Kirjoittaja Aihe: Otsis  (Luettu 357682 kertaa)

|Piija

• Vieras
Vs: Otsis
« Vastaus #570 : 11.01.10 - klo:20:31 »
Minulla on ollut nyt otsis jonkun puolisen vuotta, mut nyt haluan sen pois pois, olen jo viime aikoina kyllästynyt tähän mutta tämä on vaikea revitty, joten tietyssä vaiheessa kasvatusta näyttää aivan kammottavalle.
Jospa nyt kasvattelen tätä kuitenkin pois, leikkaamatta.

Poissa pitkätukka

• Tukkaguru
« Vastaus #571 : 22.01.10 - klo:14:32 »
Mullekin tuli tarve kasvattaa otsatukka pois. Se toimi hyvin tummiksi värjättyjen hiusteni kanssa, mutta viimeisimmistä valokuvista näen itsekin, ettei se toimi yhtä hyvin oman vaaleamman värini kanssa.

Ajattelin jättää sivuille kuitenkin lyhyemmät suortuvat, jotta en näytä edestä päin ihan kaljulta, kun teen vaikka nutturan tai letin. Hiusrajani ei myöskään ole valitettavasti mikään maailman kaunein. Se on neliön muotoinen. Sen puolesta otsis pehmentää piirteitäni hyvin, mutta... No kasvatetaan nyt ainakin toistaiseksi sitä pois ja jos en tykkääkään täysin otsatukattomasta elämästä, niin se asia on nopeasti korjattavissa  :D.
1c/F/M/ii, oma väri, pituus kohta polviin asti (nyt reilut 130 cm). Hiukseni pitävät silikonista ja hiuspohjani inhoaa sulfaatteja. Siispä sulfaatiton shampoo ja silikonillinen hoitoaine. Merkillä ei ole suurta väliä. Kookosöljy kaikkialle hiuksiin noin tunti ennen pesua.

Poissa Maria

• HAIRahtanut
« Vastaus #572 : 26.01.10 - klo:22:40 »

Minkälainen muotoiluaine saisi otsiksen pysymään kuosissa?Minulla kun on keskellä jakaus niin otskseenkin tulee "rakoja"eikä pysy tasaisesti edessä.Olisiko joku vaha vaikka hyvä?Tuotetta saa suositella!!!

Poissa Tiinaliina

• Hiushörhö
« Vastaus #573 : 26.01.10 - klo:23:27 »
No leikkautin sitten otsiksen. Pyysin kerrostettua "huolettomannäköistä" otsista mutta kampaaja ei pahemmin kerrostellut, joten hain naapurista ohennussakset ja jatkoin operaatiota itse... Noh, enpähän näytä niin tasatukka-Tanelilta, mutta ehkä muuten vain dorkalta  :D. Ei tämä nyt paha ole, mutta aukinaisten hiusten kanssa vähän hassun näköinen. Kun tämä kasvaa niin pitänee kokeilla joko sivuilta pidempää mallia tai sitten vinoa sivuotsista.

ohuthius

• Vieras
« Vastaus #574 : 01.02.10 - klo:19:42 »
Leikkasin tosiaan tuossa itselleni pitkästä aikaa otsiksen.  Malli on suurinpiirtein samanlainen kun tuolla nuunuun kuvassa edellisellä sivulla. Tykkään kyllä ja sopiikin suht hyvin ja totuinkin tosi hyvin tuohon otsikseen, jonka siis viimeksi omistin ehkä 6 vuotta sitten  ;)
« Viimeksi muokattu: 01.02.10 - klo:19:45 kirjoittanut marmeladi »

|Piija

• Vieras
« Vastaus #575 : 03.02.10 - klo:15:22 »
Jes, olen saanut jo huimaa vauhtia kasvateltua tätä otsista pois ja nyt se alkaakin olla aika kiva sivulle kaartuva.  :) - Toivottavasti jossain vaiheessa ei tule taas himo leikata sitä, sillä sellaisten kiharoiden kanssa saattaisi olla hyviiiin vaikea hallittava.

Mei

• Vieras
« Vastaus #576 : 24.02.10 - klo:23:31 »
Mitenhän mahtaa onnistua otsatukan paksunnus? Muutama (tai ainakin yksi) täällä puhui leikanneensa omaa otsatukkaansa paksummaksi kampaamon leikkauksen jälkeen. Itselläni on kamalan ohuet etuhiukset ja paksu otsatukka olisi unelma! Onko näissä tilanteissa siis jotenkin siirretty tukkaa takaapäin eteen jakausta siirtäen vai miten lie?

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #577 : 25.02.10 - klo:00:09 »
^ Itse ainakin olen leikannut otsista paksummaksi juuri noin. Eli samalla tavalla kun kampaajakin leikkaa otsiksen, mutta itse vetää hiuksia eteen vielä taaempaa. YouTubesta varmasti löytyy jotain ohjevideoita. :)
So it goes.

Poissa Eudokia

• HAIRahtanut
« Vastaus #578 : 08.03.10 - klo:20:52 »
Päätin kasvattaa otsiksen kokonaan pois. Oon pitänyt otsatukallista hiusmallia aina lukiosta asti, mutta vain aniharvoin jaksan muotoilla sen kuosiinsa, joten olen aika kyllästynyt. Uskon, että mulle käy hyvin otsikseton malli.  :) Ainakin mitä vähän kuvittelin äsken peilin edessä.  :D Salkkareiden Heidillä on juuri sellainen tukka kuin minkä miekin tahdon, vyötäröpituinen ja ilman otsista.  :)

Nyt tämä ulottuu vasta kulmakarvojen alapuolelle, mutta nopeasti tämä kasvaa kun saa aina olla leikkelemässä kuosiinsa.
But you're not alone, you realise
You try to speak but you can only cry.

The Fauns: 4 am

Poissa Georgina

• Hiushörhö
« Vastaus #579 : 14.03.10 - klo:21:15 »
Mietityttää ja samalla houkututtaa paksun otsatukan hankkiminen. Minulla on ollut jo vuosia ohuehko otsis, vähän sellainen rockabillyhenkinen. Nyt haluaisin sellaisen mallin, jossa otsis ikäänkuin lähtisi taaempaa.
Mutta kasvoni ovat pienet ja kapeat. Aiheuttaako paksu ja pitkä otsis jonkun "katoamisreaktion" jos on kapeat kasvot, siis ts.sopiiko?

Yhdellä tutulla oli kerran paksu otsis ja hänelle se sopi tosi hyvin, mutta hänellä olikin sydämenmuotoiset kasvot.

Haluaisin tällaisen:

http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=13373&month1=&pg=1&styl1=Jo%20Hansford

Karvinen

• Vieras
« Vastaus #580 : 16.03.10 - klo:15:05 »
Moikka,

Täällä ensikertalaisena kirjoittelen ja ongelma on seuraavanlainen: kauhea innostus tuli leikata sellainen oikein lyhyt vino otsis! :D Uskoisin että sopiskin jopa ihan hyvin, mutta huolettaa että saako sitä muotoiltua siististi, eli pysymään alhaalla niin ettei sojota ylhäällä...ja haluaisin mieluiten niin että latvat vähän kääntyis "sisäänpäin" pyöreähkösti...Onko kokemuksia kuinka on tällainen lyhyempi otsis toiminut? Ja etenkin siis sivulle kammattuna... Itsellä pieni pyörre otsalla, mutta otsikset kyllä aina asettuneet melko mukavasti siitä huolimatta, ja tälläkin hetkellä on pidempi sivuotsis..Huolettaa vain kun kasvatuksessa tulisi kestämään taas aika kauan  :-\ Muutosta tarvitsisin, sillä muuten tylsä hiusten kasvatus käynnissä (tulevia häitä varten), ja melko pitkät jo ovatkin, mutta tuntuu että jotain piristystä tää pää kaipaisi.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #581 : 16.03.10 - klo:19:41 »
^ Riippuu varmasti todella paljon hiuslaadusta. Jos aiemmin otsikset ovat sinulla asettuneet kivasti niin miksei lyhyempikin malli. Oma hiuslaatuni on tosi jämäkkä ja lasimainen ja otsiksen kanssa on aina ollut taistelua. Kulmakarvapituinenkin otsis on sojottanut laittamattomana 90-asteen kulmassa joten lyhyempi varmaan osoittaisi suoraan ylöspäin  :D Mutta ylipitkästä otsiksesta olen tykännyt, vaikka ärsyttävää onkin jatkuva tasaaminen. Asettumista auttoi minulla hieman se, että leikattiin alempia otsahiuksia hieman lyhyemmäksi kuin päälimmäisiä, jolloin päälimmäiset ikään kuin kääntyivät latvoista vähän sisään.

Tällä hetkellä kasvattelen otsista pois. Häät tulossa täälläkin  ;)
1bMii, vaalennettu.

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #582 : 16.03.10 - klo:21:09 »
Huoh, mulla on taas kamalaa arpomista leikatako otsahiukset vai ei. Tää sama ilmiö toistuu aina siinä vaiheessa kun olen saanut kasvatettua otsiksen siihen mittaan, että se yltää melkein ylähuuleen. Toisaalta otsis sopii mulle ehkä paremmin kuin aikaisemmin kun posket on hitusen pienemmät kuin ennen, mutta harmittaakohan mua taas kuukauden päästä jos sorrun leikkaamaan  :P

Dalla

• Vieras
« Vastaus #583 : 20.03.10 - klo:16:07 »
Minulla on tällä hetkellä himo lyhyestä otsatukasta. Kampaamoon olen varannut ajan, mutta pitää vielä miettiä mihinkä malliin leikkaan. Tuo on kyllä aivan ihana malli:
http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=12838&month1=&pg=1&styl1=Reed%20Hair

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #584 : 20.03.10 - klo:18:11 »
Mä kans arvon etuhiusten kanssa. Leikkasin ne n. kuukausi sitten liian lyhyeks, huonon mallisiks jne.. Päätin sillon että kokeilen kasvattaa ne pois. Mulla on "aina" ollut jonkunlaiset etuhiukset.. Mut nyt nää on kokoajan ihan kamalat. Taipuilee mihin sattuu. Äskeisen linkin tyylinen malli kiinnostais eniten, tosin ihan vaan kaikki eteenpäin leikattuina, ei tollain sivumalliin. Emmietiiiäää!!

Edit. Mä päätin nyt kasvattaa etuhiukset pitkiks. Siis tuohon suuhun asti suurinpiirtein. Pidän niitä sitten jatkossakin sivulle vedettyinä. Tähän tyyliin
« Viimeksi muokattu: 21.03.10 - klo:22:43 kirjoittanut Luscious »
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...