Kiharanvirkistäjä

Leikkaukset sekä kampaukset
Crazy4Curls

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja Crazy4Curls »

Hmm, kuuluukohan kysymykseni tähän ketjuun...? Onko kenelläkään kokemuksia Tigin Foxy curls -sarjan muotoilutuotteista? Eli kiharoiden viristäjä, muotoiluvaahto ja muotoiluvoiden kuuluvat tuohon sarjaan. Jos on kokemuksia niin miten pelittää?
Kuririn
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 450
Liittynyt: 02 Heinä 2007, 14:48

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja Kuririn »

Kiharakokeilut ovat edelleen jatkuneet ja suosikkituotteeksi on noussut Tigin amplifier. Laitoin eilen ainoastaan tätä ja tänään kiharat olivat mukavan napakat ja vähemmän pörröiset. Tasoittelin aamulla kevyesti boosterin ja jätettävän avulla ja mielestäni tulos on nyt tosi hyvä! 

Nähtävästi myös CO-pesu ja öljyhoidot ovat näille kiharoille hyväksi, kun taas silikonipitoinen hoitos suoristaa hiukset lähes kokonaan. Kampaaja joskus nimenomaan kielsi öljyhoidot, mutta tuntuu toimivan ihan päinvastoin.   
hairyfairy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 74
Liittynyt: 04 Helmi 2006, 17:53

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja hairyfairy »

Oliskohan kenelläkään uusia suosikkituotteita kiharanvirkistäjiksi?

Tilasin Tigin uudesta Foxy Curls -sarjasta tuotteita ja oikein mikään niistä ei ole vakuuttanut ainakaan näin parin käyttökerran jälkeen. Tigin Curls Rock amplifier on tällä hetkellä oikeastaan ainoa, joka edes vähän tekee kiharoilleni jotain.

Haluaisin siis tuotteen, joka erottelee kiharat selvästikin, muttei kuitenkaan korputa kuivan näköisiksi, niinkuin esim. muotovaahdot tekevät. Kellään ideaa suositella mitään?! (vois taas hankkia jotain tuon valtavan pullojonon jatkeeksi  ;D )

Mielelläni antaisin hiusten kuivua vapaasti, eli jokin muotoilutuote jota voisi puristella märkiin/kosteisiin hiuksiin ilman mitään föönejä olisi etsinnässä. Sekä myös sellainen, jolla saisi kiharat kuosiin yön jäljiltä.
Rory
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1731
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 17:17

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja Rory »

Tilasin juuri Lookfantasticista Tigin Foxy curls-muotoiluvoiteen, joka on sellaisessa pallon muotoisessa pullossa. Mä olen ainakin ihan tykännyt siitä, saan pörröisyyttä pois ja antaa vähän tukea.
Ulpu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2290
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 15:18

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja Ulpu »

Mä puristelen kiharoitani Tigin Friskyllä. Sillä saa kivasti korostettua kiharaa, ei koppuroita eikä muutenkaan näy/tunnu hiuksissa. Samalla sipaisen sitä otsikseen ennen muotoon föönausta - muuten annan tukan kuivua vapaasti.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

tarde kirjoitti: Haluaisin siis tuotteen, joka erottelee kiharat selvästikin, muttei kuitenkaan korputa kuivan näköisiksi, niinkuin esim. muotovaahdot tekevät.

Mielelläni antaisin hiusten kuivua vapaasti, eli jokin muotoilutuote jota voisi puristella märkiin/kosteisiin hiuksiin ilman mitään föönejä olisi etsinnässä. Sekä myös sellainen, jolla saisi kiharat kuosiin yön jäljiltä.
Vaikka en (ainakaan vielä) omista kiharoita, minua kiinnostaa sama asia. Sebastianin Potion 9 on yksi vaihtoehto, mutta mielestäni siinä ei ole kovin hyvä pito.
leeinsane
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 412
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 21:08

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja leeinsane »

EN nyt tiedä onko tämä oikea ketju kysyä tätä, mutta kokeillaan. Mulla on luonnonkiharat hiukset, joten ne on tietysti helposti kuivahtavaa sorttia. Värinä punainen elumen. Mikä olisi ihan superhyvä helppokäyttöinen kosteuttava hoitotuote hiuksilleni. Mielellään edullinen, koska olen työtön. :/ Mielellään myös sellainen ettei sitä tarttis mitenkään muhitella kauoja aikoja.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja ellen »

tarde kirjoitti: Haluaisin siis tuotteen, joka erottelee kiharat selvästikin, muttei kuitenkaan korputa kuivan näköisiksi, niinkuin esim. muotovaahdot tekevät. Mielelläni antaisin hiusten kuivua vapaasti, eli jokin muotoilutuote jota voisi puristella märkiin/kosteisiin hiuksiin ilman mitään föönejä olisi etsinnässä. Sekä myös sellainen, jolla saisi kiharat kuosiin yön jäljiltä.
Mie oon tykännyt Aubrey Organicsin Moisturizing Jellystä ja B5 Gelistä, jotka molemmat antavat hiukan tukea ja sopivat oikein hyvin kiharoiden korostamiseen. Molemmat kyllä täytyy puristella näkymättömiin hiusten kuivuttua, muuten lopputulos jää sellaiseksi koppuraksi, mutta kun kuivista hiuksista puristelee rapsakkuuden pois, kiharat jäävät mielestäni hyvin esille.

leeinsane kirjoitti: En nyt tiedä onko tämä oikea ketju kysyä tätä, mutta kokeillaan. Mulla on luonnonkiharat hiukset, joten ne on tietysti helposti kuivahtavaa sorttia. Värinä punainen elumen. Mikä olisi ihan superhyvä helppokäyttöinen kosteuttava hoitotuote hiuksilleni? Mielellään edullinen, koska olen työtön. :/ Mielellään myös sellainen, ettei sitä tarttis mitenkään muhitella kauoja aikoja.
Tuotesuositus-ketjussa on vaihtoehtoja vaikka kuinka, mutta LV:n tehohoitoaine marketista hoitaa varmasti homman kotiin. LV:ssä on hyvä myös se, että sitä voi käyttää jätettävänäkin.
Ulrika
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 997
Liittynyt: 06 Marras 2007, 16:54

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja Ulrika »

^ Ikävä kyllä tuo LV ei mun luonnonkiharalle tehnyt oikeastaan mitään ja ei edes selvittänyt hiuksia. Sekoituksissakaan en saanut tuota toimimaan kunnolla. Mutta toisaalta eihän tuo tosiaan paljoa maksa, joten jos tulee huti sen kanssa, niin tappiot jää pieniksi.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja ellen »

^ Tuosta LV:stä ja esim. XZ:n Tyrnitehohoidosta on ollut puhetta ennenkin, kun joillekin nuo hoitikset ovat hyviä, joillekin taas ihan turhia. Mie en tykännyt siitä XZ:n tyrnistä yhtään ja LV taas on todella tehokas, jollekin taas tyrni oli mahtava ja LV ihan turha. Mutta onneksi tosiaan hinta ei päätä huimaa, joten jos tehis ei tee mitään muhituksissa, hoitiksen voi käyttää aina vaikka jätettävänä.
Ulrika
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 997
Liittynyt: 06 Marras 2007, 16:54

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja Ulrika »

^ Mä oisin toivonut kyllä että tuo LV olisi toiminut mullakin. Tyhmät hiukset!  ::) Tuota Tyrniä en olekaan kokeillut, ehkä pitäisi. Harmi vaan, että just oon hommannut litran MOP hydrating hoitista ja sit on niitä Kevin.Murphyja ja noi toimii mun päässä tosi hyvin. Born.Againia tekis mieli tilata litra ja Luxury.Rinsea kanssa, jos tietäisi saavansa sitä vanhaa, silikonitonta versiota... Ehkä sen Tyrnin voisi ostaa äidille ja kokeilla sitä sitten sivussa.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!
Livia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1714
Liittynyt: 11 Syys 2007, 16:32

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja Livia »

Olen aivan rakastunut uuteen surffitukkaani: olen käynyt uimassa meressä ja sitten antanut hiusten kuivua auringossa. Eikä mulla koskaan ole  ollut näin taipuisaa tukkaa, vaikka mitä tököttejä olen laittanut :o Nämä ovat juuri sellaiset rennot laineet, kiharoiksi en ehkä sanoisi, mutta todella taipuisat laineet.

Tämän seurauksena Fudgen Salt spray alkoi kiinnostamaan, Apricot oli ainakin ostanut sen? Onko muilla kokemuksia? Tätä Salt spraysta sanotaan, mietin vaan, että jos se on juuri tuo suolainen merivesi, joka saa hiukset näin ihaniksi. Fudgen Liquid skrewd houkuttelee myös, onko siitä kokemuksia? Tuoteselosteen perusteella tuo tuntuu olevan enemmän luonnonkiharille, itselläni on vaan laineita ja pintapörröä.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Miten Fudgeissa menee se pitoasteikko? Noissa taisi olla 4 tai keskitasosta ainakin puhuttiin. Eikös ne polymeerit ole pahasta (mainittiin Salt Sprayn kuvauksessa)? Jääköhän tukka noilla kovaksi ja rapisevaksi?

Tämäkin taitaa olla samantyyppinen:
"SACHAJUAN OCEAN MIST (150ML)
For that modern beach feel as if you’ve just stepped out of the surf, try SACHAJUAN Ocean Mist. A leave in styling product that promotes your hairs natural wave and curl, for seriously chic hair.

SACHAJUAN Ocean Mist delivers that modern beach feel where your hair is encouraged to reveal its natural twist just like it does after a day at the beach with sun, sea and sand!

Directions of use:

    * Use in clean, wet or dry hair."

KMS:llä on myös jokin salt spray juttu.
Viimeksi muokannut pinkpepper, 30 Kesä 2009, 19:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Salvia
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 203
Liittynyt: 16 Huhti 2008, 22:59

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja Salvia »

Minulla on Nexxuksen vastaava merivesi/-ilmasuihke ja olen tykännyt kovasti. Pesen kesäisin koko ajan järvivedellä, joka jo itsessään saa luonnontaipuisat hiukseni kihartumaan enemmän. Kun sitten suihkin kosteaan päähäni (vaikka aamu-uinnin jälkeen) Neksua, hiukseni saavat jonkin verran lisää volyymiä ja karheutta - ja taipuisuutta!  :l
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Kiharanvirkistäjä

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

^Mille tuo Nexxus tuoksuu? Onko siinä alkoholia?

Onko joku kokeillut jotain näistä seuraavista? Nämä on samantyyppisiä kuin Livian puhumat tuotteet, sekä Sachajuanin Ocean Mist. KMS:llä on myös tuollainen "salt spray".

- Frédéric Fekkai Coiff Océanique Tousled Wave Spray
- Frédéric Fekkai Luscious Curls Wave Spray
- Frédéric Fekkai Summer Hair Marine Beach Waves
- Sexy Hair Slept In Texture Crème
- Joico Design Texture Spray

Haluaisin siis jonkun tuotteen, jolla voisi koittaa puristella kiharoita esille. En halua korppu lopputulosta, vaan haluaisin että tukkaa jää pehmeäksi ja kiiltäväksi.
Viimeksi muokannut pinkpepper, 14 Heinä 2009, 20:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin