Kirjoittaja Aihe: Otsis  (Luettu 357047 kertaa)

Poissa pitkätukka

• Tukkaguru
Vs: Otsis
« Vastaus #510 : 09.03.09 - klo:12:17 »
Keskijakaus ja pinneillä kiinni näyttää kyllä aikas urpolta X(

Samaa mieltä, jos otsis on vedetty pinneillä sivujakauksen mukaisesti sivuille. Otsiksen voi laittaa onneksi pinneillä moneen suuntaan. Nostan omani usein ylös suoraan ylöspäin. En koko otsista reunasta reunaan, vaan jätän sivuille irralleen jonkin verran kihartuvat hapsut. Tämä tyyli ei ole mielestäni kovin urpo, vaikka katsojan silmässähän urpous tietysti siinäkin on  ::).
1c/F/M/ii, oma väri, pituus kohta polviin asti (nyt reilut 130 cm). Hiukseni pitävät silikonista ja hiuspohjani inhoaa sulfaatteja. Siispä sulfaatiton shampoo ja silikonillinen hoitoaine. Merkillä ei ole suurta väliä. Kookosöljy kaikkialle hiuksiin noin tunti ennen pesua.

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #511 : 09.03.09 - klo:21:24 »
Musta olis toooosi kiva nähdä kuvia näistä teidän otsiksista ja otsisviritelmistä :)

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #512 : 10.03.09 - klo:00:32 »
Oon ollut jotenkin tosi kyllästynyt suoraan otsikseeni ja olin jo vähän päättänyt leikkauttaa jonkinlaisen vinon, mutta nyt iskikin vimma että jos kasvattaisi tämän pois, varsinkin kun taisin viimeinkin löytää hyvän tavan kiinnittää nuo kasvavat haituvat edestä. Äh, tämä on liian vaikeaa. Ehkä kuitenkin leikkautan ainakin jotenkin vinoon ja kasvattelen sitten vaikka siitä jotain hauskaa. Kampaaja-aika nyt on kuitenkin tilattu jo, pitkälti otsisuudistusta varten, äh. Äsken näytti vaihteeksi tasaotsiskin hyvältä.

Pitäiskö vain vetää hiukset siiliksi, ei tästä elämästä muuten mitään tule.
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa Nanette

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #513 : 10.03.09 - klo:16:37 »
^^Kuvia tulossa kun saan kameraan tarpeeksi monta erilaista tapaa pitää samoja etuhiuksia ;)
^Leikkauta ihmeessä sivuotsis. Siitä on helppo lähteä kasvattamaan sitä pois jos ei tykkääkään.
Parturi-kampaaja opiskelija jolla on ainainen ongelma omien hiusten kanssa.

Kaltsa

• Vieras
« Vastaus #514 : 10.03.09 - klo:21:30 »
No niin, nyt sitten saksin vähän itse omaa otsistani. Suora otsis oli kasvanut yli ja sen sijaan, että oisin sitä tasoitellut yritin muotoilla vino-otsista. Aika hetken mielijohteesta tämä tempaus. Aina aikaisemmin olen jättänyt tukan leikkuun ammattilaisille, mutta meni vaan hermo  :D

Tämä otsiksen kasvatus ja leikkaus vaihtelu on jatkunut jo vuosia ja mikäpä siinä, kun tuolla otsiksella saa pidempäänkin tukkaan helposti uutta ilmettä. Aina kun leikkaan tasaostsiksen muistan, miksi en siitä tykkää. Ei ehkä paras omaan kasvojen malliin ja kun on silmälasin päässä näyttä jotenkin "tukkoiselta". Tää viimeisin kampaajan leikkaama ei muutenkaan ollut hirveen onnistunut. Olisi pitänyt varmaan leikata paksumpi..

Pitää aamulla katsoa suihkun ja föönauksen jälkeen miten tuo oma leikkaus onnistui ja mahdollisesti parannella sitä hieman..  ;D

Poissa Tunturikarpalo

• HAIRahtanut
« Vastaus #515 : 11.03.09 - klo:17:43 »
Minulla on ollut jonkinaikaa suora otsis, mutta leikkautin sen vähän aikaa sitten hieman vinoksi. Tai ei oikeastaan vinoksi, mutta sillätavalla jännästi kuitenkin. :D Se ei ole enää niin paksu - eikä suora. Paljon parempi kuin edellinen. :-*
1a F ii

Poissa pitkätukka

• Tukkaguru
« Vastaus #516 : 13.03.09 - klo:15:10 »
Olisi tosi kiva, jos viitsisitte laittaa kuvia niistä teidän pinnivirityksistä, joilla otsiksen saa häivytettyä esim. poiskasvatuksen ajan. :)

Eli kuvia, kiitos!

Pyynnöstä  :). Kuvasin äsken tämänpäiväisen viritelmän, joka on mulla se tavallisin, jos on sellainen sää ettei kannata ruveta suoristelemaan otsista ja pitämään sitä alhaalla / ei vain huvita tai ei ehdi tehdä sille mitään / en halua vetää koko otsista pannalla ylös mutta en viitsi laittaa sitä kunnolla suoraksikaan ja pitää sitä sitten alhaalla. En ole aikeissa kasvattaa sitä pois, vaan välillä pidän otsista kokonaan alhaalla, välillä vain osittain ja joskus työnnän sen kokonaan taakse.

edestä (huomatkaa upea kasvomaalaus :P)

Tämä on ainakin helppo ja lopputulos on vähemmän ankaran näköinen, kuin jos koko otsis olisi työnnetty pois kasvoilta. Voihan se näyttää jonkun mielestä myös dorkalta, mutta aina ei jaksa suoristaa ja laittaa vimpan päälle tai ei huvita työntää koko otsista pois naamalta.
« Viimeksi muokattu: 29.04.09 - klo:15:47 kirjoittanut pitkätukka »
1c/F/M/ii, oma väri, pituus kohta polviin asti (nyt reilut 130 cm). Hiukseni pitävät silikonista ja hiuspohjani inhoaa sulfaatteja. Siispä sulfaatiton shampoo ja silikonillinen hoitoaine. Merkillä ei ole suurta väliä. Kookosöljy kaikkialle hiuksiin noin tunti ennen pesua.

Poissa Nukkumatti

• HAIRahtanut
« Vastaus #517 : 17.03.09 - klo:13:40 »
Mulla on tällä hetkellä aika "monipuolinen" otsis siinä mielessä, että sen saa helposti vedettyä sivuun mutta "suoranakin" näyttää hyvältä  :P
20 vuotta hiukset päässä!

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #518 : 29.04.09 - klo:14:47 »
Millä muotoilutuotteilla saatte otsiksen pysymään paikoillaan jotenkuten myös tuulisella säällä?  :)

Poissa Camilla

• HAIRahtanut
  • Clueless
« Vastaus #519 : 06.05.09 - klo:18:19 »
Millä muotoilutuotteilla saatte otsiksen pysymään paikoillaan jotenkuten myös tuulisella säällä?  :)

Minulla on toiminut oikeastaan kaikki hiuslakat, kun käytän niitä niin, että suihkasen lakkaa kämmenelle ja silitän sormilla lakkaa päähän otsiksen suuntaisesti.
Mitä yhteistä on miehillä ja videoilla?
- Eteenpäin, taaksepäin, eteenpäin, taaksepäin, stop, eject.

Valentine

• Vieras
« Vastaus #520 : 06.05.09 - klo:18:51 »
Itse olen saanut kaikista toimivimman tuloksen niin, että olen ensin föönannut ja sitten suoristanut hiukset. Sen jälkeen hiuksiin hiukan vahaa ja tupeeraan tyvestä hiukan. Muotoilen haluamakseni ja suihkutan lakkaa. Näin pysyy suhteellisen hyvin itselläni, mutta ei ole kovin hiusystävällinen kylläkään.

Poissa pitkätukka

• Tukkaguru
« Vastaus #521 : 08.05.09 - klo:15:12 »
^Kuulosti kokeilemisen arvoiselta vinkiltä  :). Minäkin testaan sitä vielä.

Laitoin joskus menneisyydessäni märkään otsikseen muotovaahtoa ja sitten föönasin kuivaksi sekä laitoin lakkaa. En suoristanut silloin. Tulos oli aika huonosti pysyvä, jos ulkona tuuli vähänkään. Ehkä vaha toimisi myös suoristetussa otsiksessa ilman föönausta?

Eikun damn, mä luovuin vahapurkistani jo viime jouluna, koska keksin sille aika vähän käyttöä pitkähiuksisena. Äiti vei sen emännöimälleen kirpputorille. No eihän se sitten onnistu. Pitää varmaan käydä joskus jonkun ystävän vahapurkilla tai pyytää, että saanko pienen nokareen vahaasi mukaan :D.

Poissa Neve

• HAIRahtanut
« Vastaus #522 : 09.05.09 - klo:14:58 »
http://www.ukhairdressers.com/style/full_pic.asp?pic=8595

Tommonet otsis + muu tukka ois niin nam  :-*
Himoitsen edelleen tuota suoraa otsista, mutta en ole uskaltanut repäistä, jos se ei sovikaan..

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #523 : 10.05.09 - klo:00:54 »
Itse olen saanut kaikista toimivimman tuloksen niin, että olen ensin föönannut ja sitten suoristanut hiukset. Sen jälkeen hiuksiin hiukan vahaa ja tupeeraan tyvestä hiukan. Muotoilen haluamakseni ja suihkutan lakkaa. Näin pysyy suhteellisen hyvin itselläni, mutta ei ole kovin hiusystävällinen kylläkään.

Teen täysin samoin, lukuun ottamatta sitä että laitan vahaa ennen föönausta. Varsinkin tyven tupeeraus saa otsiksen pysymään hyvin paikallaan.
Otsiksen kampaaminen kosteana haluttuun muotoon auttaa myös taistelussa ikäviä pyörteitä vastaan :D
So it goes.

Poissa Neve

• HAIRahtanut
« Vastaus #524 : 14.05.09 - klo:16:02 »
Olen niin ihastunut tähän uuteen, vinoon otsikseeni  :-*
Tästä en kyllä luovu! Pitäs vaan muistaa säännöllisesti käydä leikkauttamassa tämä hyvännäköiseksi, kun aina vasta sitten liikun kampaajalle päin, kun tukka on ihan ylikasvanut mallista :p