Mulla oli pitkään otsatukka poissa, kunnes viime helmikuussa innostuin kampaajalla itselleni taas vinon sellaisen hankkimaan. Tavallaan pidän otsiksesta, mutta toisella hetkellä se sitten ei taas laisinkaan sovi.

Kuitenkin olen nyt pitänyt sen ja välissä leikkasin tasaiseksi, joka oli ihan mukavan oloinen.
Tänään taas katselin, että "oi voi hiukseni kasvavat niin hitaasti, en vielä viitsisi värjätäkkään, otsatukka onkin kasvanut.. voisinpa sitä taas leikellä!".. Ja päätinpä yrittää jostain niksipalstalta kuulemaani ideaa, maalarinteippiä otsatukkaan ja sitä rataa.

Alkuunhan idea oli mainio, mutta ystäväni teippi päätti irrota. Meni siinä sitten linja ihan vinoon ja kevyet hiukseni heiluivat niin, että total FAIL oli täysin välttämätön.
Nyt tämä on ihan päin sitä jotain ja koska päätin vaihtaa mallin taas vinoksi, onnistuin luomaan suht pieniä karvoja ja vieläpä juuri pyörteen kohdalle.

Ne törrötävät rumasti. Olen nyt ihan maissa. Tahdon ajella kaljuksi. Ja poikaystäväkin tulee sunnuntaina. Mitä sekin sanoo? Yhyy.
Nimim. Pieni angsti päällä