Kirjoittaja Aihe: Otsis  (Luettu 357311 kertaa)

Poissa Tintu

• Tukkaguru
Vs: Otsis
« Vastaus #555 : 02.12.09 - klo:00:09 »
Liityn nyt sitten otsatukan himoajien joukkoon! Kovan kasvatuksen jälkeen otsatukka on kadonnut, leukapituudessa suurin osa. Ja olen viimeiset 3kk miettinyt että ei taida sopia niin hyvin tämä otsatukattomuus kuitenkaan, vaikka 14 vuotta kirosin otsatukkaani jonka äiti väkisin aina leikkasi ;D
Olisiko heittää joku linkki otsatukista tai jotain...? Plus sopisikohan semmoinen suora, reunoista leukaan pehmeästi kaartuva (siis periaatteessa kevyt u-malli ylösalaisin) henkilölle -minulle- jolla on pyöreä naama ja hiukan leveä leuka?

Edit: Tuossa olikin joku linkittänyt suunnilleen sellaisen otsatukan mitä haluaisin; http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=10698&month1=&pg=1&styl1=Royston

Poissa Liane

• Hiushörhö
« Vastaus #556 : 02.12.09 - klo:16:20 »
^ Minulla oli pitkän aikaa (siis monta vuotta!) kaartuva otsis, joka oli siis keskeltä lyhyempi ja piteni sivuille. Se sopi mielestäni tosi hyvin, vaikka kasvoni ovatkin leveähköt ja nelikulmaisuuttakin löytyy niin, että leukaperät ovat suunnilleen yhtä leveät kuin otsa. Sanoisinkin (näin kuvia näkemättä) siis, että voisi sopia sinullekin. :)

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #557 : 02.12.09 - klo:17:12 »
^Hienoa, ehkä uskaltaisi leikata sitten! Kunhan ei iske kadutus... ;D

Poissa LaPompadour

• HAIRahtanut
  • If you want to see a girl next door, go next door!
« Vastaus #558 : 02.12.09 - klo:19:35 »
^^^ Mullakun on pyöreyttä naamassa, pyöreät posket ja ei ikään siro leuka. Silti kun leikkasin (pitkien pohdintojen päätteeksi) tuollaisen U-mallisen otsiksen, niin sain siitä paljon kehuja ja tykkäsin itsekin tosi paljon.

Nyt olen taas erittäin tyytyväinen otsikseeni. Se oli viimeisimmän kampaajareissun jälkeen jotenkin vääränlainen ja liian lyhyt, pidinkin sitä aina pinneillä kiinni yms. Eilen sitten pitkästä aikaa föönasin ja suoristin sen ja kas, sehän on huomaamattani kasvanut ja nyt oli asettunut just täydellisesti!  :-*

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #559 : 02.12.09 - klo:21:39 »
Mulla on kans tosi pyöreä naama ja leuka (+kaksoisleuka) ja mulla on tuollainen väärinpäin olevan U:n mallinen otsis. Olen tykännyt kovasti eikä näytä yhtään pahalta. Kannattaa siis ~Tintu~ kokeilla tuollaista jos se kerta kiinnostaa. Kyllähän sen saa kasvatettua nopeasti suorempaan malliin jos haluaa.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #560 : 02.12.09 - klo:23:48 »
^ja ^^, kiitos neuvoista! Täytyy seuraavalla kampaajareissulla napsaista otsatukka, jos se nyt sitten vapaaehtoisesti otettuna olisikin ihana... :D tuntuu että se sopii sittenkin paremmin kuin ei otsatukkaa ollenkaan.

Tusen tack ;)

Poissa Camilla

• HAIRahtanut
  • Clueless
« Vastaus #561 : 19.12.09 - klo:14:51 »
Minulla on viime aikoina ollut taas viha-rakkaussuhde otsikseen. Toisaalta se vuodesta toiseen pysyy menossa mukana, ja sitten taas toisaalta siitä tulee mieleen joku finninaamainen teininörtti. Kauheita sisäisiä ristiriitoja  :D Kunpa osaisi vaan olla tyytyväinen!
Mitä yhteistä on miehillä ja videoilla?
- Eteenpäin, taaksepäin, eteenpäin, taaksepäin, stop, eject.

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #562 : 19.12.09 - klo:15:24 »
Mun viha-rakkaussuhde otsikseen päätyi eilen illalla siihen, että pätkäisin "rasvaluiru" sivuotsiksesta tasaisen otsiksen. Virkistävää vaihtelua eikä hidasta kasvattamista.
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Poissa Iia

• HAIRahtanut
« Vastaus #563 : 24.12.09 - klo:14:46 »
Siis eikö tosiaan otsista saa kevennettynä versiona ilman, että päällä sitten sojottaa lyhyempiä hiuksia? Eikö sitä kevennystä voi mitenkään tehdä pelkästään alahiuksiin??

Poissa Tiinaliina

• Hiushörhö
« Vastaus #564 : 25.12.09 - klo:22:58 »
No nyt mä löysin "nimityksen" sille mistä mä oon kärsiny otsatukkani kanssa jo pidemmän aikaa. http://www.bellasugar.com/3313960 Meikäläisellä on siis v:n mallinen hiusraja plus siinä v:n kohdalla aika voimakas oikealle taittava pyörre...

Onhan mulla nytkin otsatukka, mutta on niin pitkä jo että se on sivujakauksen mukana suurimmaksi osaksi toisella sivulla. Ihan kiva tietysti näinkin, mutta tah-too oikean otsiksen. Ilman otsista näytän omasta mielestä jokseenkin aneemiselta. :-[

Kerran kampaaja on saanut aikaa otsatukan joka ei pyörteestä huolimatta karkaillut mihin sattuu; se oli reilusti toiselta puolen lyhyempi ja piteni aika jyrkässä kulmassa pyörteen suuntaan. Ja paksuutta siinä oli paljon. Muuten hyvä, muttei passannu mun naamaan ollenkaan!

Tässä mietiskelin että uskaltaiskohan kokeilla reilun pituista ja paksuksi leikattua otsista, joka pitenee hieman molemmille sivuille http://tvcocktail.ivillage.com/entertainment/E_KateWalsh_325.jpg. Että jos sitä vaan föönäilis ja suoristais... Vai onkohan lopputulos täysi katastrofi?

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #565 : 25.12.09 - klo:23:09 »
Harkitsen melkein vakavissani otsurin leikkaamista (taas). Tuttu juttu, olen edellistä tässä jokusen kuukauden kasvattanut pois koska se häiritsee kokotukan kasvattamista ja olisi siistimpää saada koko letti tarvittaessa kiinni... mutku. Tekisi mieli. Ja se sopii minun korkeaan otsaani ihan kympillä. + peittäisi otsan rypyt ja ei se hoitaminen nyt NIIN kamalaa ole. Sakset olisi ihan hyvässä terässä.

Pitäisikö kuitenkin miettiä kotvanen? Pari viikkoa? Tai leikata ihan ohut & sievä nyt heti?
this too shall pass.

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #566 : 26.12.09 - klo:03:32 »
jouludoku, meinasin sanoa että leikkaa ihmeessä vaikka heti, mutta kun katsoin allekirjoituksessasi olevan linkin ja tukkakuvat, täytyy vaan todeta, että nuo hiukset ilman otsista on todella hienot! Tosin koska kasvoja ei näy, hankala sanoa kumpi sopii juuri sinulle paremmin. Mut henk. koht. tuo otsahiukseton look miellytti.

Poissa Camilla

• HAIRahtanut
  • Clueless
« Vastaus #567 : 27.12.09 - klo:12:07 »
Minäkin äänestän otsista vastaan! Sinulla on tosi nätit hiukset tuossa ekassa kuvassa, jouludoku.
Mitä yhteistä on miehillä ja videoilla?
- Eteenpäin, taaksepäin, eteenpäin, taaksepäin, stop, eject.

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #568 : 27.12.09 - klo:21:45 »
^ ok & kiitti kommenteista. Pistän otsishimoni jäihin ainakin kuukaudeksi ;D

erit: päivittelin samalla hiuslaatuketjuun vähän kuvaa ja sepustuksia
« Viimeksi muokattu: 27.12.09 - klo:22:26 kirjoittanut deko »
this too shall pass.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #569 : 27.12.09 - klo:21:50 »
^Sulle tosiaan sopii mielettömän hyvin tuo otsatukaton malli. :) Jos haluat ehdottomasti otsiksen, niin itse näkisin sulla ennemmin sivuotsiksen kuin tasaotsiksen.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.