Kirjoittaja Aihe: Otsis  (Luettu 357764 kertaa)

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
Vs: otsis
« Vastaus #75 : 21.07.06 - klo:13:29 »
Minulla tuli eilen keskiyöllä sellainen "pakko vetää otsis" -tunne ja niin sitten tein ja hyvä tuli. Tykkään kovasti, mutta saa nähdä, miten käytännöllinen tämä nyt sitten on...

Kiva juttu, sulle sopii tosi hyvin otsis.  :)  Kuva olis kiva.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #76 : 21.07.06 - klo:14:03 »
Minulla tuli eilen keskiyöllä sellainen "pakko vetää otsis" -tunne ja niin sitten tein ja hyvä tuli. Tykkään kovasti, mutta saa nähdä, miten käytännöllinen tämä nyt sitten on...

Millaisen otsiksen vedit?
Hieman samanlaisen kuin ennen (näkyy galleria kuvissani), mutta vähän kevyempänä ja hieman rikotumpana. :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Ellamari

• Hiushörhö
« Vastaus #77 : 11.08.06 - klo:08:53 »
Täällä sama vaiva,ei osaa päättää mitä tekisi otsiksen kanssa.Nyt olen kasvattanut niin että kohta menee korvan taakse mutta mieli tekisi leikata.Kasvoni näyttävät jotenkin kylmiltä ilman otsista.Mutta kun..EN TIEDÄ!Voi kunpa löytäisi sellaisen kampaajan joka osaisi sanoa sopiiko otsis vai ei.Minulla on vielä tuo maailman ärsyttävin pyörre tuossa otsalla jonka kanssa ei kyllä ollut ongelmaa ku oli otsis,se tuntui vain asettuvan siihen.Mutta nyt kun koitan vetää toiselle sivulle jakausta niin pyörteen kohdalta hiukset nousee ylöspäin ja näin ollen ovat vielä sen verran lyhyemmät etteivät ylety korvan taaksa joten tulos on se että yksi tuollainen RAIVOSTUTTAVA hiusosa repsottaa aina silmän päällä  :-\

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #78 : 17.08.06 - klo:18:53 »
Mäkin  haluun otsiksen. Mulla on niin korkea otse että ois varmaan hyvä. Rikottu sivuotsis muutamista tupsuista. Ei jaksais mennä parturiin tämän takia eli miten leikaatte itse? Olisiko jotain vinkkejä ettei tuu hassun näköistä?

Mulla on sellainen vinkki että leikkaa vähän kerrallaan ja katsoo & peilailee tarkkaan ennen seuraavaa nipsaisua. Parempi leikata aluksi liian vähän kuin liikaa. Ja jos menee pieleen niin kyllä se kasvaa, vaikka hitaasti. Sen aikaa on hyvä pitää pinnivirityksiä tai jotain mielikuvituksellisia otsistyylejä. Monia malleja olen itselleni leikannut, enkä tämän parempaa neuvoa osaa antaa.  :D
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #79 : 19.08.06 - klo:01:57 »
Kertokaapa mulle, että miten otsiksesta saa suoran eikä wannabe-suoran. ;D Tämä tyttö nimittäin päätti pari viikkoa sitten pikkaisen napsaista, eli mulla oli reilusti vino otsis ja eräänä päivänä halusinkin suoran otsiksen, joka on siis melkein suora...

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #80 : 19.08.06 - klo:15:30 »
Kertokaapa mulle, että miten otsiksesta saa suoran eikä wannabe-suoran. ;D Tämä tyttö nimittäin päätti pari viikkoa sitten pikkaisen napsaista, eli mulla oli reilusti vino otsis ja eräänä päivänä halusinkin suoran otsiksen, joka on siis melkein suora...
Käytä sellasta mitä remonttimiehet käyttää, mikä se nyt on, se missä se kupla liikkuu ja näyttää et onks joku suorassa? ;D

Edit. Vatupassiko tuo on.. Vitsi että jumittaa :D
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Humppasusi

• Tukkaguru
  • Humpparaakki!
« Vastaus #81 : 19.08.06 - klo:15:31 »
^ Vatupassi!  :D
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #82 : 22.08.06 - klo:13:46 »
Nyt on taas uusi otsis! Siis oikein ammattilaisen leikkaama. Tää on taas oikein lyhyt ja vino sekä kunnolla rikottu, eli epätasainen ja ohennettukin mukavasti. Tuntuu vaan vähän oudolta, kun oli niin kauan pitkähkö otsis.

Poissa Zessa

• HAIRahtanut
  • Miten niin pieni voi olla niin ihmeellinen?!
« Vastaus #83 : 22.08.06 - klo:13:58 »
Mullakin on uusi otsis..tosi lyhyt ja vino. Siis tarkoituksella. ;D Toisella puolella on ihan sellainen "sänkiotsis" josta se sitten jyrkästi pitenee. Ei oo kovin paksu, mutta kuitenkin paksumpi kuin keväällä, jolloin tää leikattiin ekan kerran. Ihan kiva siis. Olikos sulla Ulpu se aiempikin otsis vino, vaikka olikin pidempi?  Miten se toimi?
Ihmisellä on yksi suu puhuakseen, mutta kaksi korvaa kuunnellakseen

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #84 : 22.08.06 - klo:19:25 »
Olikos sulla Ulpu se aiempikin otsis vino, vaikka olikin pidempi?  Miten se toimi?

Joo, mulla on ollut pitkään vino otsis eli just sellainen, että toiselta puolelta oikein lyhyt ja pitenee kulmakarvan kohdalle. Mulla toimii hyvin, koska mulla on niin taipuisa tukka. Suora otsis alkaa heti kääntyä ja kihartua mihin sattuu. Ei ole tarvinnut kuin sipaista vahaa, eikä välttämättä edes sitä ja hyvin pysyy kuosissaan.

Poissa Eirene

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #85 : 22.08.06 - klo:23:33 »
Mulla kampaaja lyhensi otsista viime perjantaina kun kävin, aikaisemmin oli tuolla melkein silmissä ja nyt kulmakarvojen tasalla... Tämäkin näyttää kivalta. :)

Itsellä myös vähän pitkähköt ovaalinmuotoiset kasvot, kammoksuin ajatusta otsatukasta kun muistelin sitä miten penskana sitä inhosi ja piti lapsekkaana, mutta vuosi sitten kampaaja suostutteli kokeilemaan. Sopi paremminkin kuin ilman otsista, näytän naisellisemmalta näin. :) Niin ja ainahan sen tosiaan saa pinneillä yms. kikoilla pois otsalta kun tahtoo vaihtelua, esimerkiksi salilla käydessä pinnitän otsiksen aina ylös pois häiritsemästä.

sandy

• Vieras
« Vastaus #86 : 23.08.06 - klo:01:00 »
kiva lukea viestejä ja huomata et muillakin on samaa "ongelmaa" otsiksen kanssa. mä kans leikkaan ja kasvatan ja leikkaan ja kasvatan, miksiköhän sitä ei vois olla joskus tyytyväinen siihen mitä on eikä aina haluta jotain uutta ???
 Mut tuli mieleen hauska juttu, kun leikkasin joskus paaaaljon nuorempana otsatukan itselleni märkään tukkaan ja taisin katsoa peiliinki kulmien alta leuka alaspäin siis, niin kuivuessa siitä tukasta tuli tosi lyhyt!! heh, nyt naurattaa mut ei silloin ku piti lähteä leirille, nolotti kovasti. ;D

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #87 : 30.08.06 - klo:21:16 »
Kerronpa vielä lisää otsiksestani. Siitä tuli suoremman näköinen, kun leikkasin lisää oikealle puolelle, eli otsikseni olikin muotopuoli. Tässä kuukauden aikana vinous on kadonnut ja otsis näyttää ihan hyvältä. Pituus on kulmakarvojen yläpuolelle. Vinouden aiheuttaa kumma ilmiö, eli pesun jäljiltä eräs kohta otsiksestani pyöristyy itsestään, kun muu tukka tököttää suorana. Muotovaahdolla (jonka käytön olen kopioinut RockQueeniltä  ;D) ja tarkalla seurannalla kuivumisvaiheessa (eli kammataan se aina uudestaan ja uudestaan suoraksi) otsis pysyy kurissa. Minä tykkään minun otsiksesta.  :-*

Poissa PollyJean

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #88 : 31.08.06 - klo:12:47 »
Otsiksen leikkautin vajaa kuukausi sitten, ja ainakin vielä on sen luokan kuherruskuukausi menossa, että tuntuu, etten keski/sivujakausta halua enää koskaan takaisin. Otsis on suora, vähän rikottulinjainen tosin, pikkuisen kulmakarvojen yläpuolelle. Alunperin leikkautin kampaajalla, mutta on pitänyt lyhennellä jo itse, ja sen verran hyvin on onnistunut, että aion jatkaa DIY-trimmailua.

Emmin pitkään otsatukan leikkauttamista, koska hiukset ovat erittäin taipuisat luonnostaan, latvoihin tulee jopa ihan selvää kiharaa. Yllättävän hyvin  tukka tähän on kuitenkin tottunut, ei "koloile" tai vääntyile muuten hassusti. Suoristusraudat tosin on ahkerassa käytössä...

Poissa salute

• HAIRahtanut
« Vastaus #89 : 03.09.06 - klo:14:15 »
Miten otsiksesta saa parhaiten muotoiltua jakauksen pois...? Muut hiukseni ovat sivujakauksella, jota olen pitänyt monta vuotta. Otsasuortuvat menevät välillä itsestään keskijakaukselle. :(
Muuten tuo käyttäytyy kyllä hyvin; ei vaadi erikoisempaa laittoa pesun jälkeen, ei sojota kohti taivasta, ja latvat eivät taivu mihinkään suuntaan.