla on koskaan ollut. Otsaa näkyy reilun 2cm keskeltä ja loivenee alaspäin sivuja myöden.

Onko kuvaa jossain !? Itte himoitsisin tollasta otsatukkaa  :)
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #474 : 10.11.08 - klo:21:56 »
Otsis tuli leikattua, ja tykkään. Onhan tähän varmaan hieman tottumista, mutta kyllä tää tästä alkaa taipumaan. Kampaajan mielestä kuitenkin sopii mulle silmälaseista huolimatta. Leikattiin siis sellainen, minkä saa halutessaan myös sivulle.

edit. Viikko leikkauksesta, ja tykkään kovasti! Kavereiden mielestä sopii minulla hyvin!
« Viimeksi muokattu: 17.11.08 - klo:13:44 kirjoittanut kiwi »

Poissa pitkätukka

• Tukkaguru
« Vastaus #475 : 14.11.08 - klo:19:16 »
Suora ja pitkä otsis on edelleen ja välillä leikkaan sitä oikeaan mittaan, mutta jostain syystä pidän sitä nykyisin melkein aina pannalla taakse vedettynä. Ajattelin jo välillä kasvattaa sen kokonaan pois, mutta ehkä en tee sitä kuitenkaan. Siihen menisi sitä paitsi muutama vuosi ja joskus satunnaisesti on kiva pitää sitä alhaalla.

Täällä Helsingissä on niin tuulista ja viime aikoina on ollut myös kosteaa, että siksikin on ollut tarpeen olla "ilman" otsista. Se kun ei laskeudu nätisti takaisin paikoilleen, jos tuuli pörröttää sitä johonkin suuntaan. Osa voi jäädä ihan pystyyn, osa sojottaa kestona johonkin sivulle tai se jää muuten vain rumasti klimppeihin ja näyttää sitten likaiselta, vaikka olisi juuri pesty. Koska se on kaiken lisäksi hyvin taipuisa, ilmankosteus kihartaa sen nopeasti... omasta mielestäni rumaksi. Kihartuneena se vasta näyttääkin rasvaiselta...

Tyynenä ja kuivana päivänä otsis on toki kiva alhaalla varsinkin, jos hiukset ovat muuten kokonaan kiinni jollain nutturalla. Niitä päiviä vain on ollut tänä syksynä harvoin. Edelleen siis pieni otsisdilemma.   
« Viimeksi muokattu: 14.12.08 - klo:21:10 kirjoittanut pitkätukka »
1c/F/M/ii, oma väri, pituus kohta polviin asti (nyt reilut 130 cm). Hiukseni pitävät silikonista ja hiuspohjani inhoaa sulfaatteja. Siispä sulfaatiton shampoo ja silikonillinen hoitoaine. Merkillä ei ole suurta väliä. Kookosöljy kaikkialle hiuksiin noin tunti ennen pesua.

Poissa Miho

• HAIRahtanut
« Vastaus #476 : 14.11.08 - klo:22:47 »
Mulla on tosiaan nyt ollut sivuotsis kesästä asti. Suoraa otsista en ole uskaltanut leikata, kun epäilen kuinka se minulle passaa. Nyt kävin viikolla leikkaamassa hiuksia ja uusi kampaaja sitten tuumi, että mulle passais kyllä sellanen "pitkä" suora otsis. Tuli hyvä mieli, kun kampaaja sponttaanisti sanoi, kun aikaisemmin en ole viitsinyt kysyä. Tai viitsii kyllä, mutta kaikki kampaajat ei niin rohkeita ole, että viitsisivät sanoa välttämättä mielipidettä ja myötäilesivät. Ehkä ensi kerralla uskallan leikata jo suoran otsiksen. :) Tosin edessä on kyllä aika mukava pyörre, että sivuotsiksenkin kanssa on tappelemista.

Poissa Tunturikarpalo

• HAIRahtanut
« Vastaus #477 : 14.11.08 - klo:23:53 »
Nyt kyllä harmittaa, sillä joudun luultavasti kasvattamaan otsatukkani pois, joka on ollut minulla jo jonkin aikaa. Talvi ja pipokausi nimittäin lähestyvät, ja otsikseni ei siitä tykkää: siitä tulee sähköinen, se liiskaantuu... kaikkea mahdollista huonoa. Pitää nyt katsoa, että saisiko tuosta jonkinlaisen sivuotsatukka viritelmän.
1a F ii

Toast

• Vieras
« Vastaus #478 : 22.11.08 - klo:18:35 »
Zooey Dechanelilla on iiihana otsis.  :P

http://wireimage.com/SearchResults.aspx?igi=254821&s=zooey&sfld=C&vwmd=e

Näitä ihania otsiksiahan löytyy lisää:

Ah!

namu!

« Viimeksi muokattu: 24.11.08 - klo:23:39 kirjoittanut Toast »

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #479 : 23.11.08 - klo:19:56 »
Löytyiskö netistä mitään video/kuvaohjetta sivuotsiksen siistimiseen/leikkaamiseen? Oma sivuotsikseni kasvaa niin nopsaa pois muodostaan ja paksuksi ettei sitä saa asettumaan mitenkään. Ohennussakset löytyy, mutta niiden käyttö sujuvasti on vähän hakusessa.
So it goes.