Mulla oli jonkun aikaa tavallinen, rikottu otsis, josta kyllä tykkäsin. Nyt se on vaan päässyt kasvamaan, ja sivuotsis on niin helppo muotoilla ja pitää, etten ole jaksanut tehdä paluuta normiotsikseen.
Vaan hitsi kun se taas himottaisi...! Haluaisin sellaisen kevyen, aika vahvasti rikotun, joka kehystäisi kasvoja nätisti (eli olisi ne sivuhörselöt kanssa). Sellaiset kuin Tina Nordströmillä

on ollut, eli tämän tyyliset:

Ei noin pitkät, voi osin peittää kulmakarvoja mutta en halua otsista näkökenttään.
Mulla vaan on kolme ongelmaa otsiksen kanssa:
1) siitä tulee tosi helposti hurjan paksu, vaikkei sitä alottaisikaan mistään takaraivolta, TJEU:

Tuosta puolet kevyempi joka suunnasta olisi kiva, heh. No, tämä varmaan ratkeaisi sillä että annan sakset kampaajakaverilleni ja jatkossa huolehdin itse vain lyhentämisestä

2) mulla on pyörre otsassa, eli otsikseen tulee helposti jakaus...
3) mulla on sen verran laineikkaat hiukset, että ilman muotoilua (ja usein muotoilusta huolimattakin) lopputulos näyttää otsiksen osalta tältä, vaikka haluaisin nimenomaan ihan suoran otsiksen ja/tai korkeintaan niin että suortuvat kehystävät kasvoja (eli latvat kääntyvät vähän kasvoihin päin, ei esim. molemmat puolet oikealle tai ulospäin

)

Eli suomeksi: otsis pitäisi suoristaa joka ikinen tuskainen päivä. Eli pitäisi hankkia jostain suoristusrauta ja kärsivällisyyttä. Puhumattakaan otsatukkajumalan suojeluksesta otsahaivenilleni, etteivät ne kärähdä lopullisesti moisessa rääkissä... Eli järki sanoo: unohda koko asia, MUTKU! Se ois niin kiva!