Testasin ja lopputulos oli hyvä!

Mulla on normaalisti tosi karheat hiukset, mutta nyt niistä tuli oikeasti
paljon pehmeämmät ja liukkaammat.
Hiukset oli myös paljon kevyemmät ja jotenkin ne menivät "pienempään tilaan" kuin normaalisti

En tiedä, miten tämä vaikuttaa sellaiseen tukkaan, joka on luonnostaankin kevyt ja ohuehko, mutta mulle tämä ainakin oli ihan nappisekoitus ja aion ehdottomasti käyttää tätä jatkossakin.
Basan-geelin vesipitoisuus on minusta vain hyvä asia, sillä kun tämän erittäin kosteuttavan tuotteen yhdistää kosteutta sitoviin öljyihin, luulisi lopputuloksena olevan hyvin kosteutetut hiukset.
Laitoin seokseeni tosiaan näitä aineita:
- oliiviöljyä melko paljon, kookosöljyä vähän (ajattelin jatkossa laittaa myös jojoba-öljyä sekä ehkä karitevoita)
- basan-geeliä saman verran kuin öljyjä yhteensä
- NG:tä ihan vähän
- XZ:n kosteuttavaa hoitoainetta, sekä EHS:n hoitoainetta.
Hoitoaineet voi jättää poiskin, mutta luulen että niiden ansiosta seos on helpompi saada päästä pois, ja toisaalta koostumus on niiden kanssa paljon kivempi kuin ilman.
Pidin mönjää päässä puolitoista tuntia, ja se lähti sen jälkeen helposti pois ilman shampoopesuja.
Tukkaa oli tosi vaikea saada kuivaksi; pesin hiukset illalla ja ne olivat tosi kosteat vielä aamullakin. Joten ainakin tämä osoittaa, että niihin oli sidottu paljon kosteutta! Silti hiukset ei olleet rasvaisen oloiset, eivätkä lässähtäneet, vaan ne olivat ihanan pehmeät ja taipuisammatkin.