Hiusmuutoksia

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
helka

Vs: Hiusmuutoksia

Viesti Kirjoittaja helka »

Hiukset lyhenivät tänään n. 10 cm. Mulla oli tosi ohuet latvat muuhun tukkaan verrattuna, kun hiustenlähdön jäljiltä uutta hiusta on kasvamassa paljon. Tilanne näytti lähinnä huonolta kerrostukselta. Ihan vielä uusi hius ei yllä latvalinjaan, mutta suunta on hyvä.
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Hiusmuutoksia

Viesti Kirjoittaja wilma »

Reilusti yli hartiamittainen tukka lyheni long bobiksi. Takaa lyhyempi ja pitenee eteenpäin. Tykkään!  :ts Tukka näyttää paaaaaljon paksummalta ja kivaa vaihtelua pitkästä aikaa.
marianne
Haiven
Haiven
Viestit: 2
Liittynyt: 01 Touko 2019, 09:16

Vs: Hiusmuutoksia

Viesti Kirjoittaja marianne »

Hei kaikille! Uusvanha foorumilainen täälä moi! :D Varmaan 10-15 vuoden tauon jälkeen täälä taas <3 Tukkamuutosta tuli tuossa pääsiäisenä hetken mielijohteesta, kun pitkä letti sai vaihtua ihanaan polkkaan.

Yritin ettiä itestäni kuvaa vanhoilla hiuksilla, mutta jouduin mennä aina viime kesään Rockfesteille asti että löyty kuva, tulee vissin nykyään otettua liian vähän selfieitä ;D Mutta siis vaikka kuva on kohta vuoden vanha, niin tukka näytti ihan samalta kyllä edelleen:

Kuva

Jotenkin tuntu et tukka vaan roikku aina auki tai ponnarilla.. En juurikaan jaksanut sille tehdä ihmeitä, pesukin tuntu raskaalta ja kesti ikuisuuden. Lisäks toi imi hoitoaineita ku mikäkin sieni ja rahat väheni silmissä kun mikään ei riittänyt.. Tää polkka tuntuu niin helpolta, kevyeltä ja pirteeltä!

Kuva
Viimeksi muokannut marianne, 01 Touko 2019, 22:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
piste
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 523
Liittynyt: 16 Joulu 2012, 10:53

Vs: Hiusmuutoksia

Viesti Kirjoittaja piste »

Kasvatuseksperimentointi loppui BSL:ään kun ei enää huvittanut, nyt on lyhyehkö polkka. Pyysin vähän liian lyhyttä eikä tämä pituus oikein sovi, mutta kasvaahan se, ja saan puolet kiinni, mikä oli tavoitteena.
kuskus
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 145
Liittynyt: 06 Syys 2018, 20:26

Vs: Hiusmuutoksia

Viesti Kirjoittaja kuskus »

Hetken mielijohteesta tein eilen värinpoiston L'Orealin Super Blondella ja laitoin päälle cassia-henna -sekoituksen 50:50 -suhteella. Taustalla oli pitkään pinnan alla kytenyt kyllästyminen tummiin hiuksiin ja varovaisesta glossailusta huolimatta tummuneeseen kerrostuneeseen hennaan. Hiusten sävy oli kyllä kaunis, mutta kaipasin jotain muutosta ulkonäköön. Lopputulos on yllättävänkin hyvä, kultaan taittava vaalea kupari. Vielä en ole miettinyt miten toimin tumman tyvikasvun kanssa, keskityn ensin pituuksien hellimiseen värinpoistorääkin jälkeen.
2abc M ii häntäluupituus, ruskeista hiuksista hennattu kettutukka
rhoda
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 614
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 09:07

Vs: Hiusmuutoksia

Viesti Kirjoittaja rhoda »

Otsishairahdus. Tokihan tämä tästä kasvaa, mutta on vaikea tottua peilikuvaan ja yksittäisiin kasvoja kutitteleviin hiuksiin... huoh.
rhoda
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 614
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 09:07

Vs: Hiusmuutoksia

Viesti Kirjoittaja rhoda »

Otsis! Alan jo tottua :D https://i.imgur.com/BvpTvB1.jpg
elly
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1097
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 21:43

Vs: Hiusmuutoksia

Viesti Kirjoittaja elly »

Oon innostunut taas hiusten leikkaamisesta itse. Ensin lähti 7 cm latvoista ja tänään ajattelin napsaista loput kerrostusten jämät vielä pois. Kiva nähdä hiukset tasapitkinä välillä. Kokonaismitaksi tulee vähän reilu vyötärömitta.

Oon leikannut hiukset ns. kahden ponnarin taktiikalla ja suoritin itse leikkaamisen miehen partakoneella. :D Jostain syystä saan sillä paljon kauniimman jäljen kuin saksilla.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Re: Hiusmuutoksia

Viesti Kirjoittaja Mena »

Kirkkaanpunaisella kesätukalla oli hintansa, mulla lähti aika reippaasti pituudesta kun kävin leikkauttamassa latvoista "huonot pois". Takaa pisimmät oli lähes bsl suorana (ne hapsut mitä oli kärsineistä latvoista jäljellä), leikattu u-mallisesti. Takaa lähti varmaan 10cm ja edestä/sivuilta muutama sentti, nyt on aika tasapitkät. Suoranahan nää on vähän pidemmät, mutta kiharana vaan pari senttiä yli solisluun eli onkohan tää nyt sitten long bob -mittainen. En muista milloin olisi ollut näin lyhyet. 😅 Tästä on nyt sitten hyvä kasvatella pidemmäksi ehjemmällä latvalla kun ei murene harjatessa.
Olipa muuten hyvä kokemus kun kävin uudella kampaajalla, hänelle taidan mennä toistekin. 😊
Vastaa Viestiin