^^ ja ^ Hui iik!

Oon kyllä saanu pienen öljymäärän pois (ja tukka oli jo valmiiksi ihan törkeän likainen), siksi luotan vähän liikaa tuohon kananmunaan. Ja ilmeisesti mun tukasta lähtee kaikki aika hyvin tietyllä huuhtelutekniikalla, koska maltilliset öljyt saan hyvin pois CO:lla, ja tukkani tuntuu puhdistuvan ainakin vähän pelkällä huuhtelullakin. Täytyy jahkailla vielä uskallanko yrittää kananmunalla ja superhyperhuolellisella huuhtelulla vai teenkö CO-pesun vai peräti shampoopesun. Jos päädyn shampoopesuun niin siinähän voisi tehdä öljymuhitukset samalla... Kauhea sumpliminen että ehdin uittaa tukkaa kaikessa mahdollisessa ennen zumban alkua.

Edit: Laitoin kookoskermaa ehkä kolmisen teelusikkaa, lisäksi laitoin karkeasti arvioituna kaksi teelusikkaa hunajaa ja aloe vera -geeliä (ei puhdasta, vaan jotain Dermosilin mömmöä, mutta heti aloe veran jälkeen tulee glyseriini!), pikkuisen palan banaania ja ihan vähän hoitoainetta. Eli sekoituksesta tuota kookoskermaa tuli aika vähän, PAITSI että ekaa kertaa kookoskermaa käyttäneenä kaapaisin vain päältä päiviteltyäni ensin, että tämmöistä tahnaako tämä onkin. No eihän se olisi ollut, jos olisin sekoittanut.

Koska pelästyin tuota täyteläisyyttä, lurautin sekaan myös vettä, koska harmittelin, miksen ostanut sittenkin kookosmaitoa ja tölkissä luki, että lisäämällä x määrän vettä saat kookosmaitoa. Eli eihän tuo naamio ollut juuri kookosta nähnytkään.
Päätin ottaa riskin ja pestä kananmunalla, koska huuhdellessa tukka meni karheaksi niin kuin normaalisti (luulen typeryyksissäni että sillä on jotain tekemistä puhdistumisen kanssa

) eikä tuntunut erityisen lähmäiseltä, banaania sai sen sijaan nyppiä pois urakalla vaikka laitoin vähemmän kuin aikaisemmilla kerroilla ja muussasinkin huolellisemmin. Banaanin jälkeen tukka tuntuu aina jotenkin muoviselta, ja siltä se tuntui nytkin, en edes huomannut, että kookoskerma oli mukana. Onneksi pakastin loput, jotta voin joskus kokeilla ihan kunnolla... Ja hyi että sitä kananmunalla pesemistä.

NIIIN ällöä! Mutta kun tukka tykkää niin on kärsittävä.

Suihkumyssyssäni taitaa olla reikä, kananmuna-vesiseos tippuu siitä koko ajan, eli en kyllä muhita kauaa...