Kirjoittaja Aihe: Otsis  (Luettu 357305 kertaa)

Poissa Tunturikarpalo

• HAIRahtanut
Vs: Otsis
« Vastaus #480 : 23.11.08 - klo:20:04 »
Olen nyt sitten päättänyt alkaa pitämään tuota otsatukkaa sivussa, kun se ei näin talvella muuten onnistu. En sitten tiedä mistä johtuu, mutta jotenkin tuo tuntuu sopivan mulle jopa paremmin kuin se suora! Kun tuo tuosta vähän kasvaa, trimmaan sitä parempaan malliin, kun nyt se on vielä kuitenkin ihan suora.
1a F ii

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #481 : 24.11.08 - klo:11:49 »
Lauantaina minulle leikattiin kaareva otsis, eli siis keskeltä lyhyempi ja kaaressa sitten pitenee sivuille. Luonnonkiharuutta, kun hiuksissa löytyy, otsis on vähän rikottua mallia lisäksi. Kokonaisuutena otsis on aika pitkä, joten saa nähdä kuinka nopeasti pitää taas alkaa sitä trimmailemaan. Näyttää kivalta ja tällaista minulla ei olekaan vielä ollut.  :D
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa Henriikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Peace, a fragile lover, left us fantasising war
« Vastaus #482 : 10.12.08 - klo:11:15 »
Haaveilenpa taas vaihteeksi otsatukasta..  ::) Tämä haaveilu tulee aina tasaisin väliajoin, mutta nyt en oikein tiedä, voiko vastustaakaan.
Ajattelin, että jos jollain kivalla sivuotsiksella aloittaisi.. Ja vaikka sitten leikkaisi enemmän. Epäilyttää vaan tietenkin tämä talvi tässä ja pipo, sekä kovat tuulet jotka tunnetusti sekoittaa otsiksen ja vielä todennäköisemmin epäedustavaksi..

Muistelisin kyllä, että mulle otsis silloin muutama vuosi sitten sopi, eli eiköhän se ihan kasvoihin toimisi.. Mutta ne muut käytännön jutut.
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1

Poissa Nukkumatti

• HAIRahtanut
« Vastaus #483 : 14.12.08 - klo:20:58 »
Suora otsis oli melko hankala pitää. Aina sotkussa ja rasvainen. Tällä hetkellä mulla on voimakkaasti rikottu, vino otsatukka. Nykyään otsis on kuosissa vaikka kuinka ravistelisi  :)

20 vuotta hiukset päässä!

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #484 : 11.01.09 - klo:03:06 »
Leikkasin tuossa joutessani otsikseni... Nyt se on suora (suurinpiirtein), pitkään onkin ollut vino. Vinosta oon tykännyt, mutta nyt tuli ahaa-elämys, että leikkaankin suoran, katsotaan kauan pysyy suorana...
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

oversize

• Vieras
« Vastaus #485 : 11.01.09 - klo:19:51 »
Mulla on nyt sivuotsis, tai voiko tätä nyt otsikseks sanoa edes kun se menee niin sivulla muiden hiusten mukana.. Mutta siis piilossa siellä on kyllä suora otsatukka. Itseasiassa, sen voisin sieltä esiin ottaa ja pitää taas.

http://www.kissuk.com/style/hairstyles/10682/10682.jpg
Tämän tyylinen otsis (ja hiukset ylipäätään) löytyy tästä päästä.

Poissa irso

• HAIRahtanut
  • Nyrkillinen voita kattilaan ja kossu pakkaseen
« Vastaus #486 : 14.01.09 - klo:17:48 »
En nyt kuolemaksinikaan löydä millään hakusanalla mistään kuvia kolmionmuotoisesta otsiksesta, niinkus silmiä kohtin kapeneva. Apuva
Vyötärömittainen hennattu piikkisuora karvasto.

Poissa Eudokia

• HAIRahtanut
« Vastaus #487 : 14.01.09 - klo:22:15 »
Leikkasin otsiksen joulun jälkeen tuohon kulmakarvoihin ylettyväksi ja on jo jonkun verran kasvanut. Positiivista kommenttia on tullut ja ihailuja. :) Nyt roikkuu tukka jo silmillä, mutta juuri tällaisena tykkään otsista pitää! Pidän tätä välillä suorana ja välillä muotoilen sivulle.  :-*
But you're not alone, you realise
You try to speak but you can only cry.

The Fauns: 4 am

Poissa pekaani

• Tukkaguru
« Vastaus #488 : 14.01.09 - klo:22:48 »
irso: Koita " hakusanoilla V fringe"  tms?
V-otsis on muuten juurikin se ihana otsis, jota kauan himoitsin, päätin leikkauttaa ja totesin että on ihan liian vaivalloinen mulle, noin niinkun joka aamu muotoilla ja laittaa. Mutta olenkin ehkä juures-mittapuulla laiskimmasta päästä mitä aamutoimiin tulee. ;D
« Viimeksi muokattu: 14.01.09 - klo:22:50 kirjoittanut pekaani »

Poissa irso

• HAIRahtanut
« Vastaus #489 : 15.01.09 - klo:14:21 »
Eipähän tarvi enää hakea kun innostuin eilen saksimaan sellasen, aikaa meni mutta sain kyllä kehuja että oonko käyny kampaajalla. Mulla on niin suora hiuslaatu et ei tarvi kun vähän kammata sinne päin ja lyödä lakkaa päälle.

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #490 : 15.01.09 - klo:15:05 »
Mulla lähti vähän hanskasta tuo otsiksen leikkuu... Viikonloppuna leikkelin vinon ylikasvaneen otsikseni suoraksi, mutta niinkuin arvelinkin, en osannut sen kansssa olla. Toissapäivänä leikkasin sit lisää ja nyt on aikas lyhyt koko otsis...  ::)
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa slala

• HAIRahtanut
« Vastaus #491 : 26.01.09 - klo:21:48 »
Mullekin ilmaantui sivuotsis tukkaan ja muutenkin leikattiin sivuille eteen vähän tuollaista huitulaa. Tuntuu, että otsis valuu koko ajan silmille. Nähtäväksi jää, mitä helposti näppylöityvä otsan iho tykkää siitä, että oon koko ajan huiskimassa tuota otsista sivuun - ja mitä se tykkää niistä mömmöistä, joita joudun tuohon laittamaan, että saisin sen itse edes jotenkin laitettua. Taitaa olla taas uusien aineiden osto edessä. Edessä päällä on mun tukan selvästi tuuhein kohta, mutta hiukset ovat vielä sen verran lyhyet/kerrostetut, ettei ponnarin paksuudessa oikeastaan tapahtunut mitään muutosta, mikä on todella kiva juttu. Söpö tuo kyllä on, kunhan pysyisi vaan aloillaan. Oi. :-*

Poissa irso

• HAIRahtanut
« Vastaus #492 : 05.02.09 - klo:19:33 »
Että mua ärsyttää mun kulmakarvojen liikerata. Noin 60 % ajasta tää näyttää ihan ylipitkältä ja loput 40 just sopivan mittaselta. Saa kyllä olla kiitollinen tähän suoraan ja pyöreettömään laatuun, aamulla riittää kun hiukan vedellä kampaa sojottavia kohtia ja valmis vaikka onkin melko jyrkkä v-malli. Lakkaa en jaksa edes joka päivä käyttää.

Poissa jonnaps

• Haiven
  • *
« Vastaus #493 : 08.02.09 - klo:01:33 »
Mulla on otsis ollut jo vuosia. Silloin kun ensimmäisen kerran leikkautin otsiksen, se oli hyvin ohut ja hapsumainen. Myöhemmin leikkasin itse sitä paksummaksi, koska ohut otsatukka ei pysynyt ollenkaan paikoillaan, vaan tuuli heitteli sen minne sattuu. Paksu otsatukka pysyy paremmin paikoillaan.

Minulla on hieman pyörrettä tuossa otsalla, joten paksu otsatukka toimii ohutta paremmin myös sen takia, että kun painoa on enemmän, tukka laskeutuu oikein, vaikka onkin pyörre. Minä en muotoile tukkaa juuri ollenkaan. Kun sen antaa kuivua oikeaan asentoon, kyllä se siinä yleensä pysyykin. Enkä kyllä välitäkkään semmoisesta tukasta, joka on niin justiinsa millin tarkasti paikallaan (ja kun on laineikas tukka, ei se millin tarkasti ole koskaan).
iherb alennuskoodi ZEM077

Poissa Belle

• Tukkaguru
« Vastaus #494 : 15.02.09 - klo:16:57 »
Millainen otsis sopisi hieman kulmikkaisiin, neliömäisiin kasvoihin ja korkeaan otsaan? Onko sellainen 50-luvun tyylinen überlyhyt ihan nou nou? Kovin pitkä otsis ei voi olla, koska sitten se roikkuisi silmälaseissa kiinni.

Mulla on ollut vinoon leikattu sivuotsis, mutta se on kasvanut ihan ylimittaiseksi ja ollut pinnillä sivussa. Kasvattelen hiuksia, joten seuraava latvojentasaus on vasta huhtikuun paikkeilla. Jotain kivaa ilmeen piristystä tekisi kuitenkin mieli sitä ennen, sillä pidän hiuksia oikeastaan aina kiinni. Jos yritän lyhentää tuota ylikasvanutta nykyistä otsismallia, niin tuloksena on katastrofi - sen verran monta kertaa mennyt pieleen vinon otsiksen leikkaus.