Kirjoittaja Aihe: Otsis  (Luettu 357046 kertaa)

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
Vs: Otsis
« Vastaus #525 : 06.06.09 - klo:19:03 »
Jaahas, tuli taas leikattua otsis hetken mielijohteesta vaikka vannoin ettei ikinä enää otsista. Puoli vuotta kasvatin sitä pois. Viime kerrasta viisastuneena otsis ei ole nyt ihan niin paksu tönkkö kuin viimeksi.

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #526 : 06.06.09 - klo:19:36 »
Mulla on ollut otsis nyt kolmisen kuukautta ja olen kyllä tyytyväinen että sellaisen leikkasin! Tosin noin kuukausi sitten sitä trimmasin ja tällöin leikkasin vahingossa otsatukan hieman liian lyhyeksi. Nyt alkaa pituus olla kuitenkin taas omaan makuun parempi (peittää just kulmakarvat) ja jatkan tällä "otsatukallisella" hiusmallilla toistaiseksi.

Poissa pekaani

• Tukkaguru
« Vastaus #527 : 06.06.09 - klo:21:21 »
Nonni, tulipahan taas vähän muotoiltua otsista ::). Muuten nää lyhyet hiukset pysyy parin kuukauden kampaamovälillä suht siedettävinä, paitsi otsis. Njoo, piti tietty vähän tossa eilen lyhentää vinoa otsatukkaa omatoimisesti. Onhan tää aika.. hmm, persoonallinen. Jos nyt pari viikkoa muotoilen hiuksiani sotkuisiksi, ehkei nää niin paljoa hypi silmille.  :D

Tässä on aivan ihana otsis, ja muutenkin koko leikkaus.  :l
http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=12105&month1=&pg=1&styl1=Ken%20Picton

Poissa Camilla

• HAIRahtanut
  • Clueless
« Vastaus #528 : 09.06.09 - klo:19:06 »
Mä tykkään tästä otsiksesta: http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=10698&month1=&pg=1&styl1=Royston Blythe

Minulla on aika samannäköinen leikkaus tällä hetkellä, ja olen koko ajan kiikunkaakun, että onko tämä otsis vähän liikaa, ja kasvattaisinko sen pois...
Mitä yhteistä on miehillä ja videoilla?
- Eteenpäin, taaksepäin, eteenpäin, taaksepäin, stop, eject.

Poissa Neve

• HAIRahtanut
« Vastaus #529 : 11.07.09 - klo:14:14 »
Leikkautin taas samaan malliin tuon otsiksen ja nyt kyllästyttää. En haluakaan enää tätä. Ei auta kun kasvatella..
Jännä miten pari kk sitten tää tuntui niin täydelliseltä ja kestosuosikilta. Näin se mieli muuttuu..

Poissa Hali

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #530 : 20.07.09 - klo:00:01 »
Multa löytyy tällänen vinoon leikattu otsis, joka peittää toisen silmän. Tosin taiteilemalla tän saa helposti myös sellaseks vähemmän vinoksi otsikseksi. Sittenku hiukset tästä malista kasvaa ulos niin olisi tarkoitus leikata sellanen muuten suora mut reunoista kaartuva otsis :3.
Wtf?

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #531 : 26.07.09 - klo:22:29 »
Ylikasvaneesta tasaisesta otsiksesta tuli nyt tällainen:

Vähän huonosti aseteltu... mut tajuaa varmaan idean. Värinä stargazerin auburn. :)
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa palekastro

• HAIRahtanut
« Vastaus #532 : 28.07.09 - klo:20:00 »
^Toi on hyvännäköinen, graafinen tyylikäs leikkaus. Sopii hyvin yhteen värin ja pituuden kanssa  :D

cebe

• Vieras
« Vastaus #533 : 28.07.09 - klo:20:24 »
Tuliskohan ihan kauhea, jos leikkais tälläisen otsiksen, kun mulla on on pientä kierrettä hiuksis & ne menee silleen tyhmästi "pätkittäin", että on hiuspätkä - tyhjää - hiuspätkä - tyhjää   -tyylillä  ::) Jos harjaan & suoristan ne, pysyy hetken aikaa hyvin ja sitten taas noin.. Olisko vinkkejä miten sais pysymään hyvin & tasaisesti?  :)

Ainiin, tässä linkki haaveilemaani otsikseen:  ::)
http://plaza.fi/s/f/editor/images/jk1.jpg

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #534 : 28.07.09 - klo:20:34 »
^Mie kaipaisin kans samansuuntaiseen ongelmaan apuja, olen haaveillut otsiksesta jo pitkään mutta hankaluudeksi muodostuvat itsepintaiset pyörteet otsalla. Osuvat juuri sopivasti keskelle päätä ja kiertyvät eri suuntiin, eli vääntävät jakauksen väkisin keskelle... ::) Okei, pahempikin tilanne voisi olla, onpahan näin pitkähiuksisena ollut helppo pitää jakaus siististi paikallaan. Vaan joskus kaipaisi vaihteluakin :-\
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa Hali

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #535 : 31.07.09 - klo:14:40 »
^^ Ihana toi otsis, mistä heitit kuvan. Itse vaan ehkä tollasen leikkaisin pitempänä, en noin lyhyenä. Niin ja ainiin, itellä ainakin pyörteet lähtee jotenkuten pois kun suoristan ja sitten lakkaa päälle. Toisaalta, mulla noi pyörteet on päälaella ja ne ei silleen tässä mallissa haittaa, toisinkuin pitkissä hiuksissa, joissa piti tosiaan ne aina suoristaa, mutta tuntu et ne silti heitti ikävälle kierteelle :/.

Muttajuu, sekava selitys, mutta ymmärtäkää pointti x).
Wtf?

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #536 : 31.07.09 - klo:14:48 »
Minulla on otsis ja olen sitä nyt joku puolisen vuotta pitänyt.. Pitkään meni hyvin, mutta nyt vähän aikaa sitten otsis on jotenkin muuttunut.. Se ei asetu samalla tavalla kuin ennen, se kääntyy toiseen silmään, se ei kestä yön yli enkä aamulla pysty muotoilemaan sitä mihinkään kun se ei käänny. Myös latvat ovat alkaneet hapsottaa ikäänkuin olisi tylsillä saksilla leikattu vaikka tiedän ettei ole.. Ja tuntuu että otsis on koko ajan ihan liian pitkä! Kasvaa niin nopeasti.

Toisaalta en tiedä miten kasvattaisin sen pois kun olen tottunut näkemään itseni otsiksella ja kun nostan sen syrjään tunnen olevani täysin alaston :D kuulostaa tyhmältä mutta en todella voi lähteä mihinkään ulos otsis sivuun vedettynä.

Poissa Kahvikettu

• Haiven
  • *
« Vastaus #537 : 05.08.09 - klo:21:27 »
Mulla oli pitkään otsatukka poissa, kunnes viime helmikuussa innostuin kampaajalla itselleni taas vinon sellaisen hankkimaan. Tavallaan pidän otsiksesta, mutta toisella hetkellä se sitten ei taas laisinkaan sovi.  :(  Kuitenkin olen nyt pitänyt sen ja välissä leikkasin tasaiseksi, joka oli ihan mukavan oloinen.

Tänään taas katselin, että "oi voi hiukseni kasvavat niin hitaasti, en vielä viitsisi värjätäkkään, otsatukka onkin kasvanut.. voisinpa sitä taas leikellä!".. Ja päätinpä yrittää jostain niksipalstalta kuulemaani ideaa, maalarinteippiä otsatukkaan ja sitä rataa.  :D Alkuunhan idea oli mainio, mutta ystäväni teippi päätti irrota. Meni siinä sitten linja ihan vinoon ja kevyet hiukseni heiluivat niin, että total FAIL oli täysin välttämätön.

Nyt tämä on ihan päin sitä jotain ja koska päätin vaihtaa mallin taas vinoksi, onnistuin luomaan suht pieniä karvoja ja vieläpä juuri pyörteen kohdalle.  :'( Ne törrötävät rumasti. Olen nyt ihan maissa. Tahdon ajella kaljuksi. Ja poikaystäväkin tulee sunnuntaina. Mitä sekin sanoo? Yhyy.

Nimim. Pieni angsti päällä
1c F ii

Poissa pitkätukka

• Tukkaguru
« Vastaus #538 : 06.08.09 - klo:11:09 »
Tylsää, että mun on pidettävä otsista nykyisin aina ylösnostettuna, koska sen tyven ja latvan väriero on liian selvä "auki pidettäväksi". Latva on tummanruskea, tyvi joku vaaleampi tuhkasävy. Jos suoristaisin otsiksen ja pitäisin sitä alhaalla, tulos näyttäisi vähemmän kivalta.

Onneksi tämä tilanne on ohi viimeistään lokakuun lopussa, jos hiustenkasvu ei yllättäen pysähdy kokonaan  :D. Laskin saavani värjätyn osan leikattua pois siihen mennessä.
1c/F/M/ii, oma väri, pituus kohta polviin asti (nyt reilut 130 cm). Hiukseni pitävät silikonista ja hiuspohjani inhoaa sulfaatteja. Siispä sulfaatiton shampoo ja silikonillinen hoitoaine. Merkillä ei ole suurta väliä. Kookosöljy kaikkialle hiuksiin noin tunti ennen pesua.

|Piija

• Vieras
« Vastaus #539 : 31.08.09 - klo:14:25 »
Itse olen huomannut otsatukan jollain tavalla helpommaksi kuin ei-otsatukkaa-kampauksen. Minulla on otsis joka on toiselta puolelta pidempi, eli lähempänä silmää kuin toinen puoli, mutta välillä saatan leikata täysin tasaisen, rosoisen tai kaartuvan, riippuu hieman kasvunopeudesta ja fiiliksistä. Otsatukan leikkaaminen ei ole vaikeaa, vaikka alussa kysyikin rohkeutta leikata se, mutta aina kun haluaa muutosta, saa tämän nykyisen helposti sivuotsikseksikin.