Intialainen päähieronta

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Mindie
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 372
Liittynyt: 03 Tammi 2008, 15:14

Vs: Intialainen päähieronta

Viesti Kirjoittaja Mindie »

Oi vitsit kun itsekin haluaisin käydä intialaisessa päähieronnassa! Täällä tuppukylässä kukaan vaan tuskin tekee sellaista&nbsp; :-\ Minustakin on aina aivan ihana kun joku hieroo mun päätä. Hierojalla käydessäni olen aina aivan transsissa, kun siihen kuuluu aina myös vähän päähierontaa, ja edellisellä kerralla jopa vähän tavallista enemmän <3
Toinen käsi nimittäin piti jättää hieromatta kun olin ottanut edellisenä päivänä sikainfluenssarokotteen, niin oli vielä sen verran kipeä etei sitä oikein kärsinyt hieroa. Se sitten onneksi korvattiin tavallista pidemmällä päähieronnalla&nbsp; <3 Pointsit hierojalle tästä!

Sori, meni ehkä vähän OT&nbsp; :)
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein
riinam
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 591
Liittynyt: 23 Maalis 2009, 16:40

Vs: Intialainen päähieronta

Viesti Kirjoittaja riinam »

Oiskohan jossain mahdollisuutta päästä harjoitushierottavaksi? Menisin kyllä ihan mielellään, mua saa hieroa nii paljon ku vaa jaksaa. Mut vissiin ne kosmetologikouluissakin lähinnä hieroo toisiaan? Mulla menee kylmiä väreitä ku vaan luen tätä topikkia :D
SannaS
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 751
Liittynyt: 05 Kesä 2009, 20:08

Vs: Intialainen päähieronta

Viesti Kirjoittaja SannaS »

Ei ole kokemusta mullakaan tästä mutta alkoi mielenkiinto herätä. Ja pidän myös siitä kun joku toinen laittaa, kampaa tai pesee mun hiuksia. Eli kuulostais aika mukavalta tuo päähieronta. Tämäkin on tosin tällainen tuppukylä että voin melkein pistää hiukseni pantiksi ettei täällä kukaan tee moista!
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.
enna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1030
Liittynyt: 30 Tammi 2011, 20:16

Vs: Intialainen päähieronta

Viesti Kirjoittaja enna »

Mä olen käynyt puolituntisessa intialaisessa päähieronnassa kerran, ja tällaiselle hiustenhipsuttelusta ja päähieronnasta valtavasti tykkäävälle se oli kiva kokemus. Etukäteen mäkin ajattelin, että varmaan nukahdan sinne, kun mua alkaa pään hieromiset ja hiusten silittelyt väsyttämään, mutta oikeastaan se intialainen päähieronta oli sellainen, ettei siihen ole välttämättä niin helppo nukahtaa - osa "hierontaliikkeistä" oli sellaisia vähän herättelevämpiä, ei ollut kokonaan siis tosi rauhallista menoa.

Olisi kiva käydä jossain vähän klassisemmassa päähieronnassa ja verrata, kumpi tuntuu paremmalle.
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Intialainen päähieronta

Viesti Kirjoittaja calypso »

Mä olen pitkään haaveillut intialaisesta päähieronnasta. Harmittaa etten uskaltanut mennä joskus kymmenisen vuotta sitten kun olisin eräälle harjoittelijalle ilmaiseksi päässyt.&nbsp; :-\
Avatar
Morrigan
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1312
Liittynyt: 31 Maalis 2011, 21:00

Vs: Intialainen päähieronta

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

Onko kellään kokemuksia intialaisesta päähieronnasta Tampereella? Toki kokemukset ylipäätään kyseisestä käsittelystä kiinnostaa.

Haluaisin ostaa äidille lahjakortin, mutta en ole itse koskaan käynyt ja googlettelemalla kokemukset vaihtelevat aika paljon laidasta laitaan. Osa sanoo että se on vain kevyttä sivelyä ja osa taas sitten puhuu kunnon möyhimisestä.

Tuo intialaisuus ei ole mikään välttämättömyys, haluaisin äidille nimenomaan päähieronnan, mutta missään ei&nbsp; mainosteta pelkkiä päähierontoja, aina on vaan tota inkkaria.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.
Vastaa Viestiin